Ach ja. Dat wisten ze uiteraard niet. Ik zei gewoon dat ik uitgenodigd voor een feestje was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef Klipnap het volgende:
En je ouders vonden het prima dat je naar een feest met wiet en hasj ging?

wacht maarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Dat gaat toch niet gebeuren, mwhuhaha.

Maar Robin...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Dat gaat toch niet gebeuren, mwhuhaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar Robin...http://www.nooooooooooooooo.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Maar Robin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ahwww. Ze heeft het al zo moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:17 schreef Klipnap het volgende:
Arme Madoka
Mijn toetsweekrooster zit nu voor haar hoofd geplakt.

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem over Mami heen te plakken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahwww. Ze heeft het al zo moeilijk.

Dan is het goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem over Mami heen te plakken.
Dus Madoka moest zichzelf opofferen

quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka stierf voor jullie zonden, Mamiïsten.

They said I could become anything. So I became God XD XD XD XDquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka stierf voor jullie zonden, Mamiïsten.

Jouw dromen van wereldoverheersing zijn kleinschalig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
They said I could become anything. So I became God XD XD XD XD

Maar ik wou juist dat ik jou wasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee
Misschien zou ik wensen dat ik iemand anders zou zijn.

Haha, ik zit het nummer te luisteren. Het friendzone nummerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En dat wij dan nog steeds wij was
En ik een dagje vrij was
Ik niet eenzaam, maar een club was
Ik niet de regen, maar de drup was
En wij dan nog steeds wij was
Ik niet de mits, maar de tenzij was
Ik niet de kiezel, maar de kei was
Ik niet de honing, maar de bij was
Ik niet de modder, maar de klei was
Ik niet het bed, maar juist de sprei was
Ik niet de maan, maar juist het tij was
Ik niet de kassa, maar de rij was
Ik niet de ragout, maar de pastei was

Er zit iemand in mijn jaar die blind is. Maar hij kijkt wel gewoon voetbalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, ik zit het nummer te luisteren. Het friendzone nummer
Overigens heeft iedereen het hier wel relatief goed. We mogen in onze handjes knijpen dat we in een welvarend land leven.
Het lijkt me wel heel vreselijk om blind te zijn. Die kleine dingetjes die het leven zo mooi maken kun je dan niet waarnemen.
 hij staat zelfs bovenaan in onze poule
 hij staat zelfs bovenaan in onze poule  (ik ergens onderaan
 (ik ergens onderaan  )
 )

Ah, wel mooi dat iemand nog zo kan participeren met jullie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er zit iemand in mijn jaar die blind is. Maar hij kijkt wel gewoon voetbalhij staat zelfs bovenaan in onze poule
(ik ergens onderaan
)

Ja iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, wel mooi dat iemand nog zo kan participeren met jullie.

Vaak komen dat soort kinderen op het speciaal onderwijs terecht. Gelukkig kan hij nog wel horen.quote:

Zijn ogen kijken "raar" en hij heeft een speciale braillelaptop. En stok.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak komen dat soort kinderen op het speciaal onderwijs terecht. Gelukkig kan hij nog wel horen.
Merk je het ook aan hem? In zijn bewegingen o.i.d.?

Wat mooi dat ze tegenwoordig ook al van die laptops hebben. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn ogen kijken "raar" en hij heeft een speciale braillelaptop. En stok.

Nee meer een soort ding aan een usb waardoor alles in braille wordt vertaald. Hij zou ook kunnen FOK!en zou hij het willen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat mooi dat ze tegenwoordig ook al van die laptops hebben. Dat wist ik helemaal niet.

Oh, oké. Ik heb dat echt nooit gezien of er überhaupt van gehoord (tot nu danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee meer een soort ding aan een usb waardoor alles in braille wordt vertaald. Hij zou ook kunnen FOK!en zou hij het willen.
 ).
). 

Ja gelukkig. Nu nog mijn PwP over de Vietnamoorlog afmaken en dan lerenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik heb dat echt nooit gezien of er überhaupt van gehoord (tot nu dan).
Nog een week en dan heb je vakantie he? Kun je eindelijk in alle rust je anime kijken.

Pff, succesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja gelukkig. Nu nog mijn PwP over de Vietnamoorlog afmaken en dan leren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |