Dat doet me herinneren dat ik nog ergens sims3 gewoon in de verpakking heb liggen ....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ign.com/article(...)pernatural-announced
hier nog wat afleiding voor tamara, zodat we geen gezeur hoeven te horen
Je had nooit mogen verliezen van DK. Dan was er nu helemaal niks aan de hand geweestquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja, dat was het dan. Jammer, maar de Duitsers zijn gewoon beter. Genoten van Özil. Er zal nu wel een shitstorm over Van Marwijk heenkomen, maar het waren die elf in het veld die het hebben laten afweten. Als ook maar de helft van het team zoveel inzet als Sneijder heeft aankomende zondag kan het toch misschien nog iets worden.
Volgens mij kan je dat niet instellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even noobvraagje. Waar kan je in WhatsApp je bestanden locatie instellen? Bijv. ontvangen foto's etc.
Lame, op mn nokia kon het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat niet instellen
op iOS heb ik het nog nooit gezienquote:
Ja, waar wil je het daar anders opslaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op iOS heb ik het nog nooit gezien
Net alsof jij iets ontvangtquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, waar wil je het daar anders opslaan.Wil shit die ik ontvang op mn sdkaart opslaan ipv intern.
Hahaquote:
ek el same sjit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
Ach... als Duitsland van Denemarken wint en we met 2 goals verschil van Portugal winnen gaan we alsnog door
Dat wil ik nog wel eens zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
Ach... als Duitsland van Denemarken wint en we met 2 goals verschil van Portugal winnen gaan we alsnog door
Haha ja dat sowiesoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Al zou het gebeuren, worden we daarna door Rusland van het veld geveegd
Wanneer begint dat eigenlijk? Heb sowieso ESPN America hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:18 schreef Cliffy het volgende:
Gelukkig kan ik de komende weken nog van de NBA Finals genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |