Ja... godver die Nederlandse commentator is echt stekeblind... natuurlijk was die Zweedse bal ook zonder die Engelse speler erin gegaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om toch nog ontopic te blijven... hier een plaatje van een alternatieve QB:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contaminatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
Commentator: "het kost geen problemen".
.
.
.
Het kost geen what now? Het GEEFT problemen en het KOST moeite...
Truste!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:34 schreef Klipnap het volgende:
Gaap ik ga maar eens slapen.
Nog een weekje tot ik weer anime kan kijken!
Details now!quote:
Het was heel erg leuk. Aardige mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Details now!
Toeval of.. in Toaru Majutsu no Index zit ook een Kamijou, net als in Mahou Shoujo Madoka Magika waar ik net mee klaar ben
Gewoon een feest van iemand omdat zijn ouders niet thuis waren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alcohol? Drugs? Wat voor feest was het?
Oh kijk aan, ik dacht al.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een feest van iemand omdat zijn ouders niet thuis waren.
De drugs waren overigens alleen wiet en hash hoor.
dit ga ik nog jaren aan horenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk. Aardige mensen.
Ik heb weer geen alcohol of drugs gebruikt, maar heel veel mensen wel. Oh, en een vriend van me dus ook. Hij vroeg mij achteraf: "Robin, ik heb toch niets geks gedaan he?".
Ik zei: "Ah man? Je weet het zelf niet eens meer? Je stond op een stoeltje en begon je penis te laten zien! HAHAHAHA".
Toen schrok hij zich zo erg. Keek me echt met een heel bleek en recht gezicht aan en zei: "Dat meen je toch niet he?". Ik zei: "Ja, helaas. Mensen probeerde je nog te stoppen.".
Hij schrok zo erg dat hij haast begon te hyperventileren.
Ik kon bijna niet meer stoppen van het lachen. Ik heb uiteraard wel snel weer verteld dat het een grap was.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 06:11 schreef Skittels het volgende:
[..]
dit ga ik nog jaren aan horen [ afbeelding ]
De kunst is om je gezicht zo lang mogelijk in de plooi te houden en je toon serieus. Na een paar keer oefenen kan je dit al snel meester worden. Fun times ahead!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk. Aardige mensen.
Ik heb weer geen alcohol of drugs gebruikt, maar heel veel mensen wel. Oh, en een vriend van me dus ook. Hij vroeg mij achteraf: "Robin, ik heb toch niets geks gedaan he?".
Ik zei: "Ah man? Je weet het zelf niet eens meer? Je stond op een stoeltje en begon je penis te laten zien! HAHAHAHA".
Toen schrok hij zich zo erg. Keek me echt met een heel bleek en recht gezicht aan en zei: "Dat meen je toch niet he?". Ik zei: "Ja, helaas. Mensen probeerde je nog te stoppen.".
Hij schrok zo erg dat hij haast begon te hyperventileren.
Ik kon bijna niet meer stoppen van het lachen. Ik heb uiteraard wel snel weer verteld dat het een grap was.
Wacht wacht wacht, je vind Naruto niets maar je gaat wel aan One Piece beginnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:30 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en ik ga ooit wel een keer beginnen aan One Piece.
hij is Masochist ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou je jezelf dat aandoen!?
One Piece schijnt toch wel leuk te zijn. Proberen kan ook uiteraard geen kwaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De kunst is om je gezicht zo lang mogelijk in de plooi te houden en je toon serieus. Na een paar keer oefenen kan je dit al snel meester worden. Fun times ahead!
[..]
Wacht wacht wacht, je vind Naruto niets maar je gaat wel aan One Piece beginnen?
quote:
...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
One Piece schijnt toch wel leuk te zijn. Proberen kan ook uiteraard geen kwaad.
Totdat ze zijn harde schijf zienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:58 schreef Easymodo het volgende:
Ze kennen Robin goed genoeg. Robin is a good boy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |