Samson is een arrogante faalhaas.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)amsom-over-defensie/
PvdA Samsom
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je levenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag voor verjaardag een mooie Herman den Blijker Grillpan gekregen, plus een trui van GGJ/AASLT die ik kwijt was (maar die moet nog aankomen want niet op voorraad bij de vereniging)
Dank je, en foei!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je leven
Je hebt het over de 30ste?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
Ik vermoed dat je er dan wel een paar drinkt aangezien je alweer een paar maanden over die dag praat
Nah de officiele dagquote:
Jup, my B-dayquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, je hebt het over V-Day?
Klopt zekerquote:
En het blijft nog lang onrustig in 020 zeker?quote:
Haha, ga wel even de stad in niks speciaals. Me nichtje word de zelfde datum 3jaartjes oud en dat is veel belangrijker!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En het blijft nog lang onrustig in 020 zeker?
Geen idee, maar Jacometti, rust in vrede, was wel een held!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
En nu de vraag, uit parate kennis, waar slaat de TT op?
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
En nu de vraag, uit parate kennis, waar slaat de TT op?
met de Klewang gvd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.
Hij heeft vrij lang in Indië gezeten.
Ja, hij was toch ook eigenlijk al uit dienst? Toen bij de dreiging van oorlog zichzelf weer aangemeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.
Hij heeft vrij lang in Indië gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |