Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Ik probeer te leren van MystTT-eindbaas.
Idd! Kak >.< Ik ben nog lerendequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst had er eerder Duffe doetjes doen dutjes van gemaakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik verwacht Suske en Wiske elk moment in dit topic.
EY! NULLEKE!!!! HIERRRRRR!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Puca is makkelijker als ik even naar dr moet schreeuwen omdat ze stout is.
Puni.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
puca?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn kitten gaat trouwens straks Schanulleke heten!
Of Puca, één van de twee
Fucking goed feestje!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Nice, als je op puni zoekt op google is dit de eerste hit!
[ afbeelding ]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenquote:
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat vindt die domme kat van je kitten?
Wel als ze lastig isquote:
Doe haar ee riempje om, dat is veel naarder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
[..]
Ze is er nog niet, tweede weekend van juli pas dus ben benieuwd hoe dat zal gaan
[..]
Wel als ze lastig isEerst natmaken met de plantenspuit en dan die 220
Geef mij de wodka, Flamuschka en laat ons alleen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
Mijn dochter gaat later wel Flamuschka hetenEn een zoon krijgt de edele naam Falussius
DP?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
Neequote:
Jij hosselaar jij!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
Morgen een fijne meeting van twee uur met oa BBQ-man en een klant van ons die deze week nogal bijzonder heeft lopen sjansenIk voel me Skv
![]()
De meeste hier kunnen ook niet zeggen dat ze prins heerlijk op de bank liggen te slapen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
Goffedomme ik lag gewoon prinsheerlijk te slapen op de bank ja, ik was om kwart over 6 al wakker, dat kan ik van de meeste hier niet zeggen
How you doin'?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeDie klant is ook echt niet goodlooking ofzo
Ik heb wel sjans maar het is nog niet gelukt omdat van knappe mannen te krijgen
Werkvolkquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
De meeste hier kunnen ook niet zeggen dat ze prins heerlijk op de bank liggen te slapen!
Wil je bij mijn clubje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
![]()
Tja, je lijkt op shifto dus je bent idd niet te versmadenquote:
Wil ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je bij mijn clubje?
Moet je ze allebei scoren en mee naar huis sleuren. En dan keihard falen om te neuken.
Like a baws.
Score van? Sjans? Speekselen? Ketsen? Pannenkoeken bakken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
Ik ga tellen wat mijn score is van de afgelopen tijd. Wacht.
Ook niet altijd hoor. De lelijke schep ik niet over op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tja, je lijkt op shifto dus je bent idd niet te versmaden
[..]
Wil ikmaar jij hosselt knappe mensen
Teach me, oh wise one!
Die verdrinken we met alcoholquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor. De lelijke schep ik niet over op.
Sjans weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Score van? Sjans? Speekselen? Ketsen? Pannenkoeken bakken?
Want ik heb echt heel weinig pannenkoeken gebakken
Twee glaasjes voor muhahaha!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die verdrinken we met alcohol(figuurlijk he)
Over een tijdsbestek van?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Sjans weet ik niet.
Speekselen 8
Ketsen 1
In bed friemelen en alles zonder ketsen 5
pannekoeken bakken 1. Althans, de mevrouw ging bakken en ik zat op de bank thee te slurpen.
Krappe 3 maanden.quote:
Hihihi, 'krap'quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hihihi, 'krap'Dan denk ik niet dat ik al bij je clubje mag hoor, afgelopen 3 maanden heb ik 5x sjand gehad (en grotendeels allemaal afgelopen 3 weken
), 1x gekust, 1x geketst en 0 pannenkoeken gebakken/gekregen...
Ik kan flensjes makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hihihi, 'krap'Dan denk ik niet dat ik al bij je clubje mag hoor, afgelopen 3 maanden heb ik 5x sjand gehad (en grotendeels allemaal afgelopen 3 weken
), 1x gekust, 1x geketst en 0 pannenkoeken gebakken/gekregen...
Godver, ben ik vergeten te reppen over de pannenkoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar als je je nou eens grof hard laat nemen door de BBQ-man en vervolgens je klant wat sloppy seconds geeft. Sta je qua ketsen hoger dan Skv en hoor je er automatisch bij.
Hoewel ik verwacht dat Cue- mij al overtroffen heeft. Helemaal nu SSS er dagelijks overheen gaat. Net als kruts en hurrrr.
Stelltje vieze kroelbeesten.
Overigens, moh, heb je de aandacht van muhahah van gisteren ook als sjans aangemerkt?
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!quote:
in 1 weekend?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!
Ik sta nu op:
5 sjans (Excl. Cue_, Cue_ hadden we sjans!?!)
2 speekselen
0 pannenkoeken, mits zelfbepannenkoeking niet meetelt. Anders heel veel!
0 ketsen
Je moet de termijn er ook bij zetten. Als dit de score is van 1 dag is het ruim. Als het over je hele leven gaat dan is het wat weinig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gaan we ook regelen als we bij mij gaan meeten!
Ik sta nu op:
5 sjans (Excl. Cue_, Cue_ hadden we sjans!?!)
2 speekselen
0 pannenkoeken, mits zelfbepannenkoeking niet meetelt. Anders heel veel!
0 ketsen
Het is nu 2 maanden uit. Dus 2 maanden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Skv het volgende:
Je moet de termijn er ook bij zetten. Als dit de score is van 1 dag is het ruim. Als het over je hele leven gaat dan is het wat weinig.
Die verzamelingsplaatjes zijn leuk, stuk of 20 van die plaatjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |