Ja dat was wel verwacht..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Skype gaat Windows-gebruikers advertenties voorschotelen
Door Olaf van Miltenburg, donderdag 14 juni 2012 09:22
Submitter: Rubinski, views: 13.568
Skype gaat één-op-één-gesprekken van Windows-gebruikers voorzien van advertenties. Volgens het bedrijf, onderdeel van Microsoft, kunnen de gepersonaliseerde Conversation Ads gebruikers nieuwe gespreksstof opleveren.
Wat een pure kanker.
Uhhh, nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Slaap je vaak met mannen dan dat je eigen kleding niet kan onderscheiden?
Om eerlijk te zijn zou ik dat meer waarderen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja je kan moeilijk zeggen "Omdat we een gratis dienst hebben gekocht willen we nu ons geld terug verdienen dus motten jullie voortaan naar advertenties kijken en vooral er op klikken"
Stoer? Met een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Uhhh, nee.
Maar en vriendin van me kleede zich nogal ''stoer'' en dus mannelijk en kwam kleding wel eens door de war.
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Stoer? Met een kort pittig kapsel?
Ik weet niet eens wat het doel van het spel is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou dat SC starcraft toernooi gaat em niet worden denk hier
Ben zeker de enige faler die dat spel gehaald heeft.
De base van de vijand uitroeien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het doel van het spel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |