Utrechtquote:
Jaloerse kutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:36 schreef MCH het volgende:
Mooi man, het uurtje sterke verhalen vertellen is aangebroken. Jullie lijken wel wielrenners.
Het houdt je wel iets alerter. Bij ERTMS zie je in principe al 8km van te voren een snelheidsverlaging/remming aan komen. Bij ATB niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef James1988 het volgende:
Op wat voor manier is het een verademing?
Hier staat dan weer dat ie naar Wildenrath is gegaan voor aanpassingen aan de software:quote:
Men heeft die foto ook niet meer nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hier staat dan weer dat ie naar Wildenrath is gegaan voor aanpassingen aan de software:
[ afbeelding ]
Nee, wat heb je nog aan die foto als de loc weg is? Dan zie je alleen een spoorlijn, maar zonder materieel eropquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Men heeft die foto ook niet meer nodig?
De foto doet het nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, wat heb je nog aan die foto als de loc weg is? Dan zie je alleen een spoorlijn, maar zonder materieel erop
lekker setje!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even lekker bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, misschien doe ik dat over een tijdje wel weer eens als ik er genoeg van interessante bestemmingen heb
Ik word botertjegeil van plaatsnamen in sans-serif lettertypes, ik weet ook niet waarom...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even lekker bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |