Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Ik probeer te leren van MystTT-eindbaas.
Idd! Kak >.< Ik ben nog lerendequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik verwacht Suske en Wiske elk moment in dit topic.
EY! NULLEKE!!!! HIERRRRRR!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Puca is makkelijker als ik even naar dr moet schreeuwen omdat ze stout is.
Puni.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
puca?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Fucking goed feestje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Nice, als je op puni zoekt op google is dit de eerste hit!
[ afbeelding ]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenquote:
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat vindt die domme kat van je kitten?
Wel als ze lastig isquote:
Doe haar ee riempje om, dat is veel naarder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
[..]
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaan
[..]
Wel als ze lastig isEerst natmaken met de plantenspuit en dan die 220
Geef mij de wodka, Flamuschka en laat ons alleen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
DP?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
Neequote:
Jij hosselaar jij!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
De meeste hier kunnen ook niet zeggen dat ze prins heerlijk op de bank liggen te slapen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
Goffedomme ik lag gewoon prinsheerlijk te slapen op de bank ja, ik was om kwart over 6 al wakker, dat kan ik van de meeste hier niet zeggen
How you doin'?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeDie klant is ook echt niet goodlooking ofzo
Ik heb wel sjans maar het is nog niet gelukt omdat van knappe mannen te krijgen
Werkvolkquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
De meeste hier kunnen ook niet zeggen dat ze prins heerlijk op de bank liggen te slapen!
Wil je bij mijn clubje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
![]()
Tja, je lijkt op shifto dus je bent idd niet te versmadenquote:
Wil ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je bij mijn clubje?
Moet je ze allebei scoren en mee naar huis sleuren. En dan keihard falen om te neuken.
Like a baws.
Score van? Sjans? Speekselen? Ketsen? Pannenkoeken bakken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
Ik ga tellen wat mijn score is van de afgelopen tijd. Wacht.
Ook niet altijd hoor. De lelijke schep ik niet over op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tja, je lijkt op shifto dus je bent idd niet te versmaden
[..]
Wil ikmaar jij hosselt knappe mensen
Teach me, oh wise one!
Die verdrinken we met alcoholquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. De lelijke schep ik niet over op.
Sjans weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Score van? Sjans? Speekselen? Ketsen? Pannenkoeken bakken?
Want ik heb echt heel weinig pannenkoeken gebakken
Twee glaasjes voor muhahaha!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die verdrinken we met alcohol(figuurlijk he)
Over een tijdsbestek van?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Sjans weet ik niet.
Speekselen 8
Ketsen 1
In bed friemelen en alles zonder ketsen 5
pannekoeken bakken 1. Althans, de mevrouw ging bakken en ik zat op de bank thee te slurpen.
Krappe 3 maanden.quote:
Hihihi, 'krap'quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hihihi, 'krap'Dan denk ik niet dat ik al bij je clubje mag hoor, afgelopen 3 maanden heb ik 5x sjand gehad (en grotendeels allemaal afgelopen 3 weken
), 1x gekust, 1x geketst en 0 pannenkoeken gebakken/gekregen...
Ik kan flensjes makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hihihi, 'krap'Dan denk ik niet dat ik al bij je clubje mag hoor, afgelopen 3 maanden heb ik 5x sjand gehad (en grotendeels allemaal afgelopen 3 weken
), 1x gekust, 1x geketst en 0 pannenkoeken gebakken/gekregen...
Godver, ben ik vergeten te reppen over de pannenkoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar als je je nou eens grof hard laat nemen door de BBQ-man en vervolgens je klant wat sloppy seconds geeft. Sta je qua ketsen hoger dan Skv en hoor je er automatisch bij.
Hoewel ik verwacht dat Cue- mij al overtroffen heeft. Helemaal nu SSS er dagelijks overheen gaat. Net als kruts en hurrrr.
Stelltje vieze kroelbeesten.
Overigens, moh, heb je de aandacht van muhahah van gisteren ook als sjans aangemerkt?
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!quote:
in 1 weekend?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!
Ik sta nu op:
5 sjans (Excl. Cue_, Cue_ hadden we sjans!?!)
2 speekselen
0 pannenkoeken, mits zelfbepannenkoeking niet meetelt. Anders heel veel!
0 ketsen
Je moet de termijn er ook bij zetten. Als dit de score is van 1 dag is het ruim. Als het over je hele leven gaat dan is het wat weinig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!
Ik sta nu op:
5 sjans (Excl. Cue_, Cue_ hadden we sjans!?!)
2 speekselen
0 pannenkoeken, mits zelfbepannenkoeking niet meetelt. Anders heel veel!
0 ketsen
Het is nu 2 maanden uit. Dus 2 maanden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Skv het volgende:
Je moet de termijn er ook bij zetten. Als dit de score is van 1 dag is het ruim. Als het over je hele leven gaat dan is het wat weinig.
Die verzamelingsplaatjes zijn leuk, stuk of 20 van die plaatjesquote:
Neeeheeeeee Mur.quote:
Kan zijn dat zo weer weer gebanned ben. Even afwachten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef Lithia het volgende:
Boeiend.
Zelfs als je klacht terecht is, heb je het voor jezelf verpest. Doodsverwensingen worden nog steeds niet gewaardeerd.
Je pener ketsen door het gaatje van de Diablo 3 DVD telt niet als scharrel hè?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
Afgelopen 3 maanden heb ik 1x gescharreld, net nadat het uit was met mijn ex, toen kocht ik Diablo 3
Ne ne, die bitch mocht willen dat ze zo lekker wasquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Je pener ketsen door het gaatje van de Diablo 3 DVD telt niet als scharrel hè?
MUHUUUR LIJSTJEquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
ik wil eigenlijk helemaal niet in de op
CUEHUE. Melden gofdomme.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Cue_ had iig wel sjans met een gokverslaafde en van de barman weet ik het nog niet, of hij mij of Cue_ nou leuker vond.
Dan deel je het. Bij voorkeur door 2.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen!
Overigens is het niet eerlijk, mijn lijstje is over 6 maanden ofzo
Beter één pener in je hand dan 10 in je kont.quote:
Mijn lijstje is denk ik ongeveer het lijstje van cue/6quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
[..]
CUEHUE. Melden gofdomme.
[..]
Dan deel je het. Bij voorkeur door 2.
En het lijstje van cue is het lijstje van Skv * 12.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn lijstje is denk ik ongeveer het lijstje van cue/6
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
En het lijstje van cue is het lijstje van Skv * 12.
Stelletjes tellen niet meequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar als je je nou eens grof hard laat nemen door de BBQ-man en vervolgens je klant wat sloppy seconds geeft. Sta je qua ketsen hoger dan Skv en hoor je er automatisch bij.
Hoewel ik verwacht dat Cue- mij al overtroffen heeft. Helemaal nu SSS er dagelijks overheen gaat. Net als kruts en hurrrr.
Stelltje vieze kroelbeesten.
Overigens, moh, heb je de aandacht van muhahah van gisteren ook als sjans aangemerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnenquote:Maar doe je het ook? Voordat ik voor het spreekwoordelijk lapje wordt gehouden
![]()
Bij Rosmalen zit een heel goed pannenkoekenhuisquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef MohMi het volgende:
Kunnen we niet een pannenkoeken-meet houden zodat we allemaal op dat gebied iig even fiks scoren?
Komende dinsdag! Zit ik toch in Breda, dus dat is al dichter bij dan anders.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
Bij Rosmalen zit een heel goed pannenkoekenhuis![]()
Neeeee, die in Heusden met 164 soorten pannenkoeken!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Rosmalen zit een heel goed pannenkoekenhuis![]()
Enkel na het neuken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
KunnenMaar doe je het ook? Voordat ik voor het spreekwoordelijk lapje wordt gehouden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef MohMi het volgende:
Neeeee, die in Heusden met 164 soorten pannenkoeken!!
Ham, Spek, Kaas, Ham, Kaas, Spek, Spek, Kaas, Ham, Kaas, Spek, graag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En is dichter bij Breda!
164 soorten?
Kaas.
Kaas, Spek.
Spek, Kaas.
Kaas, Spek, Ham.
Ham, Kaas, Spek.
Ham, Spek, Kaas.
Zoiets?
Pannenkoek met kaasquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En is dichter bij Breda!
164 soorten?
Kaas.
Kaas, Spek.
Spek, Kaas.
Kaas, Spek, Ham.
Ham, Kaas, Spek.
Ham, Spek, Kaas.
Zoiets?
Die zijn op!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Ham, Spek, Kaas, Ham, Kaas, Spek, Spek, Kaas, Ham, Kaas, Spek, graag.
Maar dan zonder kaas.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stelletjes tellen niet mee![]()
En met de BBQ-man ga ik wel nog daten/ketsenMaar telt dat dan als 1 of als 2?
Klant zie ik niet echt zittenHij is superaardig en slim (ja daar val ik op ja!) maar godverdomme, als we bezig zijn en ik doe per ongeluk mijn ogen open, denk ik dat ik uit paniek accuut opdroog
![]()
Oh en nee, muhahaha heeft niet gesjanst , daar was ie te wappie voor![]()
Ik vind dat altijd zo vies als meisjes zeggen dat ze zijn 'opgedroogd'. Laatst had ik er 1 in bed en die zei letterlijk dat ze 'niet droog te föhnen' was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En als je er eentje meerdere malen doet dan telt die gewoon als 1 hoor. Anders is mijn ketscount en friemelcount wel wat hoger.
Maar waarom zou je opdrogen als je je ogen opendoet?Issie lelijk?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Die van Rosmalen zijn echt heerlijk, alsof een engeltje op je tong poept zo lekker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neeeee, die in Heusden met 164 soorten pannenkoeken!!
Shifto zei laatst dat moh net een engeltje isquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van Rosmalen zijn echt heerlijk, alsof een engeltje op je tong poept zo lekker.
Niet als ze poeptquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shifto zei laatst dat moh net een engeltje is
Ja dat is wel liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja slaapt!
Gvd dat was het, als ze slaapt.
Ow was dat slijmquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat is wel lief
Al dat slijm wat uit haar mond loopt, krijgt ze zon bukkake gezichtje van
Ja, telt idd als 1, mee eens. Telt sjans van exen ook? Wel hé? Want dan zit ik op 7quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vies als meisjes zeggen dat ze zijn 'opgedroogd'. Laatst had ik er 1 in bed en die zei letterlijk dat ze 'niet droog te föhnen' was..
En als je er eentje meerdere malen doet dan telt die gewoon als 1 hoor. Anders is mijn ketscount en friemelcount wel wat hoger.
Maar waarom zou je opdrogen als je je ogen opendoet?Issie lelijk?
En de wijze waarop ik mezelf los moet bikken van mijn hoofdkussen in de ochtendquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat is wel lief
Al dat slijm wat uit haar mond loopt, krijgt ze zon bukkake gezichtje van
Met zo'n uitgedroogde korst in je mondhoek met stukjes. Die in de loop van de dag loskomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, telt idd als 1, mee eens. Telt sjans van exen ook? Wel hé? Want dan zit ik op 7
En ja, hij is zo lelijk als ie slim is, en hij is hoogbegaafdHij heeft wel een goed lichaam maar dat hoofd doet alles teniet
Gvd.
[..]
En de wijze waarop ik mezelf los moet bikken van mijn hoofdkussen in de ochtendCuuuuuute!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Met zo'n uitgedroogde korst in je mondhoek met stukjes. Die in de loop van de dag week loskomen.
Kerel, als je haar niet over hebt weten te halen met één van je epische portretten, dan weet ik het ook niet meer eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:35 schreef Skv het volgende:
Fucking hell, ik loop vast. Die chick waar ik WA is slimmer dan ik ben en ouder en rijker. Hoe kan ik die nou verder regelen? Ik kom de diepte niet in zeg maar.
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
GRAFHOERENTERINGTYFUSKANKERZOOI.
even 3 uur werk naar de klote. Kuthoerenprogramma.
ctrl + s is je vriendquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
GRAFHOERENTERINGTYFUSKANKERZOOI.
even 3 uur werk naar de klote. Kuthoerenprogramma.
Hoppaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef WasMachinator het volgende:
Beter, al mijn vrienden zijn geslaagd. Oftewel Partys en Erdingers Ohne Ende!![]()
Is het allemaal zo erg?quote:
Ja,quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
Dit topic
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (9)x 100
Echt man, als nu mijn hele systeem-omgeving nu in de fik zou vliegen dan zou ik ook even paniek hebben maar het zou mij nooit genoeg doen om echt boos of geïrriteerd te raken.quote:
3FM!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
Ja ik check nog even rustig de Auction House in Diablo 3 en ga dan ook maar eens richting het opruimen toe
Vind het zulke bazenmuziekquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Chemical Brothers![]()
!
die waren toch wel heel erg tof live
Sziget festival vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vind het zulke bazenmuziekWaar/wanneer heb je ze gezien??
Justicequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget festival vorig jaar
en het zijn echte bazen ja.. ik kan ook echt niet wachten totdat ik Justice (eindelijk
) live ga zien op Rock Werchter
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig vorig jaar op sziget was ik dat aan het zingen met vrienden, komt er opeens een dronken italiaan op ons af. gaat hij voor ons knielen en zegt hij "You are like the sun!" en toen wou hij onze handtekeningen en zong hij meequote:
Hi-la-risch!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig vorig jaar op sziget was ik dat aan het zingen met vrienden, komt er opeens een dronken italiaan op ons af. gaat hij voor ons knielen en zegt hij "You are like the sun!" en toen wou hij onze handtekeningen en zong hij mee. Episch!
O ja, die ga ik ook zien!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget festival vorig jaar
en het zijn echte bazen ja.. ik kan ook echt niet wachten totdat ik Justice (eindelijk
) live ga zien op Rock Werchter
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen ontmoeten als levensstijl![]()
"Wat is je hobby?"
"Vrouwen ontmoeten"______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Of iig enge mannen die zeggen vrouwen te zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik ontmoet elke dag vrouwen, op het internet
Verpest het nou niet voor mequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of iig enge mannen die zeggen vrouwen te zijn!
Ik ben een enge vrouw die zegt man te zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef MohMi het volgende:
Of iig enge mannen die zeggen vrouwen te zijn!
Vreemde vrouwen vingeren op het perron.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen ontmoeten als levensstijl![]()
"Wat is je hobby?"
"Vrouwen ontmoeten"______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Vanavond Frivool vreemde vrouwen vingeren!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vreemde vrouwen vingeren op het perron.
Wel jammer van die Fquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vanavond Frivool vreemde vrouwen vingeren!
Nu daar is een TT
Vaker vrouwen vingeren?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel jammer van die FKunnen we er niet 'vaak' van maken? Heeft het meteen een positieve insteek
Die vond ik juist wel... Kunstzinnig... Alto.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef MohMi het volgende:
Wel jammer van die FKunnen we er niet 'vaak' van maken? Heeft het meteen een positieve insteek
Zie je... Werkt prima. Die f!quote:
Dwangneuroses staan zo'n enorme afwijking niet toequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel... Kunstzinnig... Alto.
Dan doe ik het liever vanavondHoewel vaker ook wel iets heeft. Moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hee! Ga jij eens Diablo-en en teamspeaken!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
Dwangneuroses staan zo'n enorme afwijking niet toeDan kan ik een topic lang niet posten
En zeker niet als het dé tegenhanger van de 'v' is, en ook nog als hoofdletter! *twitch, twitch*
En 'Vreemde vrouwen vredig vingeren'? Doesn't make much sense, maar het staat wel rustigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de f alweer kleiner gemaakt. Maar ok, een topic zonder MohMi is geen topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Aaaaaawquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb de f alweer kleiner gemaakt. Maar ok, een topic zonder MohMi is geen topic.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
![]()
![]()
Vrijgevige vrouwen vruchtbaar vingeren.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Dat klinkt bijna als 'Smerige sletjes stevig stampen'quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef SicSicSics het volgende:
Vrijgevige vrouwen vruchtbaar vingeren.![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet vringer is. Dat zou nog beter klinken.Fine, fuck you then!
Heerlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef MohMi het volgende:
Dat klinkt bijna als 'Smerige sletjes stevig stampen'![]()
Fine, fuck you then!
Maar ik kom niet graag in TTKquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef MohMi het volgende:
Dan zitten we bij het verkeerde forum denk ik
Fine, fuck you then!
Nachtenlang!quote:
Fine, fuck you then!
Truste!quote:
Fine, fuck you then!
Fine, fuck you then!
Toch maar weer met de auto naar mijn werk!
Fine, fuck you then!
bus gemist omdat die hoerenchauffeur niet door reed gvd. caramel cappuccino (van de broodzaak!) als troost en een fijn shaggie.
![]()
Jamaar ik zei goede dingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GA JIJ NOU OOK NOG TEGEN ME SCHREEUWEN!?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wat ga jij op een klotemanier aan je eind komen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten is een gewelddadige dood sterven.![]()
Ik haat dat superhard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten is een gewelddadige dood sterven.
MystHaraMorningBot UNITE!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Laten we hopen dat het snel gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ga jij op een klotemanier aan je eind komen dan
Goede comeback wel. Verdomde goede opmerking.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik liep net langs Murs tuin
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mr. Belding!quote:
Die zat twee jaar geleden nog als schoolhoofd in de Iwrestledabearone clip!
Fine, fuck you then!
Bazen!quote:
Fine, fuck you then!
Fine, fuck you then!
Slater was ik wel een beetje verliefd op vroeger.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Een collega van mij is door zijn vriendin gevraagd. Maar hij is dan ook niet het type die ik zijn broek uit zie doen voor sexy timequote:![]()
![]()
Hahahahaha die 3e, die elite met al die affixesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Kelly Kapowski!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Slater was ik wel een beetje verliefd op vroeger.Bazen naam ook.
Ze is nu nog steeds mooi in White Collar.
Fine, fuck you then!
Ik zou huilen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahahahaha die 3e, die elite met al die affixes![]()
![]()
OMG x 1000
Ik realiseer mij ineens welke virusscanner onze G gebruikt.
ClamAV
Gewoon gulp open en gaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een collega van mij is door zijn vriendin gevraagd. Maar hij is dan ook niet het type die ik zijn broek uit zie doen voor sexy timeI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
G'moggel.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Anti Virus Clams, in combinatie met de pil kun je bijna altijd zonder condoom!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef shifto het volgende:
OMG x 1000
Ik realiseer mij ineens welke virusscanner onze G gebruikt.
ClamAV
Tenzij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anti Virus Clams, in combinatie met de pil kun je bijna altijd zonder condoom!
Tenzij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are one nasty man my friend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫![]()
Wat een kut weer..
en nu is ook nog eens mijn oplader van de laptop kapot..
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Ik ga er prat op!quote:Ik heb zelfs niet eens zin om te roken... Maar ik ga toch!quote:
Fine, fuck you then!
Your
Fine, fuck you then!
Mobiel welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:
Joysa's ban is over.
Maar ze kan nog steeds niet op fok, the fuck.en volgens mail contacf is alles opgeheven, maar toch werkt het niet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mobiel welen volgens mail contacf is alles opgeheven, maar toch werkt het niet
Het kan niet anders dan dat je ip ban nog staat.![]()
Inderdaad.. Mail afwachten maar weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Het kan niet anders dan dat je ip ban nog staat.
Heel Limburg was toch gewoon geband?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Goed geregeld.
Het kan niet anders dan dat je ip ban nog staat.
Fine, fuck you then!
Ne ne, jullie zijn gewoon kut usersbeetje geband worden enzo., niet normaal!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef shifto het volgende:
Ne ne, jullie zijn gewoon kut usersbeetje geband worden enzo., niet normaal!
Ik geloof dat ze 1 post had gemaakt in het serieuze als versieren moeilijk is topic.
Tegen iemand die altijd stoer loopt te doen maar niets klaarspeelt, daar zei ze iets over ofzo.
Maar dat was tijdens SO-gate, dus yvonne had al rode vlekken voor haar ogen denk ik.![]()
Lees haar laatste posts eens terug, en vertel mij wat er zo banwaardig was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want bans worden volledig willekeurig uitgedeeld.![]()
![]()
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 1 post had gemaakt in het serieuze als versieren moeilijk is topic.
Tegen iemand die altijd stoer loopt te doen maar niets klaarspeelt, daar zei ze iets over ofzo.
Maar dat was tijdens SO-gate, dus yvonne had al rode vlekken voor haar ogen denk ik.![]()
So true.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want bans worden volledig willekeurig uitgedeeld.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Je hebt 123 notes gekregen van onze moderators.
Jeuj.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Yvonne had wel gezegt dat UDOWU users niet in R&P mochten posten, ik denk dat ze joy voor een UDOWU user heeft aangezien ofzo, kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.Als het verdient was was ik de eerste geweest om joysa uit te lachen hoor, je kent me.quote:![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.
Wacht, dat UDOWU is dat schrale hosseltopic met wanhopige mensen?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Beter antwoorden ze even op mn mailvia mobiel is irritant
Ah, dit was de reden:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom onthoud je alles wat ik hier typ?
BURN IN HELLLLLLL EVIL TWISTED WOMAN!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat het kansloze aandachttrekkerij is?![]()
Dat is wel een hele sneue ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
Ah, dit was de reden:
[..]
[..]
BURN IN HELLLLLLL EVIL TWISTED WOMAN!
Toen had ze nog een meeleesaccount gemaakt omdat ze neit meer op fok! kon, wat nu dus nog steeds is, en BAM instant een week erbij.quote:
Dafuq.![]()
Hoe doet ie het toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:28 schreef Skv het volgende:
Je hebt 123 notes gekregen van onze moderators.
Jeuj.
Fine, fuck you then!
Ja, ik heb geen flauw idee wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.quote:
Ik moet straks ernstig afkicken van Fok, moet wel mijn maand proeftijd doorkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik niet meer op Fok zou kunnen zou ik niet meer weten wat ik tijdens mijn werk moet doen![]()
Maar dan neem ik het op me om dit topic buiten kantoortijden levendig te houden![]()
![]()
Ze zijn allemaal jelly op je hossel-capaciteitenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen flauw idee wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.![]()
![]()
Alsof jij ooit buiten werktijd achter de pc zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet straks ernstig afkicken van Fok, moet wel mijn maand proeftijd doorkomen![]()
Maar dan neem ik het op me om dit topic buiten kantoortijden levendig te houden![]()
Achter mijn PC. iykwimquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten werktijd achter de pc zit.Thinking about thinking of you. ♫![]()
Heb je geen sociaal leven ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet straks ernstig afkicken van Fok, moet wel mijn maand proeftijd doorkomen![]()
![]()
Suuuure!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb geen flauw idee wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.
Fine, fuck you then!
Porno 'hebben'?quote:Dat is zoooo 1994
![]()
Sinds de 30 seconde previews op internet verschenen is dat echt enorm overbodig.Fine, fuck you then!
homemade.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Porno 'hebben'?Dat is zoooo 1994
![]()
Sinds de 30 seconde previews op internet verschenen is dat echt enorm overbodig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten werktijd achter de pc zit.Maar niet op msn.
![]()
Ik weet niet of ik er tegen kan om naar mijn eigen orgasmehoofd te kijken. Mijn vriendin deed ook altijd haar ogen dicht, dus het zal niet best zijn!quote:Maar filmen? Ik weet het niet.quote:
Fine, fuck you then!
Ik slinger mijn pc aan als ik thuiskom en die gaat uit als ik ga pitten. Ben de hele avond dingetjes aan het doen en soms hobbel ik voorbij mn pc en klik en comment evenquote:![]()
![]()
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik slinger mijn pc aan als ik thuiskom en die gaat uit als ik ga pitten. Ben de hele avond dingetjes aan het doen en soms hobbel ik voorbij mn pc en klik en comment even![]()
Wel slecht dat Muhahaha gisteren niet zijn nieuwe headset even aansloot.
Ik heb echt een zware zaak van friday blues! Echt geen fucking zin meer, ik wil weekend.Fine, fuck you then!
Zo hoefde hij jouw gelul niet aan te horen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:21 schreef shifto het volgende:
Wel slecht dat Muhahaha gisteren niet zijn nieuwe headset even aansloot.![]()
![]()
ja wat een heaumeauquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:21 schreef shifto het volgende:
Wel slecht dat Muhahaha gisteren niet zijn nieuwe headset even aansloot.![]()
Hij wil altijd alles wat met mijn lul te maken heeft, dus ook gelul.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo hoefde hij jouw gelul niet aan te horen.Thinking about thinking of you. ♫![]()
Hey jong dit zou je voor je houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij wil altijd alles wat met mijn lul te maken heeft, dus ook gelul.![]()
Wel lief van hem dat hij die schaamluis van je over wilde nemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij wil altijd alles wat met mijn lul te maken heeft, dus ook gelul.![]()
quote:Schaamluis, die andere soa's enzo zijn weer niet belangrijk genoeg om te melden zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel lief van hem dat hij die schaamluis van je over wilde nemen.
Denken dat shifto's schaamluis het ergste is dat zijn penis teistert.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel lief van hem dat hij die schaamluis van je over wilde nemen.![]()
![]()
hij is nog jong en naief. er ook vanuit gaan dat ik maar 1 penis heb enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat shifto's schaamluis het ergste is dat zijn penis teistert.
Door de dikke laag kopkaas kon ik de rest niet zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat shifto's schaamluis het ergste is dat zijn penis teistert.![]()
Shifto's natural condom/lubricate.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door de dikke laag kopkaas kon ik de rest niet zien.![]()
![]()
Ik krijg opeens enorm veel zin in kaassticks!
Fine, fuck you then!
jijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik krijg opeens enorm veel zin in kaassticks!
Ik!?!quote:Jullie denk!
Die dingen zijn wel fucking lekker. Ze hebben ze alleen maar bij de Plus alleen en die zit niet in mijn woonplaats. Ow en ik heb geen frituur natuurlijk.Fine, fuck you then!
Kaassoufflé geen alternatief?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik!?!Jullie denk!
Die dingen zijn wel fucking lekker. Ze hebben ze alleen maar bij de Plus alleen en die zit niet in mijn woonplaats. Ow en ik heb geen frituur natuurlijk.
Ja, nee, dat is toch anderrrrs!quote:![]()
Maar we hadden het over pijpen...
Fine, fuck you then!
Die dingen kunnen we hier op het werk uit de automaat trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik krijg opeens enorm veel zin in kaassticks!![]()
![]()
Cue_ balen!quote:
Wel toevallig dat je net binnenkomt als we het over pijpen hebben!
Fine, fuck you then!
Gefrituurde?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Die dingen kunnen we hier op het werk uit de automaat trekken
Fine, fuck you then!
ik zag het. shit voor 200 eur online enzo.quote:
Ik heb toch enkel crap, dus nu nog niet interessant.![]()
![]()
Niet gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cue_ balen!
Wel toevallig dat je net binnenkomt als we het over pijpen hebben!![]()
![]()
Zon dude op tweakers heeft gewoon een stormshield verkocht voor 189 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag het. shit voor 200 eur online enzo.
Ik heb toch enkel crap, dus nu nog niet interessant.
mjep, stormshield hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Zon dude op tweakers heeft gewoon een stormshield verkocht voor 189 euro![]()
![]()
Mensen die denken rijk te kunnen worden met het verkopen van virtuele items
In before gold farmer from China.![]()
Its funny cus you dont workquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Aah kan ik stoppen met werken en fulltime diablo spelen
Hoi Crutch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Crutch het volgende:
Zijn er al setjes bij dit dat? Heb ik wat gemist?
Oh hallo!Sommige dingen gaan instinctief!quote:Mooi, anders was ik jaloers geweest!quote:Hoewel... Hoe lang blijft dat lekker in zo'n apparaat hè?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: