Al lang gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet jij niet een woord neerleggen?
Dat einde was subliemquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef crv het volgende:
Verloren van Maringo.
472-489
Continue achter de feiten aangelopen. kroop naar het einde toe dichterbij. kon alleen op een kritiek moment mijn V niet kwijt. Had ik mijn laatste zetten omgedraaid dan had ik misschien gewonnen
Feli Maringo
*screenshot maakt van deze mooie stand*quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef Maringo het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Gewonnen van crv
#15 Elzass - MVPMD 403 - 422
Lang leve de Q-trick
Nog het plaatje tegoedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar verdiend, gevochten als een beer maar de Q nekte me. Ik lette even niet op en had natuurlijk kunnen verwachten dat toe je 1 letter swapte dat de Q was
Gefeliciteerd en succes verder
chat ze dan evenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
Ik hoop dat ik mijn partijen tegen Cat22 en EvertK af kan maken, want dit weekend heb ik weinig tijd en volgens mij spelen we op totaal verschillende tijden en volgende week zit ik ruim 3 dagen in het buitenland voor mijn werk en denk dat ik dan geen WordFeud kan spelen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef crv het volgende:
Verloren van Maringo.
472-489
Continue achter de feiten aangelopen. kroop naar het einde toe dichterbij. kon alleen op een kritiek moment mijn V niet kwijt. Had ik mijn laatste zetten omgedraaid dan had ik misschien gewonnen
Feli Maringo
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat einde was subliemIk kneep hem wel omdat ik de Q kreeg als allerlaatste letter. Maar toen ik jou zag passen terwijl ik zelf nog een aantal punten kon neerleggen, was ik blij
Wat ik wel raar vond, is dat ie SKIMDEN niet pakte, terwijl er al wel SKIMDE ligt. Ik vond dat namelijk wel een mooie plek voor de N die ik uiteindelijk maar achter WA heb gelegd...quote:
ik en wat is daar bijzonder aanquote:
nee hoor 345-331 en jij bent aan zetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef djeep_64 het volgende:
Mijn partij tegen Elzass (#14) is gisteren gestart.
Tussenstand: 331-309 voor mij, maar Elzass is aan zet.
quote:
Escrow to the reddingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] krijg geeft pak slaag van verslaat djeep op het nippertje![]()
Hele spel ging gelijk op. Tot aan dat laatste woord stond het praktisch gelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:22 schreef Maringo het volgende:
#31 tegen Cat22 gewonnen met 480 - 323
#39 tegen WordFeud gewonnen met 433 - 316 (Met als laatste een woord dat 92 punten waard was)
Geen vuiltje aan de lucht, stond ruim voor, komt Z3 er in een keer met 159 overheen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. 159 punten voor STEDEKE neergelegd tegen EvertK. Record?
O ja de uitslag:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef djeep_64 het volgende:
Ik zag het al aankomen..
Desalniettemin, mooie pot!
En eindelijk verlost van de druk die de gele trui met zich meebrengt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na mijn zeer onverwachte en gelukkige winst op djeep is die uiteindelijk kansloos voor het geel.
Maximum score is van EvertK met 653![]()
Minimum score is nu van Ziggymet 235![]()
Het hoogste totaal is nu de Djeep en Elzass met 1005 punten (477-528)![]()
Het laagste totaal is de pot tussen svk en Vonkie met 636 punten (290-346), opvallend is dat dit lager is dan de maximum score van EvertK
![]()
Het kleinste verschil is tussen FSTEO en Vonkie met 3 (412-415)
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)![]()
De hoogste score voor een woord staat nu op naam van Ziggy met 159 punten voor STEDEKE
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:40 schreef Maringo het volgende:
#32 MaringoDC - Judith_1973 : 546 - 287
Ik ben tevens zo vrij geweest om de sheet in te vullen en te sorteren. De stand werd meteen een stuk mooier
Potje met Michel gaat niet zo snel. Nog 63 stenen in de pot.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:40 schreef Maringo het volgende:
#32 MaringoDC - Judith_1973 : 546 - 287
Ik ben tevens zo vrij geweest om de sheet in te vullen en te sorteren. De stand werd meteen een stuk mooier
@svk en Michel, mochten julie hulp nodig hebben.........quote:
Tussenstand:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
@svk en Michel, mochten julie hulp nodig hebben.........![]()
We zijn nog maar halverwege de maand...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef crv het volgende:
Nog resterende matches (al dan niet gestart)
12 djeep_64 - EvertK
25 Elzass - OutOfThisWorld
32 MaringoDC - Judith_1973 - Gestart 11-6
36 MaringoDC - Michel* - Gestart 13-6
37 MaringoDC - svk1985
40 EvertK - MVPMD - Gestart 15-6
44 EvertK - Judith_1973 - Gestart 15-6
48 EvertK - Michel*
49 EvertK - svk1985
69 svk1985 - Michel*
100 Cat-22 - MVPMD
Sommige kunnen doseren, anderen willen dat niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
We zijn nog maar halverwege de maand...
en ik heb het heel rustig aangedaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef WordFreud het volgende:
[..]
We zijn nog maar halverwege de maand...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sommige kunnen doseren, anderen willen dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:22 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan zelfs bepalen dan wie de groene trui gaat krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in ieder geval wie nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan zelfs bepalen dan wie de groene trui gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:09 schreef Maringo het volgende:
De game tussen mij en svk is afgelopen...QUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MICHEL laat me je helpen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik ben al een beetje kansloos, o.a. door 6x N, waarbij ik wat letters heb gewisseld. Ik heb inmiddels 140 punten achterstandquote:
pm me het bord en je lettersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje kansloos, o.a. door 6x N, waarbij ik wat letters heb gewisseld. Ik heb inmiddels 140 punten achterstand
Ik kan geen screenshot maken dus dat wordt lastigquote:
mensen die dat serieus nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Partijdige en manipulerende wedstrijdleiders
asje:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan geen screenshot maken dus dat wordt lastig
mooi bordquote:
Wel winnen graag! Of verliezen met meer dan 26 punten :-)quote:Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef crv het volgende:
OOTW uitgenodigd.
Laten we dan maar strijden voor de 2e plaats
misschien wordt het wel een gelijkspelquote:Op zondag 17 juni 2012 11:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Wel winnen graag! Of verliezen met meer dan 26 punten :-)
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef crv het volgende:
OOTW uitgenodigd.
Laten we dan maar strijden voor de 2e plaats
Maar we hebben nu wel de "kleinste verschil" trofeequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:50 schreef crv het volgende:
![]()
Gelijkspel tegen OOTW
Wat een leuke pot was dat. gingen afwisselend aan kop en op het laatst kon ik inzages goed neerleggen en hield de Q over.
OOTW kwam lettertje voor lettertje dichterbij. en na 6 keer passen van mij is het gelijkspel
455-455![]()
dus allebei op podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nog even een plaatje van het gelijkspel tegen crv:Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef djeep_64 het volgende:
Maringo gefeliciteerd met je kampioenschap!
Je was van grote klasse.
Dat was zeker close. Jammer, jammer... wel mooie pot.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:14 schreef djeep_64 het volgende:
#12 nipt gewonnen
Djeep_64-Evertk 426-420
Haal ik misschien toch nog een medaille!
GET en HEKT zou ik proberen, maar dat zal jij ongetwijfeld ook hebben gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?
Nee hoor, ik zie het niet. ( voor hetbgeval dat iets zegt....quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?
De Julei- competitie:quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Iets anders:
heeft iemand een idee hoe we in juli weer met ongeveer 20 spelers van start kunnen gaan?
708-320 is de uitslag uiteidelijk... In tegenstelling tot Maringo heb ik nog nooit zulke slechte letters gehad. Beurten lang geen klinkers, 6x N, de Q op het laatst... Schrale troost dat ik van de winnaar heb verlorenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Het spel tegen Michel gaat een aantal records verbreken. Wat een geluk met letters zeg.
Ik denk dat ik de magische grens van 700 ga halen.
Ik probeer het even via 'reclame' voor dit topic op de FP. Als men wil meewerken Uiteraard...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Iets anders:
heeft iemand een idee hoe we in juli weer met ongeveer 20 spelers van start kunnen gaan?
Bizar potje in ieder geval. Dankjequote:Op maandag 18 juni 2012 07:40 schreef OA het volgende:
[..]
708-320 is de uitslag uiteidelijk... In tegenstelling tot Maringo heb ik nog nooit zulke slechte letters gehad. Beurten lang geen klinkers, 6x N, de Q op het laatst... Schrale troost dat ik van de winnaar heb verlorenGoed gespeeld Maringo!
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Het spel tegen Michel gaat een aantal records verbreken. Wat een geluk met letters zeg.
Ik denk dat ik de magische grens van 700 ga halen.
Grappige is dat ik op de 6e plaats van onder staquote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef crv het volgende:
Juni Competitie. aan het bijwerken en sorteren
veel vakantieplezierquote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Maringo gefeliciteerd
Juli een augustus sla ik over ivm vakanties, iedereen heel veel Wordfeud plezier een succes de komende maanden
Voor vriendschappelijke oefenpotjes ben ik trouwens nog wel beschikbaar!
na correctie had ik gewonnen van evertk, niet andersomquote:
Oeps sorry.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef svk1985 het volgende:
[..]
na correctie had ik gewonnen van evertk, niet andersom
scheelt toch een plek of 3, al met al de minste maand tot nu toe voor mij
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef djeep_64 het volgende:
Maringo gefeliciteerd met je kampioenschap!
Je was van grote klasse.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het niet. ( voor hetbgeval dat iets zegt....)
En Meingo : gefeliciteerd met de beker van de maand Juni.
/ jij wél
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef crv het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd, een meer dan terechte winnaar van deze juni competitie
Dank jullie welquote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Maringo gefeliciteerd
Juli een augustus sla ik over ivm vakanties, iedereen heel veel Wordfeud plezier een succes de komende maanden
Voor vriendschappelijke oefenpotjes ben ik trouwens nog wel beschikbaar!
Inderdaad geprobeerd maar werd niet goedgekeurdquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef WordFreud het volgende:
[..]
GET en HEKT zou ik proberen, maar dat zal jij ongetwijfeld ook hebben gedaan.
We zijn in de eindfase van een langlopend potje. Ik lig dik achterquote:Op maandag 18 juni 2012 12:47 schreef crv het volgende:
Voordat we Maringo gaan Huldigen, eens kijken of we der esterende matches nog af kunnen krijgen deze week.
Aangezien Oranje al aan het zwembad ligt moet er weer voldoende tijd zijn voor iedereen![]()
100 Cat-22 - MVPMD -
Net was het alleen nog maar Rumblequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Of iedereen speelt tegenwoordig Rumble of DrawSomething...
Dat wil "men".quote:Op maandag 18 juni 2012 07:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer het even via 'reclame' voor dit topic op de FP. Als men wil meewerken Uiteraard...
DS heb ik er inderdaad ook maar weer afgedonderd. Ik ben nu even aan de Rumble.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Net was het alleen nog maar Rumble
DS was leuk voor even, maar snel op uitgekeken. Rumble moet ik ¤2,50 voor betalen, daar pas ik op.
Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef crv het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
Maringo is deze maand echt de absolute winnaar, bijna op alle fronten heeft hij de leiding.
Enkel op het aantel tegenpunten en gemiddelde tegen kon ik hem krap voorblijven
Hulde voor de Juni Winnaar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e plaats wordt gedeeld door OOTW en mezelf met gepaste 3 punten achterstand op Maringo[ afbeelding ]
Maximum score is van Maringo met 708![]()
Minimum score is nu van Ziggymet 235![]()
Het hoogste totaal is nu de pot tussen Maringo en Michel* met 1028 punten (708-320)![]()
Het laagste totaal is de pot tussen svk en Vonkie met 636 punten (290-346)![]()
Het kleinste verschil is tussen Elzass en OOTW met 0 punten (415-415)![]()
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)![]()
De hoogste score voor een woord staat nu op naam van Ziggy met 159 punten voor STEDEKE
ex-collegaquote:
Qut, ben ik die ook al kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 punten![]()
... o, wacht, hmmmm...
Dat komt omdat een andere ranking voorgaat én er maar 1 kan staan. De ranking 'hoogste score' gaat voor. Als je een bepaalde ranking niet ziet, is dat omdat ie na een andere komt die al ergens staat ingevuld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef crv het volgende:
@ Wordfeud, ik kan het grootste verschil niet checken want dat geeft ie niet aan in spellen.
Je hebt mijn sheet goed bestudeerd ...-:)quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat komt omdat een andere ranking voorgaat én er maar 1 kan staan. De ranking 'hoogste score' gaat voor. Als je een bepaalde ranking niet ziet, is dat omdat ie na een andere komt die al ergens staat ingevuld.
Ik heb mn huiswerk gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Je hebt mijn sheet goed bestudeerd ...-:)
Daar heb ik inderdaad wel even over na moeten denken. En ik vind het een heel goed in elkaar gezet document sinds ik al dat soort dingen weet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heb je ook al ontdekt hoe je de spellen kan "genereren" ?
En deze is ook eindelijk tot een einde gekomen. Ik mocht deze keer aan het langste eind trekken: 406-365quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef crv het volgende:
Nog resterende matches (al dan niet gestart)
48 EvertK - Michel*
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:37 schreef judith_73 het volgende:
Aanmelding voor de Juli- competitie:
ik heb me toch laten overhalen door Djeep. Twijfelde of ik het ging halen omdat ik de 19e met vakantie ga maar waarschijnlijk heb ik dan ook alles gespeeld.
Maak je ook de nieuwe sheet?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Maringo het volgende:
Ik bied me wederom aan voor volgende maand
In the nick of timequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo hardcore Wordfeuders!Ik doe weer een keertje mee
Jazekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maringo!
Nog steeds spelleider zie ik!
Crap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aanmelding voor de Juli- competitie:
FoK naam / WF naam
1. AnneX / Elisabed (oefenpotjes welkom)
2. crv / Elzass
3. Maringo / MaringoDC
4. OA / Michel*
5. OutOfThisWorld / OutOfThisWorld
6. svk1985 / svk1985 (oefenpotjes welkom)
7. Cat22 / Cat-22 (oefenpotjes welkom)
8. Thomas B. / Skatespeare (oefenpotjes welkom)
9. FSTEO-tomtomaat
10. MPG / MPGfok
11. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
12. Peace1111 - peaceman (oefenpotjes welkom)
13. WordFreud - EvertK
14. Djeep_64 - Djeep_94
15. judith_73 - Judith_1973
16. Oognip - Socks_ (oefenpotjes welkom)
17. KeetB - KeetB
18. Paarsbeestje/PBwfeud
Hallo hardcore Wordfeuders!Ik doe weer een keertje mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, hoe meer zielen, hoe meer WFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plezier.
/ kan niet verder naar onder schuiven![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-edit- hele verkeerde smiley![]()
![]()
Dan is het toch handig als je edits terug kan zien.quote:
Dan snap je ook waarom ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het toch handig als je edits terug kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |