Hoi Julesquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef TJV het volgende:
Godverdomme nog steeds dat nietapparaat niet gevonden.Nieuwe halen dan maar.
Ik heb een paar maanden ingeschreven gestaan bij Accountacy bij Inholland toen ik nog havo deed. Achteraf blij dat ik het niet heb gedaan. Zowel het beroep als de instellingquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef drumstickNL het volgende:
Leip beroep Tim; over beroepen gesproken.
Wat wil de rest van het zootje hier worden? Momenteel had ik accountancy in gedachten maar dat lijkt me niet heel vet ofzo.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:13 schreef TJV het volgende:
wie the fuck ben jij nou weer
je bent niet de nietmachine die ik zoek
En jij?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Wat je doet wat je intresseert, waar je ongeveer vandaan komt en of je veel geld hebt
Waarom meteen zo persoonlijk? Nouja ok:
Ik woon in Zeeland. Werk bij een verzekeringsmaatschappij. Hobby's zijn gamen en muziek maken. En of ik veel geld heb? Niet erg veel maar genoeg.
Waarom zou ik een kloon zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wiens kloon is event?
je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kennis van ons is directeur van enkele vestigingen en zelf registeraccountant. Man heeft geld, niet normaal meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef TJV het volgende:
Accountancy is leuk als je registeraccountant bent, daarvoor is het kut.
Gegroet.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
fibonacci sequence.![]()
Ik gebruik het om te tekenen.
NSFW voor hele kinderachtige bazen?Dat noemen ze de Gulden Snede, de Fibonacci spiraal lijkt er veel op maar is net niet gelijk aan de Gulden Snede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt hequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:55 schreef Nozem. het volgende:
fuck wat een mongooltjes op de server van flodder
- je verlengt een bestaande spoorbaan , rails breken ze af en houden ze vervolgens gewoon zelf.quote:
Op de opendag van die Accountancy opleiding hadden ze ook een accountant rondlopen. Gast zat constant met de sleutels van z'n dure auto in zijn hand de aandacht te trekken. Wagelijke ventquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een kennis van ons is directeur van enkele vestigingen en zelf registeraccountant. Man heeft geld, niet normaal meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |