Ik heb anders meer last van drempels dan van verlaagde auto's. Voor een verlaagde auto moet ik niet remmen, voor een veel te hoge drempel wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Halfords tuning. Kost een beetje en voor je medesjonnies heb je een dikke bolide.
[..]
Heb ik anders geen last van.
[..]
Ze zouden vaker geluidsmetingen moeten doen bij verkeerscontroles ja.
Ja dat ligt dus aan jou zoals ik al zei. Tenzij je echt een absurde drempel ergens hebt, die heb je wel, maar de meeste drempels kan je gewoon met de correcte snelheid van die weg overheen. Tenzij je dus een verlaagde auto hebt of een auto met kutvering.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Ik heb anders meer last van drempels dan van verlaagde auto's. Voor een verlaagde auto moet ik niet remmen, voor een veel te hoge drempel wel.
Heb geen van beiden maar er zijn zoveel drempels die gewoon schijt irritant zijn omdat ze niet goed geplaatst zijn of scheef staan doordat de weg is vervormd/weggezakt. Te hoge drempels op een weg waar je 80 mag bijvoorbeeld en dat je dan om de 20 seconden weer af moet remmen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat ligt dus aan jou zoals ik al zei. Tenzij je echt een absurde drempel ergens hebt, die heb je wel, maar de meeste drempels kan je gewoon met de correcte snelheid van die weg overheen. Tenzij je dus een verlaagde auto hebt of een auto met kutvering.
Zoals ik al zei: ik heb daar zelf nooit last van. Trouwens: er is idd 1 drempel die ik me kan herinneren die echt te hoog is. Die zit in Leidschendam. Maar jij kijkt waarschijnlijk naar de drempel en je kilometerteller, ik kijk naar de wegen en de school die ernaast zit. Ze willen gewoon dat mensen daar stapvoets rijden. Blijkbaar is daar ooit eens iets heel ergs gebeurd. Verder zijn alle drempels waar ik rij, bij 30, 50, 60 etc wegen prima te doen met die snelheid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Heb geen van beiden maar er zijn zoveel drempels die gewoon schijt irritant zijn omdat ze niet goed geplaatst zijn of scheef staan doordat de weg is vervormd/weggezakt. Te hoge drempels op een weg waar je 80 mag bijvoorbeeld en dat je dan om de 20 seconden weer af moet remmen.
Of van die drempels in woonwijken die kort en hoog zijn waardoor je echt met 5km per uur er overheen moet omdat een of andere debiel het niet goed heeft ingeschat hoe hoog de drempel moet zijn. Dan zie je ook echt van die vegen op de weg omdat iedereen zn bumper schaaft
En tja die herrie-uitlaten en petjes auto's..het is triest maar ze zetten alleen zichzelf voor lul ik heb er geen last van.
Ik heb gewoon een hekel aan drempels van mij mogen ze allemaal weggehaald worden.
We hebben een pauperauto bezitter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
Als je nou een topic had geopend over de te hoge drempels en de vaak debiele vorm van de drempels dan was het tenminste een volwaardige klacht.
Ligt ook aan je auto. Vering van Mercedesquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Ik heb anders meer last van drempels dan van verlaagde auto's. Voor een verlaagde auto moet ik niet remmen, voor een veel te hoge drempel wel.
Het is ook niet een heel groot probleem, maar het is gewoon irritant. En het zal wel aan de buurt liggen inderdaad want ik kan je verzekeren dat je hier op meerdere plekken niet normaal over de drempel kan rijden met de daar toegestane snelheid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb daar zelf nooit last van. Trouwens: er is idd 1 drempel die ik me kan herinneren die echt te hoog is. Die zit in Leidschendam. Maar jij kijkt waarschijnlijk naar de drempel en je kilometerteller, ik kijk naar de wegen en de school die ernaast zit. Ze willen gewoon dat mensen daar stapvoets rijden. Blijkbaar is daar ooit eens iets heel ergs gebeurd. Verder zijn alle drempels waar ik rij, bij 30, 50, 60 etc wegen prima te doen met die snelheid.
Misschien woon jij in een buurt met bizarre drempels. Maar dan alsnog: als je je aan de snelheid houdt en je hebt een normale auto dan moet dit niet zo'n heel groot probleem zijn als je kijkt naar de plekken waar ze zijn aangelegd.
Integendeel heb een klasse autoquote:
Jij kan over een andere verlaagde auto heen rijden met een Mercedes?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt ook aan je auto. Vering van Mercedes
Ik vang ze met m'n bull bar opquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
Jij kan over een andere verlaagde auto heen rijden met een Mercedes?. Te softe vering voor mij maar wel comfortabel en kwaliteit voorderest
Ik heb daar een hendel voor in mijn zweefmobiel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef KGV het volgende:
hoe moet je een auto eigenlijk verlagen, moet je erop springen tot er iets breekt en hij een beetje omlaag zakt of hoe gaat die ding?
Diverse manieren:quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef KGV het volgende:
hoe moet je een auto eigenlijk verlagen, moet je erop springen tot er iets breekt en hij een beetje omlaag zakt of hoe gaat die ding?
Bij mij in de buurt zijn er tig drempels waar ik absoluut niet met 30km/u overheen kan. Weliswaar is mijn auto af fabriek een beetje verlaagd in vergelijking met de standaardversie. Maar dat neemt niet weg, dat die drempels te hoog zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef sinepedraap het volgende:
Ok nieuwe ideeën voor verkeerscontroles:
- Vaker geluidsmetingen
- De 30km/u drempeltest
En op die wegen is de snelheid wel 30? Dat is raar. Misschien een normale auto kopen en dat letterlijk en figuurlijk verlagen overlaten aan paupers, sjonnies en tokkies.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zijn er tig drempels waar ik absoluut niet met 30km/u overheen kan. Weliswaar is mijn auto af fabriek een beetje verlaagd in vergelijking met de standaardversie. Maar dat neemt niet weg, dat die drempels te hoog zijn.
Omdat het niet mooi is om je auto op een boot te doen lijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, zolang het mooi gedaan is waarom niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |