SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 14-06-2012 15:11:27 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, moest ook wat met dat planken doenquote:
Alleen het rennen paste er niet meer bij
Als er wijzigingen zijn voor de OP, geef het maar aan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
We luiden het topic in met een feestelijk dansje voor DarkElfquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
Nog even een keer noemen dat ik voor t eerst12 km
gelopen heb hoor !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm, ik ga eens een route uitzetten en zal ze mailen. Kijken of het wat wordt!
Bedankt voor de feedback!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
nice!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
je mag mij, nog even onder voorbehoud, bij de run2day ladies damloop zetten op 23 september.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, moest ook wat met dat planken doen
Alleen het rennen paste er niet meer bij
Als er wijzigingen zijn voor de OP, geef het maar aanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:pics!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vergeet niet ook alvast wat oplossingen voor eventuele problemen aan te dragen, dan zien ze in ieder geval dat er wel fatsoenlijk over nagedacht is alquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik ga eens een route uitzetten en zal ze mailen. Kijken of het wat wordt!
Bedankt voor de feedback!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
![]()
![]()
woohoo!!!
![]()
![]()
![]()
Echt goed gedaan Dark Elf!![]()
![]()
quote:![]()
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
ik hoop je binnenkort op de voet te volgen
Dit is overigens helemaal mijn kleurtjeMooi meegenomen want het eerste paar wat ik aanhad was FELBLAUW met FELGROENE veters *huuuuu*
![]()
Foto's of het gebeurde nietquote:.
Kan ze niet zien. Krijg rare code met een kruisje. Vast iets met instellingen hier @ work.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik hoop dat ze voor mij roze hebben als ik volgende week voor een extra paar ga kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden![]()
![]()
Netjesquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
[quote]Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen
Nice!!!
*edit, vreemde kwoot*
en DE![]()
![]()
Kijk nog eens ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto's of het gebeurde niet.
Kan ze niet zien. Krijg rare code met een kruisje. Vast iets met instellingen hier @ work.
Even geupload naar mijnalbum... linkje kwam van FB dus misschien blokkeert je werk dat
whaargh tijdnood.. moet kinderen halen van school ...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 14:49:17 ]![]()
Klopt, FB wordt geblokkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk nog eens ?
Even geupload naar mijnalbum... linkje kwam van FB dus misschien blokkeert je werk dat.
Nice! Ook al Saucony. Ze lijken op de mijne, alleen heb ik lichtblauw aan de onderkant. Welk type is het? Triumph 8 of 9?
En kwam er nog iets bijzonders uit je loopanalyse? Vind ik altijd wel interessant om te weten.
Kom er later op terug moet nu weer sjeeeeesenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, FB wordt geblokkeerd.
Nice! Ook al Saucony. Ze lijken op de mijne, alleen heb ik lichtblauw aan de onderkant. Welk type is het? Triumph 8 of 9?
En kwam er nog iets bijzonders uit je loopanalyse? Vind ik altijd wel interessant om te weten.
![]()
![]()
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom er later op terug moet nu weer sjeeeeesenNiet meer actief op Fok!![]()
Mijne komt gelukkig zelf uit school (naast de deurquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!)
![]()
Wow! Wat goed! Lekker hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Merci voor de
ik ben helemaal blij vandaag.
Volgende week 13 of 14?.
Heb zelf wel een aantal keren 12,50 gelopen en een paar keer 15, en een enkele keer 17. Nou dat was wel even de max hoor.
BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!![]()
ik heb er gisteren mee gelopen, en ze blijven prima zitten omdat ze zo lichtgewicht zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Rammelaartje het volgende:
BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!m'n normale bril stuitert altijd een beetje, en dit totaal niet. en het donkere paar beschermt prima tegen de zon!
Ja echt helemaal top, ga er zo ook mee lopen denk ik. En heb ook veel last van de vliegjes langs het water dus hoop dat die transparante glazen het ook goed doen! Heb sowieso gevoelige ogen doordat ik lenzen draag dus ben er echt blij mee![]()
![]()
Nee ik ga de komende 2-3 weken gewoon wee rterug naar max 10/11 en begin juli zal ik weer eens de 12 doen. Ik heb geen haast en wil geen blessure door ineens te veel te doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Volgende week 13 of 14?.
Heb zelf wel een aantal keren 12,50 gelopen en een paar keer 15, en een enkele keer 17. Nou dat was wel even de max hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk, daar doe ik ook aan mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag mij, nog even onder voorbehoud, bij de run2day ladies damloop zetten op 23 september.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef mosselmossel het volgende:
Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!Leuke route !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hele mooie vlakke route idd. Ik heb ook zo'n soort route (in Friesland
), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
Feauteaux!dat ziet er wel chill uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
EXTRAGRATIS TIP! Loop dan de ene keer rechtsom en de andere keer linksom. Dan belast je beide benen evenveelquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
Feauteaux!Krijg bijna zin om daar ook heen te gaan voor een loopje, maar zover hou ik nog niet vol haha maar ziet er top uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooie route zeg! Ik moet ook eens op zoek naar leuke routes hier, aangezien ik het park nu wel ken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik ga niet twee keer dezelfde route lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
EXTRAGRATIS TIP! Loop dan de ene keer rechtsom en de andere keer linksom. Dan belast je beide benen evenveel.
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga niet twee keer dezelfde route lopen.
Ik ga vanavond even een beetje aanrommelen met ademhaling en langzamer lopen.. zien wat goed werkt, anders hou ik die Evy lessen niet vol denk ik.![]()
Ik bedoel heen en terugquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.. Ik ben nooit zo lang in Friesland dat ik een bepaalde route twee keer vlak achter elkaar loop
.
Feauteaux!* DJMO jaloers is ... daar wil ik ook wel een keer lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelligquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!
Daar zijn die van mij nog iets te jong voor (en 1 grote drukke wegquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Shravani het volgende:
[..]
Mijne komt gelukkig zelf uit school (naast de deur)
)
Maar goed om even op de vragen terug te komen
Op de doos staat Progrid omni 10 Geen idee of dat wat zegt maar ze lopen echt super.
Wat een verschil ook.![]()
UIt de loopanalyse kwam uit (met een paar Asics) dat ik mijn linkerbeen iets meer naar buiten draai waardoor ik evt last zou kunnen krijgen van een bepaalde spier, daarom deze schoenen, die hebben een bolling waardoor ik iets meer steun krijg en dus ook rechter loop.
2e paar was meteen prima![]()
Even binnen gelopen en even buiten gelopen en ook mbt tot de slijmbeursontsteking nog even over dat zooltje gehad en dat zou ik in principe met hardlopen niet nodig hebben omdat je dan het verschil met je benen dan minimaal is (ofwel je loopt hard van been op been) met wandelen volgt het sneller op elkaar waardoor een zooltje wel nodig is om de klappen van links op rechts beter op te vangen..
Ik zal heus nog wel wat vergeten maar dit was het even globaal
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 15:44:41 ]![]()
Nou mooi, ik ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Daar zijn die van mij nog iets te jong voor (en 1 grote drukke weg)
Maar goed om even op de vragen terug te komen
Op de doos staat Progrid omni 10 Geen idee of dat wat zegt maar ze lopen echt super.
Wat een verschil ook.![]()
UIt de loopanalyse kwam uit (met een paar Asics) dat ik mijn linkerbeen iets meer naar buiten draai waardoor ik evt last zou kunnen krijgen van een bepaalde spier, daarom deze schoenen, die hebben een bolling waardoor ik iets meer steun krijg en dus ook rechter loop.
2e paar was meteen prima![]()
Even binnen gelopen en even buiten gelopen en ook mbt tot de slijmbeursontsteking nog even over dat zooltje gehad en dat zou ik in principe met hardlopen niet nodig hebben omdat je dan het verschil met je benen dan minimaal is (ofwel je loopt hard van been op been) met wandelen volgt het sneller op elkaar waardoor een zooltje wel nodig is om de klappen van links op rechts beter op te vangen..
Ik zal heus nog wel wat vergeten maar dit was het even globaal.
Is wel een andere schoen dan die van mij (anti-pronatieschoen zie ik, Triumph is neutraal).Niet meer actief op Fok!![]()
als je zo redeneert kun je ook nooit in het bos lopen of op het strand. ik zou dat soort routes gewoon lopen en dan heen en terug zodat beide voeten een keer scheef gestaan hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Neerkomen wel!![]()
Oja dat was het, want hij zag ook dat inderdaad met die eerste paar schoenen dat mijn enkels wat in elkaar zakte en dus mijn voet wat naar buiten stond (links) dat was ook niet goed zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou mooi, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Is wel een andere schoen dan die van mij (anti-pronatieschoen zie ik, Triumph is neutraal).
Ik heb zoveel uitgelegd gekregen dat ik het niet allemaal heb kunnen onthouden hoor![]()
![]()
Volgens mij heb jij het nieuwe model van mijn oude schoenenquote:
Tof!ben benieuwd hoe je eerste rondje erop gaat
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat zal pas zondagavond worden vrees ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het nieuwe model van mijn oude schoenen
Tof!ben benieuwd hoe je eerste rondje erop gaat
![]()
![]()
Morgen de hele dag slenteren in Madurodam
Zaterdag op zondag bij een vriendinnetje![]()
Ook leuke dingen, toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal pas zondagavond worden vrees ik![]()
![]()
Morgen de hele dag slenteren in Madurodam
Zaterdag op zondag bij een vriendinnetje
Zondag extra genieten!
Hopen op redelijk weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook leuke dingen, toch?
Zondag extra genieten!![]()
![]()
Zometeenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer ga jij weer rennen en verheug je je al op de Utregse loop?ben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
En verheug me wel op de loopben alleen bang dat ik de 5km aan 1 stuk niet red
Feli !quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Dat meen je niet, nog iemand met de zelfdequote:![]()
![]()
(iets donkere kleuren ivm mannen model)
![]()
Handjes in de hoogte , handjes in de zij , zo ademen we de steek voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeenben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Handjes in de hoogte , handjes in de zij , zo ademen we de steek voorbij
Straks afscheid nemen van Evy, kijken hoe dat gaat
Komend weekend voor t eerst 30 min aan 1 stuk lopen
Ja jij hebt ook al zulke tofferdsquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeenben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
Ben erg benieuwd hoe ze lopen!
En jij kan dat, je hebt nog 2 weken joh
Hoe is het met je blaar?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Straks afscheid nemen van Evy, kijken hoe dat gaat
Komend weekend voor t eerst 30 min aan 1 stuk lopenYou go girl, gaat je vast wel lukken
![]()
![]()
Mooi zijn ze he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Feli !
[..]
Dat meen je niet, nog iemand met de zelfde![]()
![]()
(iets donkere kleuren ivm mannen model)
(de kleur
) ik zit er de hele tijd naar te kijken.. Ik vind ze niet eens zo heel lelijk
![]()
Vandaag voor het eerst met mn nieuwe schoenen gelopen. Hmm moet nog erg wennen aangezien de demping een stuk beter is dan bij de oude. Ging niet van harte. Maarja 3x lopen weet je niet beter denk ik![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook al zulke tofferdsBen erg benieuwd hoe ze lopen!
En jij kan dat, je hebt nog 2 weken joh
Hoe is het met je blaar?
Blaar is kut, doet pijn in gewone schoenen dus ik hoop dat minder irritatie in nieuwe schoenen + rustdagen na vandaag helpt om het te laten genezen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooie schoenen idd, lijken wat op de mijne ook al heb ik Brooks.
En Yuki, komt goed! Grootste ´probleem´ op het einde is dat je twijfelt aan jezelf, das bekend maar als je 10 en 20 kan met maar 1 minuutje pauze tussendoor is die pauze echt alleen psychisch nodig ,) Dan kun je echt wel 30 ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Gewoon wat rustiger aan doen, dan krijgt de schoen de tijd om zich naar je voet te vormen en je benen de tijd om aan je benen te wennen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef egelhond het volgende:
Vandaag voor het eerst met mn nieuwe schoenen gelopen. Hmm moet nog erg wennen aangezien de demping een stuk beter is dan bij de oude. Ging niet van harte. Maarja 3x lopen weet je niet beter denk ik![]()
Ik had m'n nieuwe schoenen laatst in de woonkamer gezet zodat ik ze kon bewonderen de hele avondquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zijn ze he?(de kleur
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zijn ze he?(de kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze hebben een eigen plekje, net als mijn boks altaartje![]()
![]()
Thanks DE!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef DarkElf het volgende:
Mooie schoenen idd, lijken wat op de mijne ook al heb ik Brooks.
En Yuki, komt goed! Grootste ´probleem´ op het einde is dat je twijfelt aan jezelf, das bekend maar als je 10 en 20 kan met maar 1 minuutje pauze tussendoor is die pauze echt alleen psychisch nodig ,) Dan kun je echt wel 30 ook.
De 5km op 30 juni zal wel richting 35 min gaan, maar objectief gezien moet ik dat kunnen
Ergens ben ik geneigd om straks die minuut wandelen over te slaan bij Evy en gewoon 31 min in 1 keer te pakken. Maar bij eerste keer op nieuwe schoenen is dat vast niet verstandig
Soon we will knowquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Blaar is kut, doet pijn in gewone schoenen dus ik hoop dat minder irritatie in nieuwe schoenen + rustdagen na vandaag helpt om het te laten genezen.
Schiet niet op he met die blaar
Ook al nieuwe schoenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef egelhond het volgende:
Ik denk dat je voeten inderdaad moeten wennen (dat is altijd zo met nieuwe schoenen toch?)
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik vind dat weer wat overdreven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze hebben een eigen plekje, net als mijn boks altaartje
En qua kleur heb jij idd meer blauw, die van mij zijn turqoiseMe loves
![]()
![]()
Mijn schoenen staan gewoon in de hal. (en daar loop ik elke dag tig keer langs en dan word ik er blij van)
![]()
Blaar schiet idd niet opik wil geen pleisters meer plakken (behalve tijdens t hardlopen) maar zonder pleister schuurt het zo
35 min is toch prima? Echt joh dat gedoe over snelheid altijd.. loop gewoon lekker, geniet, voel wat je lijf kan en zie gewoon. Dan ga je ook vooruit zonder dat je steeds denkt: oh jee, t moet harder...
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Kekke schoentjes, LoLa! Geef ze snel maar eens een flinke workoutquote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
QFT!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
35 min is toch prima? Echt joh dat gedoe over snelheid altijd.. loop gewoon lekker, geniet, voel wat je lijf kan en zie gewoon. Dan ga je ook vooruit zonder dat je steeds denkt: oh jee, t moet harder...
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?![]()
Potver mijn benen zijn mij volgens mij langzaam aan het vermoordenNou weet ik ook weer waarom er twee dagen rust is aan het eind van elke ren week.
OF het komt omdat ik vrijwel geen eiwitten heb gehad de afgelopen dagen. Slecht![]()
![]()
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?meer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?Helemaal waar dit. Je loopt toch ook voor jezelf en niet voor anderen..
![]()
![]()
Er is helaas geen wondermiddel nog voor uitgevonden geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef Yuki het volgende:
Blaar schiet idd niet opik wil geen pleisters meer plakken (behalve tijdens t hardlopen) maar zonder pleister schuurt het zo
Dat en zeker voor een eerste wedstrijd zou ik vooral genieten en lekker lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?Thnx robbiequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kekke schoentjes, LoLa! Geef ze snel maar eens een flinke workoutMaar dat kan jij heus wel... misschien vandaag nog net niet maar wie weet op je nieuwe schoenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoormeer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 16:28:39 ]![]()
Dat kun je, ik heb net even in m'n glazen bol gekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoormeer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
![]()
![]()
Ja daarover. Ik heb mijn Facebook altijd vol staan met Runkeeper shit (van anderen).
Irritant, of leuk om te volgen?![]()
Komt goed echt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
sowieso krijg je energie tijdens een georganiseerde loop van de mensen om je heen die ook lopen, de adrenaline, de mensen die juichen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat zou toch wat zijn... Een middel dat het vocht eruit trekt en het vel snel laat genezen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is helaas geen wondermiddel nog voor uitgevonden geloof ik![]()
Ik heb zelden blarenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn... Een middel dat het vocht eruit trekt en het vel snel laat genezen.
Ja laatstmaar dat was van een deksel op mijn pols, nu heb ik een emo litteken /kraskras
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 16:31:47 ]![]()
Dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Komt goed echt!
sowieso krijg je energie tijdens een georganiseerde loop van de mensen om je heen die ook lopen, de adrenaline, de mensen die juichen..![]()
Ik stuiter nog steeds na van afgelopen zondag![]()
![]()
wat ook heel normaal is een week voor je meedoet aan een georganiseerde loop dus ´moet´ presteren?
Pijntjesdat je ineens denkt: Oh nee, mijn kuit/hamstring/rug.. whatever *Paniek!!
Volgens mij zijn dat gewoon zenuwen, hoor t zo vaak van mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik zie mensen in dit topic die dat zelfs voor een training hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef DarkElf het volgende:
wat ook heel normaal is een week voor je meedoet aan een georganiseerde loop dus ´moet´ presteren?
Pijntjesdat je ineens denkt: Oh nee, mijn kuit/hamstring/rug.. whatever *Paniek!!
Volgens mij zijn dat gewoon zenuwen, hoor t zo vaak van mensenGa gewoon lekker lopen, dan komt het meestal wel goed
Geen idee of het kwaad kan, maar persoonlijk zou ik er niet aan beginnen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Is het verstandig om een hardloopschoen in te spuiten met van die anti-regenzooi/vocht/vuil spray?![]()
Je dacht even dat de wereld vergaan was en jij alleen over was he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:56 schreef GlenHighland het volgende:
Huh, al een kwartier stilte hier???![]()
![]()
Kort geleden deden we een heel topic in die tijd ....quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je dacht even dat de wereld vergaan was en jij alleen over was he?![]()
*kijkt naar buiten*
Vanavond lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zag een discussie over planks en of ze wel of niet geschikt zijn voor hardlopers, moest aan deze video denken:
Als je de complete serie wilt zien (dit is 5/5) dan kan ik je wel alle video's sturen. Best leuke info serie over hoe je squats moet uitvoeren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je bent bij Evy les 14 popPas je wel op jezelf, jezelf voorbij lopen (
) is zo gedaan..
misschien toch even voorzichtig zijn en een dagje wachten
Ff serieus...Meen je dit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Want als je dit meent, hoef je ook niet te denken om op het strand te gaan lopen. Of in de duinen.
Of eigenlijk: Je kunt maar beter helemaal niet hardlopen. Want hardlopen = kans op blessures.
Ergo: Kap nou eens ff met van muggen olifanten te maken
F means you're fucked![]()
Ik zou het niet doen, de bovenkant van de schoen is vast niet voor niets van luchtdoorlatend materiaal gemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Is het verstandig om een hardloopschoen in te spuiten met van die anti-regenzooi/vocht/vuil spray?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff serieus...Meen je dit?
Want als je dit meent, hoef je ook niet te denken om op het strand te gaan lopen. Of in de duinen.
Of eigenlijk: Je kunt maar beter helemaal niet hardlopen. Want hardlopen = kans op blessures.
Ergo: Kap nou eens ff met van muggen olifanten te maken![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt welquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, de bovenkant van de schoen is vast niet voor niets van luchtdoorlatend materiaal gemaakt
Nu eten en straks laatste avond vd vierdaagse...![]()
![]()
Succes vanavond!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed punt wel
Nu eten en straks laatste avond vd vierdaagse...![]()
![]()
![]()
èet ze en succes !quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed punt wel
Nu eten en straks laatste avond vd vierdaagse...
*ook maar eens naar de keuken*![]()
Nieuwe schoenen goed geveterd, nieuwe capri, shirt en sokken aan... Volgens mij ben ik er klaar voor
Verslag van nieuwe schoenen volgt zometeen! Eerst even lekker naar buiten
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Yuki het volgende:
Nieuwe schoenen goed geveterd, nieuwe capri, shirt en sokken aan... Volgens mij ben ik er klaar voor
Verslag van nieuwe schoenen volgt zometeen! Eerst even lekker naar buitenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Veel plezier, geniet ervan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Yuki het volgende:
Verslag van nieuwe schoenen volgt zometeen! Eerst even lekker naar buitenF means you're fucked![]()
Loop ze.. en geniet!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Yuki het volgende:
Verslag van nieuwe schoenen volgt zometeen! Eerst even lekker naar buiten![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb zo zin om morgen te gaan lopen! *stuitert*Morgen met je mosselshirt?
Wilde eerst vanavond oefenen om op een lager tempo te lopen, maar was om 15u al doodmoe dus ik doe het morgen wel tijdens Evy's les![]()
![]()
Ik denk het. Maar ik heb vooral zin om voor het eerst 7km te hollenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMorgen met je mosselshirt?
Wilde eerst vanavond oefenen om op een lager tempo te lopen, maar was om 15u al doodmoe dus ik doe het morgen wel tijdens Evy's les
Ik geef eerlijk toe, ik heb niet alles bijgelezen, sorry.Maar over dit. Nee dat wordt zelf afgeraden. Ik had deze vraag ook gesteld bij RW en gaf inderdaad aan dat het niet slim is want dan gaat de schoen minder "ademen".quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Is het verstandig om een hardloopschoen in te spuiten met van die anti-regenzooi/vocht/vuil spray?
Dus inderdaad wat Schravani zegt![]()
![]()
Cranky. Wil hardlopen, ga tuinieren. Veel succes en niet teveel warmte gewenst voor straks, lopers.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goede krachttraining.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:40 schreef SEMTEX het volgende:
Cranky. Wil hardlopen, ga tuinieren. Veel succes en niet teveel warmte gewenst voor straks, lopers.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik moet 1 tuindeel vrijmaken van zevenblad en flink wat onkruid eruit trekkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef Nero22 het volgende:
Ja, mits je niet alleen maar de viooltjes water gaat geven...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Over viooltjes gesproken, ik kwam daarstraks thuis, parkeer m'n fiets in zo'n rekje bij de flat, dondert er ineens een pot met bloemen van de 3e verdieping naar benedenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef Nero22 het volgende:
Ja, mits je niet alleen maar de viooltjes water gaat geven...Ik schrok me dood. Nog een geluk dat de fietsen niet direct onder de balkons gezet hoeven te worden
Een ongeluk zit in een klein hoekje viooltje.
![]()
Dat wordt spierpijn morgen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik moet 1 tuindeel vrijmaken van zevenblad en flink wat onkruid eruit trekken
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over viooltjes gesproken, ik kwam daarstraks thuis, parkeer m'n fiets in zo'n rekje bij de flat, dondert er ineens een pot met bloemen van de 3e verdieping naar benedenIk schrok me dood. Nog een geluk dat de fietsen niet direct onder de balkons gezet hoeven te worden
Een ongeluk zit in een klein hoekje viooltje.
Dat is schrikken.
It's funny
Zo, kt gedaan. Maandag weer!
Overweeg toch even naar een fysio te gaan ipv zelf maar wat aan te klooien. Morgen maar even afspraak maken denk ik.Niet meer actief op Fok!![]()
en weer terug van m'n 5 km loopje moet zeggen dat m'n knie al minder irriteert dan de laatste paar run's de oefeningen werken dus wel![]()
al vind ik 5km al bijna niet meer de moeite waard om om te kleden...:P![]()
Ik mag zo weer een rondje. OM te fietsen in alleen mijn t-shirt was het eigenlijk net een tikkie te koud dus wordt heerlijk loopweer.![]()
ik heb evt. een (sport)fysio voor je in den haag mocht je nog zoekende zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Zo, kt gedaan. Maandag weer!
Overweeg toch even naar een fysio te gaan ipv zelf maar wat aan te klooien. Morgen maar even afspraak maken denk ik.![]()
Jeuuujjjjquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik moet 1 tuindeel vrijmaken van zevenblad en flink wat onkruid eruit trekkenWat ben ik blij dat ik niet meer op de bloemenkwekerij werk
![]()
Lekker dat het steeds beter gaat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef AntiChrist het volgende:
en weer terug van m'n 5 km loopje moet zeggen dat m'n knie al minder irriteert dan de laatste paar run's de oefeningen werken dus wel![]()
al vind ik 5km al bijna niet meer de moeite waard om om te kleden...:PHelemaal gelijk. Was best fris op de fiets.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag zo weer een rondje. OM te fietsen in alleen mijn t-shirt was het eigenlijk net een tikkie te koud dus wordt heerlijk loopweer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef AntiChrist het volgende:
al vind ik 5km al bijna niet meer de moeite waard om om te kleden...:Pmaar zie het als een investering. Straks loop je weer als een zonnetje en ben je blij dst je dit gedaan hebt!
Ik ga vanavond inkopen doen denk ik. Hardloopsokkies en zo'n armband voor de telefoon.
Naja, ik hoop dat de Intersport hier die dingen verkoopt...
It's funny
heb er één gevonden op 5 min van mn huis maar geef maar even door via pm. Graag incl intake tariefquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb evt. een (sport)fysio voor je in den haag mocht je nog zoekende zijn.
De intersport hier heeft maar weinig hardloopspullen moet ik zeggen.. Maar misschien verschilt dat per vestiging.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef Nero22 het volgende:
Ik ga vanavond inkopen doen denk ik. Hardloopsokkies en zo'n armband voor de telefoon.
Naja, ik hoop dat de Intersport hier die dingen verkoopt...![]()
@Yuki: voetcreme van Gehwol maakt je huid sterker en verkleint de kans op blaren. Het ruikt ook nog eens lekkerMaar natuurlijk niet gebruiken als de blaar nog open is.
Deze: http://www.gehwol.nl/de-o(...)verzorgen/voetcreme/![]()
zeg dat welquote:ik voel nóg m'n armen van het snoeien van de heg maandag
Rustdagen..... mag tot zondagochtend niet hardlopen nuNou ja, in ieder geval een lange duurloop zondag, dat is het wachten waard
![]()
![]()
Thanks voor de tip!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:04 schreef Rammelaartje het volgende:
@Yuki: voetcreme van Gehwol maakt je huid sterker en verkleint de kans op blaren. Het ruikt ook nog eens lekkerMaar natuurlijk niet gebruiken als de blaar nog open is.
Deze: http://www.gehwol.nl/de-o(...)verzorgen/voetcreme/
Zal er dit weekend eens naar zoeken, dan smeer ik het eerst om het restantje blaar heen en later gewoon dagelijks (?) op m'n voeten
joh, wist je al dat je van ademhalen ziek kunt worden .. al die rare bacillen in de luchtquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet je wat pas dodelijk is? Leven!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh, wist je al dat je van ademhalen ziek kunt worden .. al die rare bacillen in de luchtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm ging niet helemaal naar m'n zin daarnet. Had een route gepland van 5 km, maar heb er maar 3.44 van vol kunnen maken, want m'n benen voelden op een gegeven moment zó verzuurd aan dat hardlopen niet meer ging![]()
Heb gisteren iets te enthousiast een rekoefening gedaan (met gestrekte benen je tenen aan proberen te raken) en nu heb ik last van m'n hamstring (m'n vader zei dat ik precies de plek aanwees waar die zit)Verder heb ik vandaag 2x20 minuten gefietst, terwijl ik nooit fiets op een dag dat ik ook wil gaan hardlopen.
Uiteindelijk bleek ik dus met een snelheid van 10.42 km/uur gelopen te hebben, ook nog eens ver boven m'n normale tempo.
Dus waar ik allemaal mee bezig ben, ik weet het nietWeet iig wel dat ik nu sowieso twee rustdagen inlas.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weet je wat pas dodelijk is? Leven!Snel stoppen met ademen
![]()
![]()
Hee mensen welke maat x socks moet ik hebben? Heb normaal maat 38 dus 35-38 denk ik? Of mogen ze niet te nauw zitten?Niet meer actief op Fok!![]()
Volgende keer beterquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:19 schreef VKV het volgende:
Hmm ging niet helemaal naar m'n zin daarnet. Had een route gepland van 5 km, maar heb er maar 3.44 van vol kunnen maken, want m'n benen voelden op een gegeven moment zó verzuurd aan dat hardlopen niet meer ging![]()
Heb gisteren iets te enthousiast een rekoefening gedaan (met gestrekte benen je tenen aan proberen te raken) en nu heb ik last van m'n hamstring (m'n vader zei dat ik precies de plek aanwees waar die zit)Verder heb ik vandaag 2x20 minuten gefietst, terwijl ik nooit fiets op een dag dat ik ook wil gaan hardlopen.
Uiteindelijk bleek ik dus met een snelheid van 10.42 km/uur gelopen te hebben, ook nog eens ver boven m'n normale tempo.
Dus waar ik allemaal mee bezig ben, ik weet het nietWeet iig wel dat ik nu sowieso twee rustdagen inlas.
Je hebt in ieder geval genoeg beweging gehad vandaag zo te zien
![]()
![]()
Nee maar wel goed strak om je voeten heen, als er te veel speling in zit gaat het schuren = blaren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hee mensen welke maat x socks moet ik hebben? Heb normaal maat 38 dus 35-38 denk ik? Of mogen ze niet te nauw zitten?![]()
ik bedoel natuurlijk langdurig aan één kant vd weg lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik ruim 1,5 jr zonder blessures gelopen dus nu ik ze heb, hoe licht ook, neem ik ze serieus.Niet meer actief op Fok!![]()
Altijd te groot kopen. Ze krimpen in de was.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hee mensen welke maat x socks moet ik hebben? Heb normaal maat 38 dus 35-38 denk ik? Of mogen ze niet te nauw zitten?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En weer thuis dus. Dafuq, wat is het warm buiten!
Het lopen ging best zwaar, was blij toen ik thuis wasMaar... Ik heb wel afscheid kunnen nemen van Evy, want ik heb 'm uitgelopen + a little more. 10 (1) 23
http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/95123808
Denk dat als ik komend weekend 30 min aan 1 stuk ga lopen, ik heel goed moet opletten dat ik rustig start. Eerste 10 minuten vielen me namelijk flink zwaar en daardoor was ik echt aan wandelen toe. Ik herstelde gelukkig wel snel, anders waren de volgende 23+ minuten me nooit gelukt
En de schoenen zijnLopen echt super
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen net
gewoon 35-38. te ruim zittende sokkken is goed voor blaren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hee mensen welke maat x socks moet ik hebben? Heb normaal maat 38 dus 35-38 denk ik? Of mogen ze niet te nauw zitten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb normaal maat 41 en x-socks maat 39 - 41 zit perfectquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hee mensen welke maat x socks moet ik hebben? Heb normaal maat 38 dus 35-38 denk ik? Of mogen ze niet te nauw zitten?
Uitsloverquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Het lopen ging best zwaar, was blij toen ik thuis wasMaar... Ik heb wel afscheid kunnen nemen van Evy, want ik heb 'm uitgelopen + a little more. 10 (1) 23
Denk dat als ik komend weekend 30 min aan 1 stuk ga lopen, ik heel goed moet opletten dat ik rustig start. Eerste 10 minuten vielen me namelijk flink zwaar en daardoor was ik echt aan wandelen toe. Ik herstelde gelukkig wel snel, anders waren de volgende 23+ minuten me nooit gelukt
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? Je zou gister niet gaan lopen en liep 6,5. Je roept al weken dat je naar een fysio gaat, maar blijkbaar ben je dus nog steeds niet bij een fysio. Het enige dat je hebt gedaan is nieuwe schoenen kopen en een heel enkele keer een dagje extra rust.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk langdurig aan één kant vd weg lopen.
Voor de rest heb ik ruim 1,5 jr zonder blessures gelopen dus nu ik ze heb, hoe licht ook, neem ik ze serieus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lol tegenstrijdige adviezen, dan wacht ik nog even met kopen. Of haal ze bbij run2day want die pubers van perry sport vertrouw ik niet.
ik kreeg mijn advies (heb zelf maat 38) om maat 35/38 te nemen van running center in alkmaar. ik heb nog geen seconde spijt gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Lol tegenstrijdige adviezen, dan wacht ik nog even met kopen. Of haal ze bbij run2day want die pubers van perry sport vertrouw ik niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
UitsloverHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik eigenlijk altijd, ik kom zelden goed uit met m'n rondje en ik wil echt rennen tot ik thuis (dwz, bij het hek van m'n trappenhuis) ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
39-41 was het advies van runnersworld. Ik heb 1 paar al heel lang, worden 2-3 keer per week gewassen en zitten nog steeds perfect. Nieuw paar 39-41 zit ook super.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou dus gewoon voor 35-38 gaan
Goed hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen net
Ga je nu verder met de volgende Evy-reeks of ga je lekker zonder/met eigen muziek hardlopen?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha
Dat doe ik eigenlijk altijd, ik kom zelden goed uit met m'n rondje en ik wil echt rennen tot ik thuis (dwz, bij het hek van m'n trappenhuis) ben
Ah zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wandel altijd eerst de wijk uit, daar doe ik de les, en dan wandel ik de wijk weer in. De buren zullen wel denken: waarom is die toch elke keer zo rood na 20 minuten wandelen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha
Maaruh, doe je dan niet aan uitlopen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik was sws van plan om vandaag 6,5 te lopen. Op het moment dat ik ga lopen ben ik nml pijnvrij. Inmiddels weet ik niet meer wat een goed plan is, want tegenstrijdige algemene adviezen, vandaar de fysio.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Serieus? Je zou gister niet gaan lopen en liep 6,5. Je roept al weken dat je naar een fysio gaat, maar blijkbaar ben je dus nog steeds niet bij een fysio. Het enige dat je hebt gedaan is nieuwe schoenen kopen en een heel enkele keer een dagje extra rust.Niet meer actief op Fok!![]()
Topperquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen netOok met het stretchen
![]()
![]()
Erg goed gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen netGefeliciteerd! Nu begint het echt
![]()
![]()
Woehoe! Klaar met Evy is zo fijn! Inderdaad, even op het gemakje beginnen vant weekend en lekker je kadans vinden en dan GENIETEN!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen netZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja lekker is datquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Erg goed gedaanGefeliciteerd! Nu begint het echt
![]()
![]()
Loop jij tegenwoordig met de nieuwe Evy-reeks of ook gewoon op jezelf eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Woehoe! Klaar met Evy is zo fijn! Inderdaad, even op het gemakje beginnen vant weekend en lekker je kadans vinden en dan GENIETEN!![]()
Ik ben fier op je Yuki!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Heb alleen wel het idee dat ik morgen wat meer spierpijn ga hebben, ik voelde een stuk meer stramme spieren bij het stretchen net![]()
Ik ben verdergegaan met het 10km-schema van Renate.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef VKV het volgende:
[..]
Loop jij tegenwoordig met de nieuwe Evy-reeks of ook gewoon op jezelf eigenlijk?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah het tempo erin dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben verdergegaan met het 10km-schema van Renate.![]()
![]()
Ach, ik ga er vanuit dat jij Evy helemaal niet wil missenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thxquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:29 schreef VKV het volgende:
[..]
Goed hoor!
Ga je nu verder met de volgende Evy-reeks of ga je lekker zonder/met eigen muziek hardlopen?
Ik ga voorlopig met eigen muziek lopen. Ik ben die fiere Belg wel een beetje zatHahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ik wandel altijd eerst de wijk uit, daar doe ik de les, en dan wandel ik de wijk weer in. De buren zullen wel denken: waarom is die toch elke keer zo rood na 20 minuten wandelen?
Ik begin bij het hek en kom daar rood, zwetend en hijgend weer terugThanks!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:30 schreef Rammelaartje het volgende:
Gefeliciteerd Yuki! Knappe prestatie om trots op te zijnEuh, neuhquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Maaruh, doe je dan niet aan uitlopen ofzo?
Ik moet sowieso nog 2 trappen op voor ik echt thuis ben, en tijdens het stretchen loop ik altijd wat heen en weer op m'n balkon/opgang naar de voordeur.Ook jij thxquote:![]()
Altijd stretchen, anders ga ik helemaal dood van de spierpijnJa! Nog maar 2 weken, dan heb ik m'n eerste loop alquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Erg goed gedaanGefeliciteerd! Nu begint het echt
En dan doorzettenEvy de deur uit, heerlijk!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Woehoe! Klaar met Evy is zo fijn! Inderdaad, even op het gemakje beginnen vant weekend en lekker je kadans vinden en dan GENIETEN!
Eerst maar eens fijne muziek vinden, alles BEHALVE Bob Sinclar![]()
Mja, vooral ook omdat ik op 2 september de 10km wil doen in Tilburg. Dit schema is eind van deze maand klaar en dan heb ik nog twee maandjes voor snelheidstraining en gewoon genietenquote:
Verder vind ik het irritant dat er wordt gesuggereerd dat ik maar wat aanklooi. Ik kan er ook niks aan doen dat die winkelmeneer me schoenen meegeeft met te weinig stabiliteit en dan zegt dat ik gewoon weer moet opbouwen vanaf 5. Het is erg lastig om in te schatten wat gewenningspijntjes zijn of pijntjes waarmee ik moet oppassen.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:36 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ach, ik ga er vanuit dat jij Evy helemaal niet wil missenIk loop heul niet met Evy, ik ben mijn eigen drill seargantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben die fiere Belg wel een beetje zat
[..]
Evy de deur uit, heerlijk!!
Eerst maar eens fijne muziek vinden, alles BEHALVE Bob Sinclar![]()
![]()
![]()
Waar hebben we het dan overquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik loop heul niet met Evy, ik ben mijn eigen drill seargant![]()
![]()
Zelf lopen![]()
![]()
Oh oke nou wel cool als je in een half jaartje gewoon even 10 km leert hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, vooral ook omdat ik op 2 september de 10km wil doen in Tilburg. Dit schema is eind van deze maand klaar en dan heb ik nog twee maandjes voor snelheidstraining en gewoon genieten![]()
![]()
Oh, en m'n pakketje Whey is al binnen
Straks eens een smaakje uitkiezen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
pijntjes die binnen 24 uur na je loop weg zijn zijn 'normaal'.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik het irritant dat er wordt gesuggereerd dat ik maar wat aanklooi. Ik kan er ook niks aan doen dat die winkelmeneer me schoenen meegeeft met te weinig stabiliteit en dan zegt dat ik gewoon weer moet opbouwen vanaf 5. Het is erg lastig om in te schatten wat gewenningspijntjes zijn of pijntjes waarmee ik moet oppassen.![]()
Klopt, vind ik ook. Jij komt er ook zeker wel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh oke nou wel cool als je in een half jaartje gewoon even 10 km leert hardlopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu het vermoeden dat het LoLa is![]()
ik zit mobiel
![]()
![]()
quote:Er van uitgaande dat je dan twee keer 10 weken bezig bent = 5 maand give or take een paar weken/ dagen blessurequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh oke nou wel cool als je in een half jaartje gewoon even 10 km leert hardlopenGoed te doen vind ik
![]()
![]()
Beste Viking,
ik denk dat je het nog meer naar je zin hebt als je nog minder obsessief bezig bent met alle kleine dingetjes. Laat gaan, loop eens door een pijntje heen (doe ik zo'n beetje iedere loop wel) en geniet gewoon van het feit dat je een beetje normaal kunt lopen.
Persoonlijk vind ik dat je een nogal verkeerd beeld geeft voor de echte beginners, doordat je constant iets te zeggen hebt over ieder klein dingetje. En ook niet-beginners storen zich er nogal aan.
Zo, dat wilde ik al ff een tijdje kwijt.F means you're fucked![]()
Ik ben niet zo fier op jullie, stel slappelingen
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen :')![]()
Geile pica!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef RenateW het volgende:
Ik ben niet zo fier op jullie, stel slappelingenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh godquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef RenateW het volgende:
Ik ben niet zo fier op jullie, stel slappelingen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef RenateW het volgende:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Wat een druk voel ik nu, nu Evy én Renate me in de gaten houden via dit topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef RenateW het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef RenateW het volgende:
Ik ben niet zo fier op jullie, stel slappelingen
Boehoeeee m'n shake smaakt nergens naarquote:Walg
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen :')![]()
Whut, witte chocola?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Yuki het volgende:
Zo, ik ga een beker witte chocolade whey meuk maken![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Het smaakt wel een beetje naar witte chocola, maar dan heel sterk opgelost in water... met 3 kilo suiker, ongeveer.
Ik ben blij dat ik geen vullingen heb, die waren er anders wel uitgesprongen nu
Ohh heerlijk, koude melkquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zit ik dan weer braaf aan mijn glas koude melkEn te rekken tegen de steekjes.
Ik dronk vroeger zomaar een liter melk per dag
![]()
![]()
Zou mij ook makkelijk lukken, maar doe het maar nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh heerlijk, koude melkIk dronk vroeger zomaar een liter melk per dag
Melk is echt te lekker.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh heerlijk, koude melkIk dronk vroeger zomaar een liter melk per dag
Ik kan er helaas niet zo heel goed tegen, word er nogal ''luchtig'' van als ik het te veel drink.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zit ik dan weer braaf aan mijn glas koude melkEn te rekken tegen de steekjes.
![]()
Goed ik zou dus gaan hardlopen, maar heb gewoon de tijd niet. Net gegeten pas, en heb om 8 uur een afspraak.
Het lukt me niet om 3 keer per week in te plannen, met elke keer 1 dag rust. Is het een ramp als het zat/zon/din is? Woe/vrij ga ik naar de sportschool 's avonds, donderdags red ik niet ivm werk.![]()
Mwah als je beginner bent is die dag rust wel belangrijk hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef Silmarwen het volgende:
Goed ik zou dus gaan hardlopen, maar heb gewoon de tijd niet. Net gegeten pas, en heb om 8 uur een afspraak.
Het lukt me niet om 3 keer per week in te plannen, met elke keer 1 dag rust. Is het een ramp als het zat/zon/din is? Woe/vrij ga ik naar de sportschool 's avonds, donderdags red ik niet ivm werk.![]()
![]()
Gewoon 3 dagen per week als streven houden. Zat-zon zal ik niet doen. Rust is even belangrijk als lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef Silmarwen het volgende:
Wellicht 's ochtends hardlopen een idee? Tis in het begin een omschakeling, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik 's ochtends voor het werk hardloopquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef Silmarwen het volgende:
![]()
Idemquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht 's ochtends hardlopen een idee? Tis in het begin een omschakeling, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik 's ochtends voor het werk hardloop
Nou ik ben dus ook weer terug.. wat een weer was het zeg.. ongelofelijk goed hardloopweer. Niet te warm niet te koud.
Dit is mijn resultaat van vandaag: http://connect.garmin.com/activity/188921822
14.79km.. iets meer dan ik had gedacht te gaan lopen maar het ging zo lekker!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht 's ochtends hardlopen een idee? Tis in het begin een omschakeling, maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik 's ochtends voor het werk hardloopMaar jullie zijn dan ook bikkelsquote:![]()
![]()
Ik wil best 's ochtends hardlopen maar ik heb 2 kinderen. Dus dat gaat niet. En 3 dagen lukt dus echt niet, als ik altijd 1 dag rust wil hebben er tussen...![]()
![]()
Wauw! netjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef xzaz het volgende:
Nou ik ben dus ook weer terug.. wat een weer was het zeg.. ongelofelijk goed hardloopweer. Niet te warm niet te koud.
14.79km.. iets meer dan ik had gedacht te gaan lopen maar het ging zo lekker!
Ach, bikkels.. wekker iets vroeger zetten en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef Shravani het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn dan ook bikkels
Je bent pas een bikkel als je een schaatser tussen de benen hebt gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef Shravani het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn dan ook bikkels
*mental image* wait.. what?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef RenateW het volgende:
[..]
Je bent pas een bikkel als je een schaatser tussen de benen hebt gehad
Wauwquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef xzaz het volgende:
14.79km.. iets meer dan ik had gedacht te gaan lopen maar het ging zo lekker!Goed zeg!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef RenateW het volgende:
[..]
Je bent pas een bikkel als je een schaatser tussen de benen hebt gehad![]()
It's funny
Banaan uit de blender jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, bikkels.. wekker iets vroeger zetten en gaan met die banaan.![]()
![]()
![]()
[..]
Je bent pas een bikkel als je een schaatser tussen de benen hebt gehad
Zeg Renate, ben je een man?
[..]
Je bent pas een bikkel als je een schaatser tussen de benen hebt gehadwhaha ga stuk hier!
![]()
Ik wil geen schaatser tussen de benenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef RenateW het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef xzaz het volgende:
14.79km.. iets meer dan ik had gedacht te gaan lopen maar het ging zo lekker!![]()
![]()
Je bedoelt zo'n boerenlul met spraakgebrek ? Als je daar nou een kerel van moet wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef RenateW het volgende:
[..]
![]()
![]()
14,79kmEn ik zit een beetje te dromen over 10km
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef xzaz het volgende:
14.79km.. iets meer dan ik had gedacht te gaan lopen maar het ging zo lekker!
Hoe komen die pieken in het tempo eigenlijk? Heb je echt heel even veel harder gelopen een paar keer?![]()
Zo goed gegeten, nu even op het gemak thee drinken en eten laten zakken en dan ga ik over uurtje ofzo weer lekker lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Bedankt iedereen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe komen die pieken in het tempo eigenlijk? Heb je echt heel even veel harder gelopen een paar keer?
Ja, ik heb de neiging om sneller te gaan lopen.. ik kijk dan op me horloge en corrigieer me zelf steeds. Heb te horen gekregen dat dit steeds beter moet gaan.
Het is vooral de tempo wisseling die je doet tussen de verschillende trainingen. Zo'n duurloop is een heel ander tempo dan bijvoorbeeld een 'snelle' 5k van 5:20 oid. Ik krijg dat nog niet goed voor elkaar en daar moet gewoon getrained in worden.![]()
Jasje is zeker niet nodig. Lange tight ook niet trouwens, capri of kort is genoegquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Lange tight aan en shirt met korte mouwen, jasje niet nodig denk ik??
De onderste helft van je broekspijpen ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Lange tight aan en shirt met korte mouwen, jasje niet nodig denk ik??
xzaz
Hoelaat staan de kids op? Wellicht daar nog voor?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil best 's ochtends hardlopen maar ik heb 2 kinderen. Dus dat gaat niet. En 3 dagen lukt dus echt niet, als ik altijd 1 dag rust wil hebben er tussen...![]()
![]()
Ik had gisterenavond om 10 uur een carpi en shirtje aan, dat ging echt prima!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Lange tight aan en shirt met korte mouwen, jasje niet nodig denk ik??What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh en ik loop op dit moment niet zozeer op tempo maar op hartslag van ~160quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe komen die pieken in het tempo eigenlijk? Heb je echt heel even veel harder gelopen een paar keer?![]()
![]()
Het is echt heerlijk weer vandaag
Morgen ook nog lekker rustdagje en dan zaterdag er weer tegenaan.
![]()
Oh, ik heb wat te vieren.
