SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Rave_NL op 14-06-2012 18:11:48 ]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?quote:
ben jij ovdw op het CWB vandaag?quote:
Yup, en voor mij technische storingen oplossen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?
Nu zit ik gewoon op kantoor voor dagelijkse dienst, na vastwerken haal ik de klapper met phone en sleutels op en gaat mijn wacht in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?
Goed hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Net de kater even van me afgerend
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik zie Thaboel al in de houding staan
hehe, nee. Doen we niet aan. Schade van de auto. Althans, taxatie rapportquote:
Kan NL ook wel gebruiken.quote:
Samson is een arrogante faalhaas.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)amsom-over-defensie/
PvdA Samsom
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je levenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag voor verjaardag een mooie Herman den Blijker Grillpan gekregen, plus een trui van GGJ/AASLT die ik kwijt was (maar die moet nog aankomen want niet op voorraad bij de vereniging)
Dank je, en foei!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je leven
Je hebt het over de 30ste?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
Ik vermoed dat je er dan wel een paar drinkt aangezien je alweer een paar maanden over die dag praat
Nah de officiele dagquote:
Jup, my B-dayquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, je hebt het over V-Day?
Klopt zekerquote:
En het blijft nog lang onrustig in 020 zeker?quote:
Haha, ga wel even de stad in niks speciaals. Me nichtje word de zelfde datum 3jaartjes oud en dat is veel belangrijker!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En het blijft nog lang onrustig in 020 zeker?
Geen idee, maar Jacometti, rust in vrede, was wel een held!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
En nu de vraag, uit parate kennis, waar slaat de TT op?
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef Rave_NL het volgende:
En nu de vraag, uit parate kennis, waar slaat de TT op?
met de Klewang gvd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.
Hij heeft vrij lang in Indië gezeten.
Ja, hij was toch ook eigenlijk al uit dienst? Toen bij de dreiging van oorlog zichzelf weer aangemeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze majoor heeft een aanval opgezet met 40 man tegen de duitser. Helaas vond hij daarbij de dood.
Hij heeft vrij lang in Indië gezeten.
Ja inderdaad, gesneuveld toen hij over een open stuk grond probeerde over te steken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef Rave_NL het volgende:
Idd een tegenaanval ingezet, om de 'kleine groep duitsers' uit de bosrand te trekken? Helaas voor hem bleken het een paar honderd te zijn toen hij recht over een open plaat stak, onder de woorden: "We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op ingaan"...
Enfin, stukje strijdlust wat gister nogal ontbrak..
Dat iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef Rave_NL het volgende:
Idd een tegenaanval ingezet, om de 'kleine groep duitsers' uit de bosrand te trekken? Helaas voor hem bleken het een paar honderd te zijn toen hij recht over een open plaat stak, onder de woorden: "We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op ingaan"...
Kom jij je grot wel eens uit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gesneuveld toen hij over een open stuk grond probeerde over te steken.
Gister?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom jij wel eens van je zolder vandaan?
Ik snap de referentie naar gister ook alleen van horen zeggen.quote:
1:18/1:19 (Y)quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:24 schreef Thaboel het volgende:
Kut nummer maar goeie clip. Droomvrouw @ 1.20
Ja het is slechte muziek maar het gaat om de clip
Jij zat ook op je donkere en warme zolderkamer dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik snap de referentie naar gister ook alleen van horen zeggen.
Nee, ik kijk geen voetbal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zat ook op je donkere en warme zolderkamer dus
Voetbal een volkssport noemen... "Ons" teamquote:
Die ogenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
Er zijn zoveel mooiere vrouwen... Waarom dan net die lelijkerd met der nep kop en zo?
.......quote:
oke oke, gewoon een heerlijk lichaam!quote:
Evenmin.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oke oke, gewoon een heerlijk lichaam!
Alles...quote:
Vrouwen die mening hebben over voetbalquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Voetbal een volkssport noemen... "Ons" team
Aaahhh ben je verliefd jongenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:24 schreef Thaboel het volgende:
Je hebt wel een goede uitgekozen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:24 schreef Thaboel het volgende:
vooral die op 1:20quote:
Die gast is een gonerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
WHAT THE FUCK.
http://www.nydailynews.co(...)on-article-1.1094782
Ik trek bij een Yank toch ook de hamburger niet uit z'n bek...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
WHAT THE FUCK.
http://www.nydailynews.co(...)on-article-1.1094782
Echt een domme actie inderdaad..quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik trek bij een Yank toch ook de hamburger niet uit z'n bek...
Ken je net zo goed een fleshlight halen, waarschijnlijk nog goedkoper ook...quote:
Hebben we ergens nog een topic over, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef Rave_NL het volgende:
Smiled.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ken je net zo goed een fleshlight halen, waarschijnlijk nog goedkoper ook...
Op 12 Mei 1940 tegen den middag kwam een man van mijn groep die bij Vaandrig Elzas was geweest, terug met de mededeeling dat de Sectie verzameld moest worden voor een tegenstoot. Ik heb mijn geheel groep (11 man) op het voetbalveld verzameld. Majoor Jacometti was daar aanwezig. Deze ging bij het uitvoeren van den tegenstoot onder het uitroepen van "Leve de Koningin" en "weg met de Moffen" voorop. Het vooruitgaan ging vrij langzaam. Onderweg werd Majoor Jacometti nog opgehouden door een soldaat met een witte vlag die een gewonde naar een Roode-Kruispost had gebracht. Vaandrig Elzas liep met zijn pistool in de hand. Kapitein Hakkert wilde zijn klewang trekken, doch Majoor Jacometti zei tegen hem: "Laat maar zitten". Daarop nam ook de Kapitein zijn pistool.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hebben we ergens nog een topic over, dacht ik.
Jacometti's uitspraak is natuurlijk vrij bekend, maar heeft niet per se te betekenen dat hij daadwerkelijk met klewang in de hand de aanval heeft ingezet. Hoe historisch correct het hele verhaal dus is durf ik niet te zeggen.
Vooral omdat die 40 niet alleen door de Duitsers onder vuur werden genomen...quote:Wel weer een goed voorbeeld voor het gebrek aan communicatie in de meidagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |