Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 puntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef crv het volgende:
Juni Competitie. bijgewerkt en gesorteerd
Maringo is deze maand echt de absolute winnaar, bijna op alle fronten heeft hij de leiding.
Enkel op het aantel tegenpunten en gemiddelde tegen kon ik hem krap voorblijven
Hulde voor de Juni Winnaar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e plaats wordt gedeeld door OOTW en mezelf met gepaste 3 punten achterstand op Maringo[ afbeelding ]
Maximum score is van Maringo met 708![]()
Minimum score is nu van Ziggymet 235![]()
Het hoogste totaal is nu de pot tussen Maringo en Michel* met 1028 punten (708-320)![]()
Het laagste totaal is de pot tussen svk en Vonkie met 636 punten (290-346)![]()
Het kleinste verschil is tussen Elzass en OOTW met 0 punten (415-415)![]()
Het grootste verschil is de pot tussen Elzass en Ziggyziggyziggy met 363 (636-273)![]()
De hoogste score voor een woord staat nu op naam van Ziggy met 159 punten voor STEDEKE
ex-collegaquote:
Qut, ben ik die ook al kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef OA het volgende:
[..]
Grootste verschil is de pot tussen Maringo en mij... 388 punten![]()
... o, wacht, hmmmm...
Dat komt omdat een andere ranking voorgaat én er maar 1 kan staan. De ranking 'hoogste score' gaat voor. Als je een bepaalde ranking niet ziet, is dat omdat ie na een andere komt die al ergens staat ingevuld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef crv het volgende:
@ Wordfeud, ik kan het grootste verschil niet checken want dat geeft ie niet aan in spellen.
Je hebt mijn sheet goed bestudeerd ...-:)quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat komt omdat een andere ranking voorgaat én er maar 1 kan staan. De ranking 'hoogste score' gaat voor. Als je een bepaalde ranking niet ziet, is dat omdat ie na een andere komt die al ergens staat ingevuld.
Ik heb mn huiswerk gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Je hebt mijn sheet goed bestudeerd ...-:)
Daar heb ik inderdaad wel even over na moeten denken. En ik vind het een heel goed in elkaar gezet document sinds ik al dat soort dingen weet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heb je ook al ontdekt hoe je de spellen kan "genereren" ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze is ook eindelijk tot een einde gekomen. Ik mocht deze keer aan het langste eind trekken: 406-365quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef crv het volgende:
Nog resterende matches (al dan niet gestart)
48 EvertK - Michel*
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:37 schreef judith_73 het volgende:
Aanmelding voor de Juli- competitie:
ik heb me toch laten overhalen door Djeep. Twijfelde of ik het ging halen omdat ik de 19e met vakantie ga maar waarschijnlijk heb ik dan ook alles gespeeld.
Maak je ook de nieuwe sheet?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Maringo het volgende:
Ik bied me wederom aan voor volgende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |