Vertel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.mangareader.net/shinobi-no-kuni
AWESOME.
Ziet er wel cool uit ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.mangareader.net/shinobi-no-kuni
AWESOME.
Ga lezen zou ik zeggen. Ik ben was al hooked na chapter 1quote:
Morgen in de metro.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ga lezen zou ik zeggen. Ik ben was al hooked na chapter 1
Hnnnnng... ik bedoel hm hm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt ja. Die heupen!
Kyouko inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Nee geef mij maar... eeuh hoe noem je haar ook weer.
[ afbeelding ]
kyouko.
Tja...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
Een leuke, QB-gerelateerde TT. Perfect.
Ik heb ook het liefst Kyouko, al staan Homu en Sayaka gedeeld tweede. Best zielig hoe Madoka zelf in bijna alle polls het minst geliefd is.
Madoka is het gewoon allemaal net niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
Een leuke, QB-gerelateerde TT. Perfect.
Ik heb ook het liefst Kyouko, al staan Homu en Sayaka gedeeld tweede. Best zielig hoe Madoka zelf in bijna alle polls het minst geliefd is.
Gewoon vechten en vreten, vechten en vreten? Ik weet niet... ik heb eigenlijk geen favoriet... ik plaatste een van de twee plaatjes in m'n madoka folder.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Madoka is het gewoon allemaal net niet.
Wat vinden jullie zo leuk aan Kyouko?
Wat plaatjes kunnen geen kwaad denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
STOP IT!
Moemura
[ afbeelding ]
Maar euh, niet teveel spoileren. Maus moest Madoka toch nog kijken?
Kyouko is cool. Ze heeft een speer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Madoka is het gewoon allemaal net niet.
Wat vinden jullie zo leuk aan Kyouko?
Hmm, ik vind haar stem een beetje vervelend. Ze gedraagt zich ook een beetje Chernobyl door haar verleden. Ja, ze heeft een heftig verleden, maar dat rechtvaardigt dat irritante gedrag nog niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kyouko is cool. Ze heeft een speer.
En heeft het zwaarste verleden (op Homura na misschien). En ze heeft Pocky. En op het laatst is ze toch lief.
Ik heb zelfs een plaatje van Kyouko tegenover mijn bed, overgetekend uit de manga.
Je doet het alleen om Mami's melkklierenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar stem een beetje vervelend. Ze gedraagt zich ook een beetje Chernobyl door haar verleden. Ja, ze heeft een heftig verleden, maar dat rechtvaardigt dat irritante gedrag nog niet.
Mami ziet er wel het leukste uit
Homura komt op een tweede plaats.
Mwah, niet alleen. Ik vind haar haren er leuk uitzien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je doet het alleen om Mami's melkklieren
Wahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je doet het alleen om Mami's melkklieren
SPOILER: QBhaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
WahahahaSPOILER: QBhaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
WahahahaHeb jij die gemaaktSPOILER: QBhaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt haar wel leuk overgetekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
KyoukoZelfs mijn vriendin die iedereen uit Madoka haat moest toegeven dat ze cool was.
Dat kan ik tenminste wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt haar wel leuk overgetekend.
Nu ik hier helemaal om flip voel ik me echt foreveralonequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzo
Oooh, inderdaad mooi getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, misschien gaan ze dat nog in de films behandelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat kan ik tenminste wel.
Het mooiste stuk uit de hele manga(zit niet in de anime)
Naast de flashback op de laatste pagina's van Madoka en Moemura dan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ik hier helemaal om flip voel ik me echt foreveralone
Het is gewoon te schattig. Je wilt haar gewoon een knuffel gevenKkggkkgkgkkgkkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens... net Sayaka+Kyouko futa form gezien...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kkggkkgkgkkgkkkk
Overigens... net Sayaka+Kyouko futa form gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste film komt in december ofzo toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, misschien gaan ze dat nog in de films behandelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ewww.
Om je op te vrolijken. Zo ziet Mami er waarschijnlijk uit als ze niet kan slapen en even om een kopje thee gaat.Dat is inderdaad goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't know man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De eerste film komt in december ofzo toch?
Is Mami ook je waifu?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ewww.
Om je op te vrolijken. Zo ziet Mami er waarschijnlijk uit als ze niet kan slapen en even om een kopje thee gaat.Draagt ze ook haarspeldjes in bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte krul. Andrelon zeker.![]()
Eigenlijk moet je maar EEN Waifu hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I don't know man.
Wanneer is iemand je waifu of husbando? Ik denk dat ze (als ik al kijk naar wat mijn andere waifu's zijn) ook mijn waifu is dan
Moet ik wel even m'n fobo updaten. Anders is de lijst niet up-to-date.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Draagt ze ook haarspeldjes in bed?
Perfecte krul. Andrelon zeker.
Ik weet het, maar ik breek de regels door een SLUT te zijn. Of ik heb gewoon een harem, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je maar EEN Waifu hebben.
Rood > QB > Zwart > Blauw > Geel > Roze > Wit > Anne Frank > Jeanne D'Arcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
QB > Zwart > Blauw > Rood > Geel > Roze
Anne Frank boven Jeanne D'Arc? meh?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rood > QB > Zwart > Blauw > Geel > Roze > Wit > Anne Frank > Jeanne D'Arc
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rood > QB > Zwart > Blauw > Geel > Roze > Wit > Anne Frank > Jeanne D'Arc
Eigenlijk Jeanne D'Arc > Anne Frank > witquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Anne Frank boven Jeanne D'Arc? meh?
Heb je goede fotoshop dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt zin om een gif te maken waarin Mami gewoon QB keihard te lijf gaat. Gewoon een marteling.
Eens Anne zat alleen maar in een achterhuis te schrijven. Jeanne heeft Frankrijk bevrijd van Engeland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Anne Frank boven Jeanne D'Arc? meh?
Ja ok. Ohja Cleopatra daaronder. Die ging alleen vreemd met Marcus Antonius en liet zich opeten door een slang.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eens Anne zat alleen maar in een achterhuis te schrijven. Jeanne heeft Frankrijk bevrijd van Engeland.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Deze zal klipnap we mooi vinden.
[ afbeelding ]
契約 = けいやく = keiyaku = contract.
Hmmm, ik heb hier wel een plaatje van een niet al te best (imo) getekende mami die QB als dildo speeltje gebruikt, wat niet goed voor 'm afloopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt zin om een gif te maken waarin Mami gewoon QB keihard te lijf gaat. Gewoon een marteling.
Sommige doujins over Madoka. Hetzelfde plot, maar dan zijn de meisjes magical prostitutes en zijn de afnemers.. juist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier wel een plaatje van een niet al te best (imo) getekende mami die QB als dildo speeltje gebruikt, wat niet goed voor 'm afloopt.
Wauw wat je wel niet kunt vinden op pixiv.
wtf?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
En hier... Mami samen met ongeveer 6 QB's.... pfff
Juist... nou ja, het is nogal NSFW...even kijken hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
waar denk je dat die vraagtekens voor zijn?
SPOILER: Alleen voor mschol, niet geschikt voor klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img69.imageshack.us/img69/5372/20110408qb21s.jpg (copy/paste deze link)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Juist... nou ja, het is nogal NSFW...even kijken hoor...
btw, QB in meisjesvorm... not sure if want.
Oke nee dat is een duidelijke do not wantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://img69.imageshack.us/img69/5372/20110408qb21s.jpg (copy/paste deze link)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
OkSPOILER: Alleen voor mschol, niet geschikt voor klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan niet.
nu al verwijderd?SPOILER: Alleen voor mschol, niet geschikt voor klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n.v.m..
wtf
wat doet dat soort spul op je hdd's?![]()
Staat er nog niet lang op... ik zoek op pixiv met de zoekterm QB, filter: R-18quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nu al verwijderd?
n.v.m..
wtf
wat doet dat soort spul op je hdd's?
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nu al verwijderd?
n.v.m..
wtf
wat doet dat soort spul op je hdd's?
link kopiëren, niet link volgen.quote:
Dit is hoe je van QB afkomt:quote:
SPOILER: slight guroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ hoofdlettergevoelig, zie dm..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
link kopiëren, niet link volgen.
Rogaaa.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alle MSMM pics in spoilertags please
10 voor 12, de avond is jongquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Haha, geweldig. Valt nog mee, maar het is wel.. apart.
Welterusten Klipnap. En de rest waarschijnlijk ook.
Morgen moet ik 6:30 op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slaap je al? Wil je niet meer QB sickness?
Welterusten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Morgen moet ik 6:30 op.
Welterusten.
Hm... die hond is vroeg op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vandaag moet ik 05:45 op, hond uitlaten, en dan weer naar bed tot 10 uur
Nou, normaal hoef ik pas om 6:45 te lopen met de hond, maar omdat mijn pa eerder begint met werken, word de hond zeker wel wakker. En als die eenmaal opstaat moet die ook zijn behoefte doenquote:
Misschien moet je een hond nemen. Oke... misschien niet.quote:
Een hond maakt je leven zo veel beter, Heeft mij echt enorm veel goeie dingen gebracht in die 7 maand dat we hem nu hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet je een hond nemen. Oke... misschien niet.
beeeh, te veel vreemde QB plaatjes opgezocht ik...
Oh lord wat.quote:
Een puberende hond... ik pasquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een hond maakt je leven zo veel beter, Heeft mij echt enorm veel goeie dingen gebracht in die 7 maand dat we hem nu hebben.Hij begint nu wel te puberen en dat is stront vervelend soms
Ikke zeker nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
QB
Een of andere hont als waifu hebben
Puberende periode is maar even, 2 maand, en daarna kun je (als het goed is) 10 jaar genieten van dit;quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh lord wat.
[..]
Een puberende hond... ik pas
oke ik ga ook naar bed... ik zoek nog een QB plaatje uit om te plaatsen.
Tja, ik weet niet wat je daar het beste tegen kunt doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Morgen theorie-examen en zenuwachtig. Ik ga weer de halve nacht opblijven denk ik.
Leuk beest. Zolang hij maar niet teveel blaft en bijt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Puberende periode is maar even, 2 maand, en daarna kun je (als het goed is) 10 jaar genieten van dit;
[ afbeelding ]
SPOILER: QBSHAKEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Centimeters per second.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand nog een animé(film)tip om met een vriendin te kijken (het is de vriