SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 14-06-2012 15:11:27 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, moest ook wat met dat planken doenquote:
Alleen het rennen paste er niet meer bij
Als er wijzigingen zijn voor de OP, geef het maar aan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
We luiden het topic in met een feestelijk dansje voor DarkElfquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
Nog even een keer noemen dat ik voor t eerst12 km
gelopen heb hoor !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm, ik ga eens een route uitzetten en zal ze mailen. Kijken of het wat wordt!
Bedankt voor de feedback!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
nice!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
je mag mij, nog even onder voorbehoud, bij de run2day ladies damloop zetten op 23 september.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, moest ook wat met dat planken doen
Alleen het rennen paste er niet meer bij
Als er wijzigingen zijn voor de OP, geef het maar aanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:pics!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vergeet niet ook alvast wat oplossingen voor eventuele problemen aan te dragen, dan zien ze in ieder geval dat er wel fatsoenlijk over nagedacht is alquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik ga eens een route uitzetten en zal ze mailen. Kijken of het wat wordt!
Bedankt voor de feedback!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
![]()
![]()
woohoo!!!
![]()
![]()
![]()
Echt goed gedaan Dark Elf!![]()
![]()
quote:![]()
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
ik hoop je binnenkort op de voet te volgen
Dit is overigens helemaal mijn kleurtjeMooi meegenomen want het eerste paar wat ik aanhad was FELBLAUW met FELGROENE veters *huuuuu*
![]()
Foto's of het gebeurde nietquote:.
Kan ze niet zien. Krijg rare code met een kruisje. Vast iets met instellingen hier @ work.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik hoop dat ze voor mij roze hebben als ik volgende week voor een extra paar ga kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden![]()
![]()
Netjesquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
[quote]Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen
Nice!!!
*edit, vreemde kwoot*
en DE![]()
![]()
Kijk nog eens ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto's of het gebeurde niet.
Kan ze niet zien. Krijg rare code met een kruisje. Vast iets met instellingen hier @ work.
Even geupload naar mijnalbum... linkje kwam van FB dus misschien blokkeert je werk dat
whaargh tijdnood.. moet kinderen halen van school ...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 14:49:17 ]![]()
Klopt, FB wordt geblokkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk nog eens ?
Even geupload naar mijnalbum... linkje kwam van FB dus misschien blokkeert je werk dat.
Nice! Ook al Saucony. Ze lijken op de mijne, alleen heb ik lichtblauw aan de onderkant. Welk type is het? Triumph 8 of 9?
En kwam er nog iets bijzonders uit je loopanalyse? Vind ik altijd wel interessant om te weten.
Kom er later op terug moet nu weer sjeeeeesenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, FB wordt geblokkeerd.
Nice! Ook al Saucony. Ze lijken op de mijne, alleen heb ik lichtblauw aan de onderkant. Welk type is het? Triumph 8 of 9?
En kwam er nog iets bijzonders uit je loopanalyse? Vind ik altijd wel interessant om te weten.
![]()
![]()
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom er later op terug moet nu weer sjeeeeesenNiet meer actief op Fok!![]()
Mijne komt gelukkig zelf uit school (naast de deurquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!)
![]()
Wow! Wat goed! Lekker hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef DarkElf het volgende:
Merci voor de
ik ben helemaal blij vandaag.
Volgende week 13 of 14?.
Heb zelf wel een aantal keren 12,50 gelopen en een paar keer 15, en een enkele keer 17. Nou dat was wel even de max hoor.
BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!![]()
ik heb er gisteren mee gelopen, en ze blijven prima zitten omdat ze zo lichtgewicht zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Rammelaartje het volgende:
BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!m'n normale bril stuitert altijd een beetje, en dit totaal niet. en het donkere paar beschermt prima tegen de zon!
Ja echt helemaal top, ga er zo ook mee lopen denk ik. En heb ook veel last van de vliegjes langs het water dus hoop dat die transparante glazen het ook goed doen! Heb sowieso gevoelige ogen doordat ik lenzen draag dus ben er echt blij mee![]()
![]()
Nee ik ga de komende 2-3 weken gewoon wee rterug naar max 10/11 en begin juli zal ik weer eens de 12 doen. Ik heb geen haast en wil geen blessure door ineens te veel te doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Volgende week 13 of 14?.
Heb zelf wel een aantal keren 12,50 gelopen en een paar keer 15, en een enkele keer 17. Nou dat was wel even de max hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk, daar doe ik ook aan mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag mij, nog even onder voorbehoud, bij de run2day ladies damloop zetten op 23 september.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef mosselmossel het volgende:
Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!Leuke route !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hele mooie vlakke route idd. Ik heb ook zo'n soort route (in Friesland
), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
Feauteaux!dat ziet er wel chill uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
EXTRAGRATIS TIP! Loop dan de ene keer rechtsom en de andere keer linksom. Dan belast je beide benen evenveelquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
Feauteaux!Krijg bijna zin om daar ook heen te gaan voor een loopje, maar zover hou ik nog niet vol haha maar ziet er top uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooie route zeg! Ik moet ook eens op zoek naar leuke routes hier, aangezien ik het park nu wel ken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik ga niet twee keer dezelfde route lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
EXTRAGRATIS TIP! Loop dan de ene keer rechtsom en de andere keer linksom. Dan belast je beide benen evenveel.
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga niet twee keer dezelfde route lopen.
Ik ga vanavond even een beetje aanrommelen met ademhaling en langzamer lopen.. zien wat goed werkt, anders hou ik die Evy lessen niet vol denk ik.![]()
Ik bedoel heen en terugquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.. Ik ben nooit zo lang in Friesland dat ik een bepaalde route twee keer vlak achter elkaar loop
.
Feauteaux!* DJMO jaloers is ... daar wil ik ook wel een keer lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelligquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen wel even wachten. Worden ze hard van!
Daar zijn die van mij nog iets te jong voor (en 1 grote drukke wegquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef Shravani het volgende:
[..]
Mijne komt gelukkig zelf uit school (naast de deur)
)
Maar goed om even op de vragen terug te komen
Op de doos staat Progrid omni 10 Geen idee of dat wat zegt maar ze lopen echt super.
Wat een verschil ook.![]()
UIt de loopanalyse kwam uit (met een paar Asics) dat ik mijn linkerbeen iets meer naar buiten draai waardoor ik evt last zou kunnen krijgen van een bepaalde spier, daarom deze schoenen, die hebben een bolling waardoor ik iets meer steun krijg en dus ook rechter loop.
2e paar was meteen prima![]()
Even binnen gelopen en even buiten gelopen en ook mbt tot de slijmbeursontsteking nog even over dat zooltje gehad en dat zou ik in principe met hardlopen niet nodig hebben omdat je dan het verschil met je benen dan minimaal is (ofwel je loopt hard van been op been) met wandelen volgt het sneller op elkaar waardoor een zooltje wel nodig is om de klappen van links op rechts beter op te vangen..
Ik zal heus nog wel wat vergeten maar dit was het even globaal
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 15:44:41 ]![]()
Nou mooi, ik ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Daar zijn die van mij nog iets te jong voor (en 1 grote drukke weg)
Maar goed om even op de vragen terug te komen
Op de doos staat Progrid omni 10 Geen idee of dat wat zegt maar ze lopen echt super.
Wat een verschil ook.![]()
UIt de loopanalyse kwam uit (met een paar Asics) dat ik mijn linkerbeen iets meer naar buiten draai waardoor ik evt last zou kunnen krijgen van een bepaalde spier, daarom deze schoenen, die hebben een bolling waardoor ik iets meer steun krijg en dus ook rechter loop.
2e paar was meteen prima![]()
Even binnen gelopen en even buiten gelopen en ook mbt tot de slijmbeursontsteking nog even over dat zooltje gehad en dat zou ik in principe met hardlopen niet nodig hebben omdat je dan het verschil met je benen dan minimaal is (ofwel je loopt hard van been op been) met wandelen volgt het sneller op elkaar waardoor een zooltje wel nodig is om de klappen van links op rechts beter op te vangen..
Ik zal heus nog wel wat vergeten maar dit was het even globaal.
Is wel een andere schoen dan die van mij (anti-pronatieschoen zie ik, Triumph is neutraal).Niet meer actief op Fok!![]()
als je zo redeneert kun je ook nooit in het bos lopen of op het strand. ik zou dat soort routes gewoon lopen en dan heen en terug zodat beide voeten een keer scheef gestaan hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Neerkomen wel!![]()
Oja dat was het, want hij zag ook dat inderdaad met die eerste paar schoenen dat mijn enkels wat in elkaar zakte en dus mijn voet wat naar buiten stond (links) dat was ook niet goed zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou mooi, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Is wel een andere schoen dan die van mij (anti-pronatieschoen zie ik, Triumph is neutraal).
Ik heb zoveel uitgelegd gekregen dat ik het niet allemaal heb kunnen onthouden hoor![]()
![]()
Volgens mij heb jij het nieuwe model van mijn oude schoenenquote:
Tof!ben benieuwd hoe je eerste rondje erop gaat
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat zal pas zondagavond worden vrees ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het nieuwe model van mijn oude schoenen
Tof!ben benieuwd hoe je eerste rondje erop gaat
![]()
![]()
Morgen de hele dag slenteren in Madurodam
Zaterdag op zondag bij een vriendinnetje![]()
Ook leuke dingen, toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal pas zondagavond worden vrees ik![]()
![]()
Morgen de hele dag slenteren in Madurodam
Zaterdag op zondag bij een vriendinnetje
Zondag extra genieten!
Hopen op redelijk weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook leuke dingen, toch?
Zondag extra genieten!![]()
![]()
Zometeenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer ga jij weer rennen en verheug je je al op de Utregse loop?ben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
En verheug me wel op de loopben alleen bang dat ik de 5km aan 1 stuk niet red
Feli !quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef DarkElf het volgende:
gelopen heb hoor !
Dat meen je niet, nog iemand met de zelfdequote:![]()
![]()
(iets donkere kleuren ivm mannen model)
![]()
Handjes in de hoogte , handjes in de zij , zo ademen we de steek voorbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeenben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Handjes in de hoogte , handjes in de zij , zo ademen we de steek voorbij
Straks afscheid nemen van Evy, kijken hoe dat gaat
Komend weekend voor t eerst 30 min aan 1 stuk lopen
Ja jij hebt ook al zulke tofferdsquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zometeenben op weg naar huis, nieuwe schoenen proberen. Spannend!
Ben erg benieuwd hoe ze lopen!
En jij kan dat, je hebt nog 2 weken joh
Hoe is het met je blaar?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Straks afscheid nemen van Evy, kijken hoe dat gaat
Komend weekend voor t eerst 30 min aan 1 stuk lopenYou go girl, gaat je vast wel lukken
![]()
![]()
Mooi zijn ze he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Feli !
[..]
Dat meen je niet, nog iemand met de zelfde![]()
![]()
(iets donkere kleuren ivm mannen model)
(de kleur
) ik zit er de hele tijd naar te kijken.. Ik vind ze niet eens zo heel lelijk
![]()
Vandaag voor het eerst met mn nieuwe schoenen gelopen. Hmm moet nog erg wennen aangezien de demping een stuk beter is dan bij de oude. Ging niet van harte. Maarja 3x lopen weet je niet beter denk ik![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook al zulke tofferdsBen erg benieuwd hoe ze lopen!
En jij kan dat, je hebt nog 2 weken joh
Hoe is het met je blaar?
Blaar is kut, doet pijn in gewone schoenen dus ik hoop dat minder irritatie in nieuwe schoenen + rustdagen na vandaag helpt om het te laten genezen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooie schoenen idd, lijken wat op de mijne ook al heb ik Brooks.
En Yuki, komt goed! Grootste ´probleem´ op het einde is dat je twijfelt aan jezelf, das bekend maar als je 10 en 20 kan met maar 1 minuutje pauze tussendoor is die pauze echt alleen psychisch nodig ,) Dan kun je echt wel 30 ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Gewoon wat rustiger aan doen, dan krijgt de schoen de tijd om zich naar je voet te vormen en je benen de tijd om aan je benen te wennen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef egelhond het volgende:
Vandaag voor het eerst met mn nieuwe schoenen gelopen. Hmm moet nog erg wennen aangezien de demping een stuk beter is dan bij de oude. Ging niet van harte. Maarja 3x lopen weet je niet beter denk ik![]()
Ik had m'n nieuwe schoenen laatst in de woonkamer gezet zodat ik ze kon bewonderen de hele avondquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zijn ze he?(de kleur
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zijn ze he?(de kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze hebben een eigen plekje, net als mijn boks altaartje![]()
![]()
Thanks DE!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef DarkElf het volgende:
Mooie schoenen idd, lijken wat op de mijne ook al heb ik Brooks.
En Yuki, komt goed! Grootste ´probleem´ op het einde is dat je twijfelt aan jezelf, das bekend maar als je 10 en 20 kan met maar 1 minuutje pauze tussendoor is die pauze echt alleen psychisch nodig ,) Dan kun je echt wel 30 ook.
De 5km op 30 juni zal wel richting 35 min gaan, maar objectief gezien moet ik dat kunnen
Ergens ben ik geneigd om straks die minuut wandelen over te slaan bij Evy en gewoon 31 min in 1 keer te pakken. Maar bij eerste keer op nieuwe schoenen is dat vast niet verstandig
Soon we will knowquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Blaar is kut, doet pijn in gewone schoenen dus ik hoop dat minder irritatie in nieuwe schoenen + rustdagen na vandaag helpt om het te laten genezen.
Schiet niet op he met die blaar
Ook al nieuwe schoenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef egelhond het volgende:
Ik denk dat je voeten inderdaad moeten wennen (dat is altijd zo met nieuwe schoenen toch?)
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik vind dat weer wat overdreven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ze hebben een eigen plekje, net als mijn boks altaartje
En qua kleur heb jij idd meer blauw, die van mij zijn turqoiseMe loves
![]()
![]()
Mijn schoenen staan gewoon in de hal. (en daar loop ik elke dag tig keer langs en dan word ik er blij van)
![]()
Blaar schiet idd niet opik wil geen pleisters meer plakken (behalve tijdens t hardlopen) maar zonder pleister schuurt het zo
35 min is toch prima? Echt joh dat gedoe over snelheid altijd.. loop gewoon lekker, geniet, voel wat je lijf kan en zie gewoon. Dan ga je ook vooruit zonder dat je steeds denkt: oh jee, t moet harder...
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Kekke schoentjes, LoLa! Geef ze snel maar eens een flinke workoutquote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
QFT!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
35 min is toch prima? Echt joh dat gedoe over snelheid altijd.. loop gewoon lekker, geniet, voel wat je lijf kan en zie gewoon. Dan ga je ook vooruit zonder dat je steeds denkt: oh jee, t moet harder...
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?![]()
Potver mijn benen zijn mij volgens mij langzaam aan het vermoordenNou weet ik ook weer waarom er twee dagen rust is aan het eind van elke ren week.
OF het komt omdat ik vrijwel geen eiwitten heb gehad de afgelopen dagen. Slecht![]()
![]()
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?meer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?Helemaal waar dit. Je loopt toch ook voor jezelf en niet voor anderen..
![]()
![]()
Er is helaas geen wondermiddel nog voor uitgevonden geloof ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef Yuki het volgende:
Blaar schiet idd niet opik wil geen pleisters meer plakken (behalve tijdens t hardlopen) maar zonder pleister schuurt het zo
Dat en zeker voor een eerste wedstrijd zou ik vooral genieten en lekker lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
er zullen altijd mensen harder gaan, nou en?Thnx robbiequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kekke schoentjes, LoLa! Geef ze snel maar eens een flinke workoutMaar dat kan jij heus wel... misschien vandaag nog net niet maar wie weet op je nieuwe schoenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoormeer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 16:28:39 ]![]()
Dat kun je, ik heb net even in m'n glazen bol gekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, t gaat mij ook niet om snelheid hoormeer dat t belangrijk is dat ik 35 min vol kan houden
![]()
![]()
Ja daarover. Ik heb mijn Facebook altijd vol staan met Runkeeper shit (van anderen).
Irritant, of leuk om te volgen?![]()
Komt goed echt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
sowieso krijg je energie tijdens een georganiseerde loop van de mensen om je heen die ook lopen, de adrenaline, de mensen die juichen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat zou toch wat zijn... Een middel dat het vocht eruit trekt en het vel snel laat genezen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is helaas geen wondermiddel nog voor uitgevonden geloof ik![]()
Ik heb zelden blarenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn... Een middel dat het vocht eruit trekt en het vel snel laat genezen.
Ja laatstmaar dat was van een deksel op mijn pols, nu heb ik een emo litteken /kraskras
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 16:31:47 ]![]()
Dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Komt goed echt!
sowieso krijg je energie tijdens een georganiseerde loop van de mensen om je heen die ook lopen, de adrenaline, de mensen die juichen..![]()
Ik stuiter nog steeds na van afgelopen zondag![]()
![]()
wat ook heel normaal is een week voor je meedoet aan een georganiseerde loop dus ´moet´ presteren?
Pijntjesdat je ineens denkt: Oh nee, mijn kuit/hamstring/rug.. whatever *Paniek!!
Volgens mij zijn dat gewoon zenuwen, hoor t zo vaak van mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik zie mensen in dit topic die dat zelfs voor een training hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef DarkElf het volgende:
wat ook heel normaal is een week voor je meedoet aan een georganiseerde loop dus ´moet´ presteren?
Pijntjesdat je ineens denkt: Oh nee, mijn kuit/hamstring/rug.. whatever *Paniek!!
Volgens mij zijn dat gewoon zenuwen, hoor t zo vaak van mensenGa gewoon lekker lopen, dan komt het meestal wel goed
Geen idee of het kwaad kan, maar persoonlijk zou ik er niet aan beginnen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Is het verstandig om een hardloopschoen in te spuiten met van die anti-regenzooi/vocht/vuil spray?![]()
Je dacht even dat de wereld vergaan was en jij alleen over was he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:56 schreef GlenHighland het volgende:
Huh, al een kwartier stilte hier???![]()
![]()
Kort geleden deden we een heel topic in die tijd ....quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je dacht even dat de wereld vergaan was en jij alleen over was he?![]()
*kijkt naar buiten*
Vanavond lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zag een discussie over planks en of ze wel of niet geschikt zijn voor hardlopers, moest aan deze video denken:
Als je de complete serie wilt zien (dit is 5/5) dan kan ik je wel alle video's sturen. Best leuke info serie over hoe je squats moet uitvoeren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: