Is het allemaal zo erg?quote:
Ja,quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
Dit topic
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (9)x 100
Echt man, als nu mijn hele systeem-omgeving nu in de fik zou vliegen dan zou ik ook even paniek hebben maar het zou mij nooit genoeg doen om echt boos of geïrriteerd te raken.quote:
3FM!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
Ja ik check nog even rustig de Auction House in Diablo 3 en ga dan ook maar eens richting het opruimen toe
Vind het zulke bazenmuziekquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Chemical Brothers![]()
!
die waren toch wel heel erg tof live
Sziget festival vorig jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vind het zulke bazenmuziekWaar/wanneer heb je ze gezien??
Justicequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget festival vorig jaar
en het zijn echte bazen ja.. ik kan ook echt niet wachten totdat ik Justice (eindelijk
) live ga zien op Rock Werchter
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig vorig jaar op sziget was ik dat aan het zingen met vrienden, komt er opeens een dronken italiaan op ons af. gaat hij voor ons knielen en zegt hij "You are like the sun!" en toen wou hij onze handtekeningen en zong hij meequote:
Hi-la-risch!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig vorig jaar op sziget was ik dat aan het zingen met vrienden, komt er opeens een dronken italiaan op ons af. gaat hij voor ons knielen en zegt hij "You are like the sun!" en toen wou hij onze handtekeningen en zong hij mee. Episch!
O ja, die ga ik ook zien!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget festival vorig jaar
en het zijn echte bazen ja.. ik kan ook echt niet wachten totdat ik Justice (eindelijk
) live ga zien op Rock Werchter
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen ontmoeten als levensstijl![]()
"Wat is je hobby?"
"Vrouwen ontmoeten"______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Of iig enge mannen die zeggen vrouwen te zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik ontmoet elke dag vrouwen, op het internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |