Ook lekkerquote:
Ik weet waar je magnetron verwarmtquote:
quote:
Nou dan doen we de stekkert eruitquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet waar je magnetron verwarmt
Ik vind m wel sterk gegroeid maar net was gewoon knulligquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij is een baas, absoluut een waardige opvolger
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij is een baas, absoluut een waardige opvolger
Ik weet ook waar je stroom priktquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dan doen we de stekkert eruit
Hm.. Tsja.. Ik bedenk wel watquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet ook waar je stroom prikt
Geen vrouw draagt strakkere spijkerbroeken dan zij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze is alleen niet altijd even fotogeniek
Het is gewoon jammer dat je met hem ook wel de hele Nederlandse verdediging benoemd hebtquote:
Hate to say I told you soquote:
Hoh, we gaan samen naar bedquote:
weltrustenquote:
Had je anders verwacht dan?quote:
Ja, dat is wel waar. Treurig als Heitinga je beste verdediger is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat je met hem ook wel de hele Nederlandse verdediging benoemd hebt
Toevallig, ik ook. Kan nog gezellig wordenquote:
Ik merk eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik merk meer gelatenheid dan iets anders.
Stapeleuuhhhquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook. Kan nog gezellig worden
Normaal wel, bij voetbal?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik merk eigenlijk helemaal niks.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig is er nog seks. Seks > voetbal.
Voor sommigen, ja....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig zijn er nog de gilmore girls. Gilmore girls > voetbal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Die winnen niet van seks. Daarbij heb ik alle afleveringen al gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog de gilmore girls. Gilmore girls > voetbal.
Wat is deze, is Barth voor Duitsland?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, jij kunt lekker doorjuichen met je Duitse sjaaltje
Iedereen in de Achterhoek toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is deze, is Barth voor Duitsland?
Ja, mits goed doelsaldo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen nog tweede worden als we winnen van Portugal toch? En Duitsland van Denemarken wint?
Ik kan niet meer denken ik ben doedoes
Met 2 doelpunten verschil winnen van Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen nog tweede worden als we winnen van Portugal toch? En Duitsland van Denemarken wint?
Hup je bedje in jongedame!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef kree het volgende:
haha gelijk spel zou anja betalen.
Bij winst NL ik.
Ok leuk maar nu nog maar weer eens afspreken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig is vrijwel alles > voetbal
altijd iets achter de hand houden, speltip #78675quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?
Ohai K'neelquote:
ben nog steeds een beetje verliefdquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?
Een bééééééééétje verlieeeeeeeeeeeeeeeefdquote:
Serieus dude, maak van je hart geen moordkuil. Oogkleppen af.quote:
Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohai K'neel![]()
Ik kijk echt alleen nog voetbal voor de leuke geluiden die mijn vrienden/vriendinnen erbij maken
Mensen die 5 seconden voor een kans juichenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.
Ik zat zaterdag de hele wedstrijd stil terwijl er 14 man om me heen constant juichden en "oeeeh" riepen en dergelijke. Ik dacht dat ik de enige was.
Alvast gefeliciteerd trouwens, voordat ik het vergeet.
Twiquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die 5 seconden voor een kans juichen
Mensen die 5 seconden na een kans juichen
Ja, maar jij zat bij al die josti's.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die 5 seconden voor een kans juichen
Mensen die 5 seconden na een kans juichen
weet het, daarom vertel ik het hier maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus dude, maak van je hart geen moordkuil. Oogkleppen af.
Wat een josti's waren dat ja. Slechts twee normale mensen daar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij zat bij al die josti's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een josti's waren dat ja. Slechts twee normale mensen daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Altijd lachen met samzzquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
En ik was een pessimist toen ik zei dat we zouden verliezen. Grappig, wel.
Aah, dus het is jouw schuldquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
Ach, 't was op zich wel een redelijke wedstrijd om te zien. Was tenminste niet zo'n afgang als het laatste oefenduel met Duitslandquote:
Nee jij was / bent een realist! Zoals je dat wel eens vaker bent!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
Heeey, hoe was je avond gekkie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij was / bent een realist! Zoals je dat wel eens vaker bent!
Jij! Ja jij had gelijk! Girl powerrrrr
Ja, ik dacht dat we de nul zouden houden (is dat ooit gebeurd op een internationaal toernooi?)...quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maahaar dit keer hebben ze wel gescoord!
Goedemorgen huppeltje!!!!quote:
Mjah.... nee, wordt hem niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen huppeltje!!!!
* ook_gek doet gek dansje om huppeltje op te vrolijke!
Nope, een ander. Die ene is helemaal klaar. Sinds de 2e date geen contact meer mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:27 schreef Casie het volgende:
Dat is diegene waar je al eens eerder mee hebt afgesproken?
Oh wat leuk en spannend joh!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, een ander. Die ene is helemaal klaar. Sinds de 2e date geen contact meer mee.
Deze kwam ik toevallig tegen bij het poolcafe en zag d'r gelijk al helemaal zitten
Je laat het hem maar worden, want ik sta met een zware kater te hossen en te springen voor je om je op te vrolijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.... nee, wordt hem niet.
Enige 'voordeel' was trein missen en bij Dateding crashen.
Is daar beeldmateriaal van?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je laat het hem maar worden, want ik sta met een zware kater te hossen en te springen voor je om je op te vrolijken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Duitsland. Wat zal Tangledrup het nu leuk hebben thuis
.
Goed bezig Fax!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, een ander. Die ene is helemaal klaar. Sinds de 2e date geen contact meer mee.
Deze kwam ik toevallig tegen bij het poolcafe en zag d'r gelijk al helemaal zitten
Nee sorry, gister avond waren er wel geluids opnamens en foto'squote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.... nee, wordt hem niet.
Enige 'voordeel' was trein missen en bij Dateding crashen.
Heb je mee liggen zingen in je bed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik had gelijk zin in een feestje
Dit meen je serieus?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:29 schreef El_Matador het volgende:
De enige goeie speler was -wederom- jonkie Jetro Willems.
Hey chick! Was leuk he?!quote:
goed eten (iets met veel ijzer) en goed drinken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, gisteren was ik al draaierig. Dacht dat het kwam omdat ik in een wiebelstoel had gezeten. Want het voelde een beetje als auto-ziekte. Maar nu stap ik net uit bed en ben ik nog steeds draaierig, alsof mn hoofd leeg is (hihihiih insert fopjes over daar zat toch al niets) en moeite met m'n balans.
Hmm, ok.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed eten (iets met veel ijzer) en goed drinken.
Ja, ik nu ook dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
En aardbijen, en toast met paté, broodjes, aardappel kroketjes, spareribs.Ik heb honger.
Jaa vond het supergezelligquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey chick! Was leuk he?!
Hehe, eindelijk bijna thuis. Maar een uurtje of 10 later dan gepland.
Mensen die 23:37 en niet 13:37quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa vond het supergezelligHahahaha mutsie, met je 23:37
Nee, niets is een geldige reden om te ontbijten met spare-ribs. Ontbijten doe je met fruitjes en zoetigheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
Ohmy, is dit een geldige reden om te ontbijten met spareribs?
boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, niets is een geldige reden om te ontbijten met spare-ribs. Ontbijten doe je met fruitjes en zoetigheid
Bijen zijn niet lekker, hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
En aardbijen, en toast met paté, broodjes, aardappel kroketjes, spareribs.Ik heb honger.
Mjah verdomme.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa vond het supergezelligHahahaha mutsie, met je 23:37
Aardbijen? Echt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
Chickquote:
Alles is pais en vree hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
boterham met pindakaas en hagelslag
hoe is het hier? nog mensen over de zeik geholpen lately?
Ik ben niet van zoetigheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, niets is een geldige reden om te ontbijten met spare-ribs. Ontbijten doe je met fruitjes en zoetigheid
he verdoriequote:
Ik wil wel zeggen Myra zo'n kutwijf is, verkleed als vuurtoren om een rel te starten. Maar dat meen ik niet, dus dan is het niet leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he verdorie
waar moet ik dan mee soggen?
Maakt niet uit! dit kan ik prima half quoten in FBquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen Myra zo'n kutwijf is, verkleed als vuurtoren om een rel te starten. Maar dat meen ik niet, dus dan is het niet leuk.
Het was heel gezellig in de kroeg, het missen van mn laatste trein was wel uhm kut, de boete in de trein was ook niet echt leuk, dateding die me op station van zijn woonplaats zat op te wachten om half 2 's nachts wasquote:
Agossiequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was heel gezellig in de kroeg, het missen van mn laatste trein was wel uhm kut, de boete in de trein was ook niet echt leuk, dateding die me op station van zijn woonplaats zat op te wachten om half 2 's nachts wasvooral omdat zijn wekker om 7:15 uur weer ging
![]()
En ik ben nu net thuis
Watquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah verdomme.
En dan nog gecontroleerd worden en een boete voor zwartrijden krijgen ook.
Mijn god wat was ik blij toen ik eindelijk op Schiedam aankwam
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maakt niet uit! dit kan ik prima half quoten in FB
tnx
Whutquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het trouwens eerlijk gezegd best vermakelijk dat de FB een SC is geworden met geklaag over dit topic
ik vind het te bizar voor woordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het trouwens eerlijk gezegd best vermakelijk dat de FB een SC is geworden met geklaag over dit topic
De conducteur vertelde me al dat als ik de brief thuis krijg dan moet ik even bellen en dan wordt die boete hoogstwaarschijnlijk wel kwijtgescholden.quote:
Lees maar, je zultquote:
Ik moet er serieus om lachen. And it all started with a drink in the parkquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het te bizar voor woorden
maar wie ben ik
het houdt me wel lekker van mijn werk dus dat is prima verder
quote:
Ik vind het eerder een beetje storend dat het weer eens omhoog gehaald gaat worden als het eindelijk weer rustig is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar het was wel vet gezellig in het park!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees maar, je zult
[..]
Ik moet er serieus om lachen. And it all started with a drink in the park
Het is wachten op het volgende DGTRquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een beetje storend dat het weer eens omhoog gehaald gaat worden als het eindelijk weer rustig is.
ik ben wel jaloersquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil. Maar het was wel vet gezellig in het park!!
Ik zal ook zeggen wat ik wil. En ik was er niet bij, dus hoax!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil. Maar het was wel vet gezellig in het park!!
Nee, dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dat wilde ik aanpassen, toen kwam de baas langslopen, toen hij weg was was ik het vergeten en drukte ik op post.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een beetje storend dat het weer eens omhoog gehaald gaat worden als het eindelijk weer rustig is.
Het was een grote familieschommelquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers
ik las iets over een schommel
ik wil ook schommelen
maar ik durf niet, bang dat die kettingen krakken onder mijn gewicht
Dus ik had dateding niet mee mogen nemen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
Parkmeeting was tof. Het was alleen fout dat we probeerde nieuwe mensen erbij te betrekken. We moeten het veilig bij het kliekje houden.
Jawel, ik heb het zelf dus ook gezien toen ik het typte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het er niet beter op
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ze hebben echt niets anders om zich mee bezig te houden.
Nee, wat een afschuwelijke vent.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik had dateding niet mee mogen nemen?
Tss!!quote:
Oe een dominante manquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het zelf dus ook gezien toen ik het typte.
Dat is al iets beter.
Nu gewoon bek dicht en op je knietjes jij!
Kliekjes. Mensen uitsluiten. TR gemacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:15 schreef Myraela het volgende:
Parkmeeting was tof. Het was alleen fout dat we probeerde nieuwe mensen erbij te betrekken. We moeten het veilig bij het kliekje houden.
Tssquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kliekjes. Mensen uitsluiten. TR gemacht.
nee inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ze hebben echt niets anders om zich mee bezig te houden.
Commentaar. Pesten. TR gemacht.quote:
Beter tijdens het lachen een knorretje er uit gooien dan tijdens het klaar komen een varkentje imitatie doetquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat mijn knorlach.
Ik haat het nog meer dat dateding die ontdekte na de seks omdat ik toen keihard in de lach schoot
een knorretje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter tijdens het lachen een knorretje er uit gooien dan tijdens het klaar komen een varkentje imitatie doet
Kan het met niet herinnerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een knorretje?
Jij hebt overduidelijk mijn verschrikkelijke knorlach nog nooit gehoord!!
Toen had ik hem nog niet zo ergquote:
Zolang het niet om zijn pener was...quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat mijn knorlach.
Ik haat het nog meer dat dateding die ontdekte na de seks omdat ik toen keihard in de lach schoot
Nee, die isquote:
Handvol zinnetjes? Ik was uber spraakzaamquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef twi het volgende:
Wat heb ik nog gemist dan? Van die handvol zinnetjes kan je niet schor raken, Miauw. Heb je gezongen? Geschreeuwd? Gekreund om scrwls hete uiterlijk?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog steeds alles leuk dus met dateding
Nadat ik weg was danquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Handvol zinnetjes? Ik was uber spraakzaam
Dit. Het was gewoon geen moment stil.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Handvol zinnetjes? Ik was uber spraakzaam
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De conducteur vertelde me al dat als ik de brief thuis krijg dan moet ik even bellen en dan wordt die boete hoogstwaarschijnlijk wel kwijtgescholden.
Al met al een zeer leuke avond dus![]()
En dateding zit nu heel moe te zijn op zijn werk
Hoe kom jij hier eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar
Ahwwel heel lief dat ie je kwam halen.
Hij is ook liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar
Ahwwel heel lief dat ie je kwam halen.
Wat hij niet weet is dat hij spoken dan ook een gratis schoteltje jam en toegang tot zijn huis biedt. De sukkelquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook lief![]()
Whahaha [ afbeelding ]
Nee, ik zou eigenlijk naar de parkmeet komen. Toen ging dat niet lukken en had ik op die avond wel hier in het topic gepost. En eigenlijk een beetje blijven hangenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier eigenlijk?
Door de sluiting van udowu ofzo?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja nogal![]()
Ik had gisteren de laatste trein naar huis gemist dus toen mocht ik bij hem crashen
Een beetje welquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nadat ik weg was danMaak ik je zo nerveus?
Dat was Koffiequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Het was gewoon geen moment stil.
okquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, ik zou eigenlijk naar de parkmeet komen. Toen ging dat niet lukken en had ik op die avond wel hier in het topic gepost. En eigenlijk een beetje blijven hangen
Ik heb één keer zout op een slak gegooidquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook lief![]()
Whahaha [ afbeelding ]
Ze heeft ontzettend veel moeite met versieren en aandacht krijgen van jongens. dat zie je toch ook wel?quote:
Nou!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft ontzettend veel moeite met versieren en aandacht krijgen van jongens. dat zie je toch ook wel?
Viel het zo op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou!!
Er was gisteren wel een leuke jongen die meer naar uft zat te kijken dan naar de wedstrijd
Het was echt te ergquote:
Ben ik nodig?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft ontzettend veel moeite met versieren en aandacht krijgen van jongens. dat zie je toch ook wel?
Ik denk dat ik al het mogelijke al van je geleerd heb, dus je mag dat meisje wel bij gaan staan ja. Al gaat het afscheid me wel zwaar vallenquote:
Ik zal er altijd voor je zijn, young murrawan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al het mogelijke al van je geleerd heb, dus je mag dat meisje wel bij gaan staan ja. Al gaat het afscheid me wel zwaar vallen
Ik wist helemaal niet dat hij ook buiten stond johquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt te erg![]()
Uft schrok dr eigen rot toen hij buiten opeens zijn hand op haar schouder legde![]()
Arme Uft
Hij stond ook opeens naast jequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij ook buiten stond joh
Ik heb die foto's ook nog
Omdat een leuke jongen haar probeert te hosselen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond ook opeens naast je![]()
Arme jij
De meningen over leuk zijn nogal verdeeld denk ik zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat een leuke jongen haar probeert te hosselen?
Sarcasme, herken het!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:20 schreef twi het volgende:
Jij noemde hem leuk, dan geloof ik je op je woord natuurlijk.
OF LIEG JIJ SOMS TEGEN MIJ!?!?!?!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoorde het al gelijk aan de intonatie hoor.Wat is twi toch een sukkel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij bent gewoon zo extreem slimquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoorde het al gelijk aan de intonatie hoor.Wat is twi toch een sukkel he
Ja nu ben ik benieuwd ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een knorretje?
Jij hebt overduidelijk mijn verschrikkelijke knorlach nog nooit gehoord!!
uiteraardquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef twi het volgende:
Wat lief, jullie wachten gewoon met doorposten tot ik terug ben
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef twi het volgende:
Wat lief, jullie wachten gewoon met doorposten tot ik terug ben
Gloryhunter dat je bent.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff best wel brak
Gelukkig hebben we Spanje nog!
mogguh Twiquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef twi het volgende:
Ik haat op mensen die alleen een begroeting in hun eerste post van de dag stoppen.
Haat haat haat.
Bij deze.
En ik haat nog meer op mensen die ze dan terug begroeten
Haat haat haat haat haat haat.
Jouw posts voegen anders net zoveel toe als een begroeting.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef twi het volgende:
Ik haat op mensen die alleen een begroeting in hun eerste post van de dag stoppen.
Haat haat haat.
Bij deze.
En ik haat nog meer op mensen die ze dan terug begroeten
Haat haat haat haat haat haat.
Maar ik heb swag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw posts voegen anders net zoveel toe als een begroeting.
quote:
En morgen Engelandquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gloryhunter dat je bent.![]()
Ik ben weer gestegen in het klassement. Sta nu 21000ste.Redelijk inhaalslagje gemaakt.
Ook 8ste in mijn poule nu.
Heb voor straks 2-2 en 3-0. Beter scoor ik weer wat puntjes.
Niet echt. De afwas staat nu in de week en ik twijfel of ik vandaag of morgen naar de apotheek ga. Morgen ben ik toch in de buurt maar gaat het wel veel regenen. Nu is het nog droog.quote:
strakblauw hierzo, zou het nu maar doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt. De afwas staat nu in de week en ik twijfel of ik vandaag of morgen naar de apotheek ga. Morgen ben ik toch in de buurt maar gaat het wel veel regenen. Nu is het nog droog.
Dilemma
Ok, misschien ga ik over een uurtje dan (na de afwas -_- ).quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
strakblauw hierzo, zou het nu maar doen
Je bent geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ikke heb nu een vwo papiertje, wat ben ik toch slimWauwawiewaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd pik. Weet je je cijfers al?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ikke heb nu een vwo papiertje, wat ben ik toch slimWauwawiewaaaaaaaaaa
5 voor NL 5 voor scheikunde, 7: eco m&O engels biologie, 6 de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd pik. Weet je je cijfers al?
Dan ben je toch nog niet geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
5 voor NL 5 voor scheikunde, 7: eco m&O engels biologie, 6 de rest.
Scheikunde herkansen.
Je was me net voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog niet geslaagd?
Was het niet zo dat je geen cijfer onder de 5,5 mocht halen dit jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
5 voor NL 5 voor scheikunde, 7: eco m&O engels biologie, 6 de rest.
Scheikunde herkansen.
Gemiddelde van alle examen cijfers moest boven de 5.5quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je geen cijfer onder de 5,5 mocht halen dit jaar?
Zoiets hoorde ik.
Je mag 3x een 5 halen. Tis puur omdat het kan eigenlijk... Kan daar zonder al te veel moeite een 7 van maken denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog niet geslaagd?
ah op zo'n manier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag 3x een 5 halen. Tis puur omdat het kan eigenlijk... Kan daar zonder al te veel moeite een 7 van maken denk ik.
Oowww, eitje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gemiddelde van alle examen cijfers moest boven de 5.5
Ohquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:19 schreef SiIk het volgende:
Je mag 2 keer een 5 joh
Maar gefeliciteerd
Op fok in het versieren topic, bij al mijn vrienden toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oowww, eitje.
Maar gefeliciteerd dan. Ga je nog lekker ergens vieren?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je nog meer spelfouten maakt dan ik
Maar gefeliciteerd jonge!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op fok in het versieren topic, bij al mijn vrienden toch?
Rijbewijs is al binnen vrind.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is feest!
Straks je rijbewijs?
Jongen, waarom wist ik dat niet?quote:
Mezelf ontmaagden, ik zoek nog een slachtoffer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, waarom wist ik dat niet?
Maar keurig hoor. Wat is je volgende doel?
Ja, moet ik even wat voor je regelen? 10 euroquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mezelf ontmaagden, ik zoek nog een slachtoffer.
Optyfen met je UI dan nu.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, moet ik even wat voor je regelen? 10 euro
Pimp.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, moet ik even wat voor je regelen? 10 euro
maak je niet druk erover.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij ontmaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
maak je niet druk erover.
Gaat vanzelf een keer, als het bij mij lukt dan moet het bij iedereen kunnen
Een 4 en een 5 mag ookquote:
Het omgaan met de vrouwtjes gaat nu toch een stuk beter?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh, bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
WTF ben wel erg positief over Spanje
ja op mn 28e nog wel.quote:
Jajoh, kben een slettebak, oudste meisje (vrouw) waarmee ik gezoend heb raakt de leeftijd van 32 aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het omgaan met de vrouwtjes gaat nu toch een stuk beter?
Gaat wel lukken jong.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, kben een slettebak, oudste meisje (vrouw) waarmee ik gezoend heb raakt de leeftijd van 32 aan![]()
De Spaanse vlag hangt in ieder geval al weer buitenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het omgaan met de vrouwtjes gaat nu toch een stuk beter?
Gaat wel lukken jong.
[..]
Oeh, bijna hetzelfde.
Iemand in mijn poule heeft 5-2 voor Spanje.![]()
Die staat ook 1 na laatste.
Romantischquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja op mn 28e nog wel.
En onder vuurwerk, zal ik toch niet snel vergeten
Zulke oude vrouwen kom ik nooit tegenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, kben een slettebak, oudste meisje (vrouw) waarmee ik gezoend heb raakt de leeftijd van 32 aan![]()
We hebben nog een kansquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben nog steeds doodziek van gisteravond
Mijn stem is kapotquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben nog steeds doodziek van gisteravond
Oh, er werd gevoetbald?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we verdienen het dan totaal niet.
Mijn god wat was het voetbal slecht
Oh, vandaar dat ik het niet zagquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Malta was al 2 jaar uitgeschakeld.
dat is waarquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we verdienen het dan totaal niet.
Mijn god wat was het voetbal slecht
Die was wel humor jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beste moment uit de wedstrijd:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beste moment uit de wedstrijd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |