SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Zeg dat hij google chrome probeert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef Michhas het volgende:
Jongens, even een werkgerelateerd vraagje.
Zit met een dossier. Er is een mail de deur uit gegaan, maar we krijgen de melding dat iemand de HTML body niet kan bekijken. De disclaimer (text) wordt wel weergegeven, maar de rest van de mail niet.
Internet Explorer met Gmail, dit zou gewoon moeten werken. Iemand enig idee aan welke instellingen dit kan liggen?
Omdat lame?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik niet
Feli !quote:
Zou je denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik durf te wedden dat ik 1-0 voorspeld heb
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is hequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gast lijkt gewoon op iemand uit New kids.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is he
Doet me erg veel denken aan Ghostship.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Ze zeggen dat deze beter is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
Download is aangezet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zeggen dat deze beter is.
3 jaar met zn chick.
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?
Nooitquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En Michhas, gefeliciteerd! Wanneer is de bruiloft?
Je weet, lobi.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
Het was eigenlijk gewoon een opmerking, kwam er vanmorgen achter
Maar toch bedankt allemaal
Een bruiloft is ook niet voor de liefde of wat dan ook...quote:
Als je het was vergeten was het ook niet goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
Het was eigenlijk gewoon een opmerking, kwam er vanmorgen achter
Maar toch bedankt allemaal
En vrijgezelle vrouwen op bruiloften zijn zo nat als de mousson.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Een bruiloft is ook niet voor de liefde of wat dan ook...
Dat doe je voor je broskis! Want: gratis zuipen, eten en dames.
Jammer Stoma.quote:Avatar store added to social on the dashboard
Updates to the avatar store
Adds "Manage Exercise Info" to players Profile
Sky is removed from the dashboard (now only accessible through the apps menu)
Improvements and preparation for future Xbox live Enhancements
Disables support for unlicensed 3rd-party wireless controllers (e.g. Datel Wildfire Evo).
Zou ik ook niet doenquote:
Snicker?quote:
Weet nog niet manquote:
Bij sommige wel inderdaad, gelukkig zelf geen last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
En dan zeggen ze dat ik een hater benquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.
Bij de MM hier hebben S2 voor 370, maar om nu nog een dual core te halen..(maakt voor mij eigenlijk niet uit). S3 is wel wat te groot voor mijn hand.
Was een fa2 mi mang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het konquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Frankii het volgende:
Ik heb mijn huidige abo met 6 maanden verlengd.
Betaal nu 28 euro voor onbeperkt internet, 300 belminuten, 600 smsjes.
Maar achteraf had ik het niet erg gevonden als ik 2 tientjes meer zou betalen voor een nieuwe telefoon.
Ja das een contract uit de zomer van 2010, toen kon dat nog. Maar werd gebeld door hi, als ik zou verlengen met 6 maanden kreeg ik voor altijd 20% korting op mn huidige contract.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
Klopt, ik heb toen ook verlengd, er zit nu gewoon een limiet aan zoals bij alle anderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
twitter:TwitGrap twitterde op woensdag 13-06-2012 om 11:10:00Hopelijk hebben we de verdediging goed op orde tegen de Duitsers.Laatste keer dat we die niet op orde hadden,waren we ons land 5 jaar kwijt. reageer retweet
Snaaaaaaapppppppppppppppp!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:TwitGrap twitterde op woensdag 13-06-2012 om 11:10:00Hopelijk hebben we de verdediging goed op orde tegen de Duitsers.Laatste keer dat we die niet op orde hadden,waren we ons land 5 jaar kwijt. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK is nu niet meer zeker? had eerst![]()
![]()
, maar dat is snel verwijderd
Jawel hoor, maar die smiley's klopten niet helemaal, had eerderquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK is nu niet meer zeker? had eerst![]()
![]()
, maar dat is snel verwijderd
Bij zijn post van dat plaatje, snelle ninja editquote:
Ahaaa,dat houdt mijn telefoon niet bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij zijn post van dat plaatje, snelle ninja edit
quote:
Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.quote:
Ging je in Duitsland op stap dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.![]()
![]()
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging je in Duitsland op stap dan?
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.
Recht op Ozil's bolle ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zien
Je doet mee vrijdag?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanquote:
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanga sowieso wel in de laagste klasse
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso diequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT geredenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso die
Jawel,wordt lokaal opgeslagen en zodra je interwebz hebt gesynchroniseerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.![]()
![]()
Heerlijk, Le Mans. Dat einde met die chicanesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT gereden
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet Forza 4 ook ooit nog eens ergens op de kop tikken![]()
Die is nondeju corrupt geraakt bij mij,hij crasht de hele tijd op hetzelfde puntquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shit
Die was erg tof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Supervette gamequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Die is epic.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pwned.quote:
He wat?quote:
quote:Nederland speelt vanavond tegen Duitsland waarschijnlijk zonder Ibrahim Afellay. Dirk Kuijt lijkt zijn meest logische vervanger.
Ik kom maar niet door AA heenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Supervette gameArkham City is ook wel aardig, al is die wel minder dan Asylum
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom maar niet door AA heen. En AC wil ik ook nog doen
Vind het zelf ook niks, als je op topspeed die lange stukken hebt met zo'n flauw bochtje vlieg ik er direct uitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een draak van een circuit is dat le mans ook.![]()
Even een paar oefenrondjes gereden. Snelste ronde; 4:19:041 met de Ford gt
qua zinquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.
Ik speelde al die games altijd op hard modus voor de uitdaging. Tegenwoordig vind ik het chiller om gewoon lekker rustig te gamen voor het verhaal enzulks. Dead Space is ook ontzettend kut op Hard.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel ook altijd op normalIk wil gewoon het verhaal weten en er niet te snel doorheen walsen. Ik zit alleen echt niet meer op die frustratiestukken te wachten waar je op hard doorheen moet worstelen
Al moet ik zeggen dat ik nu in Max Payne op normal al vast zitZit bij een checkpoint waar ik vrijwel geen kogels heb en er molotovs naar mijn kop gegooid worden. Erg vervelend
Maar als het goed is ligt vanmiddag Sniper Elite v2 op de mat. Lekker rustig aan sneaken en mannetjes vanaf een grote afstand neerpoffen
Niet zo'n verrassing hoorquote:
Beter koop je Splinter Cell Convictionquote:
Ik vond de demo wel tof moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sniper elite is bagger heb die ook gedownload
Die demo was best saai ja... en die bulletcam begon na 5 schoten ook al te vervelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sniper elite is bagger heb die ook gedownload
Ga jij Batman nou maar eens spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die demo was best saai ja... en die bulletcam begon na 5 schoten ook al te vervelen
Heb de full game, maar dat sneaken is er niet de hele tijd hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond de demo wel tof moet ik zeggenDownloaden had ook wel gekund, maar ik heb al geen gedownloade games meer gespeeld sinds dat ze Wave 3 waren. Dat is volgens mij al 3 jaar terug ofzo
Te veel moeitequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de full game, maar dat sneaken is er niet de hele tijd hoorEn het is wave 15 nu zelfs dacht ik
En om helemaal goed te laten werken heb je ook nog een speciale brander nodig nu
RGH en je hebt nergens moeite meer meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel moeiteIk verpats mijn games wel en koop ze tweedehands.
Yeah, en dadelijk gewoon via xbox livequote:
Ja, ik ook..maar bij deze gaf ik het al na paar keer proberen op. Wel ver gekomen, maar kwam niet verder bij een gevechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik speelde al die games altijd op hard modus voor de uitdaging. Tegenwoordig vind ik het chiller om gewoon lekker rustig te gamen voor het verhaal enzulks. Dead Space is ook ontzettend kut op Hard.
Die heb ik toch allang zotteke.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter koop je Splinter Cell Conviction
Die heeft een maat van me net gesloopt :Squote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Toch maar voor de S2 gegaan. Oud alles.
Hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
geen idee, was opeens een pinnetje afgebroken ofzo..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?
Opeens? Heeft hij zelf niet iets verkeerd gedaan? Accu andersom erin gedrukt ofzo..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
geen idee, was opeens een pinnetje afgebroken ofzo..
Misschien, is me verder niet bekend. Ik vond ook wel raar dat het kapot gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Opeens? Heeft hij zelf niet iets verkeerd gedaan? Accu andersom erin gedrukt ofzo..
Beter dan Armin bestaat nietquote:
Met het kutnummer dat hij nu begint te draaien is de onjuistheid van je stelling bewezen.quote:
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 13-06-2012 om 16:34:58The German and Dutch fans have contributed to finishing all the available beer at the fan park in Kharkiv. Carlsberg poorly prepared. reageer retweet
Is dit serieus?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 13-06-2012 om 16:34:58The German and Dutch fans have contributed to finishing all the available beer at the fan park in Kharkiv. Carlsberg poorly prepared. reageer retweet
quote:
Apple.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
RAM dat vast zit op mobo!![]()
Accu die vastgeplakt zit![]()
Nieuwe MacbookPro is wel een faal.
Dit is toch écht wel behoorlijk slechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
boehoehoequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Oud scherm blijven gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezenquote:
Als OS nog steeds mijn voorkeur.quote:
Mjah ik heb het over die nieuwe 13"... Als ze het scherm hadden geupgrade had ik misschien een nieuwe gekocht..quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezen
Dat wordt dan 1000 euro extra. Wilt u daar een tas omheen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezen
Nog meer ja?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als OS nog steeds mijn voorkeur.
Alleen nadeel is dat apple steeds meer de fanboys gaat bedienen ipv de echte klanten.
Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat wordt dan 1000 euro extra. Wilt u daar een tas omheen?
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso allemaal overpriced.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?
Dat is beetje probleem.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso ik vind het allemaal overpriced.
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.quote:
Extra geheugen in je MacBook? Dat kan, voor 300 euro extra.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.quote:
Vet coolquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel handig is dat ja. Maargoed, misschien als ik dat soort programma's niet nodig zou hebben had ik ook wel voor 2200 euro een apparaatje gekocht waarmee ik leuk kan photoshoppen.quote:
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor een mac wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.
Maar goed, Apple is een stuk duurder, terwijl je er niets beters voor krijgt. Dat is een feit.
Belachelijk zware?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kloptquote:
1500 euro, niet overdrijvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Best wel handig is dat ja. Maargoed, misschien als ik dat soort programma's niet nodig zou hebben had ik ook wel voor 2200 euro een apparaatje gekocht waarmee ik leuk kan photoshoppen.
Toch ben ik blij met mijn Macbookquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.
Maar goed, Apple is een stuk duurder, terwijl je er niets beters voor krijgt. Dat is een feit.
Dat moet je zelf weten. Maar fuck it, het interesseert me echt geen reet wat jullie ervan vinden, als ik er zelf maar blij mee benquote:
Ik vind het prima, zolang er maar niet gedaan wordt alsof het zoveel beter is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar fuck it, het interesseert me echt geen reet wat jullie ervan vinden, als ik er zelf maar blij mee ben
quote:
Als ik je daar zo'n plezier mee kan doen doe ik dat graagquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang er maar niet gedaan wordt alsof het zoveel beter is.
klopt wel een beetje jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:16 schreef PierreTT het volgende:
Samenvatting bovenstaande posts:
Dit dat zus zo Apple BlackBerry iPod beetje pinguh MacBook hipster Starbucks dit dat alles
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:21 schreef Rossdale het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-brown-stripes-11545
quote:
Wat een baasjetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 13-06-2012 om 17:59:19Spelers zongen zelfs valser dan Joan. Gelukkig zonder veren!#EK2012 reageer retweet
Die heeft wel vaker leuke tweetsquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Wat een baasjetwitter:JandeHoop twitterde op woensdag 13-06-2012 om 17:59:19Spelers zongen zelfs valser dan Joan. Gelukkig zonder veren!#EK2012 reageer retweet
2-1quote:
Ah ok, ik was max payne aan het spelen (duurde me de hele dag voordat die werktequote:
U solliciteert naar een woedende menigte met fakkels en hooivorken voor de deur.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Nederland met dezelfde opstelling op Mathijsen na
quote:
ook lekker danquote:
fucking hollywoodsnelheid tikken ahw yeahquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.hackertyper.com/
En start met tikken.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
kut
kanker
aids
voetbal
Duitsland
tering
![]()
Treurig.
Dat doet me herinneren dat ik nog ergens sims3 gewoon in de verpakking heb liggen ....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ign.com/article(...)pernatural-announced
hier nog wat afleiding voor tamara, zodat we geen gezeur hoeven te horen
Je had nooit mogen verliezen van DK. Dan was er nu helemaal niks aan de hand geweestquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja, dat was het dan. Jammer, maar de Duitsers zijn gewoon beter. Genoten van Özil. Er zal nu wel een shitstorm over Van Marwijk heenkomen, maar het waren die elf in het veld die het hebben laten afweten. Als ook maar de helft van het team zoveel inzet als Sneijder heeft aankomende zondag kan het toch misschien nog iets worden.
Volgens mij kan je dat niet instellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even noobvraagje. Waar kan je in WhatsApp je bestanden locatie instellen? Bijv. ontvangen foto's etc.
Lame, op mn nokia kon het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat niet instellen
op iOS heb ik het nog nooit gezienquote:
Ja, waar wil je het daar anders opslaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op iOS heb ik het nog nooit gezien
Net alsof jij iets ontvangtquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, waar wil je het daar anders opslaan.Wil shit die ik ontvang op mn sdkaart opslaan ipv intern.
Hahaquote:
ek el same sjit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
Ach... als Duitsland van Denemarken wint en we met 2 goals verschil van Portugal winnen gaan we alsnog door
Dat wil ik nog wel eens zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
Ach... als Duitsland van Denemarken wint en we met 2 goals verschil van Portugal winnen gaan we alsnog door
Haha ja dat sowiesoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Al zou het gebeuren, worden we daarna door Rusland van het veld geveegd
Wanneer begint dat eigenlijk? Heb sowieso ESPN America hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef Cliffy het volgende:
Gelukkig kan ik de komende weken nog van de NBA Finals genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |