quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd woensdagavond.
Club van het volk. M'n reet.
Hij is tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Otman Bakkal lijkt zijn buitenlands avontuur geld gevonden te hebben.
Ik geef hem niet eens ongelijk, overigens, al had ik van die club eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Ik dacht ook echt wtfquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Ik geef hem niet eens ongelijk, overigens, al had ik van die club eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, had op zn minst nog een seizoen kunnen blijven en zich in de kijker spelen in de cl. etc. Hij heeft teveel haast met geld verdienen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Denk 't ook, typische broodvoetballer. Is z'n goed recht natuurlijk. Net als de 7-5 kantoorwerkers.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat die jongen het gewoon niet meer kan/wil opbrengen om wekelijks het maximale van zichzelf te vragen.
Dan maar in een lekker klimaat, heerlijk aan de kust bij een club zonder al teveel verwachtingen voor een riant salaris een balletje trappen.
Als Castaignos niet komt zou ik echt niet weten wie wel..quote:Naast Feyenoord zouden ook Liverpool, Everton en West Ham United één seizoen van de diensten van Castaignos gebruik willen maken. Promovendus West Ham zou zelfs al gesproken hebben met Inter, weet La Gazzetta dello Sport.
RTV Rijnmond poogde Castaignos' zaakwaarnemer Arie Treffers te contacteren, maar hij is al enkele dagen niet bereikbaar voor een reactie. Inter heeft ook nog niet laten weten wat het komend seizoen met de spits van plan is.
Castaignos beleefde nog weinig plezier aan zijn Italiaanse avontuur. De jeugdinternational mocht zes keer meedoen in de Serie A (vijfmaal als invaller, één doelpunt).
De groeten he Dickytwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-06-2012 om 17:11:56Ricky van Haaren vertrekt definitief naar VVV Venlo. Van Haaren ging niet in op de gedane aanbieding van #Feyenoord. reageer retweet
Inderdaad, bij VVV kan hij de benodigde speelminuten maken die hij nodig heeft om zich verder te kunnen ontwikkelen.quote:
Eind Juli/begin Augustus. Loting 20 Juli.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Piles het volgende:
Wanneer is vCL ook al weer? Heb wel weer zin in leuk voetbal met echt publiek
Matthijsen wat een ramp. Vlaar 100x beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Gomez liep makkelijk weg uit de rug van Mathijsen, met BMI had dit nooit gebeurd..
Hihiquote:The only change either side made was the Dutch recalling fit-again centre-back Joris Mathijsen in place of Ron Vlaar. It was a decision he must have swiftly regretted.
ik bedoel van Mathijssenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Stond ook al geen hoofdletter in het begin, snel in elkaar geflanst denk ik.
mooie cleavagequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De Vrij en Mulder ook al samen op vakantie! Voor wat het waard is
Viel mij ook al als eerste opquote:
Stefan heeft zijn wedstrijdshirt van Jong Oranje nog aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
De Vrij en Mulder ook al samen op vakantie! Voor wat het waard is
Het duo V2 was deze onzin nooit gebeurd manquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Gomez liep makkelijk weg uit de rug van Mathijsen, met BMI had dit nooit gebeurd..
Op zeker. Maar beter dat hij niet is meegegaan, was 'ie nu verkocht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok, wie denkt dat Clasie het beter als Bommel had gedaan?Al zegt het niet veel, want waarschijnlijk had Dicky van Haaren nog beter gepresteerd.
Dat U-KRA-I-NA de hele tijd was anders al helemaal treurigquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef mister_popcorn het volgende:
Oh, en nog ff helemaal off-topic, maar dan zit je daar in charkov, met plm 12,000 andere carnavaleske debielen, en krijg je geen 1 nummertje uit je strot. Continu 3/4000 moffen gehoord. Diep triest weer.
Nuff said...quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Op zeker. Maar beter dat hij niet is meegegaan, was 'ie nu verkocht.
Oh, en nog ff helemaal off-topic, maar dan zit je daar in charkov, met plm 12,000 andere carnavaleske debielen, en krijg je geen 1 nummertje uit je strot. Continu 3/4000 moffen gehoord. Diep triest weer.
Dan had Nederland nu 6punten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok, wie denkt dat Clasie het beter als Bommel had gedaan?Al zegt het niet veel, want waarschijnlijk had Dicky van Haaren nog beter gepresteerd.
Wat een aansteller ben je toch!quote:
Ah, ben jij dat? Zulke figuren horen niet thuis op een tribune, die moeten zich kapot zuipen met carnaval, niet de tribunes vervuilen tijdens een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een aansteller ben je toch!
Niet al te serieus.quote:"Engelse interesse voor De Vrij"
Volgens het Engelse Sky Sports zal Stefan de Vrij deze zomer naar een ploeg uit de Engelse Premier League verhuizen. Verschillende clubs zouden interesse hebben in de jonge verdediger van Feyenoord. De 20-jarige De Vrij kende en prima seizoen bij Feyenoord en heeft nog een contract tot 2014 in Rotterdam. Volgens de Engelse nieuwszender zouden Aston Villa, Everton en Newcastle United in de race zijn.
Viel mij ook al op, die hebben natuurlijk 's middags der kruit al verschoten met het gehos op een of ander plein.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef mister_popcorn het volgende:
quote:'De Vrij vindt Engeland te vroeg en blijft in De Kuip'
Stefan de Vrij blijft nog minimaal een jaar actief in de Eredivisie. De stopper van Feyenoord, die deel uitmaakte van de voorselectie van het Nederlands elftal voor het EK, stond in de belangstelling van enkele Engelse clubs, maar denkt zich beter te kunnen ontwikkelen in Rotterdam. Zijn contract bij Feyenoord loopt ook nog twee seizoenen door.
Aston Villa, Everton en Newcastle United zouden stuk voor stuk interesse hebben in de twintigjarige verdediger, die het voorbije jaar zijn definitieve doorbraak beleefde in de Eredivisie. De Vrij is volgens Sky Sports echter van plan eerst Feyenoord te ontgroeien, alvorens hij de stap naar een grotere competitie maakt.
“Er zijn een aantal clubs die Stefan in de gaten houden, maar op dit moment doen wij daar geen uitlatingen over”, zegt Carl Thomas van SEG International, het bureau dat de belangen van De Vrij behartigt. Het voorbije seizoen speelde de in Ouderkerk aan den IJssel geboren stopper dertig duels in de Eredivisie. Hij scoorde één keer.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
“Er zijn een aantal clubs die Stefan in de gaten houden, maar op dit moment doen wij daar geen uitlatingen over”, zegt Carl Thomas van SEG International, het bureau dat de belangen van De Vrij behartigt. Het voorbije seizoen speelde de in Ouderkerk aan den IJssel geboren stopper dertig duels in de Eredivisie. Hij scoorde één keer tegen de Joden in de Arena.
het geld is lekker, maar voor zijn eigen ontwikkeling komt het buitenland te vroeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
10 miljoen mogen ze hem ophalen. Zijn vervanger staat al klaar.
dER IS SOWIESO TOCH NOG NIEMAND VERHUURD?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef Muto het volgende:
Maar ik verwacht nog steeds dat een van beide verdedigers gaat vertrekken. Het feit dat nog geen verdediger (Bijvoorbeeld Kongolo of Schenkeveld) nog niet zijn verhuurd zegt wel voldoende. Je hebt zoveel opties, dus ik weet zeker dat Van Geel rekening houdt met het vertrek van een van die twee.
Van Huijgevoort en Van Deelen zijn aan Excelsior verhuurd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
dER IS SOWIESO TOCH NOG NIEMAND VERHUURD?
quote:
quote:'Shabir Isoufi op huurbasis naar Telstar'
Telstar huurt voor volgend seizoen aanvaller Shabir Isoufi van Feyenoord. De buitenspeler komt voor één jaar naar de club uit de Jupiler League. De twintig-jarige Isoufi is geboren in Afghanistan maar heeft ook de Nederlandse nationaliteit.
In 2009 speelde hij met Nederland onder 17 de finale van het Europees Kampioenschap. Isoufi heeft nog geen wedstrijd in het eerste van gespeeld. Afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor FC Dordrecht. In tien wedstrijden scoorde hij één keer.
Als Bert weg is wel, anders nog 2 jaar Heitinga/Mathijssen !!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Stefan bij de eerst volgende kwalificatie zijn oranje debuut gaat maken.
Bruma ipv rhijn en rhijn ipv wiel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Oranje-verdediging van de toekomst zal zijn:
BMI - de Vrij - van Rhijn - vd Wiel
Ik denk:quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
BMI heeft te weinig voetballend vermogen voor de Back. Ik zie hem eerder als voorstopper.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Moet nog zien of Bruma het redt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruma ipv rhijn en rhijn ipv wiel.
De kans bij de andere is groter aangezien die wekenlijks spelen.quote:
Bruma speelt ook wekelijks, heeft wat kleine blessure's gehad. Zijn wel tevreden over hem en speelt op een hoger niveau dan de rest. Je zou kunnen zeggen dat ie al verder is dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De kans bij de andere is groter aangezien die wekenlijks spelen.
Bruma heeft ervoor gekozen op jonge leeftijd zijn zakken te vullen.
Klopt ja. 22 wedstrijden gespeeld en op een haar na niet gedegradeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruma speelt ook wekelijks, heeft wat kleine blessure's gehad. Zijn wel tevreden over hem en speelt op een hoger niveau dan de rest. Je zou kunnen zeggen dat ie al verder is dus.
Ja, hij is dus geblesseerd geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt ja. 22 wedstrijden gespeeld en op een haar na niet gedegradeerd.
Minder dan dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, hij is dus geblesseerd geweest
En waarom dat van degradatie er nou weer bij? De Vrij heeft het seizoen hiervoor ook niks geleerd omdat Feyenoord grote delen van het seizoen rond de 16e plek stond?
Kwam ik tegen op het internet, dit is wel de enige site die er iets over vermeld.quote:'Feyenoord grijpt naast terugkeer gewilde Castaignos'
Feyenoord lijkt een streep te kunnen zetten door de naam van Luc Castaignos. De Rotterdamse club kent veel concurrentie van andere clubs om de aanvaller van Internazionale terug te halen naar De Kuip. Het jeugdexponent verkast volgens het Italiaanse Gazetta Dello Sport eerder naar de Premier League.
Zowel Liverpool, Everton als promovendus West Ham United hebben stuk voor stuk belangstelling voor de 20-jarige spits, die nog tot medio 2015 onder contract ligt bij de topclub uit Milan. De Hammers zouden zelfs al gesproken hebben met een delegatie van de Serie A-grootmacht. Castaignos liet in een eerder stadium nog weten het liefst terug te keren bij Feyenoord.
Voor het volgende nieuws blijven we even in Newcastle hangen. Stefan de Vrij kan eveneens aan de slag in de Engelse competitie. De verdediger van Feyenoord staat in beeld bij Newcastle United, maar ook Everton en Aston Villa zouden hengelen naar zijn diensten. "Er zijn een aantal clubs geïnteresseerd in Stefan, maar op dit moment kan ik er nog niks over kwijt," aldus zaakwaarnemer Carl Thomas.
Voetbalcentraal
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 10:54:36Feyenoord dichtbij de komst van een nieuwe aanwinst, geen spits. Straks meer ... #Feyenoord reageer retweet
Drenthe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:55 schreef Freudie het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 10:54:36Feyenoord dichtbij de komst van een nieuwe aanwinst, geen spits. Straks meer ... #Feyenoord reageer retweet
Bron: fr12.nlquote:Feyenoord is dichtbij de huur van de Noor Omar Elabdellaoui. De 20-jarige middenvelder kwam na lang onderhandelen een nieuw 2-jarig contract met Manchester City overeen. Daarbij werd afgesproken dat hij voor een jaar op huurbasis voor Feyenoord zal gaan uitkomen. "Het is een topclub in Nederland. Daar naar toe gaan en spelen voor 50.000 fans.... het zal een hele verandering zijn, maar ik ben er blij mee."
Martin van Geel bevestigde tegenover het Noorse VG dat de club in verregaande gesprekken is met de Noor en zijn club Manchester City. "We spreken over de huur voor een seizoen. Ik heb van velen gehoord dat het een zeer hardwerkende speler is en de goede mentaliteit heeft. We hebben hem zelf zien spelen en willen hem als links of rechtsbuiten laten spelen.
"Het is een groot talent. Met meer speeltijd op een hoger niveau bij Feyenoord zou hij kunnen doorgroeien naar de top. Datzelfde gebeurde met John Guidetti afgelopen seizoen."
Hoe? Pics?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren Feyenoord laten vereeuwigen op mijn arm bij Moose in Rotterdam
Heb je gekeken naar de vleugelspelers waar we het nu mee moeten doen? Die blinken niet allemaal uit van de kwaliteiten. Versterking op dat gebied was dus sowieso wel nodig geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef Slobeend het volgende:
Er komt bijna een heel nieuw team binnen komend jaar, zo'n gehuurde vleugelspeler vind ik zonde voor een talent als Manu.
Dan is alles wat je hoortquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:37 schreef zoekeenleven het volgende:
wat een naam zeg, hoe moeten we nou ooit een liedje voor hem zingen?
Een autoalarm nadoen, Elabdellaoui-aoui-aoui-aoui.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:37 schreef zoekeenleven het volgende:
wat een naam zeg, hoe moeten we nou ooit een liedje voor hem zingen?
Plan D onderhand alweerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
Belangrijker is een goed plan B als Castaignos niet doorgaat. Ik zie het niet meer gebeuren, duurt mij allemaal te lang.
Buitenspelertje. Zal wel in plaats van Cabral worden of ze willen Manu zelf een jaartje verhuren...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Typisch het volgende:
Maar waarom die middenvelder van City? El Ahmadi toch weg?
Is een buitenspeler.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Typisch het volgende:
Maar waarom die middenvelder van City? El Ahmadi toch weg?
Was toch sprake van dat Manu een jaartje naar Excelsior zou gaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Buitenspelertje. Zal wel in plaats van Cabral worden of ze willen Manu zelf een jaartje verhuren...
Geen idee. Zou wel goed zijn voor die jongen om een seizoen lang wekelijks te spelen. Liever dat dan een aantal invalbeurten bij Feyenoord, want ik denk dat hij ondanks zijn doelpunt tegen SCH nog niet het benodigde Feyenoordniveau heeft. Al heeft hij best wel een ontwikkeling gemaakt sinds december.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was toch sprake van dat Manu een jaartje naar Excelsior zou gaan?
Inderdaad. Was voor Cabral ook heel goed geweest achteraf gedachtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Zou wel goed zijn voor die jongen om een seizoen lang wekelijks te spelen. Liever dat dan een aantal invalbeurten bij Feyenoord, want ik denk dat hij ondanks zijn doelpunt tegen SCH nog niet het benodigde Feyenoordniveau heeft. Al heeft hij best wel een ontwikkeling gemaakt sinds december.
Misschien heeft hij er geen zin in om na 2 kut wedstrijden weer op de bank te belanden, bij NEC kun je er 34 spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
Ik hoor steeds dat Cabral naar NEC zou gaan, maar dat zou niet echt logisch zijn als hij hier weg wil omdat het salaris hem niet aanstaat.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 13:19:21Martin van Geel bevestigt me dat #Feyenoord ver is met de huur van Omar #Elabdellaoui van Manchester City. reageer retweet
Ik denk het niet hoor, ik denk dat ze alleen spelers huren die echt van toegevoegde waarde zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:21 schreef Gert het volgende:
AD noemt hem al "de tweede Guidetti"
Lijkt me dat deze jongen meer voor de breedte is.
Zeker weten van niet. City gaat geen speler verhuren als ze denken dat hij bij ons op de bank komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:21 schreef Gert het volgende:
AD noemt hem al "de tweede Guidetti"
Lijkt me dat deze jongen meer voor de breedte is.
Wat is dit toch met al die gasten dat ze zo fucking ongeduldig zijn en niet eens in de spiegel kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er geen zin in om na 2 kut wedstrijden weer op de bank te belanden, bij NEC kun je er 34 spelen.
Of gewoon op safe spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
Cabral naar de tribune? Cabral naar een andere club denk ik
Hij heeft zijn contract niet verlengd, dus ik ga er van uit dat hij verkocht gaat worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of gewoon op safe spelen.
1. Als het even kan wil men Cabral verkopen, je kan dan beter zijn vervanger al in huis hebben i.p.v. dat je daarna moet gaan zoeken. Met een huurspeler loop je dan nauwelijks risico.
2. Cabral heeft een matig seizoen achter de rug, als dat zich doorzet is er niks mis mee om wat sterkere concurrentie hebben voor hem.
Hoe dan ook, een buitenspeler erbij pakt altijd goed uit.
Volgend jaar transfervrij naar RKC.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn contract niet verlengd, dus ik ga er van uit dat hij verkocht gaat worden.
Primaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgend jaar transfervrij naar RKC.
No shit, maar dan moet er wel iemand zijn die hem wil kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn contract niet verlengd, dus ik ga er van uit dat hij verkocht gaat worden.
Ik denk niet dat het een zeer groot probleem zal zijn. Van Geel lukt dat welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
No shit, maar dan moet er wel iemand zijn die hem wil kopen.
Ik hoop het. Ik ben Cabral meer dan zat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. City gaat geen speler verhuren als ze denken dat hij bij ons op de bank komt.
Hij gaat Cabral naar de tribune verbannen.
Jammer dat Martinez Martinez ermee gestopt is hé.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren Feyenoord laten vereeuwigen op mijn arm bij Moose in Rotterdam
Jezus, waar haal je dat spul vandaan, mag ik ook wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Te Vrede de spits van Feijenoord wordt. Iedereen helemaal uit zijn dak en pissig, schiet hij er 40 in.
Ik denk dat de kans dat we de Champions League winnen groter isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Te Vrede de spits van Feijenoord wordt. Iedereen helemaal uit zijn dak en pissig, schiet hij er 40 in.
Dat wordt me dan een transfersommetjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
Toch vreemd na zo,n goed seizoen?twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 17:03:51Er is geen concrete interesse voor huidige #Feyenoord spelers. reageer retweet
Ja, dat is wel zorgwekkend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:25 schreef Steven184 het volgende:
Toch zegt het veel hoe we erop staan in Europa.
Wel regelmatig. Maar hij gaat nooit de eerste spits worden komend seizoen. Hooguit wat invalbeurtjes al pinchhitter. De technische staf ziet potentie in hem, dat mag hij de komende jaren gaan laten zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:00 schreef Happel het volgende:
Laten we die gozert gewoon een kans geven i.p.v. hem nu al tot de grond af te branden. Technische staf ziet iets wat wij niet zien en daar heb ik wat meer vertrouwen in dan in het vermogen van ons om kwalitatief goede spelers te herkennen.
Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
Belangrijker is een goed plan B als Castaignos niet doorgaat. Ik zie het niet meer gebeuren, duurt mij allemaal te lang.
Er is een tijd van zaaien en er is een tijd van oogstenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef Steven184 het volgende:
Wij leveren gewoonweg, vooral de laatste jaren, te weinig talenten af die het ook daadwerkelijk waarmaken in de grotere voetballanden. Ajax heeft het wat dat betreft toch een stuk beter gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |