ik had er iets van Afgang Room van gemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Enige niet ek gerelateerde tt op fok geloof ik
Zou Maja verkering met mij willen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique, je zou auditie moeten doen voor SpangaS, ik zou elke dag kijken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zou Maja verkering met mij willen?
Nee, geloof het niet... vraag het René.. hij kijkt het altijd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit Avalanche er trouwens nog in?
''Onder het bureau van de baas''quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vraag in intakeboekje:
Wat voor werkzaamheden denk je dat je op stage moet uitvoeren... HALLOOOOMag toch hopen dat ik niet hoef schoon te maken
Zo'n stage heb ik wel gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vraag in intakeboekje:
Wat voor werkzaamheden denk je dat je op stage moet uitvoeren... HALLOOOOMag toch hopen dat ik niet hoef schoon te maken
Ja, maar ik mag toch hopen dat je als je artiest wilt worden, je daar een opleiding voor doet, dat je dan niet hoeft schoon te maken 24/7 dat bedoel ikquote:
Mag ik dan jou spelen? Met groteske wenkbrauwen, ala Piaf?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dan ga ik de politiek in en zet alles op stelten.
En schrijf er een boek over.
Dat boek wordt verfilmd.
En in die film speelt Patrique.
Je bent er voor geboren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik dan jou spelen? Met groteske wenkbrauwen, ala Piaf?
Ja, bij jou zou de nuance snel zoek zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Is goed. Zelf je biografie schrijven is siewosie nogal tacky.
Waaromquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu zit
KOM MAAK EEN BIG SPLASH
van Keet () in mijn hoofd
Op het werkquote:
Schoolreisjequote:Op donderdag 14 juni 2012 06:39 schreef Kally het volgende:
Whoop er is zon, jeej voor oudste en de efteling
uhuquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Oh Lutte krijgt vandaag te horen over haar eindexamen?![]()
Ik zou toch voor goed weer zorgen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:39 schreef Kally het volgende:
Whoop er is zon, jeej voor oudste en de efteling
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:33 schreef Zeroku het volgende:
Ja. Ik stond omdat het zo druk was, maar ik wist dat het in Eindhoven super rustig zou worden in de trein, dus ik dacht ik wacht wel ff dan tot ik kan zitten dan zal het wel over zijn. Ik had beetje licht gevoel in m'n hoofd van de spanning ofzo en opeens werd ik wakker toen ik op de vloer zat.
Ohw ja. Voor jou moeten we ook duimen hequote:Op donderdag 14 juni 2012 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Trying to hit the high notes
IT'S EARLY!
Mag wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Voor jou moeten we ook duimen he![]()
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele dag bezig met presentaties luisteren en ook zelf presenteren. Maar vanavond afsluiting van het jaar
Thanks! En René, Bos en Vaduz ookquote:
Je kunt hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele dag bezig met presentaties luisteren en ook zelf presenteren. Maar vanavond afsluiting van het jaar
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... Blij dat ik op tijd van huis ben gegaan.. Alles zit alweer tegen..
M'n oma heeft em wel. Heb je wat aan...quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
Ontvangt een van jullie het dagblad van het Noorden?
hoezoooooooo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
Ontvangt een van jullie het dagblad van het Noorden?
aaah..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n oma heeft em wel. Heb je wat aan...
ALLE LIEFDE EN SUCCES NAAR JOU SCHAT IK HOOP DAT JE HRT HAALTquote:
Oh, jammer, maar idd een ervaring rijker, en wat feedback van mensen die er wat van weten, altijd goed!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor uw allen:
Ik begon met twintig procent uit petticoat, daar waren ze zeer tevreden over. Verbaasd zelfs. Daarna the beatles - help. Dat ging gewoon kut, dat merkte ik direct.. Haha. Daarna moest ik 2 minuten dansen.. Ze vonden dat ik goed begon, maar daarna was ik het kwijt, wat klopte. Daarna moest ik improviseren dat ik n kind had vermoord per ongeluk. Sommige emoties deed k heel goed, sommige niet. Al met al dus niet door.. Wel een ervaring rijker. Tevens zei hij op het eind dat als ik wat wil, ik me het best op mn stem kan gaan richten, gezien ze het liedje van petticoat goed vonden, en k een mooie klankkleur heb etc. Van de 24 mensrn die nu door zijn zijn er 2 die een goede stem hebben. Ik pas in die categorie zegt ie.
Hij gaf nog als tip, dat ik als ik blijf oefenen ik stemtesten kan gaan doen voor voice over enzo.
Het is goed zo. En die tip ga ik over nadenken
Daar viel ik opquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar viel ik opIk houd van lekkere klankkleuren, vooral als hij op een bepaalde toonhoogtepunt komt!!!!
ik ga mij er nog even ovrr buigen onder het genot van een fles whiskeyquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ga je nu doen, qua zang/acteren/etc?
Goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga mij er nog even ovrr buigen onder het genot van een fles whiskey
Van whisky krijg ik mooie klankkleurenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga mij er nog even ovrr buigen onder het genot van een fles whiskey
Ja, vet geil woest aantrekkelijk sexyquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van whisky krijg ik mooie klankkleuren
En haaruitvalquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van whisky krijg ik mooie klankkleuren
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor goed weer zorgen?
Hou je mondquote:
Kusjen op je uitvalquote:
quote:
Ja ik word oud.quote:
Zeg wat ben ik dan? Antiek ofzo?quote:
Waar?quote:
Had ik maar een kuif.quote:
Ligt aan TALquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, Patj0n, mahtin en ik heb allen uitval
En alle vrouwen van TAL worden er alleen maar knapper op. Frappant.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, Patj0n, mahtin en ik heb allen uitval
Had ik maar hersesquote:
Nouquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En alle vrouwen van TAL worden er alleen maar knapper op. Frappant.
Ach meid, niet mauwen. MILF, alles.quote:
Jij groeit op een andere manier, woman!!! EN NEE NIET IN JE OMVANGquote:
Daar ben ik wel heel trots op jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar hoor jij bij, echt. Kijk die shoot.
Dat is nog belangrijker, en jij maakt het live meequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij groeit op een andere manier, woman!!! EN NEE NIET IN JE OMVANG
Hij gaat meepuffen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nog belangrijker, en jij maakt het live mee
Ookquote:
quote:
Ohhhquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Het volgende TAL-kind is van Rene en Trique.
Dat was de mijne heul nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg allemaal uitnodigingen en ik kan dan helemaal NIET. Doe eens niet doordeweeks, dank.
Die is nog te ver weg, kan ik niet plannen, inzien of wat dan ook (en ik moet nu alweer door mijn dm's scrollen, laat staan over een week of tweequote:
Populairquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nog te ver weg, kan ik niet plannen, inzien of wat dan ook (en ik moet nu alweer door mijn dm's scrollen, laat staan over een week of twee).
Wel als het gaat om game-aanvragen jaquote:
Reactie duurt lang, ze zijn nu aan het overleggen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh
Ik wil wel een keertje oppassen hoor
Daar ben ik te lam voor. Mijn pmbox is nu 41% vol en ik heb de PR size, +/- 2000 berichtjes. Fijn zo zonder zoekfunctiequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef Kally het volgende:
Ik gooi de meeste gewoon weg, anders vind ik nooit meer terug wat ik zoek
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Reactie duurt lang, ze zijn nu aan het overleggen.
Werkt wel het best met opruimen, gewoon weggooienquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben ik te lam voor. Mijn pmbox is nu 41% vol en ik heb de PR size, +/- 2000 berichtjes. Fijn zo zonder zoekfunctieWel handig, ik kan dus tot zo'n 5k berichtjes, dan zal ik vast gewoon alles wegflikkeren
Daar gaat het op neerkomen. Ik vraga tegen die tijd wel een "verwijder alles"-knopjequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Werkt wel het best met opruimen, gewoon weggooien
Heerlijke kerel is het, onze Pat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan me het gesprek zo ongeveer voorstellen, ik weet dat Pat mij in paniek belde toen zijn neefje zo huilde
1 september komt beter uit hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:20 schreef Pheno het volgende:
Maar was toch 20 sep? Ik ga kijken wat ik kan doen, ligt aan wat zaken.
Het mooie is als hij hier komt en de kinderen zijn er, dan gaan ze zich uitsloven (doen alle kinderen) en dan zie je hem juist denken grrrrrrrrrrquote:
Jij wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
O zo grappig. En ik weet een beetje hoe kinderen werken, ik heb daar feeling voor.
Oh, 20 was die prive minimeet toch, leer verplicht?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, 20 was die prive minimeet toch, leer verplicht?
Leermomentje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
beter dan lederhosenquote:
sorryquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef Kally het volgende:
Pat ik heb je al gezegd wat ik dacht en denk
Lutte beeb
Zero
Tis maar goed dat ik even teruglas....Heb je het nu wel of niet gehaald?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor uw allen:
Ik begon met twintig procent uit petticoat, daar waren ze zeer tevreden over. Verbaasd zelfs. Daarna the beatles - help. Dat ging gewoon kut, dat merkte ik direct.. Haha. Daarna moest ik 2 minuten dansen.. Ze vonden dat ik goed begon, maar daarna was ik het kwijt, wat klopte. Daarna moest ik improviseren dat ik n kind had vermoord per ongeluk. Sommige emoties deed k heel goed, sommige niet. Al met al dus niet door.. Wel een ervaring rijker. Tevens zei hij op het eind dat als ik wat wil, ik me het best op mn stem kan gaan richten, gezien ze het liedje van petticoat goed vonden, en k een mooie klankkleur heb etc. Van de 24 mensrn die nu door zijn zijn er 2 die een goede stem hebben. Ik pas in die categorie zegt ie.
Hij gaf nog als tip, dat ik als ik blijf oefenen ik stemtesten kan gaan doen voor voice over enzo.
Het is goed zo. En die tip ga ik over nadenken
Hij zegt het, al met al niet doorquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik even teruglas....Heb je het nu wel of niet gehaald?![]()
Hoe dan ook....je stond er maar mooi wel...je ziel en zaligheid bloot leggend. Ik doe je het niet na...goe gedaan jochie
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ben niet heel helder meer![]()
Als in een pittige dag
Doen ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even heel pittig Dylan halen, lees even je dm zo_____!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enecoquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
Eneco______________________________________!!!!
Ik wil inloggen met mijn klantennummer, reactie: Er is nog geen account met dit klantennummer.
Dus ga ik me als nieuwe klant aanmelden, reactie: Er is al een account op dit klantennummer.
Dit is pas erg en engquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega vertelde gister over een medewerker uit een ander filiaal die met winkelwagentjes praat
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega vertelde gister over een medewerker uit een ander filiaal die met winkelwagentjes praat
whhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaMoeder van een vriend van me praat tegen een doos frikandellen, mama had haar betrapt bij de plaatselijke super
'Zal ik jullie meenemen? Dat vindt mijn ventje lekker hè.'
ja die kon ik al, ook om te gierenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is pas erg en eng![]()
![]()
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/verliefd-sita-fiets
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaMoeder van een vriend van me praat tegen een doos frikandellen, mama had haar betrapt bij de plaatselijke super
'Zal ik jullie meenemen? Dat vindt mijn ventje lekker hè.'
Leuk he zo´n Exquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef Kally het volgende:
Gvd, oudste belt zijn vader of hij zondag nog even langs mag komen (vaderdag) zegt hij echt serieus bel even van te voren, ik weet niet of we er zijn, jezus maak ff een uurtje tijd![]()
Ach ja, weet je de jongens zijn het wel gewend, maar dit vond ik even zielig omdat hij er zelf mee kwam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Hier doen we niks aan vaderdag, maar ik zie pa natuurlijk wel gewoon vaak en ja ik ben in het weekend wel bij hem, maar dat staat los van vaderdag. Ik ben daar lekker regelmatig in het weekend en hij is morgen jarig. Dus tja en dan is vaderdag ook een beetje overbodig natuurlijk.
Maar goed een vader moet er gewoon zo veel mogelijk voor hun kinderen zijn, ook al wonen ze doorgaans bij de moeder en vooral op de leeftijd zo rond de 10 jaar, dat is wel een essentiele leeftijd. Maar goed wat ik uit andere en eerdere verhalen gehoord heb zit hij nogal onder de plak bij zijn huidige partner..
Wat een kloothommel is het toch
Altijd feestquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... rare dingen gebeuren...
Ik was in de patatzaak, een man uit de straat ook, begint helemaal tegen me te praten enzo... heeulll apart..
Ik weet denk ik z'n halve levensverhaal al..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LELLIIIJJJJKKKKKKquote:Mijn nieuwe haar model reacties aub![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik moet mezelf even inhouden
Oud klasgenoot post op facebook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LELLIIIJJJJKKKKKK______________________!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Check je pm, ook een faalhaas verhaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
Dat mis ik dan wel een beetje, lachen om al die faalhazen op FB.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Check je pm, ook een faalhaas verhaal
Oud klasgenoot post op facebook:Waar de fuck heb ik naar gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LELLIIIJJJJKKKKKKOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Joah, en sexy figuurtjequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
Kapsel Pat, je weet je wel opskeer en zo.![]()
Moet kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef Kally het volgende:
Ik heb mijn FB profielfoto van de fotograaf gekregen, in best wel aardig formaatje, en ik heb hem gewoon in een lijstje gezet, zelfverheerlijking
Ik had msn aan staan op laptop en pc, dus Pat zei wat hoorde ik vanuit de pc geluid komen, terwijl ik op laptop zat te reagerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Lutte het volgende:
Vrij ernstig dit, zit op de laptop te lezen en op m'n iPod te postenStomme quote
Reageert niet meerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Dat programma met Gordon en die moeders die zich te jong kleden_
Ik ging een beetje doodquote:
Oh ja, ik zag 1 x een moeder die dacht dat ze emo was ofzo, en 60 al he?quote:
Letterlijk, een hoer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag 1 x een moeder die dacht dat ze emo was ofzo, en 60 al he?
En dan een hoer die dacht dat ze geil was
Nou nee, maar ze was er niet vies van en was daar erg duidelijk in.quote:
Nou, inderdaad.... ook iemand: Zal het wel echt zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen in het WIDM topic die ongerust zijn dat die vrouw die een ongeluk heeft gehad misschien de mol is.
Ik denk dat andere dingen nu wel wat belangrijker zijn.
Woar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Peter Beens die Paradise by the dashboard light zingt
De beste zangers van Nederland..quote:
Oud klasgenoot post op facebook:HuuuuuuuhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LELLIIIJJJJKKKKKKThat's all folks!
Rooise Nikkiquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De beste zangers van Nederland..
Peter Beense & Nikki Kerkhof - Paradise by the dashboard light - De beste zangers van Nederland 2012
Ik had het niet van hem verwacht
Is het niet Fuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
Ik krijg via wa een zwijn op een steiger
Schweinsteiger
Ik versta hem altijd een beetje moeilijkquote:
Tja het is dan ook een halve Duitserquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik versta hem altijd een beetje moeilijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lemiersquote:Lemiers (Limburgs: Lemieësj (ook wel geschreven als Lemiesch)) is een klein kerkdorpje, dat voor het grootste deel in Nederland, gelegen is in de gemeente Vaals, in het zuiden van de Nederlandse provincie Limburg. Een klein gedeelte van Lemiers ligt echter in Duitsland en
Hoeveel is het?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat Spanje zou verliezen
2-0.quote:
zucht.quote:
Ik schrok van je UIquote:
Queen Elizabeth I jwz gwon kongin van england nbdquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Queen Elizabeth I jwz gwon kongin van england nbd
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik dacht wie praat er tegen mij
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Zeroku het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Kally
Rickazio
PatriQue89
Renesite
Bellatrix
Lovequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
Op FB is er een tellertje hoeveel berichten je naar iemand hebt gestuurd, ik zit met iemand in drie maanden op dik 25 K
Nieuwe liefde? Verteeeeeeeeeeeeeeeel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
Op FB is er een tellertje hoeveel berichten je naar iemand hebt gestuurd, ik zit met iemand in drie maanden op dik 25 K
Kijk mij meteen weer bovenaan staan, altijd het strebertje ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Zeroku het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Kally
Rickazio
PatriQue89
Renesite
Bellatrix
Euhm als je het gesprek in het groot opzet en dan omhoog scrollt staat er 'eerder berichten laden... (getal)' dus dat plus hoeveel er in het scherm staanquote:
Uhuquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nieuwe liefde? Verteeeeeeeeeeeeeeeel.
oh, ff checkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm als je het gesprek in het groot opzet en dan omhoog scrollt staat er 'eerder berichten laden... (getal)' dus dat plus hoeveel er in het scherm staan
Hoe oud, waar heb je hem leren kennen, picssssssssssssssquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Zeroku het volgende:
25k, wtf.
Volgens mij had ik met zo'n chick iets van 5k en dat vond ik al belachelijk veel.
Ik heb zitten neuzen, moeilijk om te zien, maar jammer voor hem is hij getagd in een foto en als je over foto's gaat met je muis zie je dan de namenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe oud, waar heb je hem leren kennen, picssssssssssssss
Hij is achttien, heb hem leren kennen op een feestje van een gezamenlijke vriend en hij heeft geen pic op FBquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe oud, waar heb je hem leren kennen, picssssssssssssss
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is achttien, heb hem leren kennen op een feestje van een gezamenlijke vriend en hij heeft geen pic op FB
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zitten neuzen, moeilijk om te zien, maar jammer voor hem is hij getagd in een foto en als je over foto's gaat met je muis zie je dan de namen
Hij is wel een leukerd haha
Ben blij voor je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is achttien, heb hem leren kennen op een feestje van een gezamenlijke vriend en hij heeft geen pic op FB
Hij is liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahahaGoed speurwerk
Das wel een leuke foto
En ja charmeurtje hè, ik zeg al, je zult wel vrienden maken met die opmerking
uhuh, heb er ook steeds moeite mee, het is toch nog maar een week geleden dat wel zelf 16 waren?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen uit 1996 zijn gewoon al 16.
Wtfoks.
Dan ben jij nu ouder dan ons!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
Voor mij is het echt nog maar een maand geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |