SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 14-06-2012 11:33:50 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
mooie TT !!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nog wijzigingen voor in de OP? Qua wedstrijden enzo?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klinkt bekendquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook wel hoormaar als ik teveel pijn krijg ga ik ze van ellende vanzelf wel weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Daar gaat het dus ook misquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
weet ik, ik train ook beter bij veel rust. Moet vanavond gewoon wat vroeger gaan slapenquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo is het beter, geen voorbehoud, maar gewoon doen, ga ik ook doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moet Ga vanavond gewoon wat vroeger gaan slapen
Lekker op tijd slapen om morgen fit te zijn voor mijn rondje
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goedemorgen
Onverwachts weekend, dus misschien dat ik vanmiddag al langs de RW ga om schoenen aan te meten
!
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 09:28:47 ]![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Onverwachts weekend, dus misschien dat ik vanmiddag al langs de RW ga om schoenen aan te meten
!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wie weet een 10 km loop dit najaar in omgeving Den Haag/Westland/Midden-Delfland waar het over het algemeen niet superkeidruk is?![]()
Goedemorgen
!
Ik wil ook weekend!
![]()
Ja ik gok dat het op een zaterdagochtend drukker zal zijn.. En vanmiddag zitten de kinderen op school en heb ik mijn handen dus eventjes vrijquote:![]()
![]()
Goedemorgen
!
Ik heb nog een her examen voor het onderdeel schrijven van engels
Ik was te laat bij het examen
Maar 4 op 5 onderdelen heb ik al een 9,7 of hoger dus ik zit er niet echt over in![]()
![]()
i know ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
time is ticking....that's all I say
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
appeltje eitje dus?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik heb nog een her examen voor het onderdeel schrijven van engels
Ik was te laat bij het examen
Maar 4 op 5 onderdelen heb ik al een 9,7 of hoger dus ik zit er niet echt over in![]()
Goed gebruik van maken dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
!
Het leek mij een verdomd goed plan.. er komt weinig van hardlopen met die avond vierdaagse tussendoor ...quote:Zou ik niet doen.. voor de mooi gewoon een leuk cijfertje halenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kan ook gewoon naar huis gaan en die 1 pakkenHeb ik alsnog een 8,5
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 09:34:48 ]![]()
Zeker doen danquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leek mij een verdomd goed plan.. er komt weinig van hardlopen met die avond vierdaagse tussendoor ...
retail therapyquote:![]()
* rechtsedirecte wacht nog steeds op een telefoontje van de hardloopwinkel over zijn nieuwe schoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:21 schreef GotC het volgende:
Kwiwi, wat heb je dan precies als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]Oei, in Slank zitten er ook twee die dat hebben. Eentje kan ook niet hardlopen, wel RPM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
-9,16 op de challenge
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ah, ken meer mensen die dat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh jeetje, dat is zwaar kloten
![]()
![]()
dan weet je wat je moet doen dit weekendquote:
Run Forrest runquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan weet je wat je moet doen dit weekend![]()
![]()
quote:![]()
wat dat betreft is het simpel...er is maar een oplossing voor het probleem'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er zijn verschillende gradaties in ook, veel mensen zitten in een rolstoel dus ik ben allang blij dat ik nog fatsoenlijk kan lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, in Slank zitten er ook twee die dat hebben. Eentje kan ook niet hardlopen, wel RPM.Alleen niet zo ver als een gezond iemand, maar ja dat is dan jammer
![]()
![]()
Beter dat het dan nog enigszins goed gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn verschillende gradaties in ook, veel mensen zitten in een rolstoel dus ik ben allang blij dat ik nog fatsoenlijk kan lopenAlleen niet zo ver als een gezond iemand, maar ja dat is dan jammer
En je kan zo ver lopen als je aan kan, niets mis mee.
Was ik zondag bij de ladiesrun een van de oudsten van mijn leeftijdscategorie.. vanaf morgen ben ik weer de jongste![]()
![]()
En daar ga ik hardlopend mee beginnen.. Vandaag dus nog een dagje extra rust
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yup E.T. the big one coming up!! nog 4 uurtjes te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:50 schreef E.T. het volgende:
Was ik zondag bij de ladiesrun een van de oudsten van mijn leeftijdscategorie.. vanaf morgen ben ik weer de jongste![]()
![]()
En daar ga ik hardlopend mee beginnen.. Vandaag dus nog een dagje extra rust
en opeens hoef je niet zo hard meer te lopen..... krijg je ouwewijvencompensatie
nog 14quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Yup E.T. the big one coming up!! nog 4 uurtjes te gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ja, wrijf het er ff lekker inquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
en opeens hoef je niet zo hard meer te lopen..... krijg je ouwewijvencompensatie
* DJMO proestquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
en opeens hoef je niet zo hard meer te lopen..... krijg je ouwewijvencompensatieIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wel hoor je opeens bij een select gezelschap van wijze mensen.... dat zie je maar aan Swets.., toch?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kom je ook in een nieuwe categorie van de Coopertest? Heb je ineens een goeie conditie ipv redelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:50 schreef E.T. het volgende:
![]()
En daar ga ik hardlopend mee beginnen.. Vandaag dus nog een dagje extra rust.
Niet meer actief op Fok!![]()
heb ook maar even gekeken waar ik thuis hoor op de coopertest lijstquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je ook in een nieuwe categorie van de Coopertest? Heb je ineens een goeie conditie ipv redelijk.
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb ook maar even gekeken waar ik thuis hoor op de coopertest lijst.
Ik zit op 2100, moet op 2200 zitten voor 'goed'. Moet ik wel kunnen halen, op zich. Maar nu maar even niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je ook in een nieuwe categorie van de Coopertest? Heb je ineens een goeie conditie ipv redelijk.
![]()
volgens mij gaat ze goed naar zeer goed
even bij ons Vikje kijken
eerst zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik het weten?.
Ik zit op 2100, moet op 2200 zitten voor 'goed'. Moet ik wel kunnen halen, op zich. Maar nu maar even niet.
Let wel: die 2100 komt uit een gewoon loopje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
volgens mij gaat ze goed naar zeer goed
even bij ons Vikje kijken
Wil nog wel een keer 12 minuten echt voluit gaan. Maar dan met een betere warming-up dan de vorige keer dat ik het probeerde, want 3 minuten is geen Coopertest.
Ma, wo, vr, zo, ma, wo, 10 km prestatieloop.quote:
Dat was de planning voor 2 weken vanaf afgelopen maandag!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vond die opmerking van Freeflyer wel motiverend, dat ik er met interval meer uit moet kunnen halen. Dus die 2200 komt er echt wel, rechtsedirecte
![]()
.
watch this space.... pakt popcornquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die opmerking van Freeflyer wel motiverend, dat ik er met interval meer uit moet kunnen halen. Dus die 2200 komt er echt wel, rechtsedirecte
![]()
.
![]()
Morge Swets!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Auw......quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ahh fuck! zojuist mijn scheenbeen knijterhard gestoten aan een scherpe rand van mijn bureau![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je gelijk in hoor..ik denk dat iedereen er een schepje bovenop kan doen als je echt 12 minuten voluit kan gaane en dan klaar bentquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Let wel: die 2100 komt uit een gewoon loopje.
Wil nog wel een keer 12 minuten echt voluit gaan. Maar dan met een betere warming-up dan de vorige keer dat ik het probeerde, want 3 minuten is geen Coopertest.
Jij ook al zo zuinig op jequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ahh fuck! zojuist mijn scheenbeen knijterhard gestoten aan een scherpe rand van mijn bureau![]()
![]()
schenen
?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe ging je hardlopen dan, op je handen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Schenen, bestonden ze maar niet. Knieën ook niet trouwens
.
![]()
![]()
zonder is het anders lastig hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Schenen, bestonden ze maar niet. Knieën ook niet trouwens
.
Kom net dit tegen:
http://www.androidworld.n(...)lopen-weer-spannend/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij ook al zo zuinig op jeschenen
?
Nee
Die zijn met muay thai regelmatig hard geraakt, maar met 200kmpu tegen een tafelrand aan botsen is
![]()
![]()
200 km/uquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Nee
Die zijn met muay thai regelmatig hard geraakt, maar met 200kmpu tegen een tafelrand aan botsen is
![]()
.
Waarom hebben we nog nooit van jou gehoord?.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
Niet handig
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ging je hardlopen dan, op je handen?
leuk gemaakt maar niets voor mij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen:
http://www.androidworld.n(...)lopen-weer-spannend/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
200 km/u.
Waarom hebben we nog nooit van jou gehoord?.
![]()
Grappigquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen:
http://www.androidworld.n(...)lopen-weer-spannend/. Maar ook niets voor mij, denk ik
.
Impact snelheid hequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij zo hard loopt was je toch wereldberoemd geweest?.
![]()
![]()
eens kijken of er in mijn buurt wat figeren te vinden zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen:
http://www.androidworld.n(...)lopen-weer-spannend/
quote:
Oh, ik moet nog even oefenen, zie ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef Niara het volgende:
Hmz, mijn cooper is 2.37 km, *trots*
En wow, mensen die zonder benen lopen. Respect zeg!.
Edit: oh, jij loopt de 10 km ook in < 55 min. Wow.
niks geen figuurtjes...gewoon rondjes lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
eens kijken of er in mijn buurt wat figeren te vinden zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien was die tafel wel zo snel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Rondjes zijn ook figurenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niks geen figuurtjes...gewoon rondjes lopen.
*salueert *Yes Sir*quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niks geen figuurtjes...gewoon rondjes lopenIk heb er één en ik ben er trots op
Misschien de Laan van Meerdervoort-loop in Den Haag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:29 schreef VKV het volgende:
Wie weet een 10 km loop dit najaar in omgeving Den Haag/Westland/Midden-Delfland waar het over het algemeen niet superkeidruk is?F means you're fucked![]()
oke, let me come straight to the point.... geen figuurtjes... als je zoals DJMO een marathon wil lopen is er maar een rule: cut the crapquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn spierpijn is bijna helemaal weg
Terwijl ik gisteren ternauwernood de trap nog opkwam
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Doe nou nog maar even rustig aan hequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:31 schreef nikky het volgende:
Mijn spierpijn is bijna helemaal weg
Terwijl ik gisteren ternauwernood de trap nog opkwamEn paars
ik wil ook
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
F means you're fucked![]()
Het strand?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien de Laan van Meerdervoort-loop in Den Haag?![]()
![]()
Boringquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien de Laan van Meerdervoort-loop in Den Haag?. Maar wel de helft van een van mijn routes.
OehoeoehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ooooh! Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat weten hoe ie is! RD heeft er ook zo eentje, toch?![]()
Nee, dat is niet het strand, gewoon een lange weg die loopt vanaf ongeveer ter hoogte van het Vredespaleis naar Kijkduin.quote:
Hoe is het trouwens om op het strand te lopen? Zwaarder? Is het beter voor je gewrichten?Niet meer actief op Fok!![]()
Daar ben je nu toch al aan gewendquote:Je bent zelf boringquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boring. Maar wel de helft van een van mijn routes.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar ben je nu toch al aan gewend
[..]
Je bent zelf boring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn droomhorloge![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:34 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooooh! Nice!
Laat weten hoe ie is! RD heeft er ook zo eentje, toch?![]()
zoals Guppie al eens eerder zei: pure gadgetporno !!
ik heb er veel profijt van en werkt super'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ik heb zowel voor als na de omloop niet op het strand gelopen. Heel bewustquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het strand, gewoon een lange weg die loopt vanaf ongeveer ter hoogte van het Vredespaleis naar Kijkduin.
Hoe is het trouwens om op het strand te lopen? Zwaarder? Is het beter voor je gewrichten?Vind het helemaal niks
![]()
![]()
Oscar Pistorius, lekkere vent is datquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwoah.
[ afbeelding ]
Respect voor zo'n gast trouwens.
En idd geweldig wat hij doet en kan met zijn handicap♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
moet wel zeggen dat ik de hartslagfunctie nog nooit gebruikt heb..... op HR lopen is niet mijn ding...ik loop liever gewoon op tempo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop tegenwoordig regelmatig op het strand. Het is ff doorbikkelen over het mulle zand tot je bij het harde zand komt, maar daarna is het echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Maar inderdaad, tijdens vloed is er bijna geen hard zand. Dus als je het gaat doen: Hou de getijden in de gatenF means you're fucked![]()
ik voel zelf wel, denk ik dan, hoe het gaat.. die hartslagmeter is leuk maar niet heilig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
moet wel zeggen dat ik de hartslagfunctie nog nooit gebruikt heb..... op HR lopen is niet mijn ding...ik loop liever gewoon op tempo
liever loop ik gewoon en pas mijn ritme aan aan de hand van mijn gevoel, lijf en ademhaling e.d♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
oeh fijn lijkt me dat, zandlopen is wel wat anders dan gewoon op de weg idd. Goeie training voor je benen! Fijn dat je zo dicht bij t strand woont. Hebben we hier helaas niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef YUR het volgende:
Ik loop tegenwoordig regelmatig op het strand. Het is ff doorbikkelen over het mulle zand tot je bij het harde zand komt, maar daarna is het echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Maar inderdaad, tijdens vloed is er bijna geen hard zand. Dus als je het gaat doen: Hou de getijden in de gaten
ga wel eens de hei op, ook zandploeteren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
same.... met wat ervaring kom je vanzelf al snel in een ritme wat lekker voeltquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik voel zelf wel, denk ik dan, hoe het gaat.. die hartslagmeter is leuk maar niet heilig.
liever loop ik gewoon en pas mijn ritme aan aan de hand van mijn gevoel, lijf en ademhaling e.d'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is niet alleen het zandlopen dat het zo fijn maakt. Ook het gevoel van langs-de-waterlijn-lopen-bij-zonsondergang maakt het speciaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh fijn lijkt me dat, zandlopen is wel wat anders dan gewoon op de weg idd. Goeie training voor je benen! Fijn dat je zo dicht bij t strand woont. Hebben we hier helaas niet.
ga wel eens de hei op, ook zandploeterenF means you're fucked![]()
wat ben je ook een romanticus YURquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is niet alleen het zandlopen dat het zo fijn maakt. Ook het gevoel van langs-de-waterlijn-lopen-bij-zonsondergang maakt het speciaal
snap ik. bofkont!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is niet alleen het zandlopen dat het zo fijn maakt. Ook het gevoel van langs-de-waterlijn-lopen-bij-zonsondergang maakt het speciaal♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Samen met GotC langs het strand hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is niet alleen het zandlopen dat het zo fijn maakt. Ook het gevoel van langs-de-waterlijn-lopen-bij-zonsondergang maakt het speciaal.
Ik wil het wel een keer proberen. Wandel ik eerst wel door het mulle zand heen
.
Jullie houden van lange strandwandelingen, diners bij kaarslicht , romantische films en zijn goede luisteraars?![]()
![]()
één keer gedaan, was idd bijzonder .. gevoel van vrijheid, dat heb je in dorpen/steden nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is niet alleen het zandlopen dat het zo fijn maakt. Ook het gevoel van langs-de-waterlijn-lopen-bij-zonsondergang maakt het speciaal
van die twee kan je nog wat leren Sexy!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jullie houden van lange strandwandelingen, diners bij kaarslicht , romantische films en zijn goede luisteraars?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
van die twee kan je nog wat leren Sexy!Voorlopig blijf ik echter lekker alleen
![]()
![]()
op de hei en in t bos ook wel hoor, en als ik tussen de maisvelden loop waar niemand verder is lukt het ook aardig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
één keer gedaan, was idd bijzonder .. gevoel van vrijheid, dat heb je in dorpen/steden niet
In de stad zal dat idd anders zijn.
Maar goed, strand is wel lekker idd..♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik heb hier ook weinig hei/bos, wil volgende week wel de rhoonse grienden opzoeken. is wel een 13k rondje, maar het eerste stuk loop ik er wel heen, om niet ineens van 8 naar twaalf te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
op de hei en in t bos ook wel hoor, en als ik tussen de maisvelden loop waar niemand verder is lukt het ook aardig.
Maar goed, strand is wel lekker idd..
Bos!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
op de hei en in t bos ook wel hoor, en als ik tussen de maisvelden loop waar niemand verder is lukt het ook aardig.
Maar goed, strand is wel lekker idd..![]()
Alleen raak ik dat gevoel van vrijheid na 10~ km kwijt wanneer ik niet meer weet waar ik heen moet en de map op Endomondo elke kilometer moet checken om te zien of ik nog richting huis loop![]()
![]()
Hebben ze daar geen paaltjes systeem met gekleurde pijltjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:52 schreef Niara het volgende:
[..]
Bos!![]()
Alleen raak ik dat gevoel van vrijheid na 10~ km kwijt wanneer ik niet meer weet waar ik heen moet en de map op Endomondo elke kilometer moet checken om te zien of ik nog richting huis loop![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarom heb je dan ook een 610 nodig....die wijst je vanzelf de weg terug...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:52 schreef Niara het volgende:
[..]
Bos!![]()
Alleen raak ik dat gevoel van vrijheid na 10~ km kwijt wanneer ik niet meer weet waar ik heen moet en de map op Endomondo elke kilometer moet checken om te zien of ik nog richting huis loop
4 Mijl van Groningen - Ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
Nog wijzigingen voor in de OP? Qua wedstrijden enzo?
En de loop Leeuwarden is al geweest![]()
Als ze nu maar mn loon storten anders leef ik op koffie en fruit op werk de komende drie weken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ohhhh .. ik heb m'n playlist die ik tijdens het lopen aan heb staan, opgezet .. wil meteen in beweging komen
Zo deel 1 van het sporten voor vandaag zit er weer op!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen paaltjes systeem met gekleurde pijltjes
Daarom lijkt de 610 zo geschikt voor mij RD!![]()
![]()
yepquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ineens van 'redelijk' naar goed
(als ik gewoon de cooperafstanden uit m'n runs op endomondo haal)
je zit toch al in goed met 2400m?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
yepIk ga ineens van 'redelijk' naar goed
(als ik gewoon de cooperafstanden uit m'n runs op endomondo haal)
2400m mocht ik willenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zit toch al in goed met 2400m?
you go girl..!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je er voor mij ook maar een inschenkt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
nee, geniet er van zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
endomondo.... heeft je toch op 2400 staan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat sowieso!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je er voor mij ook maar een inschenkt!![]()
![]()
toen deed m'n gps raarquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
endomondo.... heeft je toch op 2400 staan?
meestal zit ik tussen de 1900 en 2000I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Bleh, GPS fuckupsquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
toen deed m'n gps raar
meestal zit ik tussen de 1900 en 2000. Ik heb alle workouts waarbij m'n route echt alle kanten op ging verwijderd, of iig niet laten meetellen in de statistieken. Anders zou ik nooit meer km tijden kunnen verbeteren
(7,5 km in 36 min. As if
)
![]()
Ja, genieten is een schandequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?
Veel soorten wijn schijnen toch juist goed voor de gezondheid te zijn? Zoals rode wijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Veel soorten wijn schijnen toch juist goed voor de gezondheid te zijn? Zoals rode wijn.Maar vanavond gaat een flesje rose open
Het zou verboden moeten worden!quote:![]()
![]()
Strafrondjequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?![]()
Enjoy![]()
![]()
Ik heb gister twee biertjes op, dus ik denk dat ik jouw plan niet mag afkeuren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toch niets mis mee!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
KloptMaar vanavond gaat een flesje rose open
[..]
Het zou verboden moeten worden!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ken het probleem.. ik hoop ook dat het met een garmin beter wordt getrackt, Maar ja, nog even doorsparen voor mij,.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Bleh, GPS fuckups. Ik heb alle workouts waarbij m'n route echt alle kanten op ging verwijderd, of iig niet laten meetellen in de statistieken. Anders zou ik nooit meer km tijden kunnen verbeteren
(7,5 km in 36 min. As if
)
Geniet van je wijntje!![]()
Hoei, ik heb een jaarcontract gekregen(derde tijdelijke contract). Als ik zo blijf doorgaan als ik nu, zit er ook wel een vast contract in, zei de leidinggevende, mits er genoeg werk is, maar dat komt wel goed, aangezien het alleen maar meer wordt en er sinds mij alweer twee collega's zijn bij gekomen.
Blij.
Dan wel minder Fok!ken onder werktijd he??!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, ik heb een jaarcontract gekregen(derde tijdelijke contract). Als ik zo blijf doorgaan als ik nu, zit er ook wel een vast contract in, zei de leidinggevende, mits er genoeg werk is, maar dat komt wel goed, aangezien het alleen maar meer wordt en er sinds mij alweer twee collega's zijn bij gekomen.
Blij.
Morgen weer rennenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Doe nou nog maar even rustig aan heEn paars
ik wil ook
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Blij.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daarom heb je dan ook een 610 nodig....die wijst je vanzelf de weg terug.... Zit daar een kaartje op ofzo.
Het is de moeite waard om voor te sparenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:23 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.. ik hoop ook dat het met een garmin beter wordt getrackt, Maar ja, nog even doorsparen voor mij,.
Geniet van je wijntje!![]()
Mijn vader had zonder GPS al een fuckup
Hij dacht dat hij altijd 10 km liep, tot we hem een Garmin 205 voor z'n verjaardag gaven aantal jaar terug..
toen bleek dat hij +- 9 km liep![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Blij.
![]()
![]()
Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Blij.
Haal mijn 8 van Drachten op 17 juni en Oranjeloop op 22 juni er maar weer uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
Nog wijzigingen voor in de OP? Qua wedstrijden enzo?. Ga ik niet doen
.
er zit een pijltje op wat je terug naar het begin wijstquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?. Zit daar een kaartje op ofzo.
Moeten jullie maar niet zo gezellig zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dan wel minder Fok!ken onder werktijd he??!!.
Ik word er niet minder productief van en als het echt smoordruk is ben ik Fok! zo vergeten.
dit dusquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
bedtijd
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]LettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talen
Typografie
![]()
![]()
![]()
OP aangepast
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik neem nu rust tot m'n knieën weer soepel voelen. Verwacht dat dat wel tot een week kan duren. En daarna ga ik weer netjes opbouwen vanaf 5, dus wedstrijdjes zitten er nog even niet inquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef DarkElf het volgende:
Fijn zo vik!
En hoezo die 2 lopen eruit halen, gaat het nog niet goed?.
Wil er bij de Ekidenloop wel graag bij zijn en daarna ook lekker lopen in Amersfoort.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Klinkt tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gisteren weer 20 minuutjes gerend met Runkeeper, maar dat ding zegt dat ik 7 minuten per km ren.. Zit wel 2x het stijl op-en-aflopen van een hoog viaduct in, daar gaan ook wel wat minuten in zitten en dat gaat wat langzamer. Maar ik zou toch zweren dat ik wel wat hoger tempo had dan dat![]()
Zal nog maar eens op een vlak stuk aan één stuk gaan proberen. Maar ik ren nog steeds! 2 Maanden verder en nog geen één keer overgeslagenIk heb met mezelf afgesproken dat ik nieuwe schoenen krijg als ik de 10km gehaald heb haha
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
verwar je pace niet met speed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef wormtrein het volgende:
Gisteren weer 20 minuutjes gerend met Runkeeper, maar dat ding zegt dat ik 7 minuten per km ren..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef wormtrein het volgende:
Gisteren weer 20 minuutjes gerend met Runkeeper, maar dat ding zegt dat ik 7 minuten per km ren.. Zit wel 2x het stijl op-en-aflopen van een hoog viaduct in, daar gaan ook wel wat minuten in zitten en dat gaat wat langzamer. Maar ik zou toch zweren dat ik wel wat hoger tempo had dan dat![]()
Zal nog maar eens op een vlak stuk aan één stuk gaan proberen. Maar ik ren nog steeds! 2 Maanden verder en nog geen één keer overgeslagenIk heb met mezelf afgesproken dat ik nieuwe schoenen krijg als ik de 10km gehaald heb haha
Staar je niet blind op snelheid he.
![]()
Oh je knieën! Na je scheen nu dat, ja dan kun je beter rustig houden idd! Had ik gemist dat dat nu opspeelde. Krijg je ervan als je niet alle 5 topics op een dag doorleestquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem nu rust tot m'n knieën weer soepel voelen. Verwacht dat dat wel tot een week kan duren. En daarna ga ik weer netjes opbouwen vanaf 5, dus wedstrijdjes zitten er nog even niet in.
Wil er bij de Ekidenloop wel graag bij zijn en daarna ook lekker lopen in Amersfoort.
Vervelend zeg.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zo nog even wat drinken erin gieten en dan eens de renslofjes onderbinden voor een stukkie zon.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Blij.
Goed zo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef wormtrein het volgende:
Goeie motivatiequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef wormtrein het volgende:
.
Neem aan dat dat niet betekent dat je huidige schoenen niet goed zijn?
7 min/km is toch pace? Dat is afgerond 8,8 km/u (weet ik toevallig omdat ik ook geregeld met die pace loopquote:)
ja, maar als je niet afrond, denk je dus dat je 7km/u looptquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
7 min/km is toch pace? Dat is afgerond 8,8 km/u (weet ik toevallig omdat ik ook geregeld met die pace loop)
Hebben jullie nog tips mbt tot de runnersworld?
Ik ga straks heen om schoenen aan te meten.. Moet ik nog ergens op letten (behalve misschien een redelijk budget? En wat is dan weer redelijk?)![]()
Neem je hardloopsokken (als je die hebt) mee. En je oude loopschoenen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben jullie nog tips mbt tot de runnersworld?
Ik ga straks heen om schoenen aan te meten.. Moet ik nog ergens op letten (behalve misschien een redelijk budget? En wat is dan weer redelijk?)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hardloopsokken heb ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neem je hardloopsokken (als je die hebt) mee. En je oude loopschoenen.Zitten al in mijn tas. incl oude schoenen waar ik dagelijks op loop, mijn oude zooltje (die ik heb voor het verschil tussen mijn benen en een nieuw zooltje)
edit: tussen mijn benen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 12:00:36 ]![]()
^^quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neem je hardloopsokken (als je die hebt) mee. En je oude loopschoenen.
Redelijk budget: ergens tussen de 100 en de 140 euro(die van mij waren 140).
Puik Vik!
Ik kan ineens weer uitslapen. Weet niet waar 't aan ligt, misschien omdat Mr.Mo er niet is, maar heb van half 12 tot half 11 geslapen!![]()
Ja doei.![]()
Dat is een prima budget hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Redelijk budget: ergens tussen de 100 en de 140 euro(die van mij waren 140).
Lekker hoor motorbloempje dat je hebt kunnen uitslapen, ben je nu ook meer uitgerust?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2012 12:04:17 ]![]()
Nou, pakketje staat in mijnpakket.nl, morgen kan ik er niet mee lopen aangezien ze dat spul altijd overdag leveren, een handtekening vereist is en dus naar het postkantoor moet. Dusssss, we gaan 'm zaterdag ophalen en dan zondag de 14km in Almere ermee lopen.. hihihihi.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je mag aanschuiven hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als ze nu maar mn loon storten anders leef ik op koffie en fruit op werk de komende drie weken.
Spannendquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, pakketje staat in mijnpakket.nl, morgen kan ik er niet mee lopen aangezien ze dat spul altijd overdag leveren, een handtekening vereist is en dus naar het postkantoor moet. Dusssss, we gaan 'm zaterdag ophalen en dan zondag de 14km in Almere ermee lopen.. hihihihi..
Mijn Garmin deed gisteren weer gek, hetzelfde als de keer daarvoor: Na een aantal seconden zomaar pauzeren en als ik dan op start druk stopt 'ie. Hij kan alleen maar pauzeren en stoppen dan dus moet hem eerst weer uitzetten en dan weer aan dan pas doet 'ie normaal. Dus dat ga ik even onthouden voor als ik weer een wedstrijd heb
.
Cool!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, pakketje staat in mijnpakket.nl, morgen kan ik er niet mee lopen aangezien ze dat spul altijd overdag leveren, een handtekening vereist is en dus naar het postkantoor moet. Dusssss, we gaan 'm zaterdag ophalen en dan zondag de 14km in Almere ermee lopen.. hihihihi.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een ritje naar DH kost net zoveel als een warme maaltijdquote:
Financiele zaken terzijde: http://www.charlespoliqui(...)ude_Weight_Trai.aspx
De mensen die nog niet aan krachttraining doen moeten dit zeker lezen en de overige mensen ook. Hoppa, en nu eten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker MoBlo, ben jaloers op je, uitslapen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Puik Vik!
Ik kan ineens weer uitslapen. Weet niet waar 't aan ligt, misschien omdat Mr.Mo er niet is, maar heb van half 12 tot half 11 geslapen!![]()
voor mij is dat verleden tijd...
Hooglandquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem nu rust tot m'n knieën weer soepel voelen. Verwacht dat dat wel tot een week kan duren. En daarna ga ik weer netjes opbouwen vanaf 5, dus wedstrijdjes zitten er nog even niet in.
![]()
Oh, en gefeliciteerd !!![]()
Ik weet wel waar het aan ligtquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Puik Vik!
![]()
![]()
Nog een reden me niet voort te planten inderdaad! Maar de laatste maanden werd ik steevast te vroeg wakkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker MoBlo, ben jaloers op je, uitslapen...voor mij is dat verleden tijd...
half 7/7 uur, en vandaag mocht ik ineens weer uitslapen, 't was heérlijk
![]()
Ja doei.![]()
Je had toch pijn na het lopen?quote:
Thx, Slacker, interessant artikel.
Over core training en planken:quote:Strength training with traditional lifts such as squats, deadlifts, lunges, and chin-ups will increase your core strength. Better core strength will help you avoid back pain and make you faster. Research shows that multi-joint movements are best to train the core musculature and improve the transfer of power from the arms to the legs.
One group of researchers recently found that core strength for running is best trained with squats and Olympic lifts, but if you don’t perform the snatch and clean and jerk, squats, chin-ups, deadlifts, and push-ups will strengthen your core. Additionally, if the lower back, gluteals, or hamstrings are weak or imbalanced, glute-ham raises and back extensions are ideal.
Researchers point to the uselessness of the plank exercise to assess or train the core. The plank (and side planks) is performed in a non-functional static position that is rarely replicated when running or in daily life, making it useless as a primary component of training. Equally, unless abdominal or “core” endurance is required for your sport or daily life, it’s undesirable to devote valuable training time to endurance exercises such as sit-ups.Niet meer actief op Fok!![]()
Oh, dat, nee, dat is weer als sneeuw voor de zon verdwenen en gisteren ook lekker op de spinfiets gezeten zonder pijntjes. Dat herhaal ik vandaag nog een keer en dan morgen of zaterdag weer hardlopen!
Ja doei.![]()
Morgen voor het eerst 7km rennen. Ik heb er al helemaal zin in. Net heb ik een supermooi rondje dwars door de polders uitgestippeld![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat, nee, dat is weer als sneeuw voor de zon verdwenen en gisteren ook lekker op de spinfiets gezeten zonder pijntjes. Dat herhaal ik vandaag nog een keer en dan morgen of zaterdag weer hardlopen!.
Nou leuk hoor! Bij bodybalance doen we altijd side plank x 5 en dan van side plank naar plank x 5 en dan nog 30 seconden plank. En dat keer 2. En jezus... wat HAAT ik die oefening.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had toch pijn na het lopen?
Thx, Slacker, interessant artikel.
Over core training en planken:
[..]![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:27 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen voor het eerst 7km rennen. Ik heb er al helemaal zin in. Net heb ik een supermooi rondje dwars door de polders uitgestippeld![]()
.
Ik wil binnenkort eens door het Haagse Bos gaan lopen, maar vraag me af of ik dan geen kuren krijg met m'n Garmin ivm het dichte bladerdek?Niet meer actief op Fok!![]()
Er staat niet dat planken niet goed is, alleen dat het geen nut heeft voor hardlopersquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou leuk hoor! Bij bodybalance doen we altijd side plank x 5 en dan van side plank naar plank x 5 en dan nog 30 seconden plank. En dat keer 2. En jezus... wat HAAT ik die oefening..
ik heb met m'n iphone daar geen problemen gehad. weet niet hoe de verhouding met een Garmin horloge is natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik wil binnenkort eens door het Haagse Bos gaan lopen, maar vraag me af of ik dan geen kuren krijg met m'n Garmin ivm het dichte bladerdek?![]()
Ik ben trouwens echt benieuwd naar mijn resultaten van KT. Heb er al helemaal zin in vanmiddag
.
Sssttt ik zoek een excuus om het niet te doen./quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat niet dat planken niet goed is, alleen dat het geen nut heeft voor hardlopers.
Nee ik ben altijd wel blij met die plank, je voelt hem wel lekker de volgende dag (en nog 2 dagen erna)![]()
Excuse moi. Maar goed extra core training helpt je ook met kracht training!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat niet dat planken niet goed is, alleen dat het geen nut heeft voor hardlopers.
![]()
ja en daarnaast zijn er weer 10 onderzoeken die het tegenovergestelde beweren...quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is overigens wel irritant ik lees vrij veel over fitness/running etc.
maar waar de 1 A zegt zegt de ander B er is echt geen touw meer aan vast te knopen af en toe.
ik doe nu voornamelijk oefeningen die ik na een work out ook echt voel dat is denk ik de enige manier om te trainen. en dan is dat ook nog eens voor iedereen anders. zo heb ik baat bij korte maar zware setjes met krachttraining terwijl als je een willekeurige sportschool binnenloopt er altijd wordt gezegd doe maar 3 setjes van 12.![]()
Is ook irritantquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en daarnaast zijn er weer 10 onderzoeken die het tegenovergestelde beweren...
maar waar de 1 A zegt zegt de ander B er is echt geen touw meer aan vast te knopen af en toe.
ik doe nu voornamelijk oefeningen die ik na een work out ook echt voel dat is denk ik de enige manier om te trainen. en dan is dat ook nog eens voor iedereen anders. zo heb ik baat bij korte maar zware setjes met krachttraining terwijl als je een willekeurige sportschool binnenloopt er altijd wordt gezegd doe maar 3 setjes van 12.. Zit je je toch de hele tijd af te vragen of je je tijd niet aan het verdoen bent.
Maar goed, hoe je het ook wendt of keert: krachttraining is oké.
Precies, dat is het irritante. Je moet uiteindelijk gewoon doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja en daarnaast zijn er weer 10 onderzoeken die het tegenovergestelde beweren...
ik doe nu voornamelijk oefeningen die ik na een work out ook echt voel dat is denk ik de enige manier om te trainen. en dan is dat ook nog eens voor iedereen anders. zo heb ik baat bij korte maar zware setjes met krachttraining terwijl als je een willekeurige sportschool binnenloopt er altijd wordt gezegd doe maar 3 setjes van 12.
Ik volg het programma dat opgesteld is door m'n trainer. Voel me er goed bij en hij heeft geluisterd naar wat ik wil. En of de plank wel of niet goed is voor hardlopers kan me eigenlijk niet zo boeien
. Ik voel me er goed bij en vind t een lekkere oefening..
![]()
Ik heb geen idee wat ik me eigenlijk moet voorstellen bij die plank-oefening
Doodgaan. Langzaam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me eigenlijk moet voorstellen bij die plank-oefeningJa doei.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me eigenlijk moet voorstellen bij die plank-oefening
Planking before it became cool![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef E.T. het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me eigenlijk moet voorstellen bij die plank-oefening![]()
![]()
Pff probeer al de hele ochtend bij te lezen (en te werken)
Ben er maar mee gestopt want het is weer ff te snel gegaan!
Vanmorgen dus nog gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/iEbdnZc0Sfk
Heerlijk was het zeg! Lekker weer, zonnetje maar niet te warm en het ging gewoon goed!![]()
![]()
Topperquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk was het zeg! Lekker weer, zonnetje maar niet te warm en het ging gewoon goed!![]()
![]()
Lekker hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:46 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk was het zeg! Lekker weer, zonnetje maar niet te warm en het ging gewoon goed!Het is zeker mooi weer, nice
![]()
![]()
Als ik naar buiten kijk wil ik eigenlijk weer!
Volgende week eens kijken hoe ik het doe in 30 graden![]()
Ga ik een paar rondjes lopen op Kos!![]()
Als t toch mag trek ik er ook eentje openquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef GotC het volgende:
Ik neem vanavond een wijntje. Iemand problemen mee?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar niet voor Jan want die pist dr vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wijn is goed voor elk, anders wordt 't azijn.
Ofzo.![]()
![]()
opdrukken op je ellebogen zonder naar beneden te gaan dus
Goed gedaan gcjoel! En ja, het is weer is heerlijk! Jammergenoeg kan k morgen pas weer lopen.
Trouwens: http://sport.be.msn.com/r(...)012/images/shirt.pdf
"Ik loop dus ik besta" shirt. Die DVV running series shirts hebben wel vaker van die coole opschriften. De vorige was iets met "nobody ever drowned in sweat".
En stiekem vind ik wijn vies![]()
![]()
Rug recht houden. Maar dat is het eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef E.T. het volgende:
opdrukken op je ellebogen zonder naar beneden te gaan dusBurn baby burn
![]()
ik vind 't een kutoefening, maar sinds ik 'm wat regelmatiger doe merk ik wel dat ik minder last heb van mijn rug
Spiderman push up is pas kutquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef DJMO het volgende:
ik vind 't een kutoefening, maar sinds ik 'm wat regelmatiger doe merk ik wel dat ik minder last heb van mijn rugEen pushup maar dan breng je een van je kieen naar je eleboog, en dan met de andere kant. etc etc etc.
![]()
Waar brandt het dan precies? Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rug recht houden. Maar dat is het eigenlijk wel jaBurn baby burn
.
Buik, rug, benen, armen..you name itquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar brandt het dan precies? Ik heb het nog nooit gedaan.
.
![]()
bij de beschrijving die ik bij m'n balanceboard kreeg, stond trouwens ook de afbeelding van een squat. probeer dat maar eens fatsoenlijk te doen op een balance board
Als je deze pose langere tijd vasthoudt wel, maar volgens mij is dat hierbij niet het gevalquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar niet voor Jan want die pist dr van__!
Ja doei.![]()
Heb je vanavond wat te doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Wat een hormonenbommen zijn jullie ook hè.
Wat heb je aan dan
Bel de hemel politie want er is een engel ontsnapt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je vanavond wat te doen?Wat heb je aan dan
![]()
![]()
![]()
zit ik hier wel in het juiste topic?Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, we rennen weg voor hormonenbommenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je vanavond wat te doen?Wat heb je aan dan
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel een beetje de verkeerde persoon om mee te flirten
.
Oh ja, dat is vanavond. Succes hè?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
* Perruche komt binnenvallen
net mijn shirt gefixed voor de loop vanavond.
Ik zal het nodig hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is vanavond. Succes hè?.
![]()
![]()
Ik denk dat je gewoon een mooie tijd gaat neerzettenquote:. Bang zijn dat het niets wordt en dan binnen 28 minuten ofzo binnen zijn
.
Mijn fysieke staat is er iig niet naarquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een mooie tijd gaat neerzetten. Bang zijn dat het niets wordt en dan binnen 28 minuten ofzo binnen zijn
.
![]()
![]()
Vind het zo dom dat ik op de iPod Nano geen RK kan installeren.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Niet het topic bijgelezen sinds vanochtend maar ik zag dat iemand morgen een garmin 600 serie binnenkrijgtVeel plezier ermee!
(maar dat zal geen probleem zijn denk ik)
![]()
Duh? Nano heeft geen GPSquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het zo dom dat ik op de iPod Nano geen RK kan installeren..
Pff.. Planking is zwaar.. wel lekker zwaar.. je voelt dat je wat doet..
Spiderman-pushup is ook killing net als 'spring-pushup' (je weet wel, klap-eens-in-je-handjes-tijdens-een-pushup)..
Maar les 3 vandaag ging goed!
Vond ik voor mn gevoel dan..
De stats..4.42km in 32min39 met AvgSp 8.16 en Avg Pace 7.21
Dan hebben we nu tot maandag rust... denk ik..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Veel te mooi weer om te werken. Heb zin om te lopen, maar dan loop ik 3 dagen achter elkaar
Nee, maar als ik het even in speed omreken lijkt het gelukkig al wat beter iddquote:Schoenen zijn prima, maar op advies van het loopcentrum mag ik de volgende keer exemplaren uitzoeken met iets minder zijdelingse steun omdat ik vrij neutraal loop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie motivatie.
Neem aan dat dat niet betekent dat je huidige schoenen niet goed zijn?
Dat 'planken' ziet er trouwens lekker simpel uit, maar je voelt wel meer dan je ziet zeg. Hoeveel seconden houd je dat vast? Ik vind opdrukken toch fijner geloof ik, ook nog goed voor de borstspieren en armen.steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Inderdaad! Veel te mooi weer om te werken. Ik kap er straks ook mee en dan ga ik lekker alvast mijn rondje van morgen op de fiets doen. Kijken of ik morgen dan niet ineens tegen rare dingen aanloopquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Maraca het volgende:
Veel te mooi weer om te werken. Heb zin om te lopen, maar dan loop ik 3 dagen achter elkaar
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
No way?quote:Dacht van wel! Om met een iPhone te lopen zie ik ook niet zitten.. Kijken voor een GPS horloge dan
.
Krachttraining mee gestopt nu zwemmen en hardlopen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Denk dat mijn klant niet blij word als zijn adviseur ineens d'r spullen inpaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Inderdaad! Veel te mooi weer om te werken. Ik kap er straks ook mee en dan ga ik lekker alvast mijn rondje van morgen op de fiets doen. Kijken of ik morgen dan niet ineens tegen rare dingen aanloop
"it's not your fault you're lesbian, come back to my place i can cure youquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik ben wel een beetje de verkeerde persoon om mee te flirten
.
"
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
No way?Dacht van wel! Om met een iPhone te lopen zie ik ook niet zitten.. Kijken voor een GPS horloge dan
.
Krachttraining mee gestopt nu zwemmen en hardlopen.ik moest lachen
Je kan ook bv je telefoon meenemen in zo'n..bovenarmtasje. Kan je daar je muziek opzetten en RK![]()
![]()
Tijdens bokstraining altijd 2 minuten ongeveer..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het even in speed omreken lijkt het gelukkig al wat beter idd
[..]
Dat 'planken' ziet er trouwens lekker simpel uit, maar je voelt wel meer dan je ziet zeg. Hoeveel seconden houd je dat vast? Ik vind opdrukken toch fijner geloof ik, ook nog goed voor de borstspieren en armen."Niet opgeven! Zak je als n pudding ineen, niet nadenken, hup weer aanspannen!! "
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Hehe, nee, dat kan ik me voorstellen. Ik werk lekker thuis vandaag, dat scheelt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat mijn klant niet blij word als zijn adviseur ineens d'r spullen inpaktZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik doe 3x 30 sec met 30 sec 'rust' tussendoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het even in speed omreken lijkt het gelukkig al wat beter idd
[..]
Schoenen zijn prima, maar op advies van het loopcentrum mag ik de volgende keer exemplaren uitzoeken met iets minder zijdelingse steun omdat ik vrij neutraal loop.
Dat 'planken' ziet er trouwens lekker simpel uit, maar je voelt wel meer dan je ziet zeg. Hoeveel seconden houd je dat vast? Ik vind opdrukken toch fijner geloof ik, ook nog goed voor de borstspieren en armen..
![]()
Lachen is gezondquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]ik moest lachen
Je kan ook bv je telefoon meenemen in zo'n..bovenarmtasje. Kan je daar je muziek opzetten en RKik kijk wel even, bedankt!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik woon dus midden in het gooi en het GNR (Goois Natuurreservaat) heeft daar nogal wat natuurgebieden...
Toen ik gisteravond van hei naar hei naar bos naar hei liep bedacht ik me...
Misschien is het wel tof om een HM sponsorloop voor GNR te organiseren. En dan een rondje wat de meeste natuurgebieden aandoet in de omgeving!
Ikzelf vond het een goed idee
Ecosia
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Jumparound het volgende:
Ik woon dus midden in het gooi en het GNR (Goois Natuurreservaat) heeft daar nogal wat natuurgebieden...
Misschien is het wel tof om een HM sponsorloop voor GNR te organiseren. En dan een rondje wat de meeste natuurgebieden aandoet in de omgeving!
Ikzelf vond het een goed idee![]()
Het is ook een goed idee!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Jumparound het volgende:
Leuk ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Jumparound het volgende:
Ikzelf vond het een goed ideeJammer dat het zo'n geregel is (je moet ongeveer overal toestemming voor hebben enzo
)
![]()
Leuk idee maar, een Natuurreservaat gaan ze geen wedstrijden toelaten..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Jumparound het volgende:
ja, daar ben ik ook bang voor...
Misschien moet ik een route bedenken en GNR mailen of ze er oren naar hebben
Ecosia
paar bedrijven met grote namen in de omgeving aanschrijven en het idee voorleggen. Best kans dat er eentje aanhaakt en wil organiseren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Leuk ideeJammer dat het zo'n geregel is (je moet ongeveer overal toestemming voor hebben enzo
)
Het zijn allemaal verharde fietspaden door de gebieden, dus ik denk dat het geen probleem zou zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Leuk idee maar, een Natuurreservaat gaan ze geen wedstrijden toelaten..
Ecosia
Samen met collega's of niet? Maar lekker hoor, viel het mee, tegen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Lunchrondje ook weer gedaan vandaag.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien zit je wel met het probleem dat het wellicht geluidsoverlast geeft voor de dieren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Het zijn allemaal verharde fietspaden door de gebieden, dus ik denk dat het geen probleem zou zijn![]()
dit is idd een serieus risico, ik schat in dat het wel mee zal vallen als je uitgaat van 10 tot 30 minuten hardlopers.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zit je wel met het probleem dat het wellicht geluidsoverlast geeft voor de dieren.
Ik denk meer dat het een probleem is dat de hele regio vol ligt met doorgaande wegen waar je overheen moet...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nou ja je kan altijd eens informeren natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit is idd een serieus risico, ik schat in dat het wel mee zal vallen als je uitgaat van 10 tot 30 minuten hardlopers.
Ik denk meer dat het een probleem is dat de hele regio vol ligt met doorgaande wegen waar je overheen moet...![]()
Dat het een verharde pad is maakt niets uit. Een evenement organiseren in een 'beschermd' natuurgebied is door de regeltjes echt moeilijk. Je draaidboek moet echt goed zijn. Wat doe je bijvoorbeeld als er schapen op de weg lopen. Die mag je niet wegjagen, wat doe je als het pad te smal is en mensen over de hei gaan lopen. Enz. komt heel wat bij kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit is idd een serieus risico, ik schat in dat het wel mee zal vallen als je uitgaat van 10 tot 30 minuten hardlopers.
Ik denk meer dat het een probleem is dat de hele regio vol ligt met doorgaande wegen waar je overheen moet...![]()
oh ja en vandaag was het doel om rustig aan km´s te maken, en dat is gelukt.
Heb 12 km gelopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Netjes! Heb je een logje? Wat was je tempo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en vandaag was het doel om rustig aan km´s te maken, en dat is gelukt.
Heb 12 km gelopen![]()
6:50 per km, dus rustig aan gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een logje? Wat was je tempo?
Voordeel: de 10 km die ik nog op verschillende loopjes ga doen dit jaar lijkt ineens een peuleschil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Toch netjes! Hartslag waardes? Ik mag straks ook een duurloopje doen. Ben van plan om 6:00 te gaan lopen rond de 160 hs. Zo'n 10+ km.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
6:50 per km, dus rustig aan gedaan
Voordeel: de 10 km die ik nog op verschillende loopjes ga doen dit jaar lijkt ineens een peuleschil![]()
Ik loop niet met een hartslagmeter, ben mijn eigen meter zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Toch netjes! Hartslag waardes? Ik mag straks ook een duurloopje doen. Ben van plan om 6:00 te gaan lopen rond de 160 hs. Zo'n 10+ km.
Veel plezier, het is geweldig lekker weer.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nee, ik ren alleen. Kom wel veel andere groepjes tegen trouwens, ik loop in het Haagse bos.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Samen met collega's of niet? Maar lekker hoor, viel het mee, tegen?
Het begin ging lekker, maar daarna werd het toch wel zwaar, kan merken dat ik er toch weer een paar weken tussen gezeten heeft.
En super irritant, mijn gps was in de war, dus ik had ineens na 4 minuten de eerst km erop zitten en liep vlgs dat ding toen iets van 14km per uur.
uiteraard ging dat rap omlaag bij de 2e km, maar toch, vond het heel irritant te weten dat ik neit naar de juiste stats luisterde. Heb het net even recht getrokken op runkeeper.
***![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Lunchrondje ook weer gedaan vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nice!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
6:50 per km, dus rustig aan gedaan
Voordeel: de 10 km die ik nog op verschillende loopjes ga doen dit jaar lijkt ineens een peuleschil
Ik wil ook![]()
.
Ook zin om te gaan lopen, alleen al door het weer, maar mag morgen weer. Wel behoorlijk wat gefietst vandaag
Vik gefeli.![]()
bijna vol. iemand al een geniale titel ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zoiets zat ik ook al te bedenkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:26 schreef Shravani het volgende:
[..]
Waar we hard wegrennen voor hormoon bommen (flauw en absoluut niet geniaal)
tromrofffel .. The end is near!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: