abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:08:06 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_113122346
Balen Babbel, hopelijk komt de menstruatie vlot goed opgang.
pi_113148444
Jammer Babbel, dan maar snel een goeie menstruatie!

Suikertante, dan heb je waarschijnlijk toch je piek gemist? Wel morgen nog even testen voor de zekerheid.
Voor de volgende cyclus moet je misschien rond deze dag 2x testen ('s middags en 's avonds ofzo?) Heb iig gelezen dat dat geadviseerd wordt als het onduidelijk is.
pi_113149929
Nouja, ik heb nog niet echt een cyclus he. Ik heb nog niet gemenstrueerd sinds ik gestopt ben met de pil (2 maanden geleden). Sindsdien gebeurde er ook echt helemaal níks in mijn buik, tot ik een paar dagen geleden plotseling slijmerige afscheiding had. Daarom ben ik gaan testen. Maar ik ben misschien een beetje voorbarig..?

Ik heb intussen trouwens weer "gewoon" witte afscheiding, wel in overvloede trouwens. Dus áls er een piek was, dan denk ik dat ik 'm gemist heb. Met testen dan, want ik heb natuurlijk geklust als een malle :Y)
pi_113150163
Haha dan heb je er iig alles aan gedaan. :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:13:00 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_113150214
Baat het niet dan schaadt het niet, Suikertante :D Hopen dat je helemaal niet meer ongesteld wordt :D

(overigens duurde het bij mij ook bijna 3 maanden voor ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil en nog een half jaar voor mijn cyclus weer regelmatig was)

Hier nog geen tekenen van ongesteldheid, vandaag dag 30 maar 'pas' 8dpo, al is mijn LF meestal maar een dag of 10-12. Ik verwacht dat ik morgen ongesteld wordt, en zo niet, dan ga ik denk zondag testen.
pi_113150563
Ohoh spannend. Ik merk dat ik dat testen eigenlijk iets te spannend vind, of het nu een ovulatie- of zwangerschapstest is! Voor jou dus nog 4 nachtjes wachten dan. Wel fijn dat je enigszins kunt inschatten wanneer je cyclus weer voorbij is! Daar verlang ik ook wel een beetje naar.. (als tweede optie dan, want helemaal niet meer ongesteld worden is inderdaad nog beter!)
pi_113150994
Spannend happyme! Voel je niet enig teken van zwangerschap?

Vervelend dat je nog helemaal geen cyclus hebt Suikertante.. maar wie weet ga je ook wel helemaal niet meer ongesteld worden :).

Ik merk goed dat er van alles bezig is in m'n buik, hele dag al een zeurend gevoel onderin, maar is helemaal prima O+
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:33:51 #233
279894 winka
There is no place like home..
pi_113151157
jammer Babbel, toch geen tweede streepje -O-

Net ongesteld geworden, bah ..
pi_113151226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:33 schreef winka het volgende:
jammer Babbel, toch geen tweede streepje -O-

Net ongesteld geworden, bah ..
Ook al had je het wel verwacht, toch is het shit ;( :*
pi_113151256
Winka jammer :*
pi_113151967
Jammer winka, niet leuk. Hopelijk de laatste keer voor een lange tijd. :*

Suikertante: Grote kans dat je hem hebt gemist dan ja! Afwachten dan maar! (En doorklussen kan ook nooit kwaad natuurlijk ;))

Happyme: Dat begint al op te schieten! Ik ga voor je duimen! Heb je zelf een idee/gevoel?

L0t: We lopen bijna gelijk! Ik had 16 juni een positieve ovulatie test. Ik voel nu ook de hele tijd van alles :D Ik hoop zo dat het raak is, dat we gewoon al stiekem aan het broeden zijn. oO< O+
pi_113153071
L0t en bellelena, is dat gevoel nou echt te onderscheiden van alle andere gevoeletjes die je wel eens hebt? Ik voel heel vaak dingen in mijn buik maar ik denk altijd dat het allemaal darmdingen zijn. Is dit lager of anders?
pi_113153537
Het gevoel van mijn eisprong is (bij mij) anders dan darmgerommel en kan ik ook wel echt onderscheiden van andere gevoelentjes, ik voel het zelf als steekjes (soort van speldenprikjes) helemaal onderin mijn buik, vlak boven mijn schaamstreek en een beetje richting de zijkant. Soms voel ik het aan de ene kant, een andere keer weer aan de andere kant. Ik voel dat niet per se elke maand aan de tegenovergestelde kant trouwens.
Nu, een paar dagen na mijn eisprong is het vooral meer darmgerommel, lucht in mijn darmen. Gewoon hetzelfde als ander willekeurig gerommel ;) Het is ook nog te vroeg om echt al iets te voelen van een zwangerschap op dit moment natuurlijk. Pas vanaf de innesteling komen er echt meer hormonen e.d. dus vanaf dan kunnen er langzaamaan symptomen gaan ontstaan. Nog even afwachten dus!
pi_113153547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:53 schreef bellelena het volgende:
L0t: We lopen bijna gelijk! Ik had 16 juni een positieve ovulatie test. Ik voel nu ook de hele tijd van alles :D Ik hoop zo dat het raak is, dat we gewoon al stiekem aan het broeden zijn. oO< O+
Leuk O+ Ja ik hoop het ook! Ik denk dat ik gisteren of vandaag m'n eisprong heb gehad. NOD mag op 3 juli.

@Suikertante: lastig te zeggen, ik voel wel vaker van alles maar nu is het wel heel duidelijk.. Beetje zoals wanneer je ongesteld gaat worden maar wel minder pijnlijk. Het zit wel echt in m'n onderbuik, voelt niet als darmgerommel. Ik merk het ook meteen aan m'n borsten, heel raar gevoel. Niet echt pijnlijk maar alsof er een soort band omheen zit ofzo.
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:39:37 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_113153839
Bellelena, ook spannend!

Hier nog niet echt tekenen, al zegt mijn gevoel dat het niet gelukt is. Ik voel wel 'activiteit' bij mijn baarmoeder, maar dat kan oprekken of afstoten zijn, dus kan alle kanten op. Soms denk ik wat gevoelige borsten te hebben, maar dat is ook maar eventjes en dan weer weg.

We wachten rustig af.... Zo eerst sporten, even aan wat anders denken.
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:13:36 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_113155233
Jammer Winka en babbel -O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_113156395
Jammer Winka en Babbel.

Over dat voelen... geeeeeeeeeen idee. Ik voel van alles, maar dat zijn volgens mij meestal gewoon mn darmen. Vandaag ook weer, maar zit pas op dag 13, dus lijkt me sterk.
pi_113158674
Precies Kekaa, dat heb ik dus ook. En dan op een gegeven moment maak ik mezelf zoveel wijs dat ik ga testen terwijl ik nog niet eens een cyclus heb 8)7 Maar daarna ben ik wel weer wat rustiger dus het levert toch wat op.

Nog een vraag (ik stel wel veel vragen, dat wordt vast snel minder hoor!). Stel dát je vruchtbaar bent en je gaat klussen. Ik lees hele verschillende dingen over wat je daarna het beste kan doen.
• Vijf minuten met je benen omhoog gaan liggen / Een half uur met je benen omhoog gaan liggen / Met je knieën opgetrokken gaan liggen / gewoon normaal doen
• De hele nacht binnenhouden / gewoon gaan plassen
Wie weet het enige juiste antwoord?
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:48:19 #244
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113159367
Mijn eerste 'symptoom' is tot nu toe telkens (3 x zwanger) steken in mijn tepels / gevoelige tepels geweest. Alle andere dingen konden bij mij ook voorkomen als ik ongesteld werd.

Ik duim voor jullie allemaal! ^O^ (met 2 duimen :+ )
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113160546
Winka en Babbel, jammer zeg! :*

Toen ik zwanger was was mijn eerste symptoom obstipatie. En Pukkels, met een hoofdletter! Buikkrampen of iets heb ik nooit gehad.

Suikertante, ik blijf na de seks gewoon nog eventjes knuffelen met mijn man en ga daarna wel plassen. En ik ben eerder zwanger geraakt dus dat werkt in ieder geval, maar bij betere tips houd ik me aanbevolen ;)

Happyme, nog even spannend voor jou dus!
E.
pi_113160575
Vorige keer had ik als allereerste symptoom kriebel aan mijn tepels een hele dag lang. Daarna werden mijn borsten wat opgezet en gevoeliger. Rond dezelfde tijd kreeg ik ook last van avondmisselijkheid en vanaf een paar dagen voor mijn NOD ging mijn ritme helemaal op z'n kop, ik was vroeg moe en ook heel vroeg weer wakker, terwijl ik altijd een avond/nachtpersoon was/ben. Oh en een soort opvliegers had ik ook al voor mijn NOD, van heel warm naar heel koud. Normaal bij mijn menstruatie heb ik het vlak ervoor ook koud en ben ik rillerig, maar dat was toch anders. Ik dacht nog dat ik een griepje kreeg oid, vanwege de misselijkheid en de opvliegers. En emotioneel, ik riep al ca. een week voor mijn NOD overal bij dat ik er wel om kon huilen en soms gebeurde dat ook zomaar :P Dat is trouwens nog steeds niet helemaal over :')

Geen idee wat goed is om na afloop te doen trouwens. Ik blijf altijd wel nog even liggen (kwartiertje zoiets), nog naknuffelen en bijkomen ;). Daarna gewoon plassen. Benen omhoog heb ik nooit gedaan, maar misschien helpt het wel?
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:13:40 #247
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113160825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:09 schreef bellelena het volgende:
Vorige keer had ik als allereerste symptoom kriebel aan mijn tepels een hele dag lang. Daarna werden mijn borsten wat opgezet en gevoeliger. Rond dezelfde tijd kreeg ik ook last van avondmisselijkheid en vanaf een paar dagen voor mijn NOD ging mijn ritme helemaal op z'n kop, ik was vroeg moe en ook heel vroeg weer wakker, terwijl ik altijd een avond/nachtpersoon was/ben. Oh en een soort opvliegers had ik ook al voor mijn NOD, van heel warm naar heel koud. Normaal bij mijn menstruatie heb ik het vlak ervoor ook koud en ben ik rillerig, maar dat was toch anders. Ik dacht nog dat ik een griepje kreeg oid, vanwege de misselijkheid en de opvliegers. En emotioneel, ik riep al ca. een week voor mijn NOD overal bij dat ik er wel om kon huilen en soms gebeurde dat ook zomaar :P Dat is trouwens nog steeds niet helemaal over :')

Geen idee wat goed is om na afloop te doen trouwens. Ik blijf altijd wel nog even liggen (kwartiertje zoiets), nog naknuffelen en bijkomen ;). Daarna gewoon plassen. Benen omhoog heb ik nooit gedaan, maar misschien helpt het wel?
Ik denk dat we dan bijna precies dezelfde symptomen hadden, vooral ineens dat extreem vroeg wakker worden viel mij erg op.

En helaas nu sinds 1wk enorm luchtvasthouden en niet kunnen..
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113162263
Grappig ja, ik ging toevallig gisteren nog terug lezen van jou en Fieder en herkende er veel in, maar ik zal nu toch nog even geduld moeten hebben voor ik iets ga voelen (er van uitgaande dat het raak is of course!). Dat wakker worden las ik bij jou ook, echt heel opvallend, dat had ik nooit eerder meegemaakt en had ook niets te maken met een menstruatie. En met je darmen komt het vast ook wel weer goed ;) Hoe voel je je verder trouwens?
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:03:28 #249
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113163458
Voel me op zich redelijk, wel heel anders dan de vorige zwangerschappen dat is wel apart.

Erg last van mijn darmen, krijg mijn broeken zelfs niet meer dicht zo opgezet is mijn buik dus gister laxeerspul gehaald maar dat wil nog niets doen. Dat is echt heel vervelend en pijnlijk. Verder valt het me enorm mee. Beetje misselijk smorgens, beetje last van borsten en elke ochtend om 3u wakker en rond 6u weer :)

Maar al was het 100x zo erg, dan was het maar zo O+ ik hoop zo dat alles dit keer blijft plakken :@
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:05:42 #250
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113163581
Ik vind het trouwens best lastig afstand te nemen van dit topic :@ vind het zo leuk alles te volgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')