quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Eerste training op woensdagmiddag, openingswedstrijd woensdagavond.
Club van het volk. M'n reet.
Hij is tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Otman Bakkal lijkt zijn buitenlands avontuur geld gevonden te hebben.
Ik geef hem niet eens ongelijk, overigens, al had ik van die club eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Ik dacht ook echt wtfquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Ik geef hem niet eens ongelijk, overigens, al had ik van die club eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, had op zn minst nog een seizoen kunnen blijven en zich in de kijker spelen in de cl. etc. Hij heeft teveel haast met geld verdienen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:38 schreef BusterPosey het volgende:
Denk 't ook, typische broodvoetballer. Is z'n goed recht natuurlijk. Net als de 7-5 kantoorwerkers.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat die jongen het gewoon niet meer kan/wil opbrengen om wekelijks het maximale van zichzelf te vragen.
Dan maar in een lekker klimaat, heerlijk aan de kust bij een club zonder al teveel verwachtingen voor een riant salaris een balletje trappen.
Als Castaignos niet komt zou ik echt niet weten wie wel..quote:Naast Feyenoord zouden ook Liverpool, Everton en West Ham United één seizoen van de diensten van Castaignos gebruik willen maken. Promovendus West Ham zou zelfs al gesproken hebben met Inter, weet La Gazzetta dello Sport.
RTV Rijnmond poogde Castaignos' zaakwaarnemer Arie Treffers te contacteren, maar hij is al enkele dagen niet bereikbaar voor een reactie. Inter heeft ook nog niet laten weten wat het komend seizoen met de spits van plan is.
Castaignos beleefde nog weinig plezier aan zijn Italiaanse avontuur. De jeugdinternational mocht zes keer meedoen in de Serie A (vijfmaal als invaller, één doelpunt).
De groeten he Dickytwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-06-2012 om 17:11:56Ricky van Haaren vertrekt definitief naar VVV Venlo. Van Haaren ging niet in op de gedane aanbieding van #Feyenoord. reageer retweet
Inderdaad, bij VVV kan hij de benodigde speelminuten maken die hij nodig heeft om zich verder te kunnen ontwikkelen.quote:
Eind Juli/begin Augustus. Loting 20 Juli.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Piles het volgende:
Wanneer is vCL ook al weer? Heb wel weer zin in leuk voetbal met echt publiek
Matthijsen wat een ramp. Vlaar 100x beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Gomez liep makkelijk weg uit de rug van Mathijsen, met BMI had dit nooit gebeurd..
Hihiquote:The only change either side made was the Dutch recalling fit-again centre-back Joris Mathijsen in place of Ron Vlaar. It was a decision he must have swiftly regretted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |