Bij mij heeft het 6 maanden geduurd voordat ik zwanger was.. De eerste 5 maanden heel erg bezig geweest met zwanger worden. Veel seks rond mijn eisprong. Inderdaad 10min met opgetrokken benen liggen en wachten met plassen etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:32 schreef Suikertante het volgende:
Precies Kekaa, dat heb ik dus ook. En dan op een gegeven moment maak ik mezelf zoveel wijs dat ik ga testen terwijl ik nog niet eens een cyclus hebMaar daarna ben ik wel weer wat rustiger dus het levert toch wat op.
Nog een vraag (ik stel wel veel vragen, dat wordt vast snel minder hoor!). Stel dát je vruchtbaar bent en je gaat klussen. Ik lees hele verschillende dingen over wat je daarna het beste kan doen.
• Vijf minuten met je benen omhoog gaan liggen / Een half uur met je benen omhoog gaan liggen / Met je knieën opgetrokken gaan liggen / gewoon normaal doen
• De hele nacht binnenhouden / gewoon gaan plassen
Wie weet het enige juiste antwoord?
* Barretje80 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind het trouwens best lastig afstand te nemen van dit topicvind het zo leuk alles te volgen
meestal is de " omloop snelheid" van de vis in een sushi tent zo hoog dat er minder snel gevaarlijke bacterien/etc kunnen vormen.. en wanneer zou je NOD moeten zijn ? (ik hou het niet zo goed bij, sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef L0t.. het volgende:
Even een vraagje: vriendinnen vragen me om morgen sushi te gaan eten. Mocht het raak zijn, kan dit dan al kwaad?
NOD is pas 3 juli, evt. bevruchting zou pas gisteren of vandaag plaatsgevonden hebben. Dat wordt dus sushi morgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
meestal is de " omloop snelheid" van de vis in een sushi tent zo hoog dat er minder snel gevaarlijke bacterien/etc kunnen vormen.. en wanneer zou je NOD moeten zijn ? (ik hou het niet zo goed bij, sorry)
Urban myth blijkbaar. Nouja, prima, hoef ik daar ook geen rekening mee te houdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Aventura het volgende:
Ik at de hele zwangerschap door lekker sushi. Ik snap niet waarom mensen denken dat het niet zou mogen.
Nouja, fijn om te weten!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:46 schreef Aventura het volgende:
Net zoals brie en andere lekkere kaasjes. Ik ben zo vaak raar aangekeken wanneer ik weer eens lekker van een kaasplankje zat te genieten. Je moet alléén oppassen met de rauwmelkse varianten en die zijn niet gangbaar. Ik heb echt geen meelij met mensen die zich gewoon 9 maanden van alles voor niks ontzeggen.
Dat gezegd hebbende, ik hoop natuurlijk voor je dat je al zwanger bent
Kloptquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef bellelena het volgende:
L0t: De eerste 2 weken heb je nog geen bloedband met de baby, volgens mij kan daarom nog niet echt iets heel veel kwaad wat betreft eten/drinken. Veel plezier morgen
Verse sushi is ook geen probleem. Sushi bij de AH of andere voorverpakte mag niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Aventura het volgende:
Ik at de hele zwangerschap door lekker sushi. Ik snap niet waarom mensen denken dat het niet zou mogen.
snoepen is zooooo 2011quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef Lijnloos het volgende:
HappyHeb je misschien teveel gesnoept? Of zou het toch???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, wat Mef zegt... snoepen doe ik niet aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef Lijnloos het volgende:
HappyHeb je misschien teveel gesnoept? Of zou het toch???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |