SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Ah op die manier. Dacht dat ik wellicht alleen iets verkeerd deed met ademhalen, maar het zou wel eens heel goed het tempo kunnen zijn want daar was ik een beetje mee aan het stoeien, probeerde langzamer te gaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ander tempo , ander eten , andere houding you name it hehe Maar dat kun je na verloop van tijd wel aanvoelen![]()
![]()
Steek komt meestal van te hard lopen in combinatie van te zwaar eten of het niet lang genoeg laten zakken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dacht dat ik wellicht alleen iets verkeerd deed met ademhalen, maar het zou wel eens heel goed het tempo kunnen zijn want daar was ik een beetje mee aan het stoeien, probeerde langzamer te gaan![]()
Ziet er prima uit hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
Dit zijn nu overigens mijn schoenen, Brooks Glycerin 6. Een mannenschoen volgens mij. [ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is iedereen vandaag gaan winkelen ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
Dit zijn nu overigens mijn schoenen, Brooks Glycerin 6. Een mannenschoen volgens mij. [ afbeelding ]Leuk
![]()
![]()
Ik krijg juist steken bij verkeerde ademhaling... Als ik dan heel bewust x stappen inademen, x stappen uitademen doe, gaat het weer goed
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dit zijn mijn oudequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is iedereen vandaag gaan winkelen ofzo?Leuk
Die ik wil laten checken.
![]()
Nou dan moet ik maar eens gaan opletten wat ik allemaal doe volgende keer..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Steek komt meestal van te hard lopen in combinatie van te zwaar eten of het niet lang genoeg laten zakken.![]()
Owquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit zijn mijn oudeDie ik wil laten checken.
Maar dat maakt ze niet minder leuk
![]()
![]()
Nee joh , gewoon lekker gaan lopen in een lekker tempo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar eens gaan opletten wat ik allemaal doe volgende keer..![]()
O jij doet het met een x aantal stappen.. Ja dat moet ik misschien eens proberen dan. Want ik heb nu totaal geen ritme, wist ook eigenlijk niet hoe ik moest ademhalen verder.. Heel diep of juist wat oppervlakkiger?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:23 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg juist steken bij verkeerde ademhaling... Als ik dan heel bewust x stappen inademen, x stappen uitademen doe, gaat het weer goed![]()
Vanavond geen last gehad van slakken nee. Wel van die kleine vliegjes langs het water.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Niet? Hier nog steeds slakken all over the place...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:28 schreef Nero22 het volgende:
Vanavond geen last gehad van slakken nee. Wel van die kleine vliegjes langs het water.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat het het beste is om gewoon te concentreren op het lopen. Anders raak je helemaal uit je ritme als je steeds om je ademhaling moet denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jij doet het met een x aantal stappen.. Ja dat moet ik misschien eens proberen dan. Want ik heb nu totaal geen ritme, wist ook eigenlijk niet hoe ik moest ademhalen verder.. Heel diep of juist wat oppervlakkiger?![]()
En met mooi weer langs de La vanetia rennen![]()
![]()
Ik vind het allemaal ingewikkeldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee joh , gewoon lekker gaan lopen in een lekker tempo.Evy zegt: loop op de muziek op een lekker tempo - maar haar tempo is zo langzaam dat het me te zwaar wordt. En m'n eigen tempo is volgens mij weer veel te snel.. En ondertussen weet ik niet hoe ik moet ademhalen en vergeet ik ook elke keer weer dat ik niet nog wat moet eten vlak voor het lopen
Man man man.. En ik maar denken dat een beetje rennen simpel was![]()
![]()
je hebt 2 stappen per actie, inademen, 2 stappen, uitademen 2 stappen, etc etc. Je zal niet heel diep inademen of heel oppervlakkig. Je kan wel een paar keer heel diep ademhalen, maar het zal na een tijdje vanzelf gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jij doet het met een x aantal stappen.. Ja dat moet ik misschien eens proberen dan. Want ik heb nu totaal geen ritme, wist ook eigenlijk niet hoe ik moest ademhalen verder.. Heel diep of juist wat oppervlakkiger?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat goed voelt. Probeer eens 3 stappen in, 3 stappen uit. Dan merk je vanzelf of er iets bij of af moetquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jij doet het met een x aantal stappen.. Ja dat moet ik misschien eens proberen dan. Want ik heb nu totaal geen ritme, wist ook eigenlijk niet hoe ik moest ademhalen verder.. Heel diep of juist wat oppervlakkiger?
Vandaag een andere route gelopen. Niet meer recht door een park, maar over een breed fietspad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet? Hier nog steeds slakken all over the place...
En o ja: ze hadden vandaag ook het gras gemaaid waar ik gister nog over zeurde dat het hoger stond dan mijn knieën.
It's funny
Diep, je hebt de zuurstof nodig. En probeer je ademhaling ook laag (buik) te houden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jij doet het met een x aantal stappen.. Ja dat moet ik misschien eens proberen dan. Want ik heb nu totaal geen ritme, wist ook eigenlijk niet hoe ik moest ademhalen verder.. Heel diep of juist wat oppervlakkiger?![]()
Ik heb ook een andere route gelopen, maar dat was omdat ik steeds aangevallen wordt door ganzen met jongenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vandaag een andere route gelopen. Niet meer recht door een park, maar over een breed fietspad.
En o ja: ze hadden vandaag ook het gras gemaaid waar ik gister nog over zeurde dat het hoger stond dan mijn knieën.hoe n grote boog ik ook om ze heen maak
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
je hebt 2 stappen per actie, inademen, 2 stappen, uitademen 2 stappen, etc etc. Je zal niet heel diep inademen of heel oppervlakkig. Je kan wel een paar keer heel diep ademhalen, maar het zal na een tijdje vanzelf gaan.check en check, ga het even uitproberen vrijdagquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat goed voelt. Probeer eens 3 stappen in, 3 stappen uit. Dan merk je vanzelf of er iets bij of af moetDat probeerde ik tijdens de wandelmomentjes inderdaad te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Diep, je hebt de zuurstof nodig. En probeer je ademhaling ook laag (buik) te houden.![]()
Gewoon doet wat voor jou natuurlijk voelt, desnoods Evy aan de kant zetten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ingewikkeldEvy zegt: loop op de muziek op een lekker tempo - maar haar tempo is zo langzaam dat het me te zwaar wordt. En m'n eigen tempo is volgens mij weer veel te snel.. En ondertussen weet ik niet hoe ik moet ademhalen en vergeet ik ook elke keer weer dat ik niet nog wat moet eten vlak voor het lopen
Man man man.. En ik maar denken dat een beetje rennen simpel was![]()
![]()
Dat kunnen gemene beesten zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere route gelopen, maar dat was omdat ik steeds aangevallen wordt door ganzen met jongenhoe n grote boog ik ook om ze heen maak
Ik fiets er altijd met een enorme bocht omheen.
![]()
Ik word er knettergek van, ze zijn zo agressief dit jaar! Als ik aan kom rennen beginnen ze al te blazen, en als ik er langs ren met een groooooote boog vliegen ze me aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kunnen gemene beesten zijnIk fiets er altijd met een enorme bocht omheen.
Whaha die ganzen gaan hard manquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere route gelopen, maar dat was omdat ik steeds aangevallen wordt door ganzen met jongenhoe n grote boog ik ook om ze heen maak
als kind vond ik dat fantastisch, beetje steentjes gooien
![]()
Grrrr, ganzen! Rotbeesten dat het zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ze zijn hier langs het kanaal wel redelijk opgevoed. Als ze de weg over willen steken, doen ze dat netjes bij het zebrapad en dan wachten ze ook tot er geen auto meer aankomt. En dan met zijn allen in een rijtje oversteken. Met 2 ganzen als klaar-over.
It's funny
Hoi![]()
Super geslaagd rondje al zeg ik het zelf
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, dat vind ik dan wel weer tof. Ik vind het ook echt wel mooie dieren, en die jongen zijn ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Grrrr, ganzen! Rotbeesten dat het zijn.![]()
Nou ja, ze zijn hier langs het kanaal wel redelijk opgevoed. Als ze de weg over willen steken, doen ze dat netjes bij het zebrapad en dan wachten ze ook tot er geen auto meer aankomt. En dan met zijn allen in een rijtje oversteken. Met 2 ganzen als klaar-over.. Maar ze vinden mij geloof ik niet zo leuk
Fijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Maraca het volgende:
Hoi![]()
Super geslaagd rondje al zeg ik het zelf![]()
![]()
En op tijd weer binnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Maraca het volgende:
Hoi![]()
Super geslaagd rondje al zeg ik het zelfNou nou, we hebben toch wel een doelpunt gescoordquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef GlenHighland het volgende:
Zo dadelijk hardlopend naar de vuilnisbak (om de oranje troep in te kieperen)
Hier hebben ze laatst een hele dag over een groot kruispunt gewaggeld, fantastischquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Grrrr, ganzen! Rotbeesten dat het zijn.![]()
Nou ja, ze zijn hier langs het kanaal wel redelijk opgevoed. Als ze de weg over willen steken, doen ze dat netjes bij het zebrapad en dan wachten ze ook tot er geen auto meer aankomt. En dan met zijn allen in een rijtje oversteken. Met 2 ganzen als klaar-over.Elke keer als het licht op groen ging, gingen zij in alle rust oversteken in een rij, waardoor het alweer rood was als de auto's weer konden rijden. Ik heb dat op de heenweg en op de terugweg die dag 5 minuten staan aankijken, puur voor de lol
![]()
![]()
Topperquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Maraca het volgende:
Hoi![]()
Super geslaagd rondje al zeg ik het zelf![]()
![]()
![]()
Echt zo gaaf om te zien dat de km's omhoog gaan en de tijd omlaag. Dát is die runners high. Dat is die trots op je eigen kunnen. The sky is the limit!
En nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar die whey shakes![]()
Niet te zuipenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Maraca het volgende:
Echt zo gaaf om te zien dat de km's omhoog gaan en de tijd omlaag. Dát is die runners high. Dat is die trots op je eigen kunnen. The sky is the limit!
F means you're fucked![]()
Oehh, laat je even weten hoe het smaakt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Maraca het volgende:
Weet ik, ik kan er ook echt niet mee zitten, maar het is zo leuk om te roepenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou nou, we hebben toch wel een doelpunt gescoord![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Rocky stijl een glas rauwe eieren achterover gooien met je brakke bek om 5 uur 's ochtends![]()
![]()
Goh, wat een rust ineens op Facebook.![]()
Ik had net al een update in de trant van dat iedereen ineens sportverslaggever is, maar nu...
It's funny
Het interesseert mij verder ook niet hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Weet ik, ik kan er ook echt niet mee zitten, maar het is zo leuk om te roepennog één wedstrijd en dan is het weer mooi geweest
Ik zit iedereen te pm'en. In yo facequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Goh, wat een rust ineens op Facebook.![]()
Ik had net al een update in de trant van dat iedereen ineens sportverslaggever is, maar nu...![]()
![]()
Hee maar Wiehoe, die heeft nu weer gewoon de uitslag goed waardoor z'n hardloopshirt steeds dichterbij komt![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Op naar de OS (met hardlopen en zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder ook niet hoornog één wedstrijd en dan is het weer mooi geweest
)
![]()
Als die supporters in Charkov nou slim zijn gaan ze met die Duitsers een feestje bouwen. Anders hebben ze dat hele takke eind voor niks gereden/gevlogen
Duits spreken kunnen we allemaal tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Als die supporters in Charkov nou slim zijn gaan ze met die Duitsers een feestje bouwen. Anders hebben ze dat hele takke eind voor niks gereden/gevlogen![]()
![]()
Heb nu de aardbei variant. Eerste indruk toen ik eraan rook was "oh wat zoet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oehh, laat je even weten hoe het smaakt?" maar het heeft een subtiel aardbei smaakje. Best goed te doen. Heel licht en subtiel
Zal wel goed komen, de Duitsers zullen immers van blijdschap wel wat gratis bier weggevenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Als die supporters in Charkov nou slim zijn gaan ze met die Duitsers een feestje bouwen. Anders hebben ze dat hele takke eind voor niks gereden/gevlogen![]()
![]()
En leuke openingsceremoniequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Klopt. Op naar de OS (met hardlopen en zo)
en andere leuke sporten
Zo is het maar net. Ben blij met van Persie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Hee maar Wiehoe, die heeft nu weer gewoon de uitslag goed waardoor z'n hardloopshirt steeds dichterbij komt![]()
![]()
. Dacht even dat het bij 2-0 bleef
![]()
Volle punten gescoort![]()
![]()
Scheelt, dat kost daar toch geen drolquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, de Duitsers zullen immers van blijdschap wel wat gratis bier weggeven
Ik wil ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu de aardbei variant. Eerste indruk toen ik eraan rook was "oh wat zoet!" maar het heeft een subtiel aardbei smaakje. Best goed te doen. Heel licht en subtiel
maar ik heb mijn staafmixer thuis laten liggen
Waar had je het gekocht als ik vragen mag ?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Klopt. Op naar de OS (met hardlopen en zo)
Veel beter!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En leuke openingsceremonieen andere leuke sporten
It's funny
Nee nee, het kan nog!! Zeiden ze net!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
Het is weer voorbij en dat is primaaaaaa, Viiivvaaaaa Hollandia![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh heerlijk Judo en Boksen kijken, de echte sportenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En leuke openingsceremonieen andere leuke sporten
![]()
![]()
![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)variety-pack-sachetsquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar ik heb mijn staafmixer thuis laten liggen
Waar had je het gekocht als ik vragen mag ?
Duitsland moet winnen van Denemarken , en wij met genoeg verschil van Portugal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee nee, het kan nog!! Zeiden ze net!![]()
Ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee nee, het kan nog!! Zeiden ze net!
It's funny
Oh ja, judo is altijd spannend. En ik vind schoonspringen ook altijd heel kunstigquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh heerlijk Judo en Boksen kijken, de echte sporten
Ik ook niet! Maar die man op tv zei dat netquote:
Je hebt die van B&F toch? Appeltaart is blergh, echt niet lekker. De vanille valt erg mee (de meeste vanille smaken vind ik smerig, maar deze beviel positief).quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu de aardbei variant. Eerste indruk toen ik eraan rook was "oh wat zoet!" maar het heeft een subtiel aardbei smaakje. Best goed te doen. Heel licht en subtiel
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heerlijk om te kijken ja. Wat een lichaamscontrole hebben die mensen, daar heb ik serieus respect voor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, judo is altijd spannend. En ik vind schoonspringen ook altijd heel kunstig![]()
Allemaal aan de whey![]()
Man, niemand had het er zelfs over voordat slacker ermee kwam. En nu drinkt/wil iedereen het, of ze nou 2 uur lopen of net een week zijn gestart![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lost het een beetje fatsoenlijk op? Ik heb niet zo'n hippe shaker
Ik denk dat ik mijn status op FB bij elk ditje en datje van schoonspringen ook ga updaten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, judo is altijd spannend. En ik vind schoonspringen ook altijd heel kunstig
It's funny
Ho ho ik niet, wat de boerin niet kent....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
Man, niemand had het er zelfs over voordat slacker ermee kwam. En nu drinkt/wil iedereen het, of ze nou 2 uur lopen of net een week zijn gestart![]()
![]()
Extra eiwitten kan nooit kwaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
![]()
Ik zou me schamen als ze nu nog door zouden gaan. Hoe vaak wil je verliezen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee nee, het kan nog!! Zeiden ze net!![]()
Idem.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho ik niet, wat de boerin niet kent....Ja doei.![]()
Maar dit zoep'n we toch weg?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho ik niet, wat de boerin niet kent....![]()
Hier niet. Aan aan de blokjes oude kaas en zaanse spekquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt die van B&F toch? Appeltaart is blergh, echt niet lekker. De vanille valt erg mee (de meeste vanille smaken vind ik smerig, maar deze beviel positief).Ja, ga gewoon alles proberen en dan eens kijken of ik er echt iets van merk
Ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
Man, niemand had het er zelfs over voordat slacker ermee kwam. En nu drinkt/wil iedereen het, of ze nou 2 uur lopen of net een week zijn gestartPaar klontjes. Heb het met een vork zitten roerenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi
Lost het een beetje fatsoenlijk op? Ik heb niet zo'n hippe shakerPreciesquote:
Jedi mind trickquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
Man, niemand had het er zelfs over voordat slacker ermee kwam. En nu drinkt/wil iedereen het, of ze nou 2 uur lopen of net een week zijn gestart
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik niet! Ik weet niet hoor, ik vind niet dat ik het nodig hebquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:46 schreef GotC het volgende:
Man, niemand had het er zelfs over voordat slacker ermee kwam. En nu drinkt/wil iedereen het, of ze nou 2 uur lopen of net een week zijn gestartik ren net 10km, daar is echt geen spannende shake voor nodig. Ik eet wel een crackertje een uurtje van te voren of zo
Heb je toevallig aandelen hierin?quote:
Maar kun je niet gewoon een ei opeten? Of twee? Dat is toch veel lekkerderOf zeg ik nu iets heel stoms
![]()
![]()
Het verbaasd me ook alleen. Paar mensen aan de whey? De rest ook gelijk. Paar mensen met een Garmin? Nu heeft een aardige groep hier er 1. Dat soort dingenquote:![]()
![]()
![]()
Your Jedi tricks don't work on mequote:
Ik ben niet zo van de eieren bakken s'morgens voor werkquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Maar kun je niet gewoon een ei opeten? Of twee? Dat is toch veel lekkerderOf zeg ik nu iets heel stoms
Dan moet alles vloeibaar en makkelijk zijn
Kan maar dan moet je er tegen eten denk ik , shake is ook sneller klaar. Lang leve de luie hond zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Dus als ik voortaan in een string ga hardlopen... Dat wordt vast een ragequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Het verbaasd me ook alleen. Paar mensen aan de whey? De rest ook gelijk. Paar mensen met een Garmin? Nu heeft een aardige groep hier er 1. Dat soort dingen![]()
![]()
Rage![]()
Dit is gewoon een schoolplein hier![]()
![]()
![]()
![]()
Rauw dus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de eieren bakken s'morgens voor werkDan moet alles vloeibaar en makkelijk zijn
It's funny
Just my thoughtsquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Nee, zou wel goed idee zijn trouwens.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Precies, lekker boeiend of het nut heeft: de rest heeft t, ik wil ook!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik voortaan in een string ga hardlopen... Dat wordt vast een rage![]()
Rage![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dat er al een Mr.Mo is, maar andersquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Kwiwi en ik zijn voor elkaar gemaakt![]()
Nee niet echtquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Over kwiwi gesproken: nog een leuk reltopic ergens?Of je moet je UI even in zwart/rood/geel veranderen
![]()
![]()
Pff.. mijn pappa heeft een mooiere auto dan jouw pappaquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kan maar dan moet je er tegen eten denk ik , shake is ook sneller klaar. Lang leve de luie hond zijn.
[..]
Dus als ik voortaan in een string ga hardlopen... Dat wordt vast een rage![]()
Rage![]()
![]()
Zal ik je vertellen dat ik me er nog niet eens in verdiept heb wat dat whey precies is? Waar het goed voor is en zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Het verbaasd me ook alleen. Paar mensen aan de whey? De rest ook gelijk. Paar mensen met een Garmin? Nu heeft een aardige groep hier er 1. Dat soort dingen
Is duurder, heb het uitgerekendquote:
Mijn papa is directeur bij de Mac Donaldsquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. mijn pappa heeft een mooiere auto dan jouw pappaIn yo face
![]()
![]()
![]()
Shit, hier kan ik dus nooit tegenopquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn papa is directeur bij de Mac DonaldsIn yo face
![]()
![]()
![]()
Shit, wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
It's funny
Mijn pappa is Ronald McDonaldquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
Oh ja.. details...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is dat er al een Mr.Mo is, maar anders![]()
[..]
Nee niet echtOf je moet je UI even in zwart/rood/geel veranderen
en ja, nee, gewoon na zondag weer m'n normale strenge Hetty
Ja doei.![]()
Misschien moet ik voor mijn UI ook maar eens een Duits sjaaltje knutselen... Spreid je winkansen en zo...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
eiwitten => spierherstel/opbouw.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik me er nog niet eens in verdiept heb wat dat whey precies is? Waar het goed voor is en zo?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is toch ook cool, al die grafiekjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Paar mensen met een Garmin? Nu heeft een aardige groep hier er 1. Dat soort dingen![]()
Als ik een man was had ik er een stijfje van gekregen
![]()
![]()
![]()
Motherland Russia !quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hierna ga ik gewoon voor England zijn![]()
Is dit de voorspelsjaal?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien moet ik voor mijn UI ook maar eens een Duits sjaaltje knutselen... Spreid je winkansen en zo...
Grootste Oranjefaal van het jaar
Ik ben een man en ik krijg er geen stijfje vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch ook cool, al die grafiekjesAls ik een man was had ik er een stijfje van gekregen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik gewoon met m'n ogen dicht een vinger op de kaart van Europa ga zettenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hierna ga ik gewoon voor England zijn![]()
![]()
True... Maar gewoon eten moet voor de gemiddelde Evy/Renate loper toch voldoende zijn? Kijk, als je HM's loopt snap ik dat het nut kan hebben. Maar ik denk niet dat het voor mij een meerwaarde heeftquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tik em aan vrouwe !quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik blijf lekker bij m'n oldskool stopwatchhorloge, afstandmeten en yoghurt![]()
yoghurtquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik blijf lekker bij m'n oldskool stopwatchhorloge, afstandmeten en yoghurtdat kan ik hele dagen eten.
![]()
Probeer het eens zou ik zeggen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True... Maar gewoon eten moet voor de gemiddelde Evy/Renate loper toch voldoende zijn? Kijk, als je HM's loopt snap ik dat het nut kan hebben. Maar ik denk niet dat het voor mij een meerwaarde heeft![]()
Nope, tijdens het WK had m'n UI dat sjaaltje ook alquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit de voorspelsjaal?
Grootste Oranjefaal van het jaar
Grapjequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope, tijdens het WK had m'n UI dat sjaaltje ook al
Ik weet ook niet of het een echte meerwaarde heeft voor mij. Ben zelf van het proberen en zo'n sample pack is geinig om te proberen. En met mijn werkschema vergeet ik rustig te ontbijten en avondeten schiet er ook wel eens bij in, dus wie weetquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True... Maar gewoon eten moet voor de gemiddelde Evy/Renate loper toch voldoende zijn? Kijk, als je HM's loopt snap ik dat het nut kan hebben. Maar ik denk niet dat het voor mij een meerwaarde heeft
Meh, ik vind gewoon eten echt veel te lekker om het te verwisselen voor shakes. Ik heb een aantal weken verplicht op shakes moeten leven, ik ben zo blij dat ik ze niet meer hoef! Vast eten FTW!! Tegen de tijd dat ik een HM ga lopen kijken we wel weer verder.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je zou het in theorie idd uit normale voeding kunnen halen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True... Maar gewoon eten moet voor de gemiddelde Evy/Renate loper toch voldoende zijn? Kijk, als je HM's loopt snap ik dat het nut kan hebben. Maar ik denk niet dat het voor mij een meerwaarde heeftIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Denk dat dit een groot misverstand is, een shake is geen maaltijdvervanger(!!!). Het is een supplement, dus na je hardlopen wat eiwitten naar binnen werken en daarna gewoon eten en drinken zoals je normala doet. Als je maaltijden gaat vervangen met een shake ben je slecht bezig (nouja, een keertje een ontbijt vervangen kan geen kwaad, maar dat moet dan echt een uitzondering zijn, imo).quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meh, ik vind gewoon eten echt veel te lekker om het te verwisselen voor shakes. Ik heb een aantal weken verplicht op shakes moeten leven, ik ben zo blij dat ik ze niet meer hoef! Vast eten FTW!! Tegen de tijd dat ik een HM ga lopen kijken we wel weer verder.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh ja dan kan ik me dat wel voorstellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meh, ik vind gewoon eten echt veel te lekker om het te verwisselen voor shakes. Ik heb een aantal weken verplicht op shakes moeten leven, ik ben zo blij dat ik ze niet meer hoef! Vast eten FTW!! Tegen de tijd dat ik een HM ga lopen kijken we wel weer verder.Maar het is ook maar een aanvulling van he
![]()
![]()
Lijntje coke, pilletje xtc voordat je gaat rennenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef kwiwi het volgende:
Ach, als iedereen gewoon doet waar hij/zij zin in heeft is het prima tochzoef zoef zoef wat gaat dat hard
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat dit een groot misverstand is, een shake is geen maaltijdvervanger(!!!). Het is een supplement, dus na je hardlopen wat eiwitten naar binnen werken en daarna gewoon eten en drinken zoals je normala doet. Als je maaltijden gaat vervangen met een shake ben je slecht bezig (nouja, een keertje een ontbijt vervangen kan geen kwaad, maar dat moet dan echt een uitzondering zijn, imo).![]()
Oh zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel dat ik, in plaats van die shakes, liever een cracker met kaas eet na een training.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Denk dat dit een groot misverstand is, een shake is geen maaltijdvervanger(!!!). Het is een supplement, dus na je hardlopen wat eiwitten naar binnen werken en daarna gewoon eten en drinken zoals je normala doet. Als je maaltijden gaat vervangen met een shake ben je slecht bezig (nouja, een keertje een ontbijt vervangen kan geen kwaad, maar dat moet dan echt een uitzondering zijn, imo).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan voel je alleen maar een rukwind voorbij komenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijntje coke, pilletje xtc voordat je gaat rennenzoef zoef zoef wat gaat dat hard
![]()
![]()
Morgen "uitslapen"Alleen hopelijk kom ik nog in slaap. Barst van de energie
Ik denk dat ik er wel iets aan kan hebben. Net even gekeken wat ik gegeten heb vandaag en ik kom met moeite (omdat ik 0,0 trek had, vooral vanavond) aan de 1200 kcal.
Daar zit dan wel 2 keer yoghurt en een portie rundergehakt bij, maar het houdt niet echt over
Nou ja, het is mooi geweest voor vandaag. Ik ga lekker in bed, morgen weer werken... Pffff[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou het wel op een bakkie kwark met fruit, lijkt me beter te pruimen
wat een ruk wedstrijd trouwens![]()
Mwah hangt er een beetje vanaf wat je de rest van de dag doet. Als je zoals ik de hele dag op school zit , verbrand je een stuk minder dan bijvoorbeeld een stratenmaker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Yuki het volgende:
Ik denk dat ik er wel iets aan kan hebben. Net even gekeken wat ik gegeten heb vandaag en ik kom met moeite (omdat ik 0,0 trek had, vooral vanavond) aan de 1200 kcal.
Daar zit dan wel 2 keer yoghurt en een portie rundergehakt bij, maar het houdt niet echt over![]()
Dan moet je dus gewoon meer gaan etenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Yuki het volgende:
Daar zit dan wel 2 keer yoghurt en een portie rundergehakt bij, maar het houdt niet echt over![]()
![]()
Volgens mij heeft de gemiddelde persoon wel een BMR van 1400 of meer. Dus daarna gaat die vlieger pas op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah hangt er een beetje vanaf wat je de rest van de dag doet. Als je zoals ik de hele dag op school zit , verbrand je een stuk minder dan bijvoorbeeld een stratenmaker.![]()
Slaap zequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, het is mooi geweest voor vandaag. Ik ga lekker in bed, morgen weer werken... Pffff![]()
![]()
Ja, gewoon.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon meer gaan etenVanmorgen was niet zo'n punt, maar vanmiddag ben ik nog best actief geweest. Fietsen naar de stad, fietsen naar Runnersworld, fietsen naar huis, huishouden... Bovendien gisteravond hardgelopen en morgenmiddag/-avond weer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah hangt er een beetje vanaf wat je de rest van de dag doet. Als je zoals ik de hele dag op school zit , verbrand je een stuk minder dan bijvoorbeeld een stratenmaker.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik vind dat ook vrij lastig moet ik zeggen, kom meestal ook maar net aan 1200 kcal per dag.. En als ik een keer ongezonder eet aan 1400 o.i.d. Maar heb eigenlijk nooit zoveel honger.quote:![]()
Ik heb vooral de laatste tijd heel weinig eetlust. Vandaag gewoon ontbeten, geluncht en een warme maaltijd + bakje yoghurt met fruit gegeten, maar niets daarvan gaat geheel van harte. Meer eten zou gewoon niet gelukt zijn vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vrij lastig moet ik zeggen, kom meestal ook maar net aan 1200 kcal per dag.. En als ik een keer ongezonder eet aan 1400 o.i.d. Maar heb eigenlijk nooit zoveel honger.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat is ook gewenning. Als ik een tijd geen tussendoortjes eet (banaan/appel/boterham om 10.30/15.30) dan mis ik ze niet. Doe ik het een paar dagen wel dan krijg ik echt trek op dat tijdstip.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vrij lastig moet ik zeggen, kom meestal ook maar net aan 1200 kcal per dag.. En als ik een keer ongezonder eet aan 1400 o.i.d. Maar heb eigenlijk nooit zoveel honger.![]()
Ik eet als een bouwvakker! (scheelt wel dat m'n schildklier iets te hard werkt, maar anders zou ik omvallen)![]()
Ik heb dat heel lang gehad. Kon alles eten, had altijd wel een beetje trek en soms gewoon echt honger. Voordeel van een mindere eetlust is dat ik wat overtollige kilootjes verliesquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik wou dat ik dat had. Mijn mannenlijf gilt continu: yooooo bijtanken die hap!maar zolang ik m'n eiwitten niet bijhoud "eet" ik ook m'n spieren op. En da's dan weer niet de bedoeling
Wat voor bodybuilder ben jij wel nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dat heel lang gehad. Kon alles eten, had altijd wel een beetje trek en soms gewoon echt honger. Voordeel van een mindere eetlust is dat ik wat overtollige kilootjes verliesmaar zolang ik m'n eiwitten niet bijhoud "eet" ik ook m'n spieren op. En da's dan weer niet de bedoeling
Dat gebeurt echt niet zomaar hoor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dat heel lang gehad. Kon alles eten, had altijd wel een beetje trek en soms gewoon echt honger. Voordeel van een mindere eetlust is dat ik wat overtollige kilootjes verliesmaar zolang ik m'n eiwitten niet bijhoud "eet" ik ook m'n spieren op. En da's dan weer niet de bedoeling
Vind het ook erg jammer dat dan vervolgens een schoolplein vergelijking wordt gemaakt, want door dit topic leer je juist dit soort dingen kennen waardoor je dus het beste uit jezelf kunt halen. Iedereen kan dan voor zichzelf een afweging maken of het een toevoeging is.
Joh, been there, done that... En als je een periode gehad hebt waarin je niet eens een boodschappentas kan tillen gedurende 5 minuten (die niet zwaarder was dan 5 kilo), dan weet je dat je op moet passenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat voor bodybuilder ben jij wel nietDat gebeurt echt niet zomaar hoor
Als je afvalt, raak je hoe dan ook niet alleen vet kwijt. Je breekt ook spieren af. Dat effect kan je verminderen door flink veel eiwitten te eten en goed te sporten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Viel ik maar af.. *frustratie* *zucht*
Vrijdag weer lopen, denk niet dat ik zo snel ben als afgelopen dinsdag, maar ga gewoon weer voor de 10km/uur ongeveer. Zin in.Ja doei.![]()
Ben ik het wel een beetje mee eens ja. True, zonder dit topic was ik er nooit over na gaan denken en had ik het ook waarschijnlijk nooit gebruikt... Maar je komt wel eens iets tegen en op basis van tips ga je iets nieuws proberen. Zolang je dat niet doet "omdat de rest het ook doet", is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]Vind het ook erg jammer dat dan vervolgens een schoolplein vergelijking wordt gemaakt, want door dit topic leer je juist dit soort dingen kennen waardoor je dus het beste uit jezelf kunt halen. Iedereen kan dan voor zichzelf een afweging maken of het een toevoeging is.
Moet jij afvallen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag weer lopen, denk niet dat ik zo snel ben als afgelopen dinsdag, maar ga gewoon weer voor de 10km/uur ongeveer. Zin in.
10 km/uur is een droomsnelheid voor mij. Geniet ervan vrijdag!
Huh, jij bent toch niet te zwaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag weer lopen, denk niet dat ik zo snel ben als afgelopen dinsdag, maar ga gewoon weer voor de 10km/uur ongeveer. Zin in.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joh, been there, done that... En als je een periode gehad hebt waarin je niet eens een boodschappentas kan tillen gedurende 5 minuten (die niet zwaarder was dan 5 kilo), dan weet je dat je op moet passen
Als je afvalt, raak je hoe dan ook niet alleen vet kwijt. Je breekt ook spieren af. Dat effect kan je verminderen door flink veel eiwitten te eten en goed te sporten.Geef die tas maar snel hier dan
![]()
Dat is wel waar ja, maar je bouwt in eerste instantie spieren op. Pas op het moment dat je lichaam code rood geeft van: Heuj je reservers zijn langdurig op , dan gaan ze over op wat het meeste energie kost: de spieren. Maargoed je hebt wel gelijk though![]()
![]()
Lijkt me trouwens stug dat ook maar een persoon hier een Garmin heeft -omdat de rest dat ook heeft- en aan de Whey's begint -omdat de rest dat ook doet-.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik het wel een beetje mee eens ja. True, zonder dit topic was ik er nooit over na gaan denken en had ik het ook waarschijnlijk nooit gebruikt... Maar je komt wel eens iets tegen en op basis van tips ga je iets nieuws proberen. Zolang je dat niet doet "omdat de rest het ook doet", is er niks aan de hand toch?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jawelnog flink ook, alleen kleding doet 'n hoop goed!
Maar het wil allemaal niet zo meer. Vorige keer veel afgevallen op verkeerde manier (te weinig eten voor de hoeveelheid sporten) en nu eet ik goed en sport ik goed en gebeurt er niet zoveel. Best stom. Maargoed, we zetten door
Ja doei.![]()
Misschien ben ik ook nog lang niet op dat punt, maar het heeft veel tijd gekost om weer een beetje normale spierkracht te krijgen (en ben absoluut niet op m'n oude niveau, ben nog steeds kippenkracht). Ik wil geen risico's lopen en ga dus liever heel vroeg aan de eiwittenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Geef die tas maar snel hier dan
![]()
Dat is wel waar ja, maar je bouwt in eerste instantie spieren op. Pas op het moment dat je lichaam code rood geeft van: Heuj je reservers zijn langdurig op , dan gaan ze over op wat het meeste energie kost: de spieren. Maargoed je hebt wel gelijk though
Ik zou dus ook eigenlijk iets aan spieroefeningen voor m'n armen moeten doen maar die vind ik zoooooo vervelend![]()
Zou je dan niet stabiel blijven in gewicht omdat de vetjes verbranden en er spieren voor in de plaats komen? Dan val je niet af, maar je wordt wel gezonder!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Jawelnog flink ook, alleen kleding doet 'n hoop goed!
Maar het wil allemaal niet zo meer. Vorige keer veel afgevallen op verkeerde manier (te weinig eten voor de hoeveelheid sporten) en nu eet ik goed en sport ik goed en gebeurt er niet zoveel. Best stom. Maargoed, we zetten door♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh, 't gaat me niet om gewicht hoor, dat houd ik niet eens bijmaar cm's schieten ook niet zo op.
Ja doei.![]()
Oh, da's wel balen danquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, 't gaat me niet om gewicht hoor, dat houd ik niet eens bijmaar cm's schieten ook niet zo op.
Nou ja, hè, we blijven proberenEn verder is m'n leven tof genoeg dus laat me er niet al te vaak door uit 't veld slaan, maar zou het niet erg vinden als ik óók over m'n lichaam wat meer tevreden kon zijn!
Ja doei.![]()
*schenkt glaasje roosvicee in voor moblo* Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hè, we blijven proberenEn verder is m'n leven tof genoeg dus laat me er niet al te vaak door uit 't veld slaan, maar zou het niet erg vinden als ik óók over m'n lichaam wat meer tevreden kon zijn!
![]()
![]()
![]()
Ach, ik weet iig dat ik gezond leef (eten, sporten, matig met alcohol, dat soort shit) en da's 't belangrijkste!
Ja doei.![]()
Kettlebellquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook nog lang niet op dat punt, maar het heeft veel tijd gekost om weer een beetje normale spierkracht te krijgen (en ben absoluut niet op m'n oude niveau, ben nog steeds kippenkracht). Ik wil geen risico's lopen en ga dus liever heel vroeg aan de eiwitten
Ik zou dus ook eigenlijk iets aan spieroefeningen voor m'n armen moeten doen maar die vind ik zoooooo vervelend![]()
![]()
![]()
Een gezond lichaam is inderdaad veel meer waard dan slechts een slank lichaamquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik weet iig dat ik gezond leef (eten, sporten, matig met alcohol, dat soort shit) en da's 't belangrijkste!
![]()
![]()
Welterusten!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef Shravani het volgende:
Hier ook maar richting bed , slaap lekker voor wie nog wakker zijn![]()
Ja doei.![]()
Approved by dr.sexyquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
Een gezond lichaam is inderdaad veel meer waard dan slechts een slank lichaam![]()
![]()
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Verschillende schoenen gepast en rondgerend in de winkel als op een loopbandZag eruit. Het zijn de Asics GT-2170 geworden in het groen/grijs.Ga ze morgenvroeg uitproberen op de 5 km
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef egelhond het volgende:
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Verschillende schoenen gepast en rondgerend in de winkel als op een loopbandZag eruit. Het zijn de Asics GT-2170 geworden in het groen/grijs.Ga ze morgenvroeg uitproberen op de 5 km
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gekocht vandaag, maar dan de vrouwenversie
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
lol, ik heb de zelfde volgens mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef egelhond het volgende:
[ afbeelding ]
Ecosia
Die heb je verdientquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef Jumparound het volgende:
zo.
http://www.endomondo.com/workouts/63542213
ik ga een biertje drinkenProost!
![]()
mijn verste afstand ooit
ik had echt geen zin om voetbal te kijken ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hier ook maar 's aflsuiten. Eens kijken of ik nog weet hoe ik voor m'n plezier een boek moet lezenMorgen nog wel even wat laatste scriptiedingen doen maar wil ook weer eens lekker boeken gaan lezen
eens zien wat er hier nog ongelezen in de kast staat
Truste!!!
Ja doei.![]()
Misschien oud nieuws, maar als er nog mensen zijn die zich willen inschrijven voor de Dam tot Dam en te laat waren: er zijn nog plaatsen mogelijk via Viva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo hardlopers.
Nederland
Drama
Kutvoetbal (behalve Cambuur)
Vrijdag weer hardlopen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Had iemand hier gister gezegd ook wel zo'n buurman als de mijne te willen,vanwege m'n garmin horloge? Diegene mag 'm per direct komen ophalen( mijn buurman dus he), hij staat nu namelijk z'n grof vuil van boven verdieping naar beneden te tillen![]()
Lekker tijdstip
*giet er nog maar een glas whiskey in*
@ Jump super loopje!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:02 schreef wyccie het volgende:
Misschien oud nieuws, maar als er nog mensen zijn die zich willen inschrijven voor de Dam tot Dam en te laat waren: er zijn nog plaatsen mogelijk via Viva.doe eens gek. ik heb me aangemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
bijgelezen en nu maar even een uurtje vroeger naar huis zodat ik nog lekker bij daglicht kan lopen...
deels nieuwe route en dan vind ik het lekker als het nog licht is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Morning
Ha, ik heb wat teweeg gebracht!. Dames en heren, het is niet zozeer het 'oh die doet het dan doe ik het ook maar' principe wat ik bedoelde. Meer..vorig jaar had niemand het over Garmin of whey, en daardoor deed niemand/weinig mensen ermee. Nu zijn er een aantal mensen mee begonnen en denken toch wel een redelijk aantal anderen 'hey, dat ga ik ook proberen!' of 'hey, dat wil ik ook hebben!'.
Soort trending dat hier aan de gang is. Meer niet! En of iemand nou dat spul gebruikt om af te vallen of om spieren te behouden: Boeiend. Het was een observatie, nothing more, nothing less, mkay?
Zo.![]()
foei! Die shakes zijn niet bedoeld als maaltijdvervanging. In principe kun je zonder maar dan moet je wel erg eiwitrijk eten. Ik gebruik het zelf omdat ik spierpijn heb na > 10 km lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het een echte meerwaarde heeft voor mij. Ben zelf van het proberen en zo'n sample pack is geinig om te proberen. En met mijn werkschema vergeet ik rustig te ontbijten en avondeten schiet er ook wel eens bij in, dus wie weet
Gisteren gelopen, ging wel ok en ben vandaag minder stram maar ik ben de pijntjes wel beu. Nu even een paar dagen rust en als dat goed gaat zondag 5 km doen. En afhankelijk van hoe het zondag gaat beslis ik of ik een week rust neem. Gelukkig hebben we de sportschool nog. Daar heb ik stiekem best zin in. Vroeger deed ik altijd maar wat en nu heb ik echt een programma op een soort usb stick staan
. Steek ik in het apparaat en dan zegt ie wat ik moet doen en als ik klaar ben wat het volgende apparaat is
. Hoe hip. Mind you: het is wel 8 jaar geleden dat ik voor het laatst in een sportschool was (muv die keer op de loopband in de winter)
.
Niet meer actief op Fok!![]()
terug...... nu eerst maar alles even overzetten van mijn GARMIN op de laptop en hetstellen met een SHAKE
en net op tijd voor de regen zie ik
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug...... nu eerst maar alles even overzetten van mijn GARMIN op de laptop en hetstellen met een SHAKE
Smeer ik even een boterham met kaas
niet elke keer knallen is meer rendement als je wel knalt, heb ik inmiddels geleerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag weer lopen, denk niet dat ik zo snel ben als afgelopen dinsdag, maar ga gewoon weer voor de 10km/uur ongeveer. Zin in..
Oh goeiemorgen btw. Heb honger maar moet nog een uur wachten
(ontbijt staat in koelkast op t werk)
prima combinatie van koolhydraten en eiwitten ....shake it, babe!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Smeer ik even een boterham met kaas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik beschouw shakes niet als eten of drinken maar als supplement dus ik kan prima en een shake en een bth met kaas nemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Smeer ik even een boterham met kaas
Geloof trouwens niet dat een bth kaas net zoveel doet voor je spierherstel als een shake.
*smijt boterham met kaas in de blender*quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prima combinatie van koolhydraten en eiwitten ....shake it, babe!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na m'n 7km intervalletjes van gisteren herstellen m'n spieren zich maar zelfquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:07 schreef Viking84 het volgende:
Geloof trouwens niet dat een bth kaas net zoveel doet voor je spierherstel als een shake.
als ze al ergens last van hebben, want ik voel me prima
Ik droomde vannacht dat ik de 10km had gelopen![]()
Keep on dreamingquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:14 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het idee dat ik misschien last heb van hielspoor, tijdens het lopen elke keer wat last van mijn hiel, dus komende loop even wat rustiger lopen en andere route...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
hoe zou je route daaraan kunnen bijdragen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
![]()
Ik heb het idee dat ik misschien last heb van hielspoor, tijdens het lopen elke keer wat last van mijn hiel, dus komende loop even wat rustiger lopen en andere route...Niet meer actief op Fok!![]()
jij had toch geen probleem met lopen in de regen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
en net op tijd voor de regen zie ik
Nu heb ik daar spontaan trek inquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Smeer ik even een boterham met kaaszo'n lekkere volkoren boterham met jong belegen
!
![]()
Op een groot gedeelte van mijn route loopt de weg schuin af naar de zijkant en dan voel ik dat de druk op mn linkerhiel vrij groot is, dus dat zou er aan kunnen bijdragen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe zou je route daaraan kunnen bijdragen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
yepquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op een groot gedeelte van mijn route loopt de weg schuin af naar de zijkant en dan voel ik dat de druk op mn linkerhiel vrij groot is, dus dat zou er aan kunnen bijdragen.... Verstandig om voor een andere route te gaan. Ik heb er gisteren ook op gelet dat ik recht liep ipv een beetje schuin afhellend.
Dat zijn de betere dromenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:14 schreef Maraca het volgende:
Mijn ronde ook weer gehad. Kost best nog veel tijd in de ochtend. Om half 6 gaat de wekker en nu ben ik eindelijk weer op gewoon dagschema. Zometeen maar even kijken hoe het rondje ging.
Edit: Nou ging wel goed blijkbaar. Lekker laag hartslag gehouden van 133 gemiddeld.
https://www.polarpersonal(...)54076906328258de7eb5
[ Bericht 33% gewijzigd door Wiehoe op 14-06-2012 07:37:04 ]![]()
dat is de reden dat ik steeds weer andere routes zoek en loop ik een keer wel dezelfde route, loop ik 'm de tweede keer aan de andere kant van de weg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op een groot gedeelte van mijn route loopt de weg schuin af naar de zijkant en dan voel ik dat de druk op mn linkerhiel vrij groot is, dus dat zou er aan kunnen bijdragen...
*gaap* hier vandaag een rustdagje.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
nee hoor maar als het niet hoeft is het ook goed..!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij had toch geen probleem met lopen in de regen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morning![]()
Respect wiehoe,dat je zo vroeg kunt gaan lopen.
Maraca, ooit komt ie uit die droom![]()
MD, andere route is altijd wel leuk ( moet je alleen niet net als ik gister verdwalen), hoop dat het meevalt met je hiel.
![]()
Aan de andere kant van de weg lopen heeft hier geen zin, omdat de weg naar 1 kant schuin aflooptquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik steeds weer andere routes zoek en loop ik een keer wel dezelfde route, loop ik 'm de tweede keer aan de andere kant van de weg.
*gaap* hier vandaag een rustdagje.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gisteren een heerlijk relaxed traininkje gehad met de groep. Nu tijd voor twee hoognodige rustdagen
en in tegengestelde richting je rondje lopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de weg lopen heeft hier geen zin, omdat de weg naar 1 kant schuin aflooptIk heb er één en ik ben er trots op
Dat was ik ook van plan en kijken of ik dat stuk kan mijden, maar dat is lastig...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
en in tegengestelde richting je rondje lopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:56 schreef YUR het volgende:
Gisteren een heerlijk relaxed traininkje gehad met de groep. Nu tijd voor twee hoognodige rustdagenAh, naast het samen lopen gaan jullie ook proberen samen te rustenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:02 schreef GotC het volgende:
Hier ook 2 heerlijke rustdagen. Morgen hoogstens even krachttraining, meer niet.
En hier ook nog een rustdagje, morgen maar eens kijken wat ik ga lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ha, daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan en kijken of ik dat stuk kan mijden, maar dat is lastig...
[..]
[..]
Ah, naast het samen lopen gaan jullie ook proberen samen te rusten
En hier ook nog een rustdagje, morgen maar eens kijken wat ik ga lopen...Maar zaterdag gaat m'n loopgroep er weer tegenaan, vandaar
.
![]()
En mijn loopgroep heeft zaterdag geen trainingquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, daar lijkt het wel opMaar zaterdag gaat m'n loopgroep er weer tegenaan, vandaar
.
Hier ook rustdag, geen stramme beentjes, maar ik heb gister dan ook goed uitgewandeld (moest na lichtelijke verdwaling 4,5 km terug lopen)
![]()
Whahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:08 schreef Shravani het volgende:
Hier ook rustdag, geen stramme beentjes, maar ik heb gister dan ook goed uitgewandeld (moest na lichtelijke verdwaling 4,5 km terug lopen)
![]()
![]()
Vanavond week 3 les 3, nergens last van gehad na dinsdag. Morgen ook nog Kickfun.
Merk wel dat het hardlopen mijn afvallen een dikke boost geeft, of het daar nou specifiek door komt weet ik niet zeker natuurlijk.![]()
ik zit te twijfelen , vorige week heb ik vier keer gelopen, dus wilde deze week eigenlijk maar drie keer gaan. maar neem ik dan morgen een extra rustdag en doe ik zondagochtend een paar km, of ga ik gewoon morgen en neem het weekend rust. #twijfelsIk heb er één en ik ben er trots op
Dan mag je toch weer lekker alleen lopen, heerlijk toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]
En mijn loopgroep heeft zaterdag geen training<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je hebt toch een schema van rd? Wat zegt dat schema?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
ik zit te twijfelen , vorige week heb ik vier keer gelopen, dus wilde deze week eigenlijk maar drie keer gaan. maar neem ik dan morgen een extra rustdag en doe ik zondagochtend een paar km, of ga ik gewoon morgen en neem het weekend rust. #twijfelsNiet meer actief op Fok!![]()
Ik heb ook twee rustdagen, maar dan verplicht... Vanavond naar alle waarschijnlijkheid overwerken en morgen personeelsdagzucht... Ik ga liever lopen
Ik wou dat ik verplichtingen had waardoor ik niet kon lopen, dat zou het een stuk makkelijker maken om het daadwerkelijk niet te doen. Heb besloten dat ik pas weer ga lopen als m'n knieën weer helemaal normaal doen, want ik ben dat aanmodderen wel zat. Het wordt dan wel niet erger, maar het gaat ook niet weg. Dus volgende week woensdag maar weer eens kijken en intussen maar wat aanklooien in de sportschool. Dat is dan weer een voordeel: kon niet echt een geschikt moment vinden om te starten in de sportschool omdat ik bang was dat de spierpijn daarvan m'n loopjes zou verpesten, maar nu hoef ik daar niet bang voor te zijn.
Ja het is nog best een eindquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:10 schreef Shravani het volgende:
[..]erg he?! het was gelukkig wel lekker weer en ik had de tijd, maar beetje blond was het wel
![]()
![]()
Rustdagen, rustdagen, gewoon keihard knallen vandaag (in de sportschool)!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kunt in de sportschool natuurlijk ook gewoon cardio doen die niet zo belastend is voor je knieën? Dan hoef ie niet bang te zijn om je conditie kwijt te rakenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou dat ik verplichtingen had waardoor ik niet kon lopen, dat zou het een stuk makkelijker maken om het daadwerkelijk niet te doen. Heb besloten dat ik pas weer ga lopen als m'n knieën weer helemaal normaal doen, want ik ben dat aanmodderen wel zat. Het wordt dan wel niet erger, maar het gaat ook niet weg. Dus volgende week woensdag maar weer eens kijken en intussen maar wat aanklooien in de sportschool. Dat is dan weer een voordeel: kon niet echt een geschikt moment vinden om te starten in de sportschool omdat ik bang was dat de spierpijn daarvan m'n loopjes zou verpesten, maar nu hoef ik daar niet bang voor te zijn.
Weer totaal geen spierpijn5 jaar lang naar de 3e verdieping traplopen heeft m'n beenspieren goed onderhouden blijkbaar
![]()
![]()
Ik kan wederom overnieuw beginnen met Evy
Weer 2 weken flink last gehad, extra fysio en weer rustig gaan opbouwen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:14 schreef Maraca het volgende:
Oh wacht
Ecosia
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:28 schreef Solique het volgende:
Weer 2 weken flink last gehad, extra fysio en weer rustig gaan opbouwen.
Oh, daar ben ik op zich niet zo heel bang voor (dan moet je wel lang uit de roulatie zijn, dat verwacht/hoop ik toch nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt in de sportschool natuurlijk ook gewoon cardio doen die niet zo belastend is voor je knieën? Dan hoef ie niet bang te zijn om je conditie kwijt te raken). Heb je een idee van wat voor cardio ik zou kunnen doen? Fietsen is namelijk ook niet heel tof voor de knieën. Er is wel een schaatsapparaat dat ik voor mijn warming-up gebruik, miss is dat wat. Kan het natuurlijk ook even aan de trainer vragen vanavond.
Dingen als leg press zullen nu ook wel geen goed idee zijn.Niet meer actief op Fok!![]()
Ah, zondequote:Op donderdag 14 juni 2012 08:28 schreef Solique het volgende:
Weer 2 weken flink last gehad, extra fysio en weer rustig gaan opbouwen.![]()
![]()
Aww... Waar heb je last van gehad?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:28 schreef Solique het volgende:
Weer 2 weken flink last gehad, extra fysio en weer rustig gaan opbouwen.
Edit: PFPS, zie ik in het blessuretopic. Hoe heb je dat opgelopen als ik vragen mag?Niet meer actief op Fok!![]()
Klopt. 90 minuten a.s. zaterdagquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan mag je toch weer lekker alleen lopen, heerlijk toch?
Zou de crosstrainer wat voor je zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik op zich niet zo heel bang voor (dan moet je wel lang uit de roulatie zijn, dat verwacht/hoop ik toch niet). Heb je een idee van wat voor cardio ik zou kunnen doen? Fietsen is namelijk ook niet heel tof voor de knieën. Er is wel een schaatsapparaat dat ik voor mijn warming-up gebruik, miss is dat wat. Kan het natuurlijk ook even aan de trainer vragen vanavond.
Dingen als leg press zullen nu ook wel geen goed idee zijn.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Roeien, crosstrainer, wandelen met % ramp.. Liefste zwemmen eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik op zich niet zo heel bang voor (dan moet je wel lang uit de roulatie zijn, dat verwacht/hoop ik toch niet). Heb je een idee van wat voor cardio ik zou kunnen doen? Fietsen is namelijk ook niet heel tof voor de knieën. Er is wel een schaatsapparaat dat ik voor mijn warming-up gebruik, miss is dat wat. Kan het natuurlijk ook even aan de trainer vragen vanavond.
Dingen als leg press zullen nu ook wel geen goed idee zijn.
Edit: Maar zou er eerder aan werken om de spieren rondom je knie zo sterk mogelijk te maken. En sowieso core+bovenlichaam trainen met dumbells enzo.![]()
time is ticking....that's all I sayquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:12 schreef DJMO het volgende:
ik zit te twijfelen , vorige week heb ik vier keer gelopen, dus wilde deze week eigenlijk maar drie keer gaan. maar neem ik dan morgen een extra rustdag en doe ik zondagochtend een paar km, of ga ik gewoon morgen en neem het weekend rust. #twijfels
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Dingen als leg press zullen nu ook wel geen goed idee zijn.Squats
Al heb ik geen idee wat je knie'en wel/niet aankunnen. Maar die zou ik als je herstelt bent zeker doen.
Als cardio met light on the knees kan je die crosstrainers gebruiken. Voor de rest zijn de meeste oefeningen voor je benen wel afhankelijk van je knie. Leg press, leg curls, squats.
Neem eens hier een kijkje: http://exrx.net/Lists/Directory.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voetbal en slechte diagnose van doktoren de laatste jaren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww... Waar heb je last van gehad?
Edit: PFPS, zie ik in het blessuretopic. Hoe heb je dat opgelopen als ik vragen mag?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
wat voor blessure heb je aan je knieen dan? ik dacht dat jij juist last had van je schenen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Ohhh dat is waar, jij had ook PFPS!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Voetbal en slechte diagnose van doktoren de laatste jaren.
Mede hier, maar absoluut nergens meer last van. Er is hoop? Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat![]()
![]()
Squats..ook enorm goed voor alle spieren rondom je kniequote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Squats
Al heb ik geen idee wat je knie'en wel/niet aankunnen. Maar die zou ik als je herstelt bent zeker doen.
Als cardio met light on the knees kan je die crosstrainers gebruiken. Voor de rest zijn de meeste oefeningen voor je benen wel afhankelijk van je knie. Leg press, leg curls, squats.
Neem eens hier een kijkje: http://exrx.net/Lists/Directory.htmlFeel the burn!!
![]()
![]()
De fysio vreest het ergste omdat het zich in een vergevorderd stadium bevind.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohhh dat is waar, jij had ook PFPS!
Mede hier, maar absoluut nergens meer last van. Er is hoop? Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat
Maar toch, de hoop blijft.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Bah, crosstrainers. Ik heb altijd het idee dat die dingen een eigen leven leiden als ik erop staquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Squats
Neem eens hier een kijkje: http://exrx.net/Lists/Directory.html. Maar goed, het moet maar even
. Ik heb ook geen idee hoe lang m'n klachten aanhouden, maar ik wil er nu gewoon helemaal van af komen en er zelfs geen béétje last van hebben. Echt pijn doet het niet - vooral een stram gevoel -, maar ik wil gewoon weer lekker soepel zijn
.
Vanavond iig maar eens een conditietest doen.
Ow, alleen stram, bam, squats doen jij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, had ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat voor blessure heb je aan je knieen dan? ik dacht dat jij juist last had van je schenen?. Die zijn nu nog een beetje gevoelig na het lopen (ook al een reden om een week rust te nemen). Ik heb nieuwe schoenen aangemeten gekregen en kreeg vervolgens last van andere pijntjes, waaronder vooral in m'n rechterknie (de zijkant, ik voel ook echt een knik als ik hem buig). Toen kreeg ik nieuwe zooltjes voor extra stabiliteit, die de problemen zouden moeten verhelpen. Nou, het is wel minder geworden, maar nog niet over en ik heb het idee dat ik beter even helemaal kan stoppen met hardlopen tot ik weer probleemloos trappen op en af kan. Ik kijk het even een weekje aan en maak dan eventueel een afspraak met een fysio
. Ben wel benieuwd wat dit nu precies is namelijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohhh dat is waar, jij had ook PFPS!
Mede hier, maar absoluut nergens meer last van. Er is hoop? Hoop dat het bij jou ook snel beter gaatheb jij het ook gehad? Dacht dat jij rugproblematiek had?
Ik heb voor aanstaande maandag hardlopen op de planning staan maar ik zie op knmi.nl ineens wel een hele hoge temperatuurverwachting...26 graden?
![]()
Meid ik ben van alle markten thuisquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]heb jij het ook gehad? Dacht dat jij rugproblematiek had?
Osgood-Schlatter, PFPS, nu m'n rug. Wellicht voel ik dankzij m'n rug m'n knieën niet meer
Mmm wat rotquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:39 schreef Solique het volgende:
[..]
De fysio vreest het ergste omdat het zich in een vergevorderd stadium bevind.
Maar toch, de hoop blijft.! Hebben ze al gekeken of er dus wellicht artrose tussen de patella en femur te zien is?
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:41 schreef slacker_nl het volgende:
Ow, alleen stram, bam, squats doen jij..
Ik moet misschien ook stoppen met googlen op allerlei blessures, want ik haal me wel van alles in m'n hoofd.
Nee, er is nog niet verder gekeken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
Mmm wat rot! Hebben ze al gekeken of er dus wellicht artrose tussen de patella en femur te zien is?
Ze durven ook niets te ondernemen qua onderzoeken in het ziekenhuis.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dat is wel bizarquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, er is nog niet verder gekeken.
Ze durven ook niets te ondernemen qua onderzoeken in het ziekenhuis.Second opinion vragen? Sowieso incl x-ray en wellicht MRI?
![]()
Als je gaat googlen op kwaaltjes kun je net zo goed een kist bestellen. Volgens internet is een ingegroeide teennagel al terminaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Ik moet misschien ook stoppen met googlen op allerlei blessures, want ik haal me wel van alles in m'n hoofd.
Meid, ze zijn alleen een beetje stramquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Wat rust nemen, goed je beenspieren trainen (naast het hardlopen) en gaan!
![]()
Dat is net als dat je bij elke lichamelijke klacht wel op kanker uitkomtquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
![]()
![]()
Niet lachen, doen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Al naar meerdere doktoren geweest, niemand wil verder onderzoekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel bizarSecond opinion vragen? Sowieso incl x-ray en wellicht MRI?
26 graden is toch niet heel hoog? Gewoon lekker warmquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:45 schreef VKV het volgende:
Ik heb voor aanstaande maandag hardlopen op de planning staan maar ik zie op knmi.nl ineens wel een hele hoge temperatuurverwachting...26 graden?
![]()
![]()
Jep, dus ideaal om in den avond te lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:45 schreef VKV het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op kwaaltjes kun je net zo goed een kist bestellen. Volgens internet is een ingegroeide teennagel al terminaal
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Al naar meerdere doktoren geweest, niemand wil verder onderzoekenwat geven ze als reden dan?
![]()
Ja maar ja maar, ik voel die knie ook tijdens het hardlopen. Echt een beetje een prikkend gevoel, alsof 'ie op slot wilde gaan. Nu voelt het vooral stram.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, ze zijn alleen een beetje stramWat rust nemen, goed je beenspieren trainen (naast het hardlopen) en gaan!
En ik ga echt twee keer per week naar die sportschool toe hoor, al is het alleen maar ter preventie van blessures. Kan ik trouwens na het hardlopen (buiten) gewoon KT gaan doen of is het beter om dat op een andere dag te doen? Leek me wel leuk om in het weekend eens lekker te gaan lopen en dan direct KT te doen, scheelt doordeweeks weer een keer KT
(woon 1,5 uur bij het werk vandaan, dus na het werk sporten = laat thuis en laat eten).
Dat het nutteloos is, eventueel kijkoperatie te riskant, fysio gaat het oplossen, bla, bla, blaquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je gaat googlen op kwaaltjes kun je net zo goed een kist bestellen. Volgens internet is een ingegroeide teennagel al terminaal.
dat moet dan maar...quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat het nutteloos is, eventueel kijkoperatie te riskant, fysio gaat het oplossen, bla, bla, blaInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
de dag is net begonnen en je heb voor de koffie al iets verstandigs gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik drink niet eens koffiequote:Op donderdag 14 juni 2012 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de dag is net begonnen en je heb voor de koffie al iets verstandigs gezegd.
tja, dan maar bij de fysio de rest van mijn levenquote:
Kan. Zorg wel dat er een paar uur tussenzit dan (4 uurtjes oid). Afhankelijk van je schema kan je gewoon om de dag trainen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik voel die knie ook tijdens het hardlopen. Echt een beetje een prikkend gevoel, alsof 'ie op slot wilde gaan. Nu voelt het vooral stram.
En ik ga echt twee keer per week naar die sportschool toe hoor, al is het alleen maar ter preventie van blessures. Kan ik trouwens na het hardlopen (buiten) gewoon KT gaan doen of is het beter om dat op een andere dag te doen? Leek me wel leuk om in het weekend eens lekker te gaan lopen en dan direct KT te doen, scheelt doordeweeks weer een keer KT
(woon 1,5 uur bij het werk vandaan, dus na het werk sporten = laat thuis en laat eten).
Ik moet ook weer eens naar de sportschool voor krachttraining. Ik vergeet het steeds.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik doe op de dagen dat ik loop geen krachttrainingquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik voel die knie ook tijdens het hardlopen. Echt een beetje een prikkend gevoel, alsof 'ie op slot wilde gaan. Nu voelt het vooral stram.
Puur voor de afwisseling en om m'n spieren praktisch continu bezig te houden. Maar verder geen specifieke onderbouwing voor het om de dag doen, wellicht heeft slacker er een beter idee bij
.
![]()
Krachttraining doe ik gewoon thuis, zonder bijzondere hulpmiddelen, werkt primaquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet ook weer eens naar de sportschool voor krachttraining. Ik vergeet het steeds.
Ja, dat werkt bij mij nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Krachttraining doe ik gewoon thuis, zonder bijzondere hulpmiddelen, werkt prima. Heb ik geen discipline voor.
Ik kom langs de sportschool als ik naar het werk/weer naar huis ga, hij ligt pal naast het station, dus de drempel om te gaan is voor mij heel laag.
Hoe doe jij het dan als je geen hulpmiddelen gebruikt? Gewoon een matje en dan crunches en planken?Niet meer actief op Fok!![]()
ik snap niet dat jullie allemaal krachttraining doen... ik heb het veel te druk met hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Krachttraining doe ik gewoon thuis, zonder bijzondere hulpmiddelen, werkt prima
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, dan maar bij de fysio de rest van mijn leven![]()
Ik moest dat eigenlijk ook, maar heb inmiddels thuis alle benodigdheden/apparaten staan om zelf de oefeningen te doen. Elke paar dagen naar de fysio is ook niksKan dat bij jouw blessure niet eventueel ook? Of heb je de fysio er echt bij nodig?
![]()
Krachttraining schijnt je sterker en minder gevoelig voor blessures te maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik snap niet dat jullie allemaal krachttraining doen... ik heb het veel te druk met hardlopen
Bovendien wil ik nog wat afvallen/strakker worden en dat schijnt het beste met een combi van cardio/kt te gaan.
Hier ook niet, soms lijk ik net een ADHD-er; thuis ben ik gauw afgeleid door andere dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt bij mij niet. Heb ik geen discipline voor.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Omdat het kan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik snap niet dat jullie allemaal krachttraining doen... ik heb het veel te druk met hardlopen![]()
![]()
En je hebt wel de discipline om te gaan lopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt bij mij niet. Heb ik geen discipline voor.
Ik kom langs de sportschool als ik naar het werk/weer naar huis ga, hij ligt pal naast het station, dus de drempel om te gaan is voor mij heel laag.
Hoe doe jij het dan als je geen hulpmiddelen gebruikt? Gewoon een matje en dan crunches en planken?
Ik doe inderdaad aan planken en opdrukken en de steun voor de schommel van mijn dochter misbruik om mezelf op te trekken, meer niet, is genoeg om de spieren in de rug sterk genoeg te houden om lekker te kunnen lopen
het is waarschijnelijk dat of nooit meer lopen. En ze weten tenminste wat het is. Mijn vriendin heeft "iets" maar niemand weet precies wat, dat is pas frustrerendquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
tja, dan maar bij de fysio de rest van mijn leven
Ecosia
Ik kan en doe ook alle oefeningen thuis (als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik moest dat eigenlijk ook, maar heb inmiddels thuis alle benodigdheden/apparaten staan om zelf de oefeningen te doen. Elke paar dagen naar de fysio is ook niksKan dat bij jouw blessure niet eventueel ook? Of heb je de fysio er echt bij nodig?
)
Ga nu nog maar 1x per maand naar de fysio voor controle en extra oefeningen.Ik heb PFPS, maar heb ook andere symptomen waar ze geen idee hebben waar dat door komtquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is waarschijnelijk dat of nooit meer lopen. En ze weten tenminste wat het is. Mijn vriendin heeft "iets" maar niemand weet precies wat, dat is pas frustrerend
had geen puf meer om een shake te maken gister![]()
Nu al dikke spierpijn
Ecosia
Voor lopen heb ik geen discipline nodig. Dat doe ik gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En je hebt wel de discipline om te gaan lopen?
Ik doe inderdaad aan planken en opdrukken en de steun voor de schommel van mijn dochter misbruik om mezelf op te trekken, meer niet, is genoeg om de spieren in de rug sterk genoeg te houden om lekker te kunnen lopen.
Idd. Irritant, met een matje op de grond liggen, katten die komen kijken wat je aan het doen bent. Nahquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook niet, soms lijk ik net een ADHD-er; thuis ben ik gauw afgeleid door andere dingen..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:04 schreef Jumparound het volgende:
had geen puf meer om een shake te maken gister![]()
Nu al dikke spierpijn.
Ik heb nergens last van, jee en ook geen shake gehad.
Ik ga nu fitnessen en dan is de planning om vanavond nog te gaan lopen.
Hoop dat ik me eraan hou
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga nu fitnessen en dan is de planning om vanavond nog te gaan lopen.
Hoop dat ik me eraan hou
Lol jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Irritant, met een matje op de grond liggen, katten die komen kijken wat je aan het doen bent. Nah.
de kat die ik had tot oktober zou dan gewoon bovenop me zijn gaan liggen
Misschien lukt het vandaag, ben al om half 4 klaar met werken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor lopen heb ik geen discipline nodig. Dat doe ik gewoon.
daar heb je dus wel discipline in
Matje is nergens voor nodig, heb toch alleen maar mijn handen en voeten op de grondquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Irritant, met een matje op de grond liggen, katten die komen kijken wat je aan het doen bent. Nah.
dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook niet, soms lijk ik net een ADHD-er; thuis ben ik gauw afgeleid door andere dingen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, strikt genomen wel, maar bij discipline denk ik toch vooral aan dingen die je niet wilt doen toch doen, omdat het moetquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]daar heb je dus wel discipline in
[..]
Matje is nergens voor nodig, heb toch alleen maar mijn handen en voeten op de grond. Op tijd opstaan om naar je werk te gaan bijvoorbeeld
.
Vanmorgen om 5:25quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, strikt genomen wel, maar bij discipline denk ik toch vooral aan dingen die je niet wilt doen toch doen, omdat het moet. Op tijd opstaan om naar je werk te gaan bijvoorbeeld
.
. En om 0:45 gaan slapen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah oke, nou ja dat scheelt weer toch. 1x per maand is wel te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan en doe ook alle oefeningen thuis (als ik het niet vergeet)
Ga nu nog maar 1x per maand naar de fysio voor controle en extra oefeningen.![]()
Hier een linkje over krachttraining voor hardlopers: http://www.runinfo.nl/tipskrachttraining.htmNB de dt-fout is niet van mij dusquote:· Krachttraining is blessurepreventief: de spieren, pezen en botten worden sterker.
· Door krachttraining worden hormonen geproduceerd die het herstel stimuleren.
· Krachttraining geeft meer variatie in je trainingen.
· Varieer ook met krachttraining. Je lichaam krijgt zo steeds nieuwe prikkels.
· Krachttraining verbeterd de lichaamshouding..
Klopt, dat scheelt zeker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke, nou ja dat scheelt weer toch. 1x per maand is wel te doen.
Ik slack alleen te vaak met de oefeningen.
rust is ook trainen!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vanmorgen om 5:25. En om 0:45 gaan slapen
Ik ook wel hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, dat scheelt zeker.
Ik slack alleen te vaak met de oefeningen.maar als ik teveel pijn krijg ga ik ze van ellende vanzelf wel weer doen
![]()
![]()
bijna vol'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Das wel weinig slaap...quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vanmorgen om 5:25. En om 0:45 gaan slapen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: