Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gDrZ6KNfbdIH4
Fijnste team waar ik mee gespeeld heb tot nu
Ben Arfa RM?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat na 1x spelen te weten dan
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb zojuist Lainton (DM) gekocht voor 850c. Op ultimateDB staat dat ie 6750c is. Is dit een goede koop?
Waar staan de goede prijzen wel danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Waar staan de goede prijzen wel dan
Thanks, welke console speel je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.
Je moet gewoon zelf kijken op de markt voor welke prijs hij gaat en wat de laagste BIN is.
xbox. Daar gaat hij voor max 300 coins ofzo tenzij het een goede formatie is.quote:
Lindgren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Ik heb maar 6 wedstrijden serieus ingevuld ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Goed dagje gehad danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt toch Torres? Hoe speelt hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed dagje gehad dan![]()
Ik heb nog steeds geen uitslag goedBijna de 2-0 van Tsjechië maar ja Cech
Winner takes it all? Hoeveel hebben jullie ingelegd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, die zin is echt geniaal. Ik ga er ook elke keer weer stuk om.quote:
Veel verschil met zijn NIF?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima spits. Weinig klachten. Scoort ook veel met het hoofd.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met de NIF heb gespeeld. Zijn shooting zal wel een stuk sterker zijn.
Heb vandaag ook 20 punten gepaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik ook, snap er geen hol vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand even helpen?
Cheat engine value op 150 gezet, dan ga ik naar de kaart, maar minimaal is nog steeds 200?
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.
Ik vond de wedstrijd tussen polen en rusland wel een leuke pot en ook Engeland - Frankrijk was goed te doen. Daarnaast een oekraïne dat een kleine stunt uithaalt tegen Zweden. Primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goed
Dat heb ik nou nooit. Misschien ook omdat ik bijna nooit in de finale staquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
Misschien een Robben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb, geschat, zo'n 360k. Ik zoek een leuk projectje om naartoe te sparen. Ronaldo is me nog iets te duur met 640k.. Maar bijvoorbeeld Messi voor 425k is al redelijk dichtbij
Iemand anders een leuk idee als spaarplan?
l33ts H4x0rsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb, geschat, zo'n 360k. Ik zoek een leuk projectje om naartoe te sparen. Ronaldo is me nog iets te duur met 640k.. Maar bijvoorbeeld Messi voor 425k is al redelijk dichtbij
Iemand anders een leuk idee als spaarplan?
quote:
quote:
Op zich een goed idee, zij het niet dat ik een hekel aan hem heb.quote:
Attack79quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/240008
![]()
![]()
link?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:04 schreef Roypsv het volgende:
Imeand het nieuws gezien met die rellen na de wedstrijd polen rusland?
die polen stompen ff die rus af die wss niet eens een hooligan is. damnn
Ja wat denk je van die domme achtelijke racisten. die zijn zo dom he. die hebben de herseninhoud van een kikkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
http://nos.nl/ek2012/vide(...)jd-polenrusland.html
echt ziek die mensen
Gekke mensen, vooral die eerste aan het beginquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Ach, hoort er bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
is toch leuk man rellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Volgens mij wil je geen ruzie met die zwarte mannetjes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef Fuszy het volgende:
echt ziek die mensen
Omdat jij hebt gezegd dat je 'm wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Ronaldo's prijs aan het stijgen?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat jij hebt gezegd dat je 'm wil.
Alleen jammer dat hij niet meer defensieve kwaliteiten heeft gekregen, speelt toch af en toe rechtsback bij ManU. Maar 80 strength vergoed veelquote:
Maak m afquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
goh met mn bronze team tegen een3* team, natuurlijk met agbon+kaartje in de spits
Mensen die van hun Ronaldo af willen, omdat ze denken dat ie niks meer waard is na het releasen van de TOTY versie -> price drop -> 20 TOTY's komen op de markt, impact blijkt niet zo groot -> prijs gaat weer stijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De afgelopen tijd is ie 150k gestegen.. Er is een tijd geweest dat 'ie voor 500 - 550k ging toch?
Aha.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mensen die van hun Ronaldo af willen, omdat ze denken dat ie niks meer waard is na het releasen van de TOTY versie -> price drop -> 20 TOTY's komen op de markt, impact blijkt niet zo groot -> prijs gaat weer stijgen.
Moraal van het verhaal: Haast en spoed is zelden goed.
Zet jij ff een 99 Messi erop, dan stuur ik je die 300kquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die mij 300k wil doneren? Ik wil een Ronaldo.
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaastquote:
Cheater.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaast
Cheater.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je er niet voor krijgen, mits een hattrick tegen Duitsland. 3-5-3 met TOTY de Jong +10 ernaast
3-5-3?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-0 voor bij rust, hij kan er niet veel vanquote:
Het ging om 3-5-3 knuppelquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]Maar niet tegen fokkers
Alleen tegen Engelsen en Duitsers en een ieder die vervelend doet
Ow, haha, tja. Tijd om te slapen als ik dit soort zaken ga missenquote:
Er zit 1 seconde tussen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als we op de seconde gelijk hadden gepost had ik een hartstilstand gekregen.
gnquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, tja. Tijd om te slapen als ik dit soort zaken ga missen
Weltrusten FUT'ers, D-day is al 27 minuten begonnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zit 1 seconde tussen.Close enough.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel
![]()
Hij heeft zoveel chille lijnen.quote:
Ik geloof er ook in. Hup Holland Hupquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:33 schreef diedjuh het volgende:
Ik denk echt dat Nederland vanavond gaat winnen. Nederland doet het de laatste paar jaar uitstekend tegen de grote landen. Daarbij komt dat Robben alle Duitsers de mond gaat snoeren door alles en iedereen weg te spelen, waarna Huntelaar er na rust in komt ipv Afellay. Waarna Robben en Van Persie op de flank gaan spelen.
Eindstand: 2-0
Doelpuntenmakers: Robben, Huntelaar
Oftewel, nog meer ego-en dan normaal. = losequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:33 schreef diedjuh het volgende:
Ik denk echt dat Nederland vanavond gaat winnen. Nederland doet het de laatste paar jaar uitstekend tegen de grote landen. Daarbij komt dat Robben alle Duitsers de mond gaat snoeren door alles en iedereen weg te spelen, waarna Huntelaar er na rust in komt ipv Afellay. Waarna Robben en Van Persie op de flank gaan spelen.
Eindstand: 2-0
Doelpuntenmakers: Robben, Huntelaar
the fuck? :pquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
http://tinychat.com/nopu3
Wtf is dit dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
http://tinychat.com/nopu3
Ik snap t nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hehe, Omegle mensjes trollen. Wel 18+ btw.
Beter dan falende passes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oftewel, nog meer ego-en dan normaal. = lose
Ik zit het ff te kijken maar geweldig hoe lui reageren als 'ze' iets laat zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
zolderkamerautist doet zich voor als een wijf. Dt doet hij de hele dag.
Wie is dat wijf dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
zolderkamerautist doet zich voor als een wijf. Dt doet hij de hele dag.
Hij heeft een programmaatje waarmee hij een loopje showt van een of ander random webcam wijffie. Met daarbij knoppen om te zwaaien, boobs te flashen etc.quote:
Frankel EN Sibon in een 25k Gold?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
OMG jullie gaan zo jaloers zijn..beste pack ooit
Show it!quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
PUUUSH SNEL DANquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Puushfaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
hoezo?quote:
Martin Verkerk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |