Ik kan geen screenshot maken dus dat wordt lastigquote:
mensen die dat serieus nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Partijdige en manipulerende wedstrijdleiders
asje:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan geen screenshot maken dus dat wordt lastig
mooi bordquote:
Wel winnen graag! Of verliezen met meer dan 26 punten :-)quote:Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef crv het volgende:
OOTW uitgenodigd.
Laten we dan maar strijden voor de 2e plaats
misschien wordt het wel een gelijkspelquote:Op zondag 17 juni 2012 11:05 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Wel winnen graag! Of verliezen met meer dan 26 punten :-)
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef crv het volgende:
OOTW uitgenodigd.
Laten we dan maar strijden voor de 2e plaats
Maar we hebben nu wel de "kleinste verschil" trofeequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:50 schreef crv het volgende:
![]()
Gelijkspel tegen OOTW
Wat een leuke pot was dat. gingen afwisselend aan kop en op het laatst kon ik inzages goed neerleggen en hield de Q over.
OOTW kwam lettertje voor lettertje dichterbij. en na 6 keer passen van mij is het gelijkspel
455-455![]()
dus allebei op podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nog even een plaatje van het gelijkspel tegen crv:Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef djeep_64 het volgende:
Maringo gefeliciteerd met je kampioenschap!
Je was van grote klasse.
Dat was zeker close. Jammer, jammer... wel mooie pot.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:14 schreef djeep_64 het volgende:
#12 nipt gewonnen
Djeep_64-Evertk 426-420
Haal ik misschien toch nog een medaille!
GET en HEKT zou ik proberen, maar dat zal jij ongetwijfeld ook hebben gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?
Nee hoor, ik zie het niet. ( voor hetbgeval dat iets zegt....quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Iemand een idee of er meer dan 8 punten met die laatste T inzaten?
De Julei- competitie:quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Iets anders:
heeft iemand een idee hoe we in juli weer met ongeveer 20 spelers van start kunnen gaan?
708-320 is de uitslag uiteidelijk... In tegenstelling tot Maringo heb ik nog nooit zulke slechte letters gehad. Beurten lang geen klinkers, 6x N, de Q op het laatst... Schrale troost dat ik van de winnaar heb verlorenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Het spel tegen Michel gaat een aantal records verbreken. Wat een geluk met letters zeg.
Ik denk dat ik de magische grens van 700 ga halen.
Ik probeer het even via 'reclame' voor dit topic op de FP. Als men wil meewerken Uiteraard...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef WordFreud het volgende:
Iets anders:
heeft iemand een idee hoe we in juli weer met ongeveer 20 spelers van start kunnen gaan?
Bizar potje in ieder geval. Dankjequote:Op maandag 18 juni 2012 07:40 schreef OA het volgende:
[..]
708-320 is de uitslag uiteidelijk... In tegenstelling tot Maringo heb ik nog nooit zulke slechte letters gehad. Beurten lang geen klinkers, 6x N, de Q op het laatst... Schrale troost dat ik van de winnaar heb verlorenGoed gespeeld Maringo!
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Maringo het volgende:
Het spel tegen Michel gaat een aantal records verbreken. Wat een geluk met letters zeg.
Ik denk dat ik de magische grens van 700 ga halen.
Grappige is dat ik op de 6e plaats van onder staquote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef crv het volgende:
Juni Competitie. aan het bijwerken en sorteren
veel vakantieplezierquote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Maringo gefeliciteerd
Juli een augustus sla ik over ivm vakanties, iedereen heel veel Wordfeud plezier een succes de komende maanden
Voor vriendschappelijke oefenpotjes ben ik trouwens nog wel beschikbaar!
na correctie had ik gewonnen van evertk, niet andersomquote:
Oeps sorry.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef svk1985 het volgende:
[..]
na correctie had ik gewonnen van evertk, niet andersom
scheelt toch een plek of 3, al met al de minste maand tot nu toe voor mij
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef djeep_64 het volgende:
Maringo gefeliciteerd met je kampioenschap!
Je was van grote klasse.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het niet. ( voor hetbgeval dat iets zegt....)
En Meingo : gefeliciteerd met de beker van de maand Juni.
/ jij wél
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef crv het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd, een meer dan terechte winnaar van deze juni competitie
Dank jullie welquote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Maringo gefeliciteerd
Juli een augustus sla ik over ivm vakanties, iedereen heel veel Wordfeud plezier een succes de komende maanden
Voor vriendschappelijke oefenpotjes ben ik trouwens nog wel beschikbaar!
Inderdaad geprobeerd maar werd niet goedgekeurdquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef WordFreud het volgende:
[..]
GET en HEKT zou ik proberen, maar dat zal jij ongetwijfeld ook hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |