Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.quote:
ook als Denemarken wint?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.
Dan wordt het ingewikkelder, maar ze winnen niet.quote:
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Wat een kutploeg is het zo zeg....
Op deze manier wordt het ook nooit iets.
Hij houdt gewoon te lang vast aan het succes van twee jaar terug, Alle credits voor dat succes, maar nu maakt hij er echt een puinhoop van door niets te veranderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'.
In de pauze hoop ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Het was een service.quote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Matige verdedigers en bedroevende middenveldersquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....
Overigens had van Persie gewoon de 1-0 moeten maken, dit soort kansen maakt hij bij Arsenal met ogen dicht, ik snap er echt geen hol van met die gozer.
Aaah ok, ligt eraan wie er in de basis mag beginnenquote:
Ik schat zo in dat er dan wel iets is veranderd. Denk dat van Marwijk aan zijn houdbaarheidsdatum zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Onder de Big Ben?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn romantische zoon heeft zijn vriendin vandaag in Engeland ten huwelijk gevraagd, hoe leuk is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |