quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef shifto het volgende:
Ne ne, jullie zijn gewoon kut usersbeetje geband worden enzo., niet normaal!
Lees haar laatste posts eens terug, en vertel mij wat er zo banwaardig was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want bans worden volledig willekeurig uitgedeeld.
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 1 post had gemaakt in het serieuze als versieren moeilijk is topic.
Tegen iemand die altijd stoer loopt te doen maar niets klaarspeelt, daar zei ze iets over ofzo.
Maar dat was tijdens SO-gate, dus yvonne had al rode vlekken voor haar ogen denk ik.
So true.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard, want bans worden volledig willekeurig uitgedeeld.
Yvonne had wel gezegt dat UDOWU users niet in R&P mochten posten, ik denk dat ze joy voor een UDOWU user heeft aangezien ofzo, kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.
Als het verdient was was ik de eerste geweest om joysa uit te lachen hoor, je kent me.quote:
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was het die firefly? Man, wat is die gast een pannenkoek.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom onthoud je alles wat ik hier typ?
BURN IN HELLLLLLL EVIL TWISTED WOMAN!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat het kansloze aandachttrekkerij is?
Dat is wel een hele sneue ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
Ah, dit was de reden:
[..]
[..]
BURN IN HELLLLLLL EVIL TWISTED WOMAN!
Toen had ze nog een meeleesaccount gemaakt omdat ze neit meer op fok! kon, wat nu dus nog steeds is, en BAM instant een week erbij.quote:
Hoe doet ie het toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:28 schreef Skv het volgende:
Je hebt 123 notes gekregen van onze moderators.
Jeuj.
Ja, ik heb geen flauw idee wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.quote:
Ik moet straks ernstig afkicken van Fok, moet wel mijn maand proeftijd doorkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik niet meer op Fok zou kunnen zou ik niet meer weten wat ik tijdens mijn werk moet doen
Ze zijn allemaal jelly op je hossel-capaciteitenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen flauw idee wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.
Alsof jij ooit buiten werktijd achter de pc zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet straks ernstig afkicken van Fok, moet wel mijn maand proeftijd doorkomen![]()
Maar dan neem ik het op me om dit topic buiten kantoortijden levendig te houden
Achter mijn PC. iykwimquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten werktijd achter de pc zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |