Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gDrZ6KNfbdIH4
Fijnste team waar ik mee gespeeld heb tot nu
Ben Arfa RM?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat na 1x spelen te weten dan
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb zojuist Lainton (DM) gekocht voor 850c. Op ultimateDB staat dat ie 6750c is. Is dit een goede koop?
Waar staan de goede prijzen wel danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Waar staan de goede prijzen wel dan
Thanks, welke console speel je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.
Je moet gewoon zelf kijken op de markt voor welke prijs hij gaat en wat de laagste BIN is.
xbox. Daar gaat hij voor max 300 coins ofzo tenzij het een goede formatie is.quote:
Lindgren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Ik heb maar 6 wedstrijden serieus ingevuld ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Goed dagje gehad danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt toch Torres? Hoe speelt hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed dagje gehad dan![]()
Ik heb nog steeds geen uitslag goedBijna de 2-0 van Tsjechië maar ja Cech
Winner takes it all? Hoeveel hebben jullie ingelegd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, die zin is echt geniaal. Ik ga er ook elke keer weer stuk om.quote:
Veel verschil met zijn NIF?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima spits. Weinig klachten. Scoort ook veel met het hoofd.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met de NIF heb gespeeld. Zijn shooting zal wel een stuk sterker zijn.
Heb vandaag ook 20 punten gepaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik ook, snap er geen hol vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand even helpen?
Cheat engine value op 150 gezet, dan ga ik naar de kaart, maar minimaal is nog steeds 200?
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.
Ik vond de wedstrijd tussen polen en rusland wel een leuke pot en ook Engeland - Frankrijk was goed te doen. Daarnaast een oekraïne dat een kleine stunt uithaalt tegen Zweden. Primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goed
Dat heb ik nou nooit. Misschien ook omdat ik bijna nooit in de finale staquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
Misschien een Robben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb, geschat, zo'n 360k. Ik zoek een leuk projectje om naartoe te sparen. Ronaldo is me nog iets te duur met 640k.. Maar bijvoorbeeld Messi voor 425k is al redelijk dichtbij
Iemand anders een leuk idee als spaarplan?
l33ts H4x0rsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb, geschat, zo'n 360k. Ik zoek een leuk projectje om naartoe te sparen. Ronaldo is me nog iets te duur met 640k.. Maar bijvoorbeeld Messi voor 425k is al redelijk dichtbij
Iemand anders een leuk idee als spaarplan?
quote:
quote:
Op zich een goed idee, zij het niet dat ik een hekel aan hem heb.quote:
Attack79quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/240008
![]()
![]()
link?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:04 schreef Roypsv het volgende:
Imeand het nieuws gezien met die rellen na de wedstrijd polen rusland?
die polen stompen ff die rus af die wss niet eens een hooligan is. damnn
Ja wat denk je van die domme achtelijke racisten. die zijn zo dom he. die hebben de herseninhoud van een kikkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/ek2012/vide(...)jd-polenrusland.html
echt ziek die mensen
Gekke mensen, vooral die eerste aan het beginquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Ach, hoort er bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
is toch leuk man rellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Volgens mij wil je geen ruzie met die zwarte mannetjes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Omdat jij hebt gezegd dat je 'm wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Ronaldo's prijs aan het stijgen?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat jij hebt gezegd dat je 'm wil.
Alleen jammer dat hij niet meer defensieve kwaliteiten heeft gekregen, speelt toch af en toe rechtsback bij ManU. Maar 80 strength vergoed veelquote:
Maak m afquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
goh met mn bronze team tegen een3* team, natuurlijk met agbon+kaartje in de spits
Mensen die van hun Ronaldo af willen, omdat ze denken dat ie niks meer waard is na het releasen van de TOTY versie -> price drop -> 20 TOTY's komen op de markt, impact blijkt niet zo groot -> prijs gaat weer stijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De afgelopen tijd is ie 150k gestegen.. Er is een tijd geweest dat 'ie voor 500 - 550k ging toch?
Aha.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mensen die van hun Ronaldo af willen, omdat ze denken dat ie niks meer waard is na het releasen van de TOTY versie -> price drop -> 20 TOTY's komen op de markt, impact blijkt niet zo groot -> prijs gaat weer stijgen.
Moraal van het verhaal: Haast en spoed is zelden goed.
Zet jij ff een 99 Messi erop, dan stuur ik je die 300kquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die mij 300k wil doneren? Ik wil een Ronaldo.
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaastquote:
Cheater.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaast
Cheater.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaast
3-5-3?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-0 voor bij rust, hij kan er niet veel vanquote:
Het ging om 3-5-3 knuppelquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]Maar niet tegen fokkers
Alleen tegen Engelsen en Duitsers en een ieder die vervelend doet
Ow, haha, tja. Tijd om te slapen als ik dit soort zaken ga missenquote:
Er zit 1 seconde tussen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als we op de seconde gelijk hadden gepost had ik een hartstilstand gekregen.
gnquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, tja. Tijd om te slapen als ik dit soort zaken ga missen
Weltrusten FUT'ers, D-day is al 27 minuten begonnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit 1 seconde tussen.Close enough.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel
![]()
Hij heeft zoveel chille lijnen.quote:
Ik geloof er ook in. Hup Holland Hupquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:33 schreef diedjuh het volgende:
Ik denk echt dat Nederland vanavond gaat winnen. Nederland doet het de laatste paar jaar uitstekend tegen de grote landen. Daarbij komt dat Robben alle Duitsers de mond gaat snoeren door alles en iedereen weg te spelen, waarna Huntelaar er na rust in komt ipv Afellay. Waarna Robben en Van Persie op de flank gaan spelen.
Eindstand: 2-0
Doelpuntenmakers: Robben, Huntelaar
Oftewel, nog meer ego-en dan normaal. = losequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:33 schreef diedjuh het volgende:
Ik denk echt dat Nederland vanavond gaat winnen. Nederland doet het de laatste paar jaar uitstekend tegen de grote landen. Daarbij komt dat Robben alle Duitsers de mond gaat snoeren door alles en iedereen weg te spelen, waarna Huntelaar er na rust in komt ipv Afellay. Waarna Robben en Van Persie op de flank gaan spelen.
Eindstand: 2-0
Doelpuntenmakers: Robben, Huntelaar
the fuck? :pquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
http://tinychat.com/nopu3
Wtf is dit dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
http://tinychat.com/nopu3
Ik snap t nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hehe, Omegle mensjes trollen. Wel 18+ btw.
Beter dan falende passes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oftewel, nog meer ego-en dan normaal. = lose
Ik zit het ff te kijken maar geweldig hoe lui reageren als 'ze' iets laat zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
zolderkamerautist doet zich voor als een wijf. Dt doet hij de hele dag.
Wie is dat wijf dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
zolderkamerautist doet zich voor als een wijf. Dt doet hij de hele dag.
Hij heeft een programmaatje waarmee hij een loopje showt van een of ander random webcam wijffie. Met daarbij knoppen om te zwaaien, boobs te flashen etc.quote:
Frankel EN Sibon in een 25k Gold?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
OMG jullie gaan zo jaloers zijn..beste pack ooit
Show it!quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
PUUUSH SNEL DANquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Puushfaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
hoezo?quote:
Martin Verkerk:
Dat gebeurt alleen als iedereen er misbruik van gaat maken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Zou puush nou hetzelfde gezeik gaan hebben als Gyazo ofzo
Misbruik? Gewoon gebruik tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als iedereen er misbruik van gaat maken.
IRL is hij ook ontzettend slecht. Raar momentum voor de winterstop waardoor hij veel scoorde, maar [Gijp]die jongen kan er he-le-maal niets van [/Gijp]quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:43 schreef DannyDeko het volgende:
IF Denis is echt slecht.
Het is alleen een tank die hard kan schieten. Je zou m eigenlijk prima als CB kunnen gebruiken.
Hmm ook maar eens solliciteren bij wat Italiaanse profclubs dan. Ik kan ook niks voor veel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL is hij ook ontzettend slecht. Raar momentum voor de winterstop waardoor hij veel scoorde, maar [Gijp]die jongen kan er he-le-maal niets van [/Gijp]
Gewoon envelopjes accepteren en doen wat de man in de mooiste auto zegt. A child can do the laundry.quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm ook maar eens solliciteren bij wat Italiaanse profclubs dan. Ik kan ook niks voor veel.
Als de dag van gisteren. Toen ging het ook goed, dus nu moet het ook lukken, er op of eronder, net als Hamburg 1988. Erg, ben de enige, of een van de weinigen in dit topic (samen met JoodNL) die die beelden bewust heeft gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:07 schreef Tim86 het volgende:
D-Day idd..hoe was het om de vorige D-Day mee te maken Toef?
beat mijn 70-80 maar dan(vergeten wat het precies wasquote:
quote:
quote:
1990 heb je maar uit het geheugen verdrongen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren. Toen ging het ook goed, dus nu moet het ook lukken, er op of eronder, net als Hamburg 1988. Erg, ben de enige, of een van de weinigen in dit topic (samen met JoodNL) die die beelden bewust heeft gezien
We zitten op 28 inmiddels. Reeks was al bijna verbroken though, had een keer pingels nodig. Net wel in de finale van een Duitser gewonnen, dus we staan 1-0 voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef poker4lifee het volgende:
lol@pic niet zien, dacht gelijk dat moet aan Murdocca liggen dat je niks meer kan zien
[..]
beat mijn 70-80 maar dan(vergeten wat het precies was) nu heb je de juiste formatie ervoor.
[..]
[..]
1988 was magisch, de revanche van 1974 (die ik niet meegemaakt heb voor alle duidelijkheidquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1990 heb je maar uit het geheugen verdrongen?
Ik heb in tijden niet zo veel verloren als de afgelopen dagen. Ik zie een verband met mijn twee nieuwe 3-5-2 teams..quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef poker4lifee het volgende:
lol@pic niet zien, dacht gelijk dat moet aan Murdocca liggen dat je niks meer kan zien
[..]
beat mijn 70-80 maar dan(vergeten wat het precies was) nu heb je de juiste formatie ervoor.
[..]
[..]
heb ik ook op gereageerd: als de dag van gisteren. Toen ging het ook goed, dus nu moet het ook lukken, net als hamburg 1988quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:57 schreef Tim86 het volgende:
Toef, ik doelde op Normandië. Cause you're old
ik zie geen verbandquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zo veel verloren als de afgelopen dagen. Ik zie een verband met mijn twee nieuwe 3-5-2 teams..
Je bent niet zo iemand die op Duitsland gaat inzetten met het idee dan heb ik sowieso een leuke avond he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ik ook op gereageerd: als de dag van gisteren. Toen ging het ook goed, dus nu moet het ook lukken, net als hamburg 1988
Het ligt gewoon aan de manier van spelen wat je gewend bent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie geen verband
nee ah dan wel kut ja, het blijft dus 'gelukkig' wel anders voor iedereen.
5 gele kaarten of meer, of 1 rode en 2 gele en meer. Wordt een harde wedstrijd verwacht ik, met het mes tussen de tanden, er op of er onder. Zulke cliche's. Geld op Duitsland tegen Nederland natuurlijk nooitquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie geen verband
nee ah dan wel kut ja, het blijft dus 'gelukkig' wel anders voor iedereen.
[..]
Je bent niet zo iemand die op Duitsland gaat inzetten met het idee dan heb ik sowieso een leuke avond he?![]()
![]()
Waar ga je vandaag trouwens op inzetten, als je dat van plan bent?
Gelukt. Vela voor 40k gekocht en voor 51 verkocht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, toch gedaan. Hopen dat ik er 10k uit kan slepen..
Nice man! Bij welke wedstrijd(en) ben/was je erbij?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nu nog op de.oranjecamping.zometeen naar de fanzone.
Alleen vanavond.gisteren ingevlogen, morgenavond weer naar huisquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice man! Bij welke wedstrijd(en) ben/was je erbij?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 gele kaarten of meer, of 1 rode en 2 gele en meer. Wordt een harde wedstrijd verwacht ik, met het mes tussen de tanden, er op of er onder. Zulke cliche's. Geld op Duitsland tegen Nederland natuurlijk nooit
Eergister 3x Vela voor 30K gekocht. 45K per kaart ervoor gekregen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukt. Vela voor 40k gekocht en voor 51 verkocht.
Als je vandaag D-Day noemt en de laatste 1988 was, dan overschat je vandaag wel heel erg, want 1990 was een stuk belangrijker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1988 was magisch, de revanche van 1974 (die ik niet meegemaakt heb voor alle duidelijkheid). Daardoor was 1990 jammer, meer niet. Maar de Duitsers op eigen grond verslaan was episch.
1988 was voor mij persoonlijk belangrijker. De groep had de sympathie van het volk in 1990 allang verloren door het vlak voor het WK wegsturen van de bondscoach, en de komst van Cruijff te eisen. Die groep was verre van sympathiek. En een halve finale in en tegen Duitsland van een sympathieke club spelers is voor mij waardevoller dan een tweede ronde in Italie van zo'n arrogant zooitje bij elkaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je vandaag D-Day noemt en de laatste 1988 was, dan overschat je vandaag wel heel erg, want 1990 was een stuk belangrijker.
Verkeerde formation?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:37 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom koopt niemand mijn IF Henry? Zit ruim 6k onder de laagste bin en 20k onder de rest.
Het beeld van deze selectie ligt in de toekomst opgeslagenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik zeg niet dat 1990 belangrijker was dan 1988. Ik zeg dat 1990 belangrijker was dan vandaag. Dus als vandaag al een D-Day is (wat ik totaal niet zo ervaar), dan was 1990 dat minstens zo. Zowel sportief belangrijker als het feit dat de rivaliteit toen echt veel en veel groter was dan hij nu is.
En sympathie heeft deze ploeg ook al niet meer als ik naar de mensen om me heen luister en naar de TV kijken. Van Bommel is kut, Robben is kut, van Persie is kut, van der Wiel is kut, de Jong is kut, van Marwijk is kut.
Niemand is zo heldhaftig om hem voor 38k te kopen.quote:
Pics!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niemand is zo heldhaftig om hem voor 38k te kopen.
Mijn team is bijna af. moet alleen nog TOTS Valanecia en SIF Suarez. En dan hou ik nog ruim 350k over.![]()
28k he.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niemand is zo heldhaftig om hem voor 38k te kopen.
Mijn team is bijna af. moet alleen nog TOTS Valanecia en SIF Suarez. En dan hou ik nog ruim 350k over.![]()
Ah dat bedoel ik. Zo wel dan moet die andere wel heel dom zijn. En aangezien we een domme community hebben zie ik het eigenlijk wel gebeuren.quote:
Pretty decent! IF Gerrard nog of TOTS Kompany?quote:
Que?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah dat bedoel ik. Zo wel dan moet die andere wel heel dom zijn. En aangezien we een domme community hebben zie ik het eigenlijk wel gebeuren.
Wilde 'ie absoluut niet.quote:
Oranje Gerrard wou ik wel maar dies erg overpriced vind ik. En TOTY Kompany kan ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pretty decent! IF Gerrard nog of TOTS Kompany?
Alles kan vanavond. Lijkt me lastig te voorspellen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan er nog mensen hier vanavond wedden op de wedstrijd? Iemand tips?
valt wel mee toch? 340k op de ps3. Is denk ik wel normaal voor een speler, die zo'n kaartje heeft gehad.quote:
Ik ga weer voor de kaarten, uitslag te onvoorspelbaar, maar wel voorspelbaar dat iedereen op het randje gaat spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:41 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan er nog mensen hier vanavond wedden op de wedstrijd? Iemand tips?
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:05 schreef vandermar het volgende:
Zozo, een non rare zilver die 1300 waard is in een 400c pack.
Ik krijg eigenlijk alleen maar troep uit die pakjes maar heb nu 8 pakjes geopend en als alles verkoopt zo'n 8 winst welquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zweedse puzzels.ik moest lachen om mijn eigen topic van een tijdje terug. Ik wist mijn eigen clue niet meer.
[..]
Valt wel mee toch?Had net nog een squad fitness en gisteren 2 koreanen die beiden 2.5k opleverden.
Juist mooi voor H2H. Met FUT kan je toch combineren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:10 schreef Wrijfhout het volgende:
Giroud volgend jaar naar arsenal, heading 90+, wordt een mooi FUT jaar volgend seizoen, met podolski op links en v persie op 10
Clouquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zweedse puzzels.ik moest lachen om mijn eigen topic van een tijdje terug. Ik wist mijn eigen clue niet meer.
[..]
Valt wel mee toch?Had net nog een squad fitness en gisteren 2 koreanen die beiden 2.5k opleverden.
Wow, wtf. Daar kom ik echt net pas achter. Ik heb het jarenlang als clue geschreven, naar het Engelse woord.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lindgren die iets fout schrijft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow, wtf. Daar kom ik echt net pas achter. Ik heb het jarenlang als clue geschreven, naar het Engelse woord.Thanks.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lindgren die iets fout schrijft. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een mooi verhaal, een glimlach tijdens een werkdag
Alberto checkt de parkquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik had er ooit nog zo een.Als je geïnteresseerd bent: Tafelvoetbal
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt.
Die ander is wel een mooi surrealistisch stukje proza, past bij de grote auteurs van die tijd. een 8,2
De fuck, wat een zieke geestquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
What the FUCK?!?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De fuck, wat een zieke geestEindigt wel altijd met poepende meisjes, doet me denken aan een discussie hier in het FUT Topic, met RoyPSV met zijn rare opmerking. Weet niet meer precies heo die ging
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef Fuszy het volgende:
Welk nummer zal ik eens door de speakers blazen op deze mooie ochtend?
Dit is gewoon 4-2-3-1quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef vandermar het volgende:
Nederland moet zo spelen
---------------------------------RvP----------------------------------
Robben----------------------------------------------------Afellay
-----------------Sneijder-------------Schaars-------------------
-------------------------------De Jong------------------------------
Willems------Vlaar--------------------Heitinga---------Wiel
--------------------------------Krul-----------------------------------
Oprotten met dat hele 4-2-3-1 systeem.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef vandermar het volgende:
Nederland moet zo spelen
---------------------------------RvP----------------------------------
Robben----------------------------------------------------Afellay
-----------------Sneijder-------------Schaars-------------------
-------------------------------De Jong------------------------------
Willems------Vlaar--------------------Heitinga---------Wiel
--------------------------------Krul-----------------------------------
Oprotten met dat hele 4-2-3-1 systeem.
4-3-3 met de punt naar achteren!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is gewoon 4-2-3-1of denk je serieus dat Schaars CAM gaat spelen...
10 man.....quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
------------------------Huntelaar-----------------------
Robben-------------------------------------------Afellay
------------------Van der vaart - De jong------------
Willems --- Mathijssen - Heitinga --- vd Wiel
---------------------Krul-----------------------------------
4-2-3-1 is ook veredeld 4-3-3 met de punt naar vorenquote:
Rood ja.quote:
Van der Vaart en Sneijder wordt je compleet overlopen als die naast elkaar spelen. Schaars heeft een prima seizoen gespeeld en is een prima voetballer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-2-3-1 is ook veredeld 4-3-3 met de punt naar voren
Schaars gaat ook gewoon controlerend spelen, kun je net zo goed Strootman of van Bommel daar neerzetten. Zeg dan gewoon van der Vaart.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
----------------Huntelaar--------------
----------------Van Persie----------
-----------Sneijder-De Jong-VdV------
Willems-Vlaar-Mathijsen-Heit-VdW
--------------------Steek--------------
10 man in de opstellingquote:
Het gaat er niet om of Schaars een goed seizoen heeft gespeeld, het gaat om het type speler dat hij is. Hij zal meer naast de Jong spelen dan naast Sneijder. Je kunt wel leuk 4-3-3 of 4-1-2-2-1 of wat voor cijfercombinatie je een systeem ook wilt geven zeggen, maar Schaars blijft de speler die hij is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder wordt je compleet overlopen als die naast elkaar spelen. Schaars heeft een prima seizoen gespeeld en is een prima voetballer.
Die had ik al aangepast voordat jij een stomme opmerking had getyptquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 man in de opstellingJouw mening telt niet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had ik al aangepast voordat jij een stomme opmerking had getypt
Ik loop al tijden te schreeuwen dat Sneijder linie terug moet en Robben op rechts gewoon kut is de laatste tijd. Ik trek mij niets van Derksen aan hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Al die veranderingszucht omdat Johan Derksen en co. roepen dat het slecht is.
Nederland speelde prima tegen Denemarken, kreeg drie opgelegde kansen + een paar mogelijkheden en had een penalty moeten krijgen. Meer kun je op dit niveau niet verwachten en zo slecht is Denemarken ook helemaal niet. Maar nee, je wint niet en alles is plots slecht.
Gewoon dezelfde opstelling, hooguit Huntelaar voor van Persie er in. En Boulahrouz voor van der Wiel of desnoods Kuyt rechtsachter. Van der Wiel is de enige die écht slecht was.
Je kan Kuyt niet zo maar RB zetten. Dat moet je trainen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Nederland speelde prima tegen Denemarken, kreeg drie opgelegde kansen + een paar mogelijkheden en had een penalty moeten krijgen. Meer kun je op dit niveau niet verwachten en zo slecht is Denemarken ook helemaal niet. Maar nee, je wint niet en alles is plots slecht.
Gewoon dezelfde opstelling, hooguit Huntelaar voor van Persie er in. En Boulahrouz voor van der Wiel of desnoods Kuyt rechtsachter. Van der Wiel is de enige die écht slecht was.
De enige positie die ter discussie staat is die van Robin van Persie. Die man heeft geen goed WK gedraaid en draait eigenlijk bijna nooit goed in het Nederlands elftal. Dat het tegen een Noord- Ierland wel lukt, tja daar is de tegenstander naar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Sneijder terug halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik loop al tijden te schreeuwen dat Sneijder linie terug moet en Robben op rechts gewoon kut is de laatste tijd. Ik trek mij niets van Derksen aan hoor
Dus als ik reageer dan care ik?quote:
Ik vond Robben anders behoorlijk slecht, is de laatste tijd niks op rechts. Dus of hij gaat ineens weer presteren of ze proberen hem maar weer eens op links. Of op de bank. Erger me dood aan hem.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Ja, problem? Ik vind van der Vaart veel beter achter de spits. SNeijder heeft een goede lange steekpass maar de korte vind ik stukken minder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sneijder terug halenDat zou pas een domme actie zijn. Die man zet juist de aanvallers vrij voor de goal, wil jij hem op de middellijn posteren.
Ojee, kijk maar uit, sommigen hier vinden het helemaal niks, vrouwen met een mening over voetbal, die ze ventilerenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik vond Robben anders behoorlijk slecht, is de laatste tijd niks op rechts. Dus of hij gaat ineens weer presteren of ze proberen hem maar weer eens op links. Of op de bank. Erger me dood aan hem.
Arjen Robbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik vond Robben anders behoorlijk slecht, is de laatste tijd niks op rechts. Dus of hij gaat ineens weer presteren of ze proberen hem maar weer eens op links. Of op de bank. Erger me dood aan hem.
Alleen van mijn moeder en zusje trek ik het nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ojee, kijk maar uit, sommigen hier vinden het helemaal niks, vrouwen met een mening over voetbal, die ze ventileren
Je zusje mij wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen van mijn moeder en zusje trek ik het niet
You don't wantquote:
Jaquote:
Ach ja ik lees ook genoeg meningen van mannen die kant noch wal rakenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ojee, kijk maar uit, sommigen hier vinden het helemaal niks, vrouwen met een mening over voetbal, die ze ventileren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |