SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Zeg dat hij google chrome probeert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef Michhas het volgende:
Jongens, even een werkgerelateerd vraagje.
Zit met een dossier. Er is een mail de deur uit gegaan, maar we krijgen de melding dat iemand de HTML body niet kan bekijken. De disclaimer (text) wordt wel weergegeven, maar de rest van de mail niet.
Internet Explorer met Gmail, dit zou gewoon moeten werken. Iemand enig idee aan welke instellingen dit kan liggen?
Omdat lame?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik niet
Feli !quote:
Zou je denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik durf te wedden dat ik 1-0 voorspeld heb
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is hequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gast lijkt gewoon op iemand uit New kids.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is he
Doet me erg veel denken aan Ghostship.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Ze zeggen dat deze beter is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
Download is aangezet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zeggen dat deze beter is.
3 jaar met zn chick.
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?
Nooitquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En Michhas, gefeliciteerd! Wanneer is de bruiloft?
Je weet, lobi.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
Het was eigenlijk gewoon een opmerking, kwam er vanmorgen achter
Maar toch bedankt allemaal
Een bruiloft is ook niet voor de liefde of wat dan ook...quote:
Als je het was vergeten was het ook niet goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Michhas het volgende:
Het was eigenlijk gewoon een opmerking, kwam er vanmorgen achter
Maar toch bedankt allemaal
En vrijgezelle vrouwen op bruiloften zijn zo nat als de mousson.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Een bruiloft is ook niet voor de liefde of wat dan ook...
Dat doe je voor je broskis! Want: gratis zuipen, eten en dames.
Jammer Stoma.quote:Avatar store added to social on the dashboard
Updates to the avatar store
Adds "Manage Exercise Info" to players Profile
Sky is removed from the dashboard (now only accessible through the apps menu)
Improvements and preparation for future Xbox live Enhancements
Disables support for unlicensed 3rd-party wireless controllers (e.g. Datel Wildfire Evo).
Zou ik ook niet doenquote:
Snicker?quote:
Weet nog niet manquote:
Bij sommige wel inderdaad, gelukkig zelf geen last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
En dan zeggen ze dat ik een hater benquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.
Bij de MM hier hebben S2 voor 370, maar om nu nog een dual core te halen..(maakt voor mij eigenlijk niet uit). S3 is wel wat te groot voor mijn hand.
Was een fa2 mi mang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het konquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Frankii het volgende:
Ik heb mijn huidige abo met 6 maanden verlengd.
Betaal nu 28 euro voor onbeperkt internet, 300 belminuten, 600 smsjes.
Maar achteraf had ik het niet erg gevonden als ik 2 tientjes meer zou betalen voor een nieuwe telefoon.
Ja das een contract uit de zomer van 2010, toen kon dat nog. Maar werd gebeld door hi, als ik zou verlengen met 6 maanden kreeg ik voor altijd 20% korting op mn huidige contract.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
Klopt, ik heb toen ook verlengd, er zit nu gewoon een limiet aan zoals bij alle anderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
twitter:TwitGrap twitterde op woensdag 13-06-2012 om 11:10:00Hopelijk hebben we de verdediging goed op orde tegen de Duitsers.Laatste keer dat we die niet op orde hadden,waren we ons land 5 jaar kwijt. reageer retweet
Snaaaaaaapppppppppppppppp!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:TwitGrap twitterde op woensdag 13-06-2012 om 11:10:00Hopelijk hebben we de verdediging goed op orde tegen de Duitsers.Laatste keer dat we die niet op orde hadden,waren we ons land 5 jaar kwijt. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK is nu niet meer zeker? had eerst![]()
![]()
, maar dat is snel verwijderd
Jawel hoor, maar die smiley's klopten niet helemaal, had eerderquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK is nu niet meer zeker? had eerst![]()
![]()
, maar dat is snel verwijderd
Bij zijn post van dat plaatje, snelle ninja editquote:
Ahaaa,dat houdt mijn telefoon niet bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij zijn post van dat plaatje, snelle ninja edit
quote:
Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.quote:
Ging je in Duitsland op stap dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.![]()
![]()
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging je in Duitsland op stap dan?
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.
Recht op Ozil's bolle ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zien
Je doet mee vrijdag?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanquote:
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanga sowieso wel in de laagste klasse
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso diequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT geredenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso die
Jawel,wordt lokaal opgeslagen en zodra je interwebz hebt gesynchroniseerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.![]()
![]()
Heerlijk, Le Mans. Dat einde met die chicanesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT gereden
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet Forza 4 ook ooit nog eens ergens op de kop tikken![]()
Die is nondeju corrupt geraakt bij mij,hij crasht de hele tijd op hetzelfde puntquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |