Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gDrZ6KNfbdIH4
Fijnste team waar ik mee gespeeld heb tot nu
Ben Arfa RM?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat na 1x spelen te weten dan
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb zojuist Lainton (DM) gekocht voor 850c. Op ultimateDB staat dat ie 6750c is. Is dit een goede koop?
Waar staan de goede prijzen wel danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechte koop. Die prijs op DB klopt niet.
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Waar staan de goede prijzen wel dan
Thanks, welke console speel je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens. Zijn slechts indicaties, maar bij Ultimate DB zijn veel prijzen verouderd of compleet verneukt door outliers..als iemand bijvoorbeeld coins verkoopt of overzet naar een andere account via die speler dan stijgt zijn prijs ineens met een paar K.
Je moet gewoon zelf kijken op de markt voor welke prijs hij gaat en wat de laagste BIN is.
xbox. Daar gaat hij voor max 300 coins ofzo tenzij het een goede formatie is.quote:
Lindgren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Ik heb maar 6 wedstrijden serieus ingevuld ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
aardige sprong gemaakt de laatste twee rondes. Van de één na laatste plek naar de derde. Vandaag beide uitslagen goed. 1-1 en 2-1
Goed dagje gehad danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt toch Torres? Hoe speelt hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed dagje gehad dan![]()
Ik heb nog steeds geen uitslag goedBijna de 2-0 van Tsjechië maar ja Cech
Winner takes it all? Hoeveel hebben jullie ingelegd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, die zin is echt geniaal. Ik ga er ook elke keer weer stuk om.quote:
Veel verschil met zijn NIF?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima spits. Weinig klachten. Scoort ook veel met het hoofd.
Oke bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met de NIF heb gespeeld. Zijn shooting zal wel een stuk sterker zijn.
Heb vandaag ook 20 punten gepaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik ook, snap er geen hol vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand even helpen?
Cheat engine value op 150 gezet, dan ga ik naar de kaart, maar minimaal is nog steeds 200?
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt bizar slecht. Maar het ligt niet aan mij, die gasten daar zitten gewoon allemaal te kloten. Rusland die tevreden is met 1-1... Wat een kut EK. Gelukig zijn de wedstrijden wel mooi om te zien.
Ik vond de wedstrijd tussen polen en rusland wel een leuke pot en ook Engeland - Frankrijk was goed te doen. Daarnaast een oekraïne dat een kleine stunt uithaalt tegen Zweden. Primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond de laatste 2 dagen van het EK wel tegenvallen, hopelijk maakt morgen NL dat goed
Dat heb ik nou nooit. Misschien ook omdat ik bijna nooit in de finale staquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
Misschien een Robben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb, geschat, zo'n 360k. Ik zoek een leuk projectje om naartoe te sparen. Ronaldo is me nog iets te duur met 640k.. Maar bijvoorbeeld Messi voor 425k is al redelijk dichtbij
Iemand anders een leuk idee als spaarplan?
l33ts H4x0rsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Roypsv het volgende:
bij mij is er constant iets met de connectie. niet ten nadele van mij want als ik achtersta mag ik de ronde opnieuw spelen, als ik gelijk of voor sta dan ga ik door naar de volgende.
Net in de finale stond ik gelijk en naaide die gast eruit. kreeg 4000 coins en mocht de finale nog een x spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |