Wtfquote:
Drie maanden lang 24/7 spammen en het luktquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ] Meer dan dit zal het niet echt worden.
Allangquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je The Wire al uitgekeken Zeroku?
Welke?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Allang. Ben ondertussen drie series verder.
Downton Abbeyquote:
Mildred Pierce moet ik ook nog zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Downton Abbey
Game of Thrones
Mildred Pierce
En nu bezig met Prison Break
En dan heb ik nog Sopranos, Six Feet Under, The Tudors en Borgen die ik nog moet kijken.
Lekker! We hebben hier een Bart, niks mis mee op de baas na. Die heeft m'n zusje eens bruut afgewezen voor bijbaantjeswerk. Dus ik ga altijd naar de goedkopere bakker die tegenover de Bart zit. Principieel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapie doen. Ik ga proberen om morgen om 7.30 of 7.45 op het werk te zijn. Pa is jarig en wil dus redelijk vroeg naar Geldrop, maar ook even naar Bakkertje Bart om wat lekkers voor ons tweeen te halen..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mildred Pierce moet ik ook nog zien.
Goede series man.
Ik ben halverwege seizoen 2 blijven haken, moet er weer eens mee verder. Ging ineens Star Trek Deep Space Nine kijken zonder echt goede redenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Allang. Ben ondertussen vier series verder.
Dat jij nog wakker bent is al een wonderquote:
Boeken zijn ook aan te raden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:16 schreef Kally het volgende:
Ik moet nog 2 afleveringen GoT kijken, dankzij Zero
bekend probleemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:25 schreef Pheno het volgende:
Ik denk nu aan Gathering of tweak omdat nerd.
Ja, de Nederlandse is qua namen wel faal.quote:
Seizoen 1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:16 schreef Kally het volgende:
Ik moet nog 2 afleveringen GoT kijken, dankzij Zero
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2 blijven haken, moet er weer eens mee verder. Ging ineens Star Trek Deep Space Nine kijken zonder echt goede reden
sliep pas om 1uquote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jij nog wakker bent is al een wonder
quote:
Sowieso het hele verhaal werd minder vond ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Bellatrix het volgende:
Seizoen 2 van GoT was een beetje faal, zoveel veranderd. En zoveel personages verneukt.
Gewoon teveel overgangsaflevering. Ik wil een hoop actie, slice-backhand kills en bloed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso het hele verhaal werd minder vond ik.
Ben je nou al begonnen met het boek of wa.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon teveel overgangsaflevering. Ik wil een hoop actie, slice-backhand kills en bloed.
19 bladzijden al gelezen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je nou al begonnen met het boek of wa.
Noooooh!quote:
Ah, een voordeel, daarna heb je geen last meer van muggen, die zijn al weg van die ultrasone stemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Lutte het volgende:
Jennifer Ewbank treedt binnenkort op hier in het dorp![]()
Haha, ik ga shoppenquote:
Ja ik ookquote:
Ah, dan kan het toch nog heet wordenquote:
Vandaar die magnetronquote:
Ik ook. Ik heb nog heel wat bij te tankenquote:
Dat ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |