Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.quote:
ook als Denemarken wint?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks aan de hand nog. Gewoon winnen van Duitsland en Portugal en we zijn alsnog door.
Dan wordt het ingewikkelder, maar ze winnen niet.quote:
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Wat een kutploeg is het zo zeg....
Op deze manier wordt het ook nooit iets.
Hij houdt gewoon te lang vast aan het succes van twee jaar terug, Alle credits voor dat succes, maar nu maakt hij er echt een puinhoop van door niets te veranderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Marwijk blijft vasthouden aan 'zijn visie'.
In de pauze hoop ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Kan Van Marwijk niet al gewoon tijdens dit toernooi ontslagen worden?
Het was een service.quote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Matige verdedigers en bedroevende middenveldersquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit wordt hoe dan ook een zelfde media hetze als tegen Advocaat destijds.....
Overigens had van Persie gewoon de 1-0 moeten maken, dit soort kansen maakt hij bij Arsenal met ogen dicht, ik snap er echt geen hol van met die gozer.
Aaah ok, ligt eraan wie er in de basis mag beginnenquote:
Ik schat zo in dat er dan wel iets is veranderd. Denk dat van Marwijk aan zijn houdbaarheidsdatum zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Ik vrees met deze opstelling zelfs voor Turkije in september.
Onder de Big Ben?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn romantische zoon heeft zijn vriendin vandaag in Engeland ten huwelijk gevraagd, hoe leuk is dat
Als ie nu gelijk doorgaat naar Gretna Green?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn romantische zoon heeft zijn vriendin vandaag in Engeland ten huwelijk gevraagd, hoe leuk is dat
Kijk eens wat vaker Engels voetbal.... De man scoort niet voor niets 30 keer in de Premier League. hij moet alleen niet in de spits bij NL.quote:
Details weet ik nog niet precies.... volgens mij heeft ie het ten overstaan van haar hele engelse familie gedaanquote:
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Aahquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Nee joh zo'n fan ben ik ook niet, alleen van het NL elftal. Ik weet dat ie daar goed is maar heb je hier vrij weinig aan helaas.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker Engels voetbal.... De man scoort niet voor niets 30 keer in de Premier League. hij moet alleen niet in de spits bij NL.
Heeft ze ja gezegd?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Details weet ik nog niet precies.... volgens mij heeft ie het ten overstaan van haar hele engelse familie gedaan
(ik heb de ring al gezien, en wist ook van het plannetje)
Pfoehquote:
Met deze verdediging zat ik meer aan 12-6 te denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef golfer het volgende:
We winnen gewoon met 12-1 van Portugal en dan hebben we nog een kleine kans als Duitsland ook van Denemarken wint.
Wat goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wat tof bluezz
voetbal: tja!
en kijk wat n verschil
[ afbeelding ]
Proficiat ! Aanstaande schoonmoederquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Succes en sterkte, Isaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets gemist met het voetbal?
Nu nog een nachtdienstjeen dan morgen lekker naar bed
Nou dat weet ik niet hoor, of het dit jaar nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Proficiat ! Aanstaande schoonmoeder
Nog een bruiloft dit jaar![]()
Heavy shit dus weer bij jou? overdag en snachts werkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, bedankt! Eigenlijk lijkt me dat wel wat, 2 dagen per week werken à 16 uur per dag
wat had je dan geschreven?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
ik maak een tweet over het EK, krijg naar mijn kop geslingerd dat als ik niks met het EK heb dat ik dan ook mijn bek dicht moet houden, vertel die persoon dat-ie wel een heel slechte verliezer is volgens mij en prompt word ik ontvriend op Twitter en Facebook
Mooi is dat sportgevoel toch ook
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeterquote:
En dan een dag uitbrakken en vier dagen weekend!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, bedankt! Eigenlijk lijkt me dat wel wat, 2 dagen per week werken à 16 uur per dag
Maar ik ben komend weekend vrij!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Heavy shit dus weer bij jou? overdag en snachts werkenSterkte
En het weekend van de 24e?quote:
als mensen niet tegen een geintje kunnen mis je ze ook niet als volgers/vriendenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeter
Nee, dan werk ik.quote:
quote:
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als mensen niet tegen een geintje kunnen mis je ze ook niet als volgers/vrienden
hey dan heb ik precies na jou nachtdienstquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets gemist met het voetbal?
Nu nog een nachtdienstjeen dan morgen lekker naar bed
Je moet nog steeds dezelfde stukjes van de trein afschrapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Hier is het somber & bewolkt.
Trein ging wegens een aanrijding met een persoon niet verder dan mijn eindpunt. Allemaal sacherijnige forensen. En nu maar hopen dat het een gekozen aanrijding met persoon was en geen ongeval. Niet dat dat eerste niet erg is, maar toch.
Show me a sore looser and I'll show you a looserquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen iedereen bedankt voor de heerlijke rustige avond zonder getoeter
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap die chagrijnige mensen nooit, het is potverdomme toch erg? Oh, tis maar een mensenleven, pff. Of ie er voor kiest of niet, blijft heel erg.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters. wanhopige mensen
Mensen die dit zeggen zijn dat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.
ja, want geestelijk ziek zijn telt niet, dan ben je egoistisch. Triest standpunt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die voor de Trein springen zijn ongelofelijke egoïstische hufters.
Nee, het is triest voor de Machinist.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, want geestelijk ziek zijn telt niet, dan ben je egoistisch. Triest standpunt.
Natuurlijk! Het is verschrikkelijk voor de machinist!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is triest voor de Machinist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |