Ja leuk, gooien met percentages...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef firefly3 het volgende:
0.5% verandering in je persoonlijkheid kan al bepalen of je wel of niet haar telefoonnummer krijgt.
Dit is het "versieren" forum. Ik kan ook wel een verhaal gaan neer plempen over mijn andere doelen, maar dat hoort hier niet thuis.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat doe je heel regelmatig niet zo overkomen,veel vrouwen te ontmoeten om van alles mee te doen is niet mijn route.
Bij wijze vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leuk, gooien met percentages...
Op de schaal van nonsense?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef firefly3 het volgende:
0.5% verandering in je persoonlijkheid kan al bepalen of je wel of niet haar telefoonnummer krijgt.
We hebben het toch over "hoe veel je kunt veranderen in je persoonlijkheid"quote:
Ik snap het wel, maar tis erg vaag en daarom komt het gewoon over alsof je maar een beetje aan het strooien bent met wijsheden die nergens op slaan zegmaar.quote:
Laat staan dat je uberhaupt weet hoe die geeikt is... Dus niet meer met die vage termen strooienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het toch over "hoe veel je kunt veranderen in je persoonlijkheid"
Die persoonlijkheidsmeter heb ik hier niet.
Het is misschien wel meetbaar in de verre toekomst door het meten van de stoffen in je hersenen en de verbindingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat staan dat je uberhaupt weet hoe die geeikt is... Dus niet meer met die vage termen strooien
Nee, blijft subjectief... Welke waarde je aan iets hangt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is misschien wel meetbaar in de verre toekomst door het meten van de stoffen in je hersenen en de verbindingen.
Ik bedoel eigenlijk ook het woordje persoonlijkheid opdelen in objectieve factoren. Zoals hoe erg iemand een wil heeft naar x, en dan het aantal moleculen/atomen het aantal impulsen en duur tellen/opmeten die richting een bepaalde neuron gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, blijft subjectief... Welke waarde je aan iets hangt.
2% slimmer maakt al snel dat je een stuk minder vertroebelde blik hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het toch over "hoe veel je kunt veranderen in je persoonlijkheid"
Die persoonlijkheidsmeter heb ik hier niet.
Ik denk dat jij eerder een vertroebelde blik hebt. Want ik heb A en B meegemaakt. Ik was jou namelijk een jaartje geleden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
2% slimmer maakt al snel dat je een stuk minder vertroebelde blik hebt.
Ja man, als je dan ook nog de kwantumflux bij de diferentiaalfactor optelt krijg je misschien zelfs nog eens de juiste gravitoncentrifuge eruit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook het woordje persoonlijkheid opdelen in objectieve factoren. Zoals hoe erg iemand een wil heeft naar x, en dan het aantal moleculen/atomen het aantal impulsen en duur tellen/opmeten die richting een bepaalde neuron gaan.
Dan moet je daar nog steeds waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook het woordje persoonlijkheid opdelen in objectieve factoren. Zoals hoe erg iemand een wil heeft naar x, en dan het aantal moleculen/atomen het aantal impulsen en duur tellen/opmeten die richting een bepaalde neuron gaan.
Dat is erg grappig, zeker als je er bij stil staat dat ik nooit kom waar jij bent!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder een vertroebelde blik hebt. Want ik heb A en B meegemaakt. Ik was jou namelijk een jaartje geleden.
Weer gooien met percentages die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
2% slimmer maakt al snel dat je een stuk minder vertroebelde blik hebt.
Nee inderdaad, en het sarcasme druipt er ook echt niet van af.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weer gooien met percentages die nergens op gebaseerd zijn.
Ik bedoel dus dat de hoeveelheid verandering meetbaar is, of je er waarde aan hecht is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je daar nog steeds waarde aan hechten.
Dat dacht ik ook. Ik was misschien zelfs skeptischer dan jij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is erg grappig, zeker als je er bij stil staat dat ik nooit kom waar jij bent!
Nou 90% minder hersenactiviteit over alle gebieden genomen.. Dan kan je nog niet zeggen dat je persoonlijkheid met 10% is veranderd... Dat is uiterst subjectief.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de de hoeveelheid verandering meetbaar is, of je er waarde aan hecht is een ander verhaal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |