Echt van die rotdingenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
Ach dan zijn we wel van de Geluksvogels af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor wat Morning Rescue!
Ze zijn nog niet klaar hoor.quote:
ach, ze hebben verloren, volgende wedstrijd ook verliezen en weten weer dat nederland niks kanquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ze hebben verloren, volgende wedstrijd ook verliezen en weten weer dat nederland niks kan
Het is sneu hoe zulke goede spelers geen echte vuist hebben kunnen maken. Ik ben zeer ontstemd, maar ze verdienden het ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Kun je niet beter emigreren?
alleen voor dat voetbal? nee...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Kun je niet beter emigreren?
Oh, jij had het over "nergens goed in zijn". Niet over "in voetbal niet zo goed zijn". Net of je dit land haatquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor dat voetbal? nee...
probleem is dat iedereen loopt te roepen dat nederland geweldig is en super met voetbal.. maar ook het WK vond ik ze in de cruciale wedstrijden maar matig spelen..
zo ook hier, het is bijna een zooitje ongeregeld bijelkaar
Inderdaad. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is sneu hoe zulke goede spelers geen echte vuist hebben kunnen maken. Ik ben zeer ontstemd, maar ze verdienden het ook niet.
nergens goed in zijn gaat in veel gevallen bij nederland gewoon op als de druk hoog is... en nee dat is niet alleen voetbal, kijk naar b.v. die metro tunnel in amsterdam, of de betuweroute.. allemaal falende projecten die toch maar opgeleverd worden, met dikke miljoenen verlies..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, jij had het over "nergens goed in zijn". Niet over "in voetbal niet zo goed zijn". Net of je dit land haat
Ik vond het niet echt saai. Heb me wel vermaaktquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
Niet eens een karateschop van De Jong
[ afbeelding ]
Vond het een saaie wedstrijd.
ik heb de eerste 20 minuten gezien, en geconcludeerd dat nederland zou verliezen met hun belabberde spel..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt saai. Heb me wel vermaakt
20 minuten is daar te kort voor. In de tweede helft werd Duitsland een beetje moe.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de eerste 20 minuten gezien, en geconcludeerd dat nederland zou verliezen met hun belabberde spel..
We kregen hoop door die pana van van Persie. Valse hoop. zo bleek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
20 minuten is daar te kort voor. In de tweede helft werd Duitsland een beetje moe.
Bedoel je niet de nederlands elftal?quote:
Hmm. Eigenlijk ook een beetjequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bedoel je niet dehet Nederlands elftal?
6:16 heb ik het volgehouden en toen had ik na de eerste 'kans' van RVP al genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de eerste 20 minuten gezien, en geconcludeerd dat nederland zou verliezen met hun belabberde spel..
passen die niet aankwamen, slordig balverlies.. geen echt mooi samenspel bij het duitse goal.. allemaal kleine dingen die gewoon voor mij bepaalde dat ze nevernooit zouden winnen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
20 minuten is daar te kort voor. In de tweede helft werd Duitsland een beetje moe.
Nigel de Jong-kicku!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
Niet eens een karateschop van De Jong
[ afbeelding ]
Vond het een saaie wedstrijd.
dat wat niet regiovrij is?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wel balen dat het niet regiovrij is... dan moet ik even kijken of ik m voor de zomer niet ergens anders kan scoren in nederland. Of ik moet m'n broertje aankijken of hij nog van die mega grote dvd's heeft en ga ik nog meer stout zijn.
Tales of Vesperia de US versie die ik via die Canadese site kon bestellen.quote:
oeh die kan ik ook nog wel even checken jaquote:
Ja, daar lag het aan, dat ze niet graag genoeg wilden winnen....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef mschol het volgende:
(vooral doordat het een bijeengeraapt zooitje mensen zijn die kennelijk "niks" voor het land over hebben...)
Niet zo pessimistisch.quote:
quote:
Ik ook... maar waar gaat het betoog ook al weer over?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch.![]()
Je hebt je best gedaan.
Ik duim voor je.![]()
Afschaffen van het koningshuis. Klipnap is voor (althans, in haar betoog).quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Ik ook... maar waar gaat het betoog ook al weer over?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef Klipnap het volgende:
Het zit erop.
Een fucking ZEVEN KOMMA DRIE!!!!
Ze moest lachen om mijn sarcastisch/droge taalgebruik.
Dankje QB, mijn wens is uitgekomen. Helaas breng ik de rest van mijn korte "leven" door met jagen op heksen.
quote:
Succes daarmee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef Klipnap het volgende:
Het zit erop.
Dankje QB, mijn wens is uitgekomen. Helaas breng ik de rest van mijn korte "leven" door met jagen op heksen.
Ik moest even aan je voorspelling denken trouwens toen van Perzie de 1-2 maakte.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moé... moé... Schwalbe!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitsland was al moé voor de wedstrijd begon.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kon geen andere moé personificatie van Duitsland vinden... al zou ik vast wel een moé versie van Hitler kunnen vinden als ik het probeerde, het internet is raar op die manier.
Goed zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:15 schreef Klipnap het volgende:
Het zit erop.
Duh, dat is niet moé. Nazi's wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan geen joodse of Israëlische anime gerelateerde zaken vinden
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh dit is wel heel erg... misschien wel iets voor Klipnap?
[..]
OnzinEr moet vast wel iets zijn.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik kon alleen dit vinden
[ afbeelding ]
Ja goed, dat is er ongetwijfeld wel...Ik zou liever iets willen hebben over de totstandkoming van Israël oid.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja goed, dat is er ongetwijfeld wel...Ik zou liever iets willen hebben over de totstandkoming van Israël oid.
Wat moeten we nou met zo'n vraagquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef robin007bond het volgende:
Is anime een fetish?
Kan het überhaupt een fetish zijn vraag ik me af
Ik vroeg het me net afquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met zo'n vraag
Pffquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godsamme.. Duits havo examen een normering van 0.2 en geschedenis 1.6?
Mijn cijfer zou tussen de 5.8 en 7.8 liggen, dus met die 0.2 normering kom ik uit op een 6 > 6.49 op mijn cijferlijstquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff![]()
Dan hoop ik dat je Deutsch heel goed hebt gemaakt!
Mijn Duits is zo slecht. Bij mijn mondeling gaven ze me een 6 uit medelijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godsamme.. Duits havo examen een normering van 0.2 en geschedenis 1.6?
Mondeling Duits 6.4 en Engels 9.8. Ik wist het woord ''ongenuanceerd'' niet meer. Dat woord vergeet ik dus NOOIT van mijn leven weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Duits is zo slecht. Bij mijn mondeling gaven ze me een 6 uit medelijden.![]()
Mijn Engels mondeling was een 10, maar ik wist niet dat ik het examen had. Ik liep toevallig langs het gebouw op weg naar de supermarkt. Toen riep de docent: "Robin, wat doe je? Je hebt je mondeling nu!".
Als dit niet was gebeurd had ik een 1 gehad.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Duits is zo slecht. Bij mijn mondeling gaven ze me een 6 uit medelijden.![]()
Mijn Engels mondeling was een 10, maar ik wist niet dat ik het examen had. Ik liep toevallig langs het gebouw op weg naar de supermarkt. Toen riep de docent: "Robin, wat doe je? Je hebt je mondeling nu!".
Als dit niet was gebeurd had ik een 1 gehad.
Hoe dan? Toen ik twee jaar terug het havo eindexamen engels deed had ik één fout en een 9,5.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mondeling Duits 6.4 en Engels 9.8. Ik wist het woord ''ongenuanceerd'' niet meer. Dat woord vergeet ik dus NOOIT van mijn leven weer.
Dat lijkt me kut, maar ook wel fijn opzich. Misschien kunnen ze je dan helpen met vakken waar je slecht in bent. Mijn klasgenoot zijn ouders zijn ook beide leraar, op dezelfde school waar hij naar toe gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef Arashimashou het volgende:
Denk maar niet dat ik er niks van meekrijg... de ouders hier zijn docenten...
Ik duim voor je zusje, want ik duim voor heel Nederland. Op dit moment is al 36% van het havo DIRECT gezakt zonder her. Vorig jaar was dat 18% MET her.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef AnimeFan het volgende:
M'n zusje gaat zo een telefoontje krijgen of ze geslaagd is voor 5havo.
Spannend
Omdat dat tijdens het mondeling het enige puntje kritiek was wat ze op mij hadden, maar ik heb dan ook 3 jaar vwo tweetalig onderwijs gedaan, en extra diploma's en certificaten voor Engels behaaldquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe dan? Toen ik twee jaar terug het havo eindexamen engels deed had ik één fout en een 9,5.
Kut en fijn hoeven geen tegenstrijdigheden te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut, maar ook wel fijn opzich. Misschien kunnen ze je dan helpen met vakken waar je slecht in bent. Mijn klasgenoot zijn ouders zijn ook beide leraar, op dezelfde school waar hij naar toe gaat
Ooh je hebt het over een mondeling en niet het examen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat dat tijdens het mondeling het enige puntje kritiek was wat ze op mij hadden, maar ik heb dan ook 3 jaar vwo tweetalig onderwijs gedaan, en extra diploma's en certificaten voor Engels behaald
Hoezo sorry, ik kon er wel om lachenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kut en fijn hoeven geen tegenstrijdigheden te zijn.
sorry moest even.
Woow..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Ik duim voor je zusje, want ik duim voor heel Nederland. Op dit moment is al 36% van het havo DIRECT gezakt zonder her. Vorig jaar was dat 18% MET her.
Ik doe ook voor de 2e keer 5H, maar dat is omdat ik vorig jaar niet in staat was examens te maken door de medische omstandigheden toen. Ik had toen op mijn cijferlijst een 5, 7, 7, 8, 7, 9 en een 6. Was dus makkelijk geslaagdquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Woow..
Ik was trouwens ook een keer gezakt voor 6V
Dus nu zegt m'n zusje dat het in de familie zit om de eerste keer te zakken
Welke?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als bedankje dat ik een vriend had geholpen gisteren,kreeg ik 5 PS3 games...... gratis.
Inderdaad. Top, man. Ik ben voor de verandering eens een keertje productief bezig. Jij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hey man, tijd geleden. Hoe gaat het?
Gaat allemaal wel zijn gangetje. Wel tof dat het zo goed gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Top, man. Ik ben voor de verandering eens een keertje productief bezig. Jij?
Je hebt de stof wel al behandeld gekregen in de les neem ik aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
Jaja, ik heb zomaar 226 bladzijden van maatschappijleer in een uurtje geleerd.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
Jaja, ik heb zomaar 226 bladzijden van maatschappijleer in een uurtje geleerd. doorgebladerd
Geef maar eens een mooie samenvattingquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
Jaja, ik heb zomaar 226 bladzijden van maatschappijleer in een uurtje geleerd.
Behalve dat wij lesboek ''Seneca''quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef AnimeFan het volgende:
maatschappijleer is toch een beetje de krant lezen en niks doen?
Telt toch bijna niet mee, ik leerde daar ook bijna nooit voor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
De laatste keer dat ik echt moest stampen is non-existent.
Oh ja, ik had een keertje woordjes geleerd voor Frans. Toen had ik een 10. Voor de rest heb ik nooit in m'n leven geleerd. Zonde eigenlijk, want ik onthoud dingen snel
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ons maatschappijleer tekstboek was 344 blz
Ik vind het een leuk boekquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
http://www.seneca.nu/downloads/beoordelingsexemplaar_hv.pdf
Hier ons boek
En alles moet ik leren
Ja ik leef ook wel met jou mee hoorquote:
Ik snap niet wat je er zo erg aan vindt. Het is allemaal in duidelijke taal opgeschreven en ik vind het tot nu toe lekker weglezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al door dit boek heb ik een hekel gekregen aan maatschappijleer.
Ja, totdat je er 226 bladzijden van moet leren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je er zo erg aan vindt. Het is allemaal in duidelijke taal opgeschreven en ik vind het tot nu toe lekker weglezen
Als je het in een uur moet doen ben je ook niet goed bezigquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, totdat je er 226 bladzijden van moet leren.
Dan denk je die opdrachten gewoon weg. Ik maakte nooit mijn huiswerk en leerde altijd alleen de begrippen. Dan is het alleen maar een kwestie van logisch nadenkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is niet concreet. Zonder uitleg + opdrachten was alles 100 pagina's geweest.
9 van de 12 hoofdstukken heb ik in 3 periodes gehad. Dat heb ik doorgebladerd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je het in een uur moet doen ben je ook niet goed bezig
(Niet dat ik diegene ben die recht van spreken heeft)
Oké, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is niet concreet. Zonder uitleg + opdrachten was alles 100 pagina's geweest.
Wees blij. Betekent dat je tegenstanders minder zijn dan verwacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Dat dit vwo-niveau is verbaast me trouwens wel.
Tegenstanders?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees blij. Betekent dat je tegenstanders minder zijn dan verwacht.
Maatschappijleer is sowieso een non-vak. Dat is altijd en overal zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Dat dit vwo-niveau is verbaast me trouwens wel.
Dat is waar. Voor de kennis moet je meer bij maatschappijwetenschappen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maatschappijleer is sowieso een non-vak. Dat is altijd en overal zo.
Ik heb dat helaas nooit gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef Klipnap het volgende:
Maatschappijwetenschappen is wel een leuk vak.
Gaat uitgebreid in op bijvoorbeeld massamedia, criminologie, multiculturele samenleving.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas nooit gehad.
Wat krijg je daar o.a. in? Filosofie, ethiek?
Grappig. Een soort sociologie-light lijkt het welquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gaat uitgebreid in op bijvoorbeeld massamedia, criminologie, multiculturele samenleving.
In het Seneca-boekstaat het beschreven in een paragraaf, bij maw doe je er 2 periodes over.
Flink duur. Geen wonder dat de piraterij het zo goed doet tegenwoordig.... ik ga echt geen 70 pond betalen.quote:
De oorzaak dat het spel niet meer wordt uitgegeven ligt hem in de tegenvallende verkopen. Misschien is piraterij daar zelfs (deels) de oorzaak van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Flink duur. Geen wonder dat de piraterij het zo goed doet tegenwoordig.... ik ga echt geen 70 pond betalen.
In dat geval is dit de uitzondering die de regel bevestigd. (heerlijke drogreden is dat altijd!)quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De oorzaak dat het spel niet meer wordt uitgegeven ligt hem in de tegenvallende verkopen. Misschien is piraterij daar zelfs (deels) de oorzaak van.
Omdat hij niet meer wordt uitgegeven is het een zeldzaam spel geworden. Logisch dat de schaarste de prijs verder opdrijft.
En geen wonder dat piraterij het zo goed doet? Dit spel is echt de uitzondering en dat is puur door de schaarste. Net alsof hele volksstammen gaan downloaden omdat dit ene spel te duur is
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In dat geval is dit de uitzondering die de regel bevestigd. (heerlijke drogreden is dat altijd!)
Meh, ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Bij mij zit het erg dubbel.quote:
Daarom zeg ik ook met matequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Bij mij zit het erg dubbel.
Sowieso vind ik niet dat het downloaden van auteursrechtelijk materiaal strafbaar moet zijn, maar ik zie wel het belang van eigendomsrecht en auteursrecht in.
Hmm, misschien is het ook wel goed dat de 'conservatieve' platenmaatschappijen e.d. nu worden geforceerd te concurreren met de downloadsites.
Preciesquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook met mateDownloaden oke, maar koop ook dingen. ying yang en zo
Bedankt dat je me er aan herinnert waarom ik maatschappijleer haat. Elke beroepsgroep en zelfs een paar bevolkingsgroepen wil meer erkenning en dat denken ze te bereiken door te lobbyen om scholen daar les over te laten geven. Daarom heb ik domme, saaie dingen en nutteloze dingen moeten leren en leren te vergeten, maar om nu op scholen in een soort van college achtige opstelling te vertellen over hun beroep is te veel gevraagd. De narcistische klootzakken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Voor de kennis moet je meer bij maatschappijwetenschappen zijn.
Toch vind ik het wel belangrijk dat leerlingen nog enigszins wat meekrijgen van de politiek e.d.
Ach joh, ik heb liever dat kinderen een beetje wegwijs worden gemaakt in de politiek zodat ze voor zichzelf een verstandige keuze kunnen maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er aan herinnert waarom ik maatschappijleer haat. Elke beroepsgroep en zelfs een paar bevolkingsgroepen wil meer erkenning en dat denken ze te bereiken door te lobbyen om scholen daar les over te laten geven. Daarom heb ik domme, saaie dingen en nutteloze dingen moeten leren en leren te vergeten, maar om nu op scholen in een soort van college achtige opstelling te vertellen over hun beroep is te veel gevraagd. De narcistische klootzakken.
Onderscheid maken op basis van kleurquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb liever dat kinderen een beetje wegwijs worden gemaakt in de politiek zodat ze voor zichzelf een verstandige keuze kunnen maken.
Overigens vandaag weer een discussie met een klasgenoot. Hij heeft een hekel aan bruinen, zwarten en moslims. Ik zei: "Waarom heb je er een hekel aan die mensen?".
Antwoord: "Ja, gewoon. Ze zijn zwart.".
Ik: "Uit onderzoek is gebleken dat zwarten onderling qua genen net zo veel verschillen als blanken onderling. Het enige verschil is dus het kleurtje. Wat maakt het dan nog uit of iemand zwart is of niet?".
QFT.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Onderscheid maken op basis van kleur
Kleur en geloof in hetzelfde rijtje plaatsen![]()
Wauw, je kan ook dom zijn. Ik wil niet zeggen dat ik per sé beter ben, of de slimste ofzo, maar ik ben zó blij dat ik in ieder geval enig niveau heb meegekregen in dit leven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb liever dat kinderen een beetje wegwijs worden gemaakt in de politiek zodat ze voor zichzelf een verstandige keuze kunnen maken.
Overigens vandaag weer een discussie met een klasgenoot. Hij heeft een hekel aan bruinen, zwarten en moslims. Ik zei: "Waarom heb je een hekel aan die mensen?".
Ik: "Uit onderzoek is gebleken dat zwarten onderling qua genen net zo veel verschillen als blanken onderling. Het enige verschil is dus het kleurtje. Wat maakt het dan nog uit of iemand zwart is of niet?".
Ik begin altijd narcistische trekjes te vertonen omdat ik heel de dag met dat soort mensen om moet gaan op school.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw, je kan ook dom zijn. Ik wil niet zeggen dat ik per sé beter ben, of de slimste ofzo, maar ik ben zó blij dat ik in ieder geval enig niveau heb meegekregen in dit leven.
Wat doe je daar eigenlijk? Jij bent best een slimme jongen, waarom doe dat niveau?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik begin altijd narcistische trekjes te vertonen omdat ik heel de dag met dat soort mensen om moet gaan op school.
Ik vind het echt sneu dat ik dezelfde opleiding doe als dat soort gasten
Tja, ik ben altijd wel iemand geweest die problemen had op school. Op de basisschool heb ik ook ambulante begeleiding gehad en tuurde ik altijd uit het raam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk? Jij bent best een slimme jongen, waarom doe dat niveau?
Minachting is vaak niet goed... maar ach, zolang je het niet toont maakt het in dit geval niks uit. Over je situatie kan ik niet goed oordelen. Voor iemand die in een kringetje heeft gezeten met vele aspecten van het spectrum weet ik behoorlijk weinig... ik wil er ook niet te veel over weten eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik ben altijd wel iemand geweest die problemen had op school. Op de basisschool heb ik ook ambulante begeleiding gehad en tuurde ik altijd uit het raam.
Verder ben ik ook gediagnosticeerd met PDD-NOS, maar ik vind het altijd zo jammer dat mensen de schuld aan zo'n labeltje gaan geven, dus dat doe ik liever ook niet. Sommige mensen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig, net als mijn vader en ik. Mijn vader begon met LTS, maar heeft toen voor de grap een colloquium doctum geprobeerd en is toen gewoon toegelaten.
tl;dr: Ik ben een probleemgeval
Ik zit nu na te denken om op het Luzac alsnog vwo te doen. Dat zou voor mij ideaal zijn. Mijn ouders zeiden dat ze daar ook wel in willen investeren. Waar ik alleen bang voor ben: stel dat ik het verneuk, dan hebben m'n ouders 33.000 euro in de sloot gegooid
Maar goed. Ik heb wel veel vrije tijd om op mijn eigen manier dingen te leren. In de vakantie ga ik rustig de boeken van deze torrent lezen (een aantal heb ik al gelezen). http://isohunt.com/torren(...)italism?tab=summary#
Gelukkig is er nog een klasgenoot die officieel met hoogbegaafdheid is gediagnosticeerd. Daar kan ik het natuurlijk heel goed mee vinden. We delen dan uiteraard de minachting jegens de andere kinderen, mwuhahaha.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je bent geen probleem geval, je bent gewoon anders dan de rest, en dat niet op een verkeerde manier.
Ik vind je ook voor je leeftijd (16, was je toch?) veel volwassener overkomen en had je ook tussen de 18-21 ingeschat. Veel vrienden van mij mochten willen dat ze zo volwassen overkwamen als jij.![]()
Goed manquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tevens: zojuist te horen gekregen dat ik van de 5 examens die ik al gemaakt heb geen één onvoldoende heb! Nu nog even die andere 2 aanpakken en dan ben ik geslaagd!
Thanks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je bent geen probleem geval, je bent gewoon anders dan de rest, en dat niet op een verkeerde manier.
Ik vind je ook voor je leeftijd (16, was je toch?) veel volwassener overkomen en had je ook tussen de 18-21 ingeschat. Veel vrienden van mij mochten willen dat ze zo volwassen overkwamen als jij.![]()
Tevens: zojuist te horen gekregen dat ik van de 5 examens die ik al gemaakt heb geen één onvoldoende heb! Nu nog even die andere 2 aanpakken en dan ben ik geslaagd!
zal dan wel niet de aflevering van deze week zijn, want die is er nietquote:
dan maar 1 kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal dan wel niet de aflevering van deze week zijn, want die is er niet
Ga je niet naar België?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik ben altijd wel iemand geweest die problemen had op school. Op de basisschool heb ik ook ambulante begeleiding gehad en tuurde ik altijd uit het raam.
Verder ben ik ook gediagnosticeerd met PDD-NOS, maar ik vind het altijd zo jammer dat mensen de schuld aan zo'n labeltje gaan geven, dus dat doe ik liever ook niet. Sommige mensen hebben gewoon een schop onder hun reet nodig, net als mijn vader en ik. Mijn vader begon met LTS, maar heeft toen voor de grap een colloquium doctum geprobeerd en is toen gewoon toegelaten.
tl;dr: Ik ben een probleemgeval
Ik zit nu na te denken om op het Luzac alsnog vwo te doen. Dat zou voor mij ideaal zijn. Mijn ouders zeiden dat ze daar ook wel in willen investeren. Waar ik alleen bang voor ben: stel dat ik het verneuk, dan hebben m'n ouders 33.000 euro in de sloot gegooid
Maar goed. Ik heb wel veel vrije tijd om op mijn eigen manier dingen te leren. In de vakantie ga ik rustig de boeken van deze torrent lezen (een aantal heb ik al gelezen). http://isohunt.com/torren(...)italism?tab=summary#
Gelukkig is er nog een klasgenoot die officieel met hoogbegaafdheid is gediagnosticeerd. Daar kan ik het natuurlijk heel goed mee vinden. We delen dan uiteraard de minachting jegens de andere kinderen, mwuhahaha.
Tja, wel mooi, maar geld is niet echt het probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
~ ¤400/500 per jaar aan collegegeld(uni en HBO)!
Boku no Picoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:15 schreef SunTzu het volgende:
Paar maanden geen anime gekeken, relatieshit enz. Welke anime kijken jullie nu? Of raden jullie aan?
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen idee meer wat mijn cijfers waren... Ik weet wel dat Nederlands een 9 was en Wiskunde een 8.
CSE Nederlands een 9? Respect voor jou, ik ben er niet slecht in, maar die examenteksten gingen beide nergens over.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen idee meer wat mijn cijfers waren... Ik weet wel dat Nederlands een 9 was en Wiskunde een 8.
Was de eerste generatie VMBO (van MAVO naar VMBO).quote:
Werkelijk geen idee wat er gebeurde. Ik kan mij wel herinneren dat ik iets moest opstellen (samenvatting maken) en hoop vraag/antwoord sheet invullen, binnen 90min. Normaal ben ik niet zo geweldig in Nederlands. Als ik mijn best doe, lukt het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
CSE Nederlands een 9? Respect voor jou, ik ben er niet slecht in, maar die examenteksten gingen beide nergens over.
Wel een heel leuk concept met dat bedrijf. Ik heb van mijn vader ook zoiets gehoord. Wel leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was de eerste generatie VMBO (van MAVO naar VMBO).
Ik was blij dat ik klaar was en hop naar een "echte" opleiding, dacht ik... Ook dat was een ramp, behalve het 3e jaar. Ik behoorde toen bij de elite van de school en mocht met 13 andere een echte B.V. opzetten, los van de school als examen MBO. Helaas staat het niet op papier, maar niveau was HBO+. Bedrijf bestaat nog steeds met hetzelfde concept. Studenten van de school mogen solliciteren, maar maximaal 1 jaar daar blijven.
Na mijn 3e jaar was ik vervroegd geslaagd en na 2 maanden vond ik een baan, waar ik nu werk al 4+ jaar bij hetzelfde bedrijf werk.
Kan dat??hoe dan??quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, wel mooi, maar geld is niet echt het probleem.
En dan draag ik bij aan het begrotingstekort van België. Ik neem daar namelijk gesubsidieerd onderwijs, om daarna weer in Nederland te werken en belasting te betalen.
http://denieuweburen.nl/quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel een heel leuk concept met dat bedrijf. Ik heb van mijn vader ook zoiets gehoord. Wel leuk
Nou, kijk. In België is het onderwijs zo goedkoop, omdat de Belgische overheid het ziet als een investering die ze later weer met belastingen terugverdienen.quote:
Nee, dat is alleen als die mafklapper van Vlaams Belang aan de macht zou komen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
Belgie bestaat straks toch niet meerStraks heb je Vlaanderen, een groter Frankrijk, en niet te vergeten stadstaat Brussel.
Ik heb zo'n beetje mijn hele middelbareschoolcarrière ambulante begeleiding gehad. [voer-een-negatief-waardeoordeel-naar-keuze-in]quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de kontschopperrij die jij nodig hebt ben je daar aan het juiste adres. Het risico dat jij daar misschien wel loopt is dat je voor sommige dingen heel weinig hoeft te doen en dan op eens voor iets anders heel veel.quote:Ik zit nu na te denken om op het Luzac alsnog vwo te doen. Dat zou voor mij ideaal zijn. Mijn ouders zeiden dat ze daar ook wel in willen investeren. Waar ik alleen bang voor ben: stel dat ik het verneuk, dan hebben m'n ouders 33.000 euro in de sloot gegooid
Gediagnosticeerd? Mensa?quote:Gelukkig is er nog een klasgenoot die officieel met hoogbegaafdheid is gediagnosticeerd. Daar kan ik het natuurlijk heel goed mee vinden. We delen dan uiteraard de minachting jegens de andere kinderen, mwuhahaha.
Let the world burnquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als die mafklapper van Vlaams Belang aan de macht zou komen.
Dit is een andere versie dan wat ik lang geleden gemaakt had. (vind deze leuker)...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof. Ik zie gelijk dat scrollen. Zeker met JQuery gedaan?
Ik heb dat ook een tijdje gehad op de middelbare school, maar ik vond het allemaal zo nutteloos dat ik me altijd ergens ging verstoppen als die ambulante begeleider me kwam ophalenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje mijn hele middelbareschoolcarrière ambulante begeleiding gehad. [voer-een-negatief-waardeoordeel-naar-keuze-in]
Hmm, ik dacht dat een jaar al 33k zou kosten.quote:[..]
Voor de kontschopperrij die jij nodig hebt ben je daar aan het juiste adres. Het risico dat jij daar misschien wel loopt is dat je voor sommige dingen heel weinig hoeft te doen en dan op eens voor iets anders heel veel.
Als je maar een keer zakt ben je alleen het geld voor dat jaar kwijt en niet de 33k, en ik kan het weten.
Meh, gewoon een IQ-test die is gedaan volgens mij. Verder niet bij hem over geïnformeerd.quote:[..]
Gediagnosticeerd? Mensa?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875026
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875049!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Qunix het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=500000
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875083
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875098
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875103
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875106
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875135
Van mijn broer
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875156quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875153!!!
Of nee wacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875153!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875156
*proest*quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of nee wacht.
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875167
Netjes hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry voor de combo breaker;
Nederlands 5.2
Geschiedenis 6.4
Duits 6.7
Engels 7.1
Frans 7.4
Balen van Nederlands, had een stuk hoger gemoeten imo, en bij geschiedenis had ik een black-out. Gezien mijn medische omstandigheden toch wel puike resultaten, vind ik
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5375183quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875183
Een 7,4 voor Fransquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nederlands 5.2
Geschiedenis 6.4
Duits 6.7
Engels 7.1
Frans 7.4
Balen van Nederlands, had een stuk hoger gemoeten imo, en bij geschiedenis had ik een black-out. Gezien mijn medische omstandigheden toch wel puike resultaten, vind ik
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5875188quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nederlands 5.2
Geschiedenis 6.4
Duits 6.7
Engels 7.1
Frans 7.4
Ben je nu wel geslaagd? De nieuwe regeling was toch dat iets met lage cijfers dat je zakt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nederlands 5.2
Geschiedenis 6.4
Duits 6.7
Engels 7.1
Frans 7.4
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN KIESDREMPEL EN KIESDELER
Is dat niet het zelfde?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kiesdrempel = minimaal aantal handtekeningen om mee te mogen doen oid. Minimale aantal stemmen om überhaupt een zetel te krijgen.
Kiesdeler = aantal stemmen benodigd voor een zetel?
Nu je het zegt je moest toch een voldoende halen voor de zogenaamd belangrijke vakken als Nederlands Wiskunde en wat was die andere ookalweer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben je nu wel geslaagd? De nieuwe regeling was toch dat iets met lage cijfers dat je zakt?
Engrishquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu je het zegt je moest toch een voldoende halen voor de zogenaamd belangrijke vakken als Nederlands Wiskunde en wat was die andere ookalweer?
Kiesdeler heb je goed. In Nederland is de kiesdeler 66.667 als ik het me nog goed herinner.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kiesdrempel = minimaal aantal handtekeningen om mee te mogen doen oid.
Kiesdeler = aantal stemmen benodigd voor een zetel?
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kiesdeler heb je goed. In Nederland is de kiesdeler 66.667 als ik het me nog goed herinner.
De kiesdrempel is een bepaald percentage. Als je onder dat percentage komt heb je geen recht meer op een zetel.
Juist. Dus ook als je wel genoeg stemmen hebt voor een zetel, maar geen bepaald percentage behaalt, heb je ook geen recht op die ene zetel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kiesdeler heb je goed. In Nederland is de kiesdeler 66.667 als ik het me nog goed herinner.
De kiesdrempel is een bepaald percentage. Als je onder dat percentage komt heb je geen recht meer op een zetel.
Precies!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Juist. Dus ook als je wel genoeg stemmen hebt voor een zetel, maar geen bepaald percentage behaalt, heb je ook geen recht op die ene zetel.
Engels, en ja ik ben zo goed als geslaagd. Moet volgende week nog 2 examens doen omdat ik gesplitst examen doe.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu je het zegt je moest toch een voldoende halen voor de zogenaamd belangrijke vakken als Nederlands Wiskunde en wat was die andere ookalweer?
2 minuten wiki was ook goed geweest denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ah.
En daar had mijn leraar 5 lessen voor nodig
Wij > jou leraar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ah.
Nederland heeft geen kiesdrempel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Juist. Dus ook als je wel genoeg stemmen hebt voor een zetel, maar geen bepaald percentage behaalt, heb je ook geen recht op die ene zetel.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
Ah.
Klopt, maar sommige provincies wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nederland heeft geen kiesdrempel.
Ah!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Engels, en ja ik ben zo goed als geslaagd. Moet volgende week nog 2 examens doen omdat ik gesplitst examen doe.
En Qunix; alle cijfers die je voor je Centrale Eindexamen haalt (in mijn geval worden dat 7 cijfers), tel je bij elkaar op en deel je door het aantal vakken waar je examen in doet (ook 7 dus), dat cijfer moet 5.5 of hoger zijn, anders zak je.
Maar je hebt een 5.2 (een onvoldoende) voor Nederlands. Moet je die niet her'en?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Engels, en ja ik ben zo goed als geslaagd. Moet volgende week nog 2 examens doen omdat ik gesplitst examen doe.
Provincies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige provincies wel.
Nope, je mag voor 1 van de 3 vakken een 5 hebben, en ik sta een 7.6 voor Engels op mijn eindlijst en wiskunde heb ik niet, aangezien ik dyscalculie heb (nog niet officieel getest).quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar je hebt een 5.2 voor Nederlands. Moet je die niet her'en?
Ooooh, computerfluisteraar opende daar laatst een topic over ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope, je mag voor 1 van de 3 vakken een 5 hebben, en ik sta een 7.6 voor Engels op mijn eindlijst en wiskunde heb ik niet, aangezien ik dyscalculie heb (nog niet officieel getest).
Maar dan is er nauwelijks iets veranderd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope, je mag voor 1 van de 3 vakken een 5 hebben, en ik sta een 7.6 voor Engels op mijn eindlijst en wiskunde heb ik niet, aangezien ik dyscalculie heb (nog niet officieel getest).
Als het goed is, is wiskunde vanaf volgend schooljaar verplicht, ook in C&M, dat was toen ik mijn profielkeuze maakte nog niet zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar dan is er nauwelijks iets veranderd.
Bij ons wel. Ik ken iemand met discalculie maar die moet wiskunde C doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als het goed is, is wiskunde vanaf volgend schooljaar verplicht, ook in C&M, dat was toen ik mijn profielkeuze maakte nog niet zo
Havo, en dat was toen ik in de 3e zat nog niet verplicht, toen kon ik mijn profiel samenstellen zonder wiskunde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij ons wel. Ik ken iemand met discalculie maar die moet wiskunde C doen.
Of zit je op havo dat het daar anders is?
Misschien heeft iemand je geNSB'd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Arashimashou het volgende:
Holy shit... photobucket let op wat je upload?
[ afbeelding ]
Dat account ben ik straks nog kwijtna 2 week.
Dat zou wel heel droog zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand je geNSB'd.
Hmmmmkay. Ik heb net de eerste 20 afleveringen van Naruto binnen geslurpt, maar na jouw reactie twijfel ik over de mogelijke schadelijke gevolgen van anime. Dilemma.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Fuck. Ik ben blij. gioehjreoaHEROPNHOGPERIOMGPEGPGONPGA
Even mijn adrenaline wegtypen:
WEGFNEROGNAERIOJGERIOAngojeangopeangkoaemgoaepekogmj
GODVEGfmeprgmaepgmregmaerkpgmepamgpmgpmaego hihi pgaerogkerpagaepmgm hou van jggreagpergmeoagenmgpmhkaeag egopawegoangang anime gaerngoaerngjoaeng marf eriognaowepgnoaeng maar ragnaegnoaengrergph ook van goeangaengpaengenoaegnegna seksg ognoawegnoweangaoegnoegaeiorvlf'SDxz
ergi0aehpmhkwehip3qwtgkeg myaaanaergneipanngrg g[erprthpgm CROCSPAUPERSCHOENEN HAHAWHESbrheohahraejonh\e hr hapkgmerokmgaeoh treurig rhaeronhaeonhaeronhaerohbaeg
Ik spoor niet, of het nou met of zonder anime is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hmmmmkay. Ik heb net de eerste 20 afleveringen van Naruto binnen geslurpt, maar na jouw reactie twijfel ik over de mogelijke schadelijke gevolgen van anime. Dilemma.
Hoe heb ik dit interessante bericht over het hoofd gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
Fuck. Ik ben blij. gioehjreoaHEROPNHOGPERIOMGPEGPGONPGA
Even mijn adrenaline wegtypen:
WEGFNEROGNAERIOJGERIOAngojeangopeangkoaemgoaepekogmj
GODVEGfmeprgmaepgmregmaerkpgmepamgpmgpmaego hihi pgaerogkerpagaepmgm hou van jggreagpergmeoagenmgpmhkaeag egopawegoangang anime gaerngoaerngjoaeng marf eriognaowepgnoaeng maar ragnaegnoaengrergph ook van goeangaengpaengenoaegnegna seksg ognoawegnoweangaoegnoegaeiorvlf'SDxz
ergi0aehpmhkwehip3qwtgkeg myaaanaergneipanngrg g[erprthpgm CROCSPAUPERSCHOENEN HAHAWHESbrheohahraejonh\e hr hapkgmerokmgaeoh treurig rhaeronhaeonhaeronhaerohbaeg
Ach, alleen treinen sporen. Oh wacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik spoor niet, of het nou met of zonder anime is.
Naruto is trouwens niet een hele goede anime, maar wel een leuke om mee te beginnen.
Zou kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heb ik dit interessante bericht over het hoofd gezien
Death Note is denk ik de beste beginnersanime die ook nog eens best goed is. Naruto is wel leuk, maar er zijn veel gevechten die veel te lang duren, waardoor het plot dus erg langzaam verloopt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach, alleen treinen sporen. Oh wacht.![]()
Welke zou jij aanraden?
Sorry, maar daar ga ik zeker niet aan beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou kunnen
Misschien is dat bericht wel encrypted en is er een code te ontrafelen. Who knows?
Iets van je gore-verzameling? Als je die hebt dan. Ik wel. Meestal verstuur ik die plaatjes naar mensen die mij kettingmails gaan sturen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sorry, maar daar ga ik zeker niet aan beginnen.
hmmm, misschien zou ik een plaatje moeten plaatsen die nog erger moet zijn dan de vorigen.. een idee?
Dit is Kyuubei gore... er wordt een gat in zijn lichaam gen***tquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iets van je gore-verzameling? Als je die hebt dan. Ik wel. Meestal verstuur ik die plaatjes naar mensen die mij kettingmails gaan sturen.
Dat kan. Ik heb nog een opgegeten baby, die is wellicht geschikter.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is Kyuubei gore... er wordt een gat in zijn lichaam gen***t
Aangevreten oid? meh, dat lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb nog een opgegeten baby, die is wellicht geschikter.
Ik dacht dat je een Photobucket ban wilde o.i.d.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aangevreten oid? meh, dat lijkt me niet nodigIk ben hier ook niet om te choqueren... Ik zocht gewoon naar wat QB haat/QB pr0n.
De usenetboer heeft Death Note nog op voorraad, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Death Note is denk ik de beste beginnersanime die ook nog eens best goed is. Naruto is wel leuk, maar er zijn veel gevechten die veel te lang duren, waardoor het plot dus erg langzaam verloopt.
Übergeil.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is Kyuubei gore... er wordt een gat in zijn lichaam gen***t
Neu... ik dacht eigenlijk dat je wel alles op photobucket mocht plaatsen... nou ja vrijwel alles. Niet dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Photobucket ban wilde o.i.d.
HEBBEN ZE DAT IN OSU... nice...quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neu... ik dacht eigenlijk dat je wel alles op photobucket mocht plaatsen... nou ja vrijwel alles. Niet dus.
quote:The following items are prohibited: anything that is patently offensive or promotes racism, bigotry, hatred or physical harm of any kind against any person or group; harasses or advocates harassment of another person; exploits people in a sexual or violent manner, including child pornography; contains nudity, excessive violence, or offensive subject matter or contains a link to an adult website; solicits personal information from anyone under 18; publicly posts information that poses or creates a privacy or security risk to any person; contains or promotes something you know is false or misleading; promotes illegal activities or conduct that is abusive, threatening, obscene, defamatory or libelous; violates someone's rights of privacy or publicity; defames or libels somebody; infringes somebody's copyrights, trademarks, contract rights or any other rights of any person; involves the transmission of "junk mail," "chain letters," or unsolicited mass mailing, instant messaging, "spimming," or "spamming"; contains restricted or password-only access pages or hidden pages or images (those not linked to or from another accessible page); solicits passwords or personal identifying information for unauthorized commercial or unlawful purposes from other Users; provides or creates computer viruses; or includes a photograph or video of another person that you have posted without that person's consent.
@2:07quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
HEBBEN ZE DAT IN OSU... nice...
Heb toevallig vandaag Night of nights/knights en U.N Owen was her gespeeld
Sick..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
@2:07
Check het einde... Helemaal gek!
@ 3:11 begint het
Ja!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even... de video is veranderd?
En nummer een is een Koreaan. Nou zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef Qunix het volgende:
http://osu.ppy.sh/b/1147&m=0
Mensen hebben een S behaald
Komt van het tomaten plukken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Ook wat Polen met hele goede reflexen.
Niet iedereen speelt trouwens met muis he. Veel ook met zo'n tekentablet of een touch screen monitor.quote:
Of hax. (Hoewel ik vermoed dat in ieder geval een groot deel van de besten legit zijn)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt trouwens met muis he. Veel ook met zo'n tekentablet of een touch screen monitor.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, welke bevolkingsgroep vind jij het meest verdacht?
Hmmm... liever Taiwanese h4xx0r dan PRC H4xx0r.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op de Taiwanese h4xx0r.
Ik denk dat ze sluw zit te lurken, totdat ze de lapo kan maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm... liever Taiwanese h4xx0r dan PRC H4xx0r.
Oooh, einde van de topic in zicht, en Klipnap nergens te bekennen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sluw zit te lurken, totdat ze de lapo kan maken.
Ach, ik heb er ook een tijdje over na moeten denken hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb ook echt weer een discussie met een meisje die zegt niet te snappen wat mannen zo geweldig aan borsten vinden
Ze zegt: "Kinderen kun je toch ook drinken geven met de fles?".quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, ik heb er ook een tijdje over na moeten denken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |