Die was erg tof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shit
Supervette gamequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Die is epic.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pwned.quote:
He wat?quote:
quote:Nederland speelt vanavond tegen Duitsland waarschijnlijk zonder Ibrahim Afellay. Dirk Kuijt lijkt zijn meest logische vervanger.
Ik kom maar niet door AA heenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Supervette gameArkham City is ook wel aardig, al is die wel minder dan Asylum
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom maar niet door AA heen. En AC wil ik ook nog doen
Vind het zelf ook niks, als je op topspeed die lange stukken hebt met zo'n flauw bochtje vlieg ik er direct uitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een draak van een circuit is dat le mans ook.![]()
Even een paar oefenrondjes gereden. Snelste ronde; 4:19:041 met de Ford gt
qua zinquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.
Ik speelde al die games altijd op hard modus voor de uitdaging. Tegenwoordig vind ik het chiller om gewoon lekker rustig te gamen voor het verhaal enzulks. Dead Space is ook ontzettend kut op Hard.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Qua geen zin of qua moeilijk? Op Hardcore lukte me die shit niet.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel ook altijd op normalIk wil gewoon het verhaal weten en er niet te snel doorheen walsen. Ik zit alleen echt niet meer op die frustratiestukken te wachten waar je op hard doorheen moet worstelen
Al moet ik zeggen dat ik nu in Max Payne op normal al vast zitZit bij een checkpoint waar ik vrijwel geen kogels heb en er molotovs naar mijn kop gegooid worden. Erg vervelend
Maar als het goed is ligt vanmiddag Sniper Elite v2 op de mat. Lekker rustig aan sneaken en mannetjes vanaf een grote afstand neerpoffen
Niet zo'n verrassing hoorquote:
Beter koop je Splinter Cell Convictionquote:
Ik vond de demo wel tof moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sniper elite is bagger heb die ook gedownload
Die demo was best saai ja... en die bulletcam begon na 5 schoten ook al te vervelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sniper elite is bagger heb die ook gedownload
Ga jij Batman nou maar eens spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die demo was best saai ja... en die bulletcam begon na 5 schoten ook al te vervelen
Heb de full game, maar dat sneaken is er niet de hele tijd hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond de demo wel tof moet ik zeggenDownloaden had ook wel gekund, maar ik heb al geen gedownloade games meer gespeeld sinds dat ze Wave 3 waren. Dat is volgens mij al 3 jaar terug ofzo
Te veel moeitequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de full game, maar dat sneaken is er niet de hele tijd hoorEn het is wave 15 nu zelfs dacht ik
En om helemaal goed te laten werken heb je ook nog een speciale brander nodig nu
RGH en je hebt nergens moeite meer meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel moeiteIk verpats mijn games wel en koop ze tweedehands.
Yeah, en dadelijk gewoon via xbox livequote:
Ja, ik ook..maar bij deze gaf ik het al na paar keer proberen op. Wel ver gekomen, maar kwam niet verder bij een gevechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik speelde al die games altijd op hard modus voor de uitdaging. Tegenwoordig vind ik het chiller om gewoon lekker rustig te gamen voor het verhaal enzulks. Dead Space is ook ontzettend kut op Hard.
Die heb ik toch allang zotteke.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter koop je Splinter Cell Conviction
Die heeft een maat van me net gesloopt :Squote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Toch maar voor de S2 gegaan. Oud alles.
Hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
geen idee, was opeens een pinnetje afgebroken ofzo..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?
Opeens? Heeft hij zelf niet iets verkeerd gedaan? Accu andersom erin gedrukt ofzo..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
geen idee, was opeens een pinnetje afgebroken ofzo..
Misschien, is me verder niet bekend. Ik vond ook wel raar dat het kapot gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Opeens? Heeft hij zelf niet iets verkeerd gedaan? Accu andersom erin gedrukt ofzo..
Beter dan Armin bestaat nietquote:
Met het kutnummer dat hij nu begint te draaien is de onjuistheid van je stelling bewezen.quote:
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 13-06-2012 om 16:34:58The German and Dutch fans have contributed to finishing all the available beer at the fan park in Kharkiv. Carlsberg poorly prepared. reageer retweet
Is dit serieus?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
twitter:StefanCoerts twitterde op woensdag 13-06-2012 om 16:34:58The German and Dutch fans have contributed to finishing all the available beer at the fan park in Kharkiv. Carlsberg poorly prepared. reageer retweet
quote:
Apple.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
RAM dat vast zit op mobo!![]()
Accu die vastgeplakt zit![]()
Nieuwe MacbookPro is wel een faal.
Dit is toch écht wel behoorlijk slechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
boehoehoequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Oud scherm blijven gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezenquote:
Als OS nog steeds mijn voorkeur.quote:
Mjah ik heb het over die nieuwe 13"... Als ze het scherm hadden geupgrade had ik misschien een nieuwe gekocht..quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezen
Dat wordt dan 1000 euro extra. Wilt u daar een tas omheen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet perse zo, je kan ook retina kiezen
Nog meer ja?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als OS nog steeds mijn voorkeur.
Alleen nadeel is dat apple steeds meer de fanboys gaat bedienen ipv de echte klanten.
Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat wordt dan 1000 euro extra. Wilt u daar een tas omheen?
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso allemaal overpriced.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?
Dat is beetje probleem.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso ik vind het allemaal overpriced.
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.quote:
Extra geheugen in je MacBook? Dat kan, voor 300 euro extra.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.quote:
Vet coolquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel handig is dat ja. Maargoed, misschien als ik dat soort programma's niet nodig zou hebben had ik ook wel voor 2200 euro een apparaatje gekocht waarmee ik leuk kan photoshoppen.quote:
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor een mac wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.
Maar goed, Apple is een stuk duurder, terwijl je er niets beters voor krijgt. Dat is een feit.
Belachelijk zware?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kloptquote:
| Forum Opties | |