Vorige keer had ik als allereerste symptoom kriebel aan mijn tepels een hele dag lang. Daarna werden mijn borsten wat opgezet en gevoeliger. Rond dezelfde tijd kreeg ik ook last van avondmisselijkheid en vanaf een paar dagen voor mijn NOD ging mijn ritme helemaal op z'n kop, ik was vroeg moe en ook heel vroeg weer wakker, terwijl ik altijd een avond/nachtpersoon was/ben. Oh en een soort opvliegers had ik ook al voor mijn NOD, van heel warm naar heel koud. Normaal bij mijn menstruatie heb ik het vlak ervoor ook koud en ben ik rillerig, maar dat was toch anders. Ik dacht nog dat ik een griepje kreeg oid, vanwege de misselijkheid en de opvliegers. En emotioneel, ik riep al ca. een week voor mijn NOD overal bij dat ik er wel om kon huilen en soms gebeurde dat ook zomaar

Dat is trouwens nog steeds niet helemaal over

Geen idee wat goed is om na afloop te doen trouwens. Ik blijf altijd wel nog even liggen (kwartiertje zoiets), nog naknuffelen en bijkomen

. Daarna gewoon plassen. Benen omhoog heb ik nooit gedaan, maar misschien helpt het wel?