Waarom niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooi stukje mediamanupilatie maar dit heeft niks met Occupy te maken.
"Omdat het een demo is voor meer democratie." Alsof Occupy daar niets mee te maken heeft.quote:
Ah, zo kun je alles wel aan occupy ophangen. Occupy is in Syrie ook actief neem ik aan???quote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Omdat het een demo is voor meer democratie." Alsof Occupy daar niets mee te maken heeft.
Occupy is geïnspireerd door de Spaanse Indignado's en de Arabische Lente. Dus: Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ah, zo kun je alles wel aan occupy ophangen. Occupy is in Syrie ook actief neem ik aan???
Occupy tits!quote:
Occupy wordt ook als naam gebruikt voor de ideologische stroming die sinds een tijd over de wereld lijkt te gaan, waar ook de Arabische Lente een deel van uitmaakt, zoals Papierversnipperaar ook aangaf.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ah, zo kun je alles wel aan occupy ophangen. Occupy is in Syrie ook actief neem ik aan???
Occupy Boobs!quote:
Politie die niet komt opdagen, je hebt geen veiligheid en dan moet je toch kiezen, blijf je dan nog zitten of ga je andere acties plannen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Occupy Utrecht afgebroken na geweld.
Heel toevallig.....
quote:Daklozen bezetten Occupy Den Haag'
Den Haag - Een groep daklozen zou de oorspronkelijke groep van Occupy Den Haag niet langer willen toelaten in het tentenkamp op het Malieveld. Ze zouden de eerste bewoners zelfs hebben aangevallen.
Dat beweert Occupy Den Haag tegenover RTV West. De nieuwe bewoners zouden daarnaast drank en drugs het kamp in hebben gesmokkeld, terwijl dat tegen de afspraken met de gemeente Den Haag is.
De daklozen beschuldigen de oorspronkelijke Occupy'ers er dan weer van geld uit giften achterover gedrukt te hebben en daarvan vakanties en auto's te hebben bekostigd. Zij eisen inzage in de giften.
Occupy Den Haag heeft aangite gedaan tegen de daklozen. De politie zou echter niets doen, omdat het tentenkamp neutraal terrein zou zijn en iedereen zich daar derhalve mag ophouden
Logisch dat ze zich beter voelen dan zo'n zwerver die met een mes loopt te zwaaien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:23 schreef mossad_agent het volgende:
In Den Haag zijn ze ook weg nadat andere 'zwervers' het kamp overnamen. Occupy gaat naar de politie en die zegt: "zoek het zelf uit, iedereen mag er verblijven" . Dat is toch wat Occupy wou; 'iedereen gelijk', nu blijkt toch weer dat ze zichzelf toch wat beter vinden dan andere mensen die het moeilijk hebben en hebben dan ineens het gezag nodig van de overheid die ze verketteren. Ik vind het wel mooi dat de politie nu zegt 'zoek het nu ook zelf maar uit'.
[..]
Ah, de "if you're not with us, you're against us"-denkwijze. Dat leidt altijd tot veel goeds.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:23 schreef mossad_agent het volgende:
In Den Haag zijn ze ook weg nadat andere 'zwervers' het kamp overnamen. Occupy gaat naar de politie en die zegt: "zoek het zelf uit, iedereen mag er verblijven" . Dat is toch wat Occupy wou; 'iedereen gelijk', nu blijkt toch weer dat ze zichzelf toch wat beter vinden dan andere mensen die het moeilijk hebben en hebben dan ineens het gezag nodig van de overheid die ze verketteren. Ik vind het wel mooi dat de politie nu zegt 'zoek het nu ook zelf maar uit'.
[..]
Occupy bestaat toch uit alle lagen van de bevolking?? Kijk de filmpjes er maar op na, zwervers zat tussen de Occupiers?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, de "if you're not with us, you're against us"-denkwijze. Dat leidt altijd tot veel goeds.![]()
Occupy zijn geen zwervers, zwervers zijn geen Occupy. Misschien dat de politie het bericht niet heeft gelezen en het niet snapten, jij hebt het bericht wel gelezen, en toch...
Mensen die duidelijk niet uit zijn op de doelen van Occupy nastreven zijn niet gewenst. Voor hen wordt wel gestreden, maar zijn staan niet aan de frontlinie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Occupy bestaat toch uit alle lagen van de bevolking?? Kijk de filmpjes er maar op na, zwervers zat tussen de Occupiers?
Vertel eens voor de duidelijkheid wie of wat is nu wel Occupy dan want ik heb altijd gelezen dat 'iedereen' Occupy is...99% van de bevolking (de overige 1% waren de kapitalisten, banken, overheden etcetc) Maar als ik het goed begrijp is Occupy dus 99% van de bevolking minus diegene die zij er niet bij willen hebben?
Is het echt niet te begrijpen dat als zwervers drank en drugs meenemen (en daarmee regels overtreed -> risico verwijdering kamp door gemeente) of zoals die idioot met een mes gaan zwaaien, niet welkom zijn? Ze hebben 0 interesse in demonstreren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Occupy bestaat toch uit alle lagen van de bevolking?? Kijk de filmpjes er maar op na, zwervers zat tussen de Occupiers?
Vertel eens voor de duidelijkheid wie of wat is nu wel Occupy dan want ik heb altijd gelezen dat 'iedereen' Occupy is...99% van de bevolking (de overige 1% waren de kapitalisten, banken, overheden etcetc) Maar als ik het goed begrijp is Occupy dus 99% van de bevolking minus diegene die zij er niet bij willen hebben?
Nee, Ronnie. Minus diegene die met messen gaan zwaaien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp is Occupy dus 99% van de bevolking minus diegene die zij er niet bij willen hebben?
Wie zwaaide er in Den Haag met een mes?? Of ben je nu dingen door elkaar aan het halen (Utrecht) om zo gelijk te krijgen?? In Den Haag heeft er niemand met een mes staan zwaaien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, Ronnie. Minus diegene die met messen gaan zwaaien.
De locatie maakt niets uit, mensen die zich niet kunnen gedragen worden niet gewaardeerd. Logisch. Dat je überhaupt het mes aangrijpt om jouw gelijk te halen etaleert al hoe zwak je argument is. Het mes is niet het probleem, het gedrag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wie zwaaide er in Den Haag met een mes?? Of ben je nu dingen door elkaar aan het halen (Utrecht) om zo gelijk te krijgen?? In Den Haag heeft er niemand met een mes staan zwaaien.
Maar je gaat dus iets wat in Utrecht gebeurd is op Den Haag projecteren en daarom moeten die mensen weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De locatie maakt niets uit, mensen die zich niet kunnen gedragen worden niet gewaardeerd. Logisch. Dat je überhaupt het mes aangrijpt om jouw gelijk te halen etaleert al hoe zwak je argument is. Het mes is niet het probleem, het gedrag.
Je hebt jouw eigen bericht niet eens gelezen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:38 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Maar je gaat dus iets wat in Utrecht gebeurd is op Den Haag projecteren en daarom moeten die mensen weg.
Ook zij konden zich niet gedragen. Derhalve is hun reactie te begrijpen.quote:Den Haag - Een groep daklozen zou de oorspronkelijke groep van Occupy Den Haag niet langer willen toelaten in het tentenkamp op het Malieveld. Ze zouden de eerste bewoners zelfs hebben aangevallen.
Onzin. Mensen hebben meestal niet zoveel zin om in aanwezigheid te zijn van labiele gewelddadige mensen.quote:Dus mensen die zich niet naar jouw regels gedragen moeten weg. Kortom, jij voelt jezelf en je regels superieur aan anderen.
Leg dit eens uit.quote:Zo denken ze in de financiële wereld ook...juist iets waar Occupy tegen schijnt te zijn. Eigenlijk zijn de Occupiers dus banken zonder geld als je die lijn doortrekt.
Wat wil je dat ik uitleg. De mensen in tentjes voelen zich blijkbaar beter dan de andere mensen in tentjes en nu willen ze dat die andere mensen in tentjes weggaan. Kortom, zij hebben meer recht dan een ander.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je hebt jouw eigen bericht niet eens gelezen?
[..]
Ook zij konden zich niet gedragen. Derhalve is hun reactie te begrijpen.
[..]
Onzin. Mensen hebben meestal niet zoveel zin om in aanwezigheid te zijn van labiele gewelddadige mensen.
[..]
Leg dit eens uit.
Onzin. Ze hebben gewoon geen zin om met gewelddadige mensen rond te hangen. Hun goed recht. Ze erkennen gewoon dat ze niet zo goed zijn in vechten als die zwervers. Eigenlijk is het een compliment. Jij snapt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik uitleg. De mensen in tentjes voelen zich blijkbaar beter dan de andere mensen in tentjes en nu willen ze dat die andere mensen in tentjes weggaan. Kortom, zij hebben meer recht dan een ander.
Werkelijk? Waar kan ik vinden waar occupy tegen strijdt? Want volgens mij verschillen de meningen daarover.quote:Laat Occupy nou net strijden tegen het gegeven dat het zo oneerlijk verdeeld is en dat we veel meer 'gelijk aan elkander' moeten zijn.
Dus eigenlijk geef je zelf al toe dat ze niet gezamenlijk strijden? Wat is je punt dan?quote:Beetje hypocriet. Net zoals in Arnhem (?) onderling ook al zo'n oorlog uitbrak en waar men elkaar voor de camera ging bedreigen en gilden dat ze een rechtszaak gingen aanspannen tegen elkaar.
Wat zou jij doen in hun geval, om wél effect te hebben op "de problematiek"?quote:In de praktijk blijkt men daar niet anders dan iemand in een pak, het is slechts op een ander niveau, de problematiek blijft gelijk.
Lekker aan het hersengymnastieken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik uitleg. De mensen in tentjes voelen zich blijkbaar beter dan de andere mensen in tentjes en nu willen ze dat die andere mensen in tentjes weggaan. Kortom, zij hebben meer recht dan een ander.
Laat Occupy nou net strijden tegen het gegeven dat het zo oneerlijk verdeeld is en dat we veel meer 'gelijk aan elkander' moeten zijn. Beetje hypocriet. Net zoals in Arnhem (?) onderling ook al zo'n oorlog uitbrak en waar men elkaar voor de camera ging bedreigen en gilden dat ze een rechtszaak gingen aanspannen tegen elkaar.
In de praktijk blijkt men daar niet anders dan iemand in een pak, het is slechts op een ander niveau, de problematiek blijft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |