SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.F means you're fucked![]()
over stamsport gesprokenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar ga ik me morgen eens in verdiepen. Nu slapen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad, met een loopgroep vliegt de tijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Maar net zoals met mn loopgroep. We hebben 'maar' 6 km gedaan, maar wat was ik blij! Gewoon 52 min gelopen, met wandelen, water drinken. Had nog nooit langer gelopen dan 37 min'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
YUR, ik ben nog even verder aan het lezen over de Zoladz methode, toch iets om eens naar te kijken voor een lange duurloop
bedankt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nog even doorgoogled op YUR's link en de Zoladz methode kwam ik dit tegen, voor de liefhebbbers:
http://www.pacrotterdam.n(...)9296eaddb72697bb.pdf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar haal ik zo'n pakjequote:![]()
![]()
Stap ook net weer binnen na mn rondje van vanavondles 16 Evy stond op het programma. Minder lange loopstukken dan de voorgaande lessen (2, 3, 5, 5, 5) dus wat mij betreft redelijk goed vol te houden.
Het was al wel weer n tijdje geleden dat ik gelopen had (zaterdag) maar door rustdag en werkdagen tot laat eerder geen tijd gehad's ochtends gaat em ook niet worden want dan ben ik zeker niets waard
dus vooruit maar weer, hopen op rustiger tijden
![]()
Al met al is het nu ook al weer redelijk laat, maar ik zit nog aan mn recuperatie-cola-zero, daarna ga ik slapen![]()
![]()
IK zit filmpjes te kijken over die 610. Als je de features leest is het een geil ding, maar als je de filmpjes kijkt... Je hebt geen partner meer nodig, ik en m'n Garmin sitting in a tree, KEE EI ESS ESS EI EN GEEIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Staat toch echt op de pakjes.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
daarom is de 610 ook zo geschikt voor Fok!kersquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef slacker_nl het volgende:
IK zit filmpjes te kijken over die 610. Als je de features leest is het een geil ding, maar als je de filmpjes kijkt... Je hebt geen partner meer nodig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echte fokkers hebben toch een loopband op zolder staan, geen GPS nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom is de 610 ook zo geschikt voor Fok!kers![]()
![]()
![]()
true...you got me there!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Echte fokkers hebben toch een loopband op zolder staan, geen GPS nodig
Voorlopig ga ik geen PR's meer lopen. Zo lang mogelijk die 610 om m'n pols, zoooo lang mogelijk. Fuck de bezemwagen, ik loop er wel 10m achter.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef slacker_nl het volgende:
Voorlopig ga ik geen PR's meer lopen. Zo lang mogelijk die 610 om m'n pols, zoooo lang mogelijk. Fuck de bezemwagen, ik loop er wel 10m achter.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef slacker_nl het volgende:
Voorlopig ga ik geen PR's meer lopen. Zo lang mogelijk die 610 om m'n pols, zoooo lang mogelijk. Fuck de bezemwagen, ik loop er wel 10m achter.dat moet me toch een geil ding zijn
![]()
![]()
gelukkig zit er ook een auto stop functie op...kun je gewoon even onderweg stoppen en haar 10 minuten verliefd aankijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef slacker_nl het volgende:
Voorlopig ga ik geen PR's meer lopen. Zo lang mogelijk die 610 om m'n pols, zoooo lang mogelijk. Fuck de bezemwagen, ik loop er wel 10m achter.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:pure lust
evne terug komend op het eerdere verhaal over hartslag...zat net te googlen en kwam en quote tegen van Rob Veer (een bekende atletiekcoach) die ik jullie niet wilde onthoudenquote:Lange duurlopen die loop je langzaam..als een slak met tegenwind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ha, da's mooi! Dan hoef ik dus alleen nog te werken aan het stukje "lang"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
evne terug komend op het eerdere verhaal over hartslag...zat net te googlen en kwam en quote tegen van Rob Veer (een bekende atletiekcoach) die ik jullie niet wilde onthouden
[..]![]()
![]()
dat komt vanzelf.....!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:38 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ha, da's mooi! Dan hoef ik dus alleen nog te werken aan het stukje "lang"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Gewoon lekker blijven lopen. En nu proberen te slapen anders wordt het nog meer kruipen morgen ochtend
![]()
![]()
![]()
oke, nog eentje dan, deze keer van Aart Stigterquote:tijdens een langzame lange duurloop moet je zo langzaam lopen dat je het gevoel hebt voor gek te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier zitten wel leuke comments tussen: http://www.dutchroadrunne(...)e-langzame-duurlopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: