Ook lekkerquote:
Ik weet waar je magnetron verwarmtquote:
quote:
Nou dan doen we de stekkert eruitquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet waar je magnetron verwarmt
Ik vind m wel sterk gegroeid maar net was gewoon knulligquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij is een baas, absoluut een waardige opvolger
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij is een baas, absoluut een waardige opvolger
Ik weet ook waar je stroom priktquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou dan doen we de stekkert eruit
Hm.. Tsja.. Ik bedenk wel watquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet ook waar je stroom prikt
Geen vrouw draagt strakkere spijkerbroeken dan zij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze is alleen niet altijd even fotogeniek
Het is gewoon jammer dat je met hem ook wel de hele Nederlandse verdediging benoemd hebtquote:
Hate to say I told you soquote:
Hoh, we gaan samen naar bedquote:
weltrustenquote:
Had je anders verwacht dan?quote:
Ja, dat is wel waar. Treurig als Heitinga je beste verdediger is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat je met hem ook wel de hele Nederlandse verdediging benoemd hebt
Toevallig, ik ook. Kan nog gezellig wordenquote:
Ik merk eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik merk meer gelatenheid dan iets anders.
Stapeleuuhhhquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook. Kan nog gezellig worden
Normaal wel, bij voetbal?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik merk eigenlijk helemaal niks.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig is er nog seks. Seks > voetbal.
Voor sommigen, ja....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig zijn er nog de gilmore girls. Gilmore girls > voetbal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
Die winnen niet van seks. Daarbij heb ik alle afleveringen al gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog de gilmore girls. Gilmore girls > voetbal.
Wat is deze, is Barth voor Duitsland?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, jij kunt lekker doorjuichen met je Duitse sjaaltje
Iedereen in de Achterhoek toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is deze, is Barth voor Duitsland?
Ja, mits goed doelsaldo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen nog tweede worden als we winnen van Portugal toch? En Duitsland van Denemarken wint?
Ik kan niet meer denken ik ben doedoes
Met 2 doelpunten verschil winnen van Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
We kunnen nog tweede worden als we winnen van Portugal toch? En Duitsland van Denemarken wint?
Hup je bedje in jongedame!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef kree het volgende:
haha gelijk spel zou anja betalen.
Bij winst NL ik.
Ok leuk maar nu nog maar weer eens afspreken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig is vrijwel alles > voetbal
altijd iets achter de hand houden, speltip #78675quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?
Ohai K'neelquote:
ben nog steeds een beetje verliefdquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer die Anja? Dat zou je toch kappen?
Een bééééééééétje verlieeeeeeeeeeeeeeeefdquote:
Serieus dude, maak van je hart geen moordkuil. Oogkleppen af.quote:
Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohai K'neel![]()
Ik kijk echt alleen nog voetbal voor de leuke geluiden die mijn vrienden/vriendinnen erbij maken
Mensen die 5 seconden voor een kans juichenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.
Ik zat zaterdag de hele wedstrijd stil terwijl er 14 man om me heen constant juichden en "oeeeh" riepen en dergelijke. Ik dacht dat ik de enige was.
Alvast gefeliciteerd trouwens, voordat ik het vergeet.
Twiquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die 5 seconden voor een kans juichen
Mensen die 5 seconden na een kans juichen
Ja, maar jij zat bij al die josti's.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die 5 seconden voor een kans juichen
Mensen die 5 seconden na een kans juichen
weet het, daarom vertel ik het hier maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus dude, maak van je hart geen moordkuil. Oogkleppen af.
Wat een josti's waren dat ja. Slechts twee normale mensen daar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij zat bij al die josti's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een josti's waren dat ja. Slechts twee normale mensen daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Altijd lachen met samzzquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
En ik was een pessimist toen ik zei dat we zouden verliezen. Grappig, wel.
Aah, dus het is jouw schuldquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
Ach, 't was op zich wel een redelijke wedstrijd om te zien. Was tenminste niet zo'n afgang als het laatste oefenduel met Duitslandquote:
Nee jij was / bent een realist! Zoals je dat wel eens vaker bent!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
Heeey, hoe was je avond gekkie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij was / bent een realist! Zoals je dat wel eens vaker bent!
Jij! Ja jij had gelijk! Girl powerrrrr
Ja, ik dacht dat we de nul zouden houden (is dat ooit gebeurd op een internationaal toernooi?)...quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maahaar dit keer hebben ze wel gescoord!
Goedemorgen huppeltje!!!!quote:
Mjah.... nee, wordt hem niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen huppeltje!!!!
* ook_gek doet gek dansje om huppeltje op te vrolijke!
Nope, een ander. Die ene is helemaal klaar. Sinds de 2e date geen contact meer mee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:27 schreef Casie het volgende:
Dat is diegene waar je al eens eerder mee hebt afgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |