Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.quote:
ook als Denemarken wint?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.
Dan wordt het ingewikkelder, maar ze winnen niet.quote:
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Wat een kutploeg is het zo zeg....
Op deze manier wordt het ook nooit iets.
Hij houdt gewoon te lang vast aan het succes van twee jaar terug, Alle credits voor dat succes, maar nu maakt hij er echt een puinhoop van door niets te veranderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'.
In de pauze hoop ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Het was een service.quote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Matige verdedigers en bedroevende middenveldersquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....
Overigens had van Persie gewoon de 1-0 moeten maken, dit soort kansen maakt hij bij Arsenal met ogen dicht, ik snap er echt geen hol van met die gozer.
Aaah ok, ligt eraan wie er in de basis mag beginnenquote:
Ik schat zo in dat er dan wel iets is veranderd. Denk dat van Marwijk aan zijn houdbaarheidsdatum zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Onder de Big Ben?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn romantische zoon heeft zijn vriendin vandaag in Engeland ten huwelijk gevraagd, hoe leuk is dat
Als ie nu gelijk doorgaat naar Gretna Green?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn romantische zoon heeft zijn vriendin vandaag in Engeland ten huwelijk gevraagd, hoe leuk is dat
Kijk eens wat vaker Engels voetbal.... De man scoort niet voor niets 30 keer in de Premier League. hij moet alleen niet in de spits bij NL.quote:
Details weet ik nog niet precies.... volgens mij heeft ie het ten overstaan van haar hele engelse familie gedaanquote:
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Aahquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Nee joh zo'n fan ben ik ook niet, alleen van het NL elftal. Ik weet dat ie daar goed is maar heb je hier vrij weinig aan helaas.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker Engels voetbal.... De man scoort niet voor niets 30 keer in de Premier League. hij moet alleen niet in de spits bij NL.
Heeft ze ja gezegd?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Details weet ik nog niet precies.... volgens mij heeft ie het ten overstaan van haar hele engelse familie gedaan
(ik heb de ring al gezien, en wist ook van het plannetje)
Pfoehquote:
Met deze verdediging zat ik meer aan 12-6 te denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef golfer het volgende:
We winnen gewoon met 12-1 van Portugal en dan hebben we nog een kleine kans als Duitsland ook van Denemarken wint.
Wat goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wat tof bluezz
voetbal: tja!
en kijk wat n verschil
[ afbeelding ]
Proficiat ! Aanstaande schoonmoederquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Succes en sterkte, Isaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets gemist met het voetbal?
Nu nog een nachtdienstjeen dan morgen lekker naar bed
Nou dat weet ik niet hoor, of het dit jaar nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Proficiat ! Aanstaande schoonmoeder
Nog een bruiloft dit jaar![]()
Heavy shit dus weer bij jou? overdag en snachts werkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, bedankt! Eigenlijk lijkt me dat wel wat, 2 dagen per week werken à 16 uur per dag
wat had je dan geschreven?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
ik maak een tweet over het EK, krijg naar mijn kop geslingerd dat als ik niks met het EK heb dat ik dan ook mijn bek dicht moet houden, vertel die persoon dat-ie wel een heel slechte verliezer is volgens mij en prompt word ik ontvriend op Twitter en Facebook
Mooi is dat sportgevoel toch ook
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeterquote:
En dan een dag uitbrakken en vier dagen weekend!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, bedankt! Eigenlijk lijkt me dat wel wat, 2 dagen per week werken à 16 uur per dag
Maar ik ben komend weekend vrij!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Heavy shit dus weer bij jou? overdag en snachts werkenSterkte
En het weekend van de 24e?quote:
als mensen niet tegen een geintje kunnen mis je ze ook niet als volgers/vriendenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeter
Nee, dan werk ik.quote:
quote:
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als mensen niet tegen een geintje kunnen mis je ze ook niet als volgers/vrienden
hey dan heb ik precies na jou nachtdienstquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets gemist met het voetbal?
Nu nog een nachtdienstjeen dan morgen lekker naar bed
Je moet nog steeds dezelfde stukjes van de trein afschrapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Hier is het somber & bewolkt.
Trein ging wegens een aanrijding met een persoon niet verder dan mijn eindpunt. Allemaal sacherijnige forensen. En nu maar hopen dat het een gekozen aanrijding met persoon was en geen ongeval. Niet dat dat eerste niet erg is, maar toch.
Show me a sore looser and I'll show you a looserquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeter
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap die chagrijnige mensen nooit, het is potverdomme toch erg? Oh, tis maar een mensenleven, pff. Of ie er voor kiest of niet, blijft heel erg.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters. wanhopige mensen
Mensen die dit zeggen zijn dat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.
ja, want geestelijk ziek zijn telt niet, dan ben je egoistisch. Triest standpunt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.
Nee, het is triest voor de Machinist.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, want geestelijk ziek zijn telt niet, dan ben je egoistisch. Triest standpunt.
Natuurlijk! Het is verschrikkelijk voor de machinist!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is triest voor de Machinist.
Je kunt een zelfverkozen dood ook uitvoeren zonder daar andere mensen slachtoffer mee te maken. (Machinist, passagiers)quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef freecell het volgende:
Natuurlijk! Het is verschrikkelijk voor de machinist!
Maar dat neemt niet weg dat het ook verschrikkelijk is voor slachtoffer en omgeving.
Imo is het niet egoistischer dan doodgaan aan een andere aandoening.
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt een zelfverkozen dood ook uitvoeren zonder daar andere mensen slachtoffer mee te maken. (Machinist, passagiers)
Dit dus, dat willen mensen dus niet begrijpen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt een zelfverkozen dood ook uitvoeren zonder daar andere mensen slachtoffer mee te maken. (Machinist, passagiers)
Ik ben het met jou eens. De dood mag je nooit zo raar over spreken vind ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Natuurlijk! Het is verschrikkelijk voor de machinist!
Maar dat neemt niet weg dat het ook verschrikkelijk is voor slachtoffer en omgeving.
Imo is het niet egoistischer dan doodgaan aan een andere aandoening.
Lekker hè, dat filevrije rijden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker vroeg thuis btw. Geeft niet, morgen zit ik om 4.20u al in de auto
.
Ligt eraan, laatste stukje richting die plaats en weer terug blijft altijd druk.quote:
Dan ga je er wel vanuit dat iemand nog in staat is om zo helder te redeneren. Vrees dat veel mensen dat stadium dan al ver voorbij zijn. Om ze dat nu dan maar volledig toe te rekenen klopt gewoon niet, je neemt mensen ook niet kwalijk dat ze lichamelijk ziek worden. Maar goed, psychische aandoeningen worden toch nog steeds anders bekeken dan lichamelijke.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dat een beter gevoel bij hebt waarom zou je dat niet doen? Kan je weer een nieuwe weg inslaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Net alle spullen in het zkh in 043 overgedragen aan mijn opvolger. Hij heeft net zo'n lichte paniek in z'n ogen als die ik had aan het begin van m'n onderzoek
Anyway. Zat er eigenlijk ook aan te denken om mijn eigen onderzoek dat ik gevraagd was te doen over te dragen aan hem. Ik heb er eigenlijk een beter gevoel bij om helemaal klaar te zijn hier. ff bespreken wat mogelijk is...
Maar eerst vanavond: zuipen/eten bij Kiwi en dan tanzen
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Dan ga je er wel vanuit dat iemand nog in staat is om zo helder te redeneren. Vrees dat veel mensen dat stadium dan al ver voorbij zijn. Om ze dat nu dan maar volledig toe te rekenen klopt gewoon niet, je neemt mensen ook niet kwalijk dat ze lichamelijk ziek worden. Maar goed, psychische aandoeningen worden toch nog steeds anders bekeken dan lichamelijke.
Ik heb ook het gevoel dat we dubbel zoveel werk met hetzelfde aantal mensen doen op het moment.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Lekker tochJe was vast doodop!
Bij ons is nu echt crisis, we weten gewoon niet waar we de mensen en de tijd vandaan moeten halen om al die poli's van volgende week voor te bereiden. KUT statussen.. je zoekt je rot, dan al die onderzoeken er bij zoeken, wat een monnikenwerk
Waar haal jij vandaan dat springers zwaar psychisch gestoord zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan ga je er wel vanuit dat iemand nog in staat is om zo helder te redeneren. Vrees dat veel mensen dat stadium dan al ver voorbij zijn. Om ze dat nu dan maar volledig toe te rekenen klopt gewoon niet, je neemt mensen ook niet kwalijk dat ze lichamelijk ziek worden. Maar goed, psychische aandoeningen worden toch nog steeds anders bekeken dan lichamelijke.
Psychisch gezonde mensen springen niet voor een trein me dunkt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat springers zwaar psychisch gestoord zijn?
Het overleg wordt 'betaald' in vrije uren, je krijgt geen reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Terugkomen voor overleg is ook echt niet fijn inderdaad. En vaak nog onbetaald ook.
Onbetaald schmonbetaaldquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Terugkomen voor overleg is ook echt niet fijn inderdaad. En vaak nog onbetaald ook.
Cirkelredeneringquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Psychisch gezonde mensen springen niet voor een trein me dunkt.
Dan zit er ook vóór het springen al een draadje los. (erna wat meer)
Welneequote:
Die lag net naast jou bewering dat alle treinspringers egoisten zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat springers zwaar psychisch gestoord zijn?
Dat is ook geen argumentquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Wilde jij beweren dat springers psychisch ok zijn?
Zo van 'saaie dag, eigenlijk saai leven, spring' ?
En dan zijn ze zwaar psychisch gestoord?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die lag net naast jou bewering dat alle treinspringers egoisten zijn.
Vrolijke mensen die eens een keer een slechte dag hebben springen meestal niet voor treinen. In de regel is er dan wel wat meer aan de hand.
Cirkelredenering.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij durven 'normale' mensen het niet eens. Komt ook niet in hen op.
Jawelquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij durven 'normale' mensen het niet eens. Komt ook niet in hen op.
En wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is triest voor de Machinist.
Ja, want dat is precies wat ik beweerquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan zijn ze zwaar psychisch gestoord?
Herhaling? Dat het bier van Bavaria hetzelfde is als dat van een goedkoop huismerk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef AnneX het volgende:
Op bezoek bij Bavaria in Lieshout met de Keyringsdienst.![]()
/ op drie
Wat springers betreft, ben ik met Tav en FC
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herhaling? Dat het bier van Bavaria hetzelfde is als dat van een goedkoop huismerk?
Ok.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]. Het is een hh. en ook
op die tweede vraag.
Al hoewel Bavariawater komt van 300m onder de grond en het huismerk slechts op 80 meter
niet waar. het wordt op de zelfde fabriek gemaakt en afgevult.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herhaling? Dat het bier van Bavaria hetzelfde is als dat van een goedkoop huismerk?
Ik denk dat bij een brugquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel
Bij langsrazende treinen en op hoge gebouwen schijnt het heel normaal te zijn om te denken: 'ik zou er voor/af kunnen springen'
(om je vervolgens rot te schrikken van je eigen gedachte)
Klopt inderdaad en daar is al vaak discussie over geweest. Hier in de buurt (Santpoort) had je tot 20 geleden het PZ en daar vlakbij had je station Santpoort-Zuid. Daar was het ongeveer wekelijks raak en even verderop in Vogelenzang zit de psychiatrische inrichting ook pal langs het spoor en ook daar regelmatig dat soort voorvallen. Nu staat er een hekwerk langs....maar nog steeds.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef z80 het volgende:
en wat betreft de springers. ik snap niet waarom een pgz en gesloten instellingen naast het spoor gebouwd worden.
Maar dat lag toch alleen aan dat er ander water werd gebruikt, zoals Borisz zegt? (Het is al een tijd geleden dat ik die uitzending heb gezien, dus ik kan het mis hebben. )quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
niet waar. het wordt op de zelfde fabriek gemaakt en afgevult.
het zijn 2 verschillende bieren. bav is altijd het zelfde en afhankelijk van het b merk kan de smaak per keer iets verschillen.
AH eigen merk (voorheen door oranjeboom gemaakt) had een eigen recept waar niet vanaf geweken mocht worden. en was echt geen oranjeboom.
niet alleen ander water. ook de rest van de ingrediënten zijn anders. en de verhouding tussen de ingrediënten is anders. dat komt er in de uitzending alleen niet echt lekker uit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat lag toch alleen aan dat er ander water werd gebruikt, zoals Borisz zegt? (Het is al een tijd geleden dat ik die uitzending heb gezien, dus ik kan het mis hebben. )
Zo'n 4-5 per dag in Nederland. En we zitten internationaal niet zo hoog in het aantal mensen dat zelfmoord pleegt, in Belgie met minder inwoners zijn het er 7 per dag. Momenteel bijv. zijn er meer soldaten die in de VS sterven door zelfmoord dan er in het buitenland in oorlogszones doodgaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel triest dat er nog zoveel/zo vaak zelfmoord wordt gepleegd
PTSD en nauwelijks opvang in dat k-land.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Momenteel bijv. zijn er meer soldaten die in de VS sterven door zelfmoord dan er in het buitenland in oorlogszones doodgaan.
Het lijkt me allemaal wel interessant!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 04:51 schreef FutureFairytale het volgende:
60.000 inwoners waar ik woon en ik was de enige daar op de weg half uur geleden![]()
Nu op naar de echte veiling om daar klokken te kijken.
Nog evenquote:
De meeste brouwerijen hebben wel een b-merk met ruimere kwaliteitsnormen dan het a-merk. Meestal gaat het dan om batches die die bijv. een lichte smaak afwijking hebben, dus nog prima verkocht kunnen worden, maar teveel afwijken van dat wat het a-merk voor zou moeten stellen. In de praktijk houdt dan in dat de meeste batches prima lukken en het vanwege de vraag naar een bepaald b-merk heel goed zo kan zijn dat het b-merk van eenzelfde kwaliteit is als het a-merk. Ik geloof dat (o.a.) Best bier zo'n b-merk van Bavaria is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Felagund het volgende:
Ik geloof dat het in Nederland zeker niet beter gesteld is, paar vrienden van mij zijn veteraan, en die hebben ook nogal wat meegemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
PTSD en nauwelijks opvang in dat k-land.
Lijkt het wel op. Niet daar blijven slapen Steer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
Steer krijgt een studentenritme als hij klaar is
Hoe was de veiling?quote:
Hoe laat ben je vrij?quote:
Alleen de koelcellen gezien waar de bloemen instaan voor ze geveild worden.quote:
Ik ben thuis! Weekend! Vanavond een ongelooflijk lekker dutje doenquote:
We konden het niet latenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:00 schreef freecell het volgende:
Echt, iedereen heeft het vandaag over Mc. En nu wil ik ook
Eh.. Ik gisteravond 2quote:
Fijn dat je weekend hebt FFTquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben thuis! Weekend! Vanavond een ongelooflijk lekker dutje doen.
Voor me op de weg waren ze aan het remmen. Ik zag het gelukkig, de man voor mij niet...knal! Schrok me wild
Tot nu toe vind ik het leuk. Ik heb een totaal ander schema nu maar het opstaan gaat goed! Snap het niet want kom flink slaaptekort. Overdag op t werk valt t moe zijn mee en lekker dat ik rond 14u klaar ben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je weekend hebt FFT
Viel het je de afgelopen week mee of tegen? En denk je dat je er aan kan wennen, dat vroeg opstaan?
Neem dat natte koude weer meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef TAV74 het volgende:
Nog even zwaaien naar Steer en zo de trein in op weg naar huis....
Kijk eens op je PC of je de GFI software niet kunt deinstalleren?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef golfer het volgende:
Trouwens vanaf de laptop van B. want mijn PC blijft maar crashen.
Heeft iemand een oplossing voor de volgende melding die ik steeds krijg:
'GFI software anti malware werkt niet meer en is afgesloten'
Daarna kan ik niet meer op Internet en mijn mail doet het dan ook niet meer.
Zoeken op GFI software levert geen resultaten op.
Ben nu Stinger en Malwarebytes aan het draaien.
GFI software kan ie juist niet vinden. Ik zit nu in veilige modus te werken en dan geen problemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens op je PC of je de GFI software niet kunt deinstalleren?
Hmmmm....vreemd verhaal. Misschien idd wat Piet zegt: een systempoint restore doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
GFI software kan ie juist niet vinden. Ik zit nu in veilige modus te werken en dan geen problemen.
Is het eenvoudigste, snelste en na een clean install de beste oplossing.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....vreemd verhaal. Misschien idd wat Piet zegt: een systempoint restore doen?
Kalfskrokettenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef AnneX het volgende:
Vervelend golfer : geen idee![]()
Vol fantasieVanavond kalfskroketten uit de nieuwe frituurpan.
Huis aan kant en de machines doen de rest van het werk.
Nu het tuintje nog.
Mooi zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Tot nu toe vind ik het leuk. Ik heb een totaal ander schema nu maar het opstaan gaat goed! Snap het niet want kom flink slaaptekort. Overdag op t werk valt t moe zijn mee en lekker dat ik rond 14u klaar ben.
Is toch niet zó ongezond?quote:
Roze olifantquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:50 schreef AnneX het volgende:
En met een volkoren bolletje, om te compenseren...![]()
Kan je poli's maken? Dan mag je maandag op de trein springenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is toch niet zó ongezond?
Schone pan enzo.
En met een volkoren bolletje, om te compenseren...![]()
En die besmeer ik met grove mosterd.
Drie out of negen is wel heeeel erg.
Hulp nodig ? dan spring ik op de trein.
Het is een zwembad gewordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
wow, die regen bij de voetbalwedstrijd van 6 uur![]()
![]()
wow gewoon
(wedstrijd is stil gelegd)
? polis maken...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je poli's maken? Dan mag je maandag op de trein springen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef borisz het volgende:
Hier een gefrustreerde. Inzage waarin je niéts kon leren van je fouten. Daarbij een docent.....
Als ik thuis ben tik ik het hele verhaal.
Zal ik doen. Ik heb net een uurtje lekker geslapen en ga denk zo boodschappen doen en wat eten maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo
Je moet er maar niet zo bij stil staan, slaap is overratedGewoon gaan liggen als je moe bent en het kan en je er verder niet druk om maken
ja Bizar he? echt wel heftig weer daar, blij dat ik warm en droog zitquote:
Hello terug.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Onstuimig zomertje tot nu toe.
Cheese says hello
Alle polistatussen zoeken voor een spreekuur (kunnen er 25 zijn per dagdeel en dan X 3 artsenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hello terug.
De fruitkwekers zijn in mineur ( nav de zomerse opmerking) .
Sommige plukken niet eens meer kersen en/of peren.
Iets met bevroren sapstromen en halfdode en levende bomen met wel/ geen
bloesem.
Te droog? Vorig jaar? Het heeft de hele zomer geregend, een ouderwetse hollandse zomer, net als vroeger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch weer te droog???
Nou, na een inwerkperiode van 3 maanden kun je op mij rekenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle polistatussen zoeken voor een spreekuur (kunnen er 25 zijn per dagdeel en dan X 3 artsenalle uitslagen erbij zoeken, ook die uit andere ziekenhuizen moeten komen, oude statussen die je in de kelder opvraagt updaten en verbouwen tot nieuw , 10 stickers per status uitdraaien, in de status de datum van komen opschrijven, 2/3 van de statussen staan dus NIET bij ons op de poli maar zwerven door het hele ziekenhuis, of zijn gewoon kwijt
![]()
Hoelaat ben je er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
jullie zouden eens wat beter moeten automatiseren ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alle polistatussen zoeken voor een spreekuur (kunnen er 25 zijn per dagdeel en dan X 3 artsenalle uitslagen erbij zoeken, ook die uit andere ziekenhuizen moeten komen, oude statussen die je in de kelder opvraagt updaten en verbouwen tot nieuw , 10 stickers per status uitdraaien, in de status de datum van komen opschrijven, 2/3 van de statussen staan dus NIET bij ons op de poli maar zwerven door het hele ziekenhuis, of zijn gewoon kwijt
![]()
Hoelaat ben je er
Je kreeg dus gewoon je blaadje terug zonder aantekeningen. En daarbij de antwoorden ja kijk maar wat je fout heb gedaan. Niet hoeveel punten ik per vraag heb gekregen. Daarbij is het een case is het subjectiviteitsgehalte groot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef borisz het volgende:
Hier een gefrustreerde. Inzage waarin je niéts kon leren van je fouten. Daarbij een docent.....
Als ik thuis ben tik ik het hele verhaal.
wat van gezegd?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kreeg dus gewoon je blaadje terug zonder aantekeningen. En daarbij de antwoorden ja kijk maar wat je fout heb gedaan. Niet hoeveel punten ik per vraag heb gekregen. Daarbij is het een case is het subjectiviteitsgehalte groot.
De coördinator zei alleen maar ja dit is de gang van zaken. In vijf jaar nog nooit zo slecht meegemaakt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef MissHobje het volgende:
Nou daar gaat ie weer(en ik sta nog steeds nr 1 in onze bedrijfspoul
al die mannen ver achter me latende
)
hier is het anders nat en niet bepaald war te noemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja Bizar he? echt wel heftig weer daar, blij dat ik warm en droog zit
afgelopen jaar was een top jaar. goed en veel fruit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch weer te droog???
Automatiseren? Wasdahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jullie zouden eens wat beter moeten automatiseren ofzo.
quote:
prima temp hoor, zolang het maar niet vriestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
hier is het anders nat en niet bepaald war te noemen.
Ik voelde het net al buiten dat het wat broeierig gaat worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
prima temp hoor, zolang het maar niet vriestkomende nacht een kleffe nacht trouwens met 15 graden
!
Echt idioot zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kreeg dus gewoon je blaadje terug zonder aantekeningen. En daarbij de antwoorden ja kijk maar wat je fout heb gedaan. Niet hoeveel punten ik per vraag heb gekregen. Daarbij is het een case is het subjectiviteitsgehalte groot.
De coördinator zei alleen maar ja dit is de gang van zaken. In vijf jaar nog nooit zo slecht meegemaakt.
Als het maar leuk isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik voelde het net al buiten dat het wat broeierig gaat worden.
Morgen ga ik wat leuks doen met een vriendin maar we weten niet wat.
Ze staan lekker buitenspelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef MissHobje het volgende:
Nou daar gaat ie weer(en ik sta nog steeds nr 1 in onze bedrijfspoul
al die mannen ver achter me latende
)
Ja we zitten allebei van 'hmm weet niet, maakt niet echt uit. Vind alles leuk'. Handig hequote:
Ja, wel vermakelijk, die twee mannen met identieke paardenstaartjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Toch een leukere wedstrijd nu dan de 2 van NL bij elkaar
Volgende keer niet een zwartwerker inhuren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef Den_Haag het volgende:
Avond
Heb je een bedrijf dan eindelijk reageert op een verbouwing die ik heb geplaatst....blijkt het een soort oplichter die je huis als een kraakpand achterlaat.
Ies Polska koeltoerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef Den_Haag het volgende:
Avond
Heb je een bedrijf dan eindelijk reageert op een verbouwing die ik heb geplaatst....blijkt het een soort oplichter die je huis als een kraakpand achterlaat.
Steer, wat voor ritme is dit? Sta je nu op of ga je nu naar bed?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 06:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer, wat voor ritme is dit? Sta je nu op of ga je nu naar bed?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nachtdienst --> rosébier als ontbijt -> naar bedEcht awesome
Ow die ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig Wieckse witte,0,0% Heb al een paar keer gedacht dat ik per ongeluk die van Tara (met alcohol) had. En hij heeft een keer halverwege per ongeluk die van mij leeggedronken.
Hehe, eindelijk een alcoholvrije waarbij je niet meteen IEIEIEIEUW! denkt.
Heb ook nog niemand ingehuurd. Doe eerst uitgebreid onderzoek naar een mogelijke opdrachtnemer. Deze had nu niet echt positieve recensiesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer niet een zwartwerker inhuren.
Ga je bij D_H klussen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok we weten het... lunchen in het centrum van Den Haag.
Nu gauw douchen.
Ik weet het nog niet. Ik ga zo naar de volkstuin om te proberen het toilet te repareren want dat is afgelopen winter kapot gevroren. Ook de kraan lekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond maak ik tortellinischotel met brie uit de ovenJullie?
Pics van de douche?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Das niet best Kaas, succes.
Ben ik bij vriendin, 13u afgesproken, staat ze nog onder de douche
quote:
Wowquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijg vandaag een aanslag van de belastingdienst, mag 45.000 nabetalen, voor het einde van de maand, en het inkomen dat ze me aanrekenen is een fantasiebedrag. Had het verdient afgelopen jaar volgens de aanslag, maar dat heb ik dus niet gedaan
Maandag maar ff bellen en zien wat voor een ellende het allemaal is.
Gefixed!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ik weet het nog niet. Ik ga zo naar de volkstuin om te proberen het toilet te repareren want dat is afgelopen winter kapot gevroren. Ook de kraan lekt.
Goessoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gefixed!
Nieuwe wc pot, bril en keukenkraan. En alles werkt.
Heerlijk! Ik twijfel nog wat te eten. Krijg nu pas trek en toen ik boodschappen ging doen een uur geleden nog niet dus alleen drinken en fruit gekocht. Niet slim.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
En nu gaan we naar de Italiaan hier op de kade om een pizza te eten.
Beter wel even iets warms eten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik twijfel nog wat te eten. Krijg nu pas trek en toen ik boodschappen ging doen een uur geleden nog niet dus alleen drinken en fruit gekocht. Niet slim.
Frietje halen. En morgen boodschappen doen in Alphen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk! Ik twijfel nog wat te eten. Krijg nu pas trek en toen ik boodschappen ging doen een uur geleden nog niet dus alleen drinken en fruit gekocht. Niet slim.
Zo, wat een aanslag. Dat inkomen had 7 cijfers?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijg vandaag een aanslag van de belastingdienst, mag 45.000 nabetalen, voor het einde van de maand, en het inkomen dat ze me aanrekenen is een fantasiebedrag. Had het verdient afgelopen jaar volgens de aanslag, maar dat heb ik dus niet gedaan
Waar je binnenkort 130 kan rijden in de bebouwde kom met Charlie Aptroot als burgemeesterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
45.000! Hallo!
We zijn naar Zoetermeer geweest, leuk centrum daar. Lekker broodje gegeten op een terras en daarna gingen we naar de bios. We waren de enige in de zaal dus een mooie prive-bioscoop
.
Succes! De belastingdienst staat bij mij bekend als een onlogische en mega-logge organisatie, ik hoop dat het bij jou mee gaat vallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes! De belastingdienst staat bij mij bekend als een onlogische en mega-logge organisatie, ik hoop dat het bij jou mee gaat vallen.
Handy cheesio!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gefixed!
Nieuwe wc pot, bril en keukenkraan. En alles werkt.
Helaas geen koopzondag morgen. Eet morgen bij mn zus dus hoef ook niet voor eten te zorgen (en heb standaard pizza en noodles in huis voor nood of makkelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Frietje halen. En morgen boodschappen doen in Alphen.
Hihi geen idee, kom nooit in Zoetermeer. Alleen als ik daar moet dansenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar je binnenkort 130 kan rijden in de bebouwde kom met Charlie Aptroot als burgemeester![]()
En via snelweg naar het stadhuis natuurlijk
Je moet wel goede ogen hebben bij dat rechter scherm.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb trouwens een meevaller met geld. Kreeg een e-mail van mn energiemaatschappij dat ik het afgelopen jaar teveel had betaald. Krijg 433 euro terug.
De ipad staat nu iets naar vorenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet wel goede ogen hebben bij dat rechter scherm.
quote:
Ik ben bang van wel ja, is best laag haha.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
maar pas op dat ze je maandelijkse termijn nu niet te laag inschatten![]()
433 euroknallersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb trouwens een meevaller met geld. Kreeg een e-mail van mn energiemaatschappij dat ik het afgelopen jaar teveel had betaald. Krijg 433 euro terug.
216 euroknallers want die van 1 euro vind ik niet zo lekkerquote:
Gegeven Duitsland wint van Denemarken heeft Nederland absoluut nog een kans. De juiste vraag is of ze die ook benuttenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
216 euroknallers want die van 1 euro vind ik niet zo lekker
Wie gelooft er eigenlijk dat Nederland morgen een kans maakt op de 1/4 finale? Ik niet maar ergens in mij hoopt toch nog heel erg.
ja leuker maken ze het voor hun zelf welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
zolang er geen team op het veld staat geef ik ze weinig kans.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gegeven Duitsland wint van Denemarken heeft Nederland absoluut nog een kans. De juiste vraag is of ze die ook benutten
Ik hoop dat Denemarken geen doelpunt maakt want dan moet NL er minstens 3 maken en dat zie ik zeker niet gebeuren. Denk dat ze de eerste helft niet kunnen scoren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gegeven Duitsland wint van Denemarken heeft Nederland absoluut nog een kans. De juiste vraag is of ze die ook benutten
dat maakt niet uit. Ook al wordt het 4-3 voor Duitsland, dan heeft Nederland met 2-0 nog steeds genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat Denemarken geen doelpunt maakt want dan moet NL er minstens 3 maken en dat zie ik zeker niet gebeuren. Denk dat ze de eerste helft niet kunnen scoren.
Oh maar Denemarken heeft al 3 punten, klopt dat dan nog met het doelsaldo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. Ook al wordt het 4-3 voor Duitsland, dan heeft Nederland met 2-0 nog steeds genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |