Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 14-06-2012 15:11:27 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
hmm, ik ga eens een route uitzetten en zal ze mailen. Kijken of het wat wordt!
Bedankt voor de feedback!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden
ik ga begin juli van m'n verjaardagsgeld een tweede paar uitzoeken .. ik hoop op zwart (met rood) dan .. .. dan ben ik helemaal dressed in black tijdens wedstrijden
Ik hoop dat ze voor mij roze hebben als ik volgende week voor een extra paar ga kijken
BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Rammelaartje het volgende: BTW die zonnebril gekocht bij de aldi. Zijn 2 verschillende modellen, zitten drie verschillende lenzen bij, doekje, koordje, koker. Prima voor 4 euro!!
ik heb er gisteren mee gelopen, en ze blijven prima zitten omdat ze zo lichtgewicht zijn m'n normale bril stuitert altijd een beetje, en dit totaal niet. en het donkere paar beschermt prima tegen de zon!
Ja echt helemaal top, ga er zo ook mee lopen denk ik. En heb ook veel last van de vliegjes langs het water dus hoop dat die transparante glazen het ook goed doen! Heb sowieso gevoelige ogen doordat ik lenzen draag dus ben er echt blij mee
Heb zelf wel een aantal keren 12,50 gelopen en een paar keer 15, en een enkele keer 17. Nou dat was wel even de max hoor .
Nee ik ga de komende 2-3 weken gewoon wee rterug naar max 10/11 en begin juli zal ik weer eens de 12 doen. Ik heb geen haast en wil geen blessure door ineens te veel te doen
Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!
SPOILER
je mag mij, nog even onder voorbehoud, bij de run2day ladies damloop zetten op 23 september.
Leuk, daar doe ik ook aan mee.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef mosselmossel het volgende: Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!
SPOILER
Hele mooie vlakke route idd . Ik heb ook zo'n soort route (in Friesland ), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef mosselmossel het volgende: Net 7,5 kilometer gefietst om even het rondje voor morgen te checken. Had hem een beetje uitgevogeld met Google Maps en wilde kijken of het goed te lopen is. Het is super! De complete weg óf autoluw of verboden voor auto's of gewoon fietspad. Ik hoef maar één autoweg over te steken.
Feauteaux!
SPOILER
dat ziet er wel chill uit!
Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Viking84 het volgende: Hele mooie vlakke route idd . Ik heb ook zo'n soort route (in Friesland ), maar die ga ik niet weer lopen, want die helt af = scheef lopen = risico op blessures.
EXTRAGRATIS TIP! Loop dan de ene keer rechtsom en de andere keer linksom. Dan belast je beide benen evenveel
Feauteaux!
SPOILER
Krijg bijna zin om daar ook heen te gaan voor een loopje, maar zover hou ik nog niet vol haha maar ziet er top uit!
Wat een mooie route zeg! Ik moet ook eens op zoek naar leuke routes hier, aangezien ik het park nu wel ken
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.
Wat een onzin. Bij dit soort routes vliegen de vogels elke keer anders, lopen de paarden steeds op een andere plek. Zijn de schapen de ene keer lui, de andere keer lopen ze hard met je mee, enzovoorts.
Ik bedoel heen en terug . Ik ben nooit zo lang in Friesland dat ik een bepaalde route twee keer vlak achter elkaar loop .
Feauteaux!
SPOILER
* DJMO jaloers is ... daar wil ik ook wel een keer lopen