SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Rave_NL op 14-06-2012 18:11:48 ]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?quote:
ben jij ovdw op het CWB vandaag?quote:
Yup, en voor mij technische storingen oplossen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?
Nu zit ik gewoon op kantoor voor dagelijkse dienst, na vastwerken haal ik de klapper met phone en sleutels op en gaat mijn wacht in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe moet je dat eigenlijk zien dat wachtlopen? Beetje een rondje lopen en wachten op brand ofzo?
Goed hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Net de kater even van me afgerend
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik zie Thaboel al in de houding staan
hehe, nee. Doen we niet aan. Schade van de auto. Althans, taxatie rapportquote:
Kan NL ook wel gebruiken.quote:
Samson is een arrogante faalhaas.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)amsom-over-defensie/
PvdA Samsom
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je levenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag voor verjaardag een mooie Herman den Blijker Grillpan gekregen, plus een trui van GGJ/AASLT die ik kwijt was (maar die moet nog aankomen want niet op voorraad bij de vereniging)
Dank je, en foei!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag. Word overigens tijd dat jij je Defensie truien verbrand en verder gaat met je leven
Je hebt het over de 30ste?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
Ik vermoed dat je er dan wel een paar drinkt aangezien je alweer een paar maanden over die dag praat
Nah de officiele dagquote:
Jup, my B-dayquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, je hebt het over V-Day?
Klopt zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |