De kunst is om je gezicht zo lang mogelijk in de plooi te houden en je toon serieus. Na een paar keer oefenen kan je dit al snel meester worden. Fun times ahead!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk. Aardige mensen.
Ik heb weer geen alcohol of drugs gebruikt, maar heel veel mensen wel. Oh, en een vriend van me dus ook. Hij vroeg mij achteraf: "Robin, ik heb toch niets geks gedaan he?".
Ik zei: "Ah man? Je weet het zelf niet eens meer? Je stond op een stoeltje en begon je penis te laten zien! HAHAHAHA".
Toen schrok hij zich zo erg. Keek me echt met een heel bleek en recht gezicht aan en zei: "Dat meen je toch niet he?". Ik zei: "Ja, helaas. Mensen probeerde je nog te stoppen.".
Hij schrok zo erg dat hij haast begon te hyperventileren.
Ik kon bijna niet meer stoppen van het lachen. Ik heb uiteraard wel snel weer verteld dat het een grap was.
Wacht wacht wacht, je vind Naruto niets maar je gaat wel aan One Piece beginnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:30 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en ik ga ooit wel een keer beginnen aan One Piece.

hij is Masochist ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou je jezelf dat aandoen!?

One Piece schijnt toch wel leuk te zijn. Proberen kan ook uiteraard geen kwaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De kunst is om je gezicht zo lang mogelijk in de plooi te houden en je toon serieus. Na een paar keer oefenen kan je dit al snel meester worden. Fun times ahead!
[..]
Wacht wacht wacht, je vind Naruto niets maar je gaat wel aan One Piece beginnen?

quote:

...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
One Piece schijnt toch wel leuk te zijn. Proberen kan ook uiteraard geen kwaad.

Totdat ze zijn harde schijf zienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Easymodo het volgende:
Ze kennen Robin goed genoeg. Robin is a good boy.

Ach ja. Dat wisten ze uiteraard niet. Ik zei gewoon dat ik uitgenodigd voor een feestje was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef Klipnap het volgende:
En je ouders vonden het prima dat je naar een feest met wiet en hasj ging?

wacht maarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Dat gaat toch niet gebeuren, mwhuhaha.

Maar Robin...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Dat gaat toch niet gebeuren, mwhuhaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar Robin...http://www.nooooooooooooooo.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar Robin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ahwww. Ze heeft het al zo moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef Klipnap het volgende:
Arme Madoka
Mijn toetsweekrooster zit nu voor haar hoofd geplakt.

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem over Mami heen te plakken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahwww. Ze heeft het al zo moeilijk.

Dan is het goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem over Mami heen te plakken.
Dus Madoka moest zichzelf opofferen

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka stierf voor jullie zonden, Mamiïsten.

They said I could become anything. So I became God XD XD XD XDquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka stierf voor jullie zonden, Mamiïsten.

Jouw dromen van wereldoverheersing zijn kleinschalig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
They said I could become anything. So I became God XD XD XD XD

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |