Yeah, en dadelijk gewoon via xbox livequote:
Ja, ik ook..maar bij deze gaf ik het al na paar keer proberen op. Wel ver gekomen, maar kwam niet verder bij een gevechtquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik speelde al die games altijd op hard modus voor de uitdaging. Tegenwoordig vind ik het chiller om gewoon lekker rustig te gamen voor het verhaal enzulks. Dead Space is ook ontzettend kut op Hard.
Die heb ik toch allang zotteke.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter koop je Splinter Cell Conviction
Die heeft een maat van me net gesloopt :Squote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Toch maar voor de S2 gegaan. Oud alles.
Hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me net gesloopt :S
Die pinnetjes bij de accu zijn gebroken, en om dat te fixen heb je een nieuw moederbord ofzo nodig... kosten 180,-
Voor de rest prima fone, maar vind wel raar dat die pinnetjes zo ineens afbreken.
geen idee, was opeens een pinnetje afgebroken ofzo..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoe de fuck heeft ie dat voor elkaar gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |