abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112932086
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Verklaar jezelf. Firefly zegt dat je niet teveel moet nadenken over wat er op langere termijn kan gebeuren. Als je ambitie hebt zal je toch verder moeten kijken dan 'in het moment leven'.
Op het werk is in het moment leven helemaal niet handig. Je moet erin en eruit kunnen stappen idd. Weten wanneer je kunt genieten op de korte termijn en wanneer je moet presteren voor de lange termijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:54:13 #127
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932131
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beter verklaar jij jezelf sommige dingen komen op je af, en hoef je niet in te plannen met een doelstelling.
Lees even de aanvulling op mijn post.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112932189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Lees even de aanvulling op mijn post.
Daarin heb je gelijk, maar je hebt geen ambitie om een vrouw te versieren, dat is onzinnnig en daarmee doe je een vrouw tekort, mbt de context van dit topic gaat dat dus niet op :P
Rustig aan.
pi_112932214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op het werk is in het moment leven helemaal niet handig. Je moet erin en eruit kunnen stappen idd. Weten wanneer je kunt genieten op de korte termijn en wanneer je moet presteren voor de lange termijn.
Je leeft juist op het moment op je werk.. Je bent dan ''lekker bezig'' namelijk.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:57:53 #130
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien ben je geen creep, maar voor iemand die bijv heel extreem goed is met vrouwen kom je over als een creep. Ik zie mensen van vroeger nu heel anders, en in die tijd zag ik sommige mensen ook als normale sociale wezens. Maar op een gegeven moment zie je dat ze eigenlijk zeer onzeker zijn omdat je op een heel ander groei niveau weer zit.
Wat kan mij het schelen dat een ander mij een creep vind? Ik zit lekker in mijn vel hoor. Zo iemand is eerder zelf een creep.

quote:
Dat je ontkent dat iemand met een trauma of andere extreme ervaring bijv een heel ander persoonlijkheid kan krijgen is jammer.
Ik mag hopen dat ik die grote mate van alcohol of trauma's niet zal tegenkomen, zelfs niet als het mij plotseling zo goed maakt met de dames als jij van jezelf verwacht. 8)7
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112932326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je leeft juist op het moment op je werk.. Je bent dan ''lekker bezig'' namelijk.
Ik bedoel dus dat je vrouwen gaat versieren op het werk en uit het raam gaat kijken omdat je dat liever wilt doen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:58:43 #132
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932355
quote:

[..]

Maar wel met een gezonde instelling om ergens te komen, en meer op te pakken dan dat er van jewordt verwacht.
pi_112932385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat kan mij het schelen dat een ander mij een creep vind? Ik zit lekker in mijn vel hoor. Zo iemand is eerder zelf een creep.
Ik zeg alleen dat je oneindig kunt groeien en je het eindstation niet hebt bereikt.
quote:
[..]

Ik mag hopen dat ik die grote mate van alcohol of trauma's niet zal tegenkomen, zelfs niet als het mij plotseling zo goed maakt met de dames als jij van jezelf verwacht. 8)7
Dat zeg ik ook niet, je zit me woorden te verdraaien. Ik zeg alleen dat persoonlijkheid kan veranderen, op een positieve of negatieve manier :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:00:15 #134
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932423
quote:

[..]

Daarin heb je gelijk, maar je hebt geen ambitie om een vrouw te versieren, dat is onzinnnig en daarmee doe je een vrouw tekort, mbt de context van dit topic gaat dat dus niet op :P
Het is in geen enkele situatie in het leven handig om met oogkleppen op te lopen, om de angst om te falen te ontwijken.
pi_112932431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar wel met een gezonde instelling om ergens te komen, en meer op te pakken dan dat er van jewordt verwacht.
Gaat automatisch, daar leg ik geen doelstellingen voor als ik ''bezig'' ben, dat komt later in tijd van reflectie.
Rustig aan.
pi_112932488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het is in geen enkele situatie in het leven handig om met oogkleppen op te lopen, om de angst om te falen te ontwijken.
Als je angsten hebt leef je eigenlijk al te weinig in het moment, want dan denk je resultaat gericht. Dan denk je al teveel in principe.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:02:44 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat automatisch, daar leg ik geen doelstellingen voor als ik ''bezig'' ben, dat komt later in tijd van reflectie.
Je wilt zeggen dat je ambitie hebt zonder langetermijndoelen te hebben?
pi_112932589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat je ambitie hebt zonder langetermijndoelen te hebben?
De ambitie om ambitie te hebben.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:08:22 #139
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg alleen dat je oneindig kunt groeien en je het eindstation niet hebt bereikt.
Dat zeg je niet. Wat je nu zegt is net zo'n gebazel.

quote:
Dat zeg ik ook niet, je zit me woorden te verdraaien. Ik zeg alleen dat persoonlijkheid kan veranderen, op een positieve of negatieve manier :)
Je hebt denk ik mijn punt gemist dat mensen niet zo erg veranderen als dat jij beweert.

Waar deze discussie om gaat is jouw eerdere reactie waar jij wil zeggen dat we allemaal op een bepaalde manier in elkaar moeten zitten, en dat is de manier waarop jij in elkaar zit. Dat is puur geneuzel.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:08:54 #140
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De ambitie om ambitie te hebben.
Wat bedoel je daarmee?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:09:28 #141
376954 daeh
europop
pi_112932834
Jongens, interessant topic! Ik heb alleen de op gelezen, en herken er wel een boel van. Het komt erop neer dat het niet eens zo heel moeilijk is om een vrouw te versieren, als je je zelf erin traint en niet zo bang bent?

Wie heeft meer info, want ik ga niet al die discussies over welles nietes door lezen. ^O^
pi_112932853
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Geen idee, het klinkt leuk.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:10:34 #143
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932894
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen idee, het klinkt leuk.
Ah, dus je wilt niks zeggen. ;)
pi_112932909
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef daeh het volgende:
Jongens, interessant topic! Ik heb alleen de op gelezen, en herken er wel een boel van. Het komt erop neer dat het niet eens zo heel moeilijk is om een vrouw te versieren, als je je zelf erin traint en niet zo bang bent?

Wie heeft meer info, want ik ga niet al die discussies over welles nietes door lezen. ^O^
Signalen herkennen + op reageren en signalen terugsturen. :P
Rustig aan.
pi_112932917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ah, dus je wilt niks zeggen. ;)
Precies, ik hou mijn mond :X
Rustig aan.
pi_112932962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat zeg je niet. Wat je nu zegt is net zo'n gebazel.

[..]

Je hebt denk ik mijn punt gemist dat mensen niet zo erg veranderen als dat jij beweert.

Waar deze discussie om gaat is jouw eerdere reactie waar jij wil zeggen dat we allemaal op een bepaalde manier in elkaar moeten zitten, en dat is de manier waarop jij in elkaar zit. Dat is puur geneuzel.
Mensen kunnen veranderen in positieve of negatieve zin. Hoe erg dat is maakt niet uit. Voor de één kost het 2 jaar, voor de ander 20 jaar. Het is je eigen reis. Je veranderd hoe dan ook, of je er bewust van bent of niet. Aan jou de keus om het te versnellen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:12:39 #147
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112932995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef daeh het volgende:

Het is niet zo moeilijk om beter te worden in dingen, heeft alleen wat tijd nodig.

Stappenplan: Reken af met onzekerheid, en ga daarna je angsten afbreken door buiten je comfortzone te komen.

Dat is iets wat in elk gebied van je leven werkt, en dat is de duidelijke versie.
pi_112933029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen in positieve of negatieve zin. Hoe erg dat is maakt niet uit. Voor de één kost het 2 jaar, voor de ander 20 jaar. Het is je eigen reis. Je veranderd hoe dan ook, of je er bewust van bent of niet. Aan jou de keus om het te versnellen.
Als we spiritueel gaan worden... Dan is beter worden in dingen een extra'tje een geen verreiste.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:13:29 #149
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112933043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat mensen veranderen kan ik beamen. Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat mensen moeten worden waarvan jij zegt dat ze zijn. (maar eigenlijk niet zijn)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:13:32 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112933048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

Stappenplan: Reken af met onzekerheid, en ga daarna je angsten afbreken door buiten je comfortzone te komen.
Ik mis de stap dat je je onzekerheden in kaart brengt. Je kunt pas iets veranderen als je weet wat het is en waar het vandaan komt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')