Vandaag draag ik een shirt dat al 2 jaar in mijn kast hing, omdat ie nooit dicht kon
En nee, ik draag m niet open....F means you're fucked![]()
Ik ben zo trotsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
Vandaag draag ik een shirt dat al 2 jaar in mijn kast hing, omdat ie nooit dicht kon
En nee, ik draag m niet open....![]()
![]()
Vet goed!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
En nee, ik draag m niet open....
Goed gevoel geeft dat, he?
quote:quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
En nee, ik draag m niet open....Evy zou fier op je zijn!
![]()
![]()
Wat goed!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
![]()
Voelt inderdaad goed! Ik ben er nog niet hoor....maar dit geeft wel aan dat ik op de goede weg ben
Prachtig weer! Vanochtend toen om half 6 de wekker ging scheen de zon al in de kamer. Hardloopkleren aan gedaan en lopen maar. Vervolgens kwam ik op een stuk waar ik het verharde pad af kon en even het veld in en het was heerlijk met de zon die al een beetje begon te verwarmen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef GotC het volgende:
Het is echt heerlijk weer vandaag
Morgen ook nog lekker rustdagje en dan zaterdag er weer tegenaan.
Vogeltjes die fluiten, eekhoorns.. Lekker tempo.. wat is hardlopen toch een straf
![]()
![]()
en het geeft aan dat je vet verliest op de plekken waar het zo belangrijk is! Echt top!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:18 schreef YUR het volgende:
Voelt inderdaad goed! Ik ben er nog niet hoor....maar dit geeft wel aan dat ik op de goede weg ben![]()
Zeg doel jij op mijn vlotte kapsel ? Ziet er juist vrouwelijk, onafhankelijk en vitaal uit. En een beetje fier.quote:Geen excusesquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:10 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik wil geen schaatser tussen de benen
Zegt zo'n knulletje die zichzelf dr.Sexy noemt, lijkt me duidelijke zaak. Melkzakje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n boerenlul met spraakgebrek ? Als je daar nou een kerel van moet worden
Degene die bijten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:13 schreef Nero22 het volgende:
Zeg Renate, of Evy, naar welk merk hardloopsokken moet ik uitkijken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
En nee, ik draag m niet open....Speknek Daar krijg ik wel spontaan een natte la van trouwens
Wat nou rustigquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden. ff een rustige 5KM. Dan heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag.Rennen tot je moet kotsen. En dan doorgaan.
Dat is voor mij de essentie: Genietenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Prachtig weer! Vanochtend toen om half 6 de wekker ging scheen de zon al in de kamer. Hardloopkleren aan gedaan en lopen maar. Vervolgens kwam ik op een stuk waar ik het verharde pad af kon en even het veld in en het was heerlijk met de zon die al een beetje begon te verwarmen.Vogeltjes die fluiten, eekhoorns.. Lekker tempo.. wat is hardlopen toch een straf
En dan denken heel veel mensen nu: Hoe kan ik nou genieten als ik buiten adem mijn lesjes doorknal?
Het antwoord is: Blijf volhouden, het moment dat je echt kunt genieten komt vanzelf
Ik heb ook wat te vieren
Ik werk nu bij een detacheringsbureau en ga overstappen naar de opdrachtgever waar ik nu werk![]()
Ben er zo onwijs blij mee
![]()
Ik ga dus in dienst treden bij die superwerkgever met fitness en trainers en fysio's en supertoffe collega's enenenen![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws allemaal hier vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook wat te vieren
Ik werk nu bij een detacheringsbureau en ga overstappen naar de opdrachtgever waar ik nu werk![]()
![]()
Ik ga dus in dienst treden bij die superwerkgever met fitness en trainers en fysio's en supertoffe collega's enenenen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook wat te vieren
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
Het goede nieuws vliegt je om de oren vandaag!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook wat te vieren
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef RenateW het volgende:
[..]
Zeg doel jij op mijn vlotte kapsel ? Ziet er juist vrouwelijk, onafhankelijk en vitaal uit. En een beetje fier.
[..]
Zegt zo'n knulletje die zichzelf dr.Sexy noemt, lijkt me duidelijke zaak. Melkzakje.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Prachtig weer! Vanochtend toen om half 6 de wekker ging scheen de zon al in de kamer. Hardloopkleren aan gedaan en lopen maar. Vervolgens kwam ik op een stuk waar ik het verharde pad af kon en even het veld in en het was heerlijk met de zon die al een beetje begon te verwarmen.Vogeltjes die fluiten, eekhoorns.. Lekker tempo.. wat is hardlopen toch een straf
Daar doe je het voor, toch?
Ik had dat gevoel ook op het strand/in de duinen gisteren. Puur genieten! Zilte zeelucht inademen, kijken naar de zon die ondergaat..![]()
![]()
jeej!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook wat te vieren
![]()
Gefeli!
En Yur ook met je hernieuwde kleding maat* voelt een shop sessie aankomen*
![]()
Nee, op dat mannetje naast je usernamequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef RenateW het volgende:
[..]
Zeg doel jij op mijn vlotte kapsel ? Ziet er juist vrouwelijk, onafhankelijk en vitaal uit. En een beetje fier.Lekker hoorquote:[..]
Wat nou rustigRennen tot je moet kotsen. En dan doorgaan.
Enorm blij!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Rammelaartje het volgende:
GotC heerlijk nieuws! Wat zal je blij zijn
Geen kans meer op 4 uur reizen per dag..gewoon 20 minuutjes reistijd per dag. Meer niet! En lekker op de fiets naar werk..
*zwijmel*![]()
![]()
Zo is dat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat heerlijkDaar doe je het voor, toch?
Ik had dat gevoel ook op het strand/in de duinen gisteren. Puur genieten! Zilte zeelucht inademen, kijken naar de zon die ondergaat..
GotC gefeliciteerd!![]()
Kun je die reiskosten weer in hardlooprokjes stekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Enorm blij!
Geen kans meer op 4 uur reizen per dag..gewoon 20 minuutjes reistijd per dag. Meer niet! En lekker op de fiets naar werk..
*zwijmel*![]()
![]()
en de tijd in hardlooprondjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kun je die reiskosten weer in hardlooprokjes steken![]()
![]()
Superquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook wat te vieren
![]()
Wat voor functie heb je?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kun je die reiskosten weer in hardlooprokjes steken
En allen bedankt, nogmaals![]()
Lotje, het is niet heel spannend qua functie (algemeen medewerker), maar het bedrijf..Daar ben ik verliefd op!
![]()
Gefeliciteerd allemaal! Wat een goed nieuws
Algemeen is juist vetquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij snapt het
En allen bedankt, nogmaals![]()
Lotje, het is niet heel spannend qua functie (algemeen medewerker), maar het bedrijf..Daar ben ik verliefd op!
Zit je niet aan 1 taak vast
![]()
![]()
Geen uur is hetzelfde iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Algemeen is juist vetZit je niet aan 1 taak vast
Alleen de afdeling wel, maar daar is ook geen uur hetzelfde
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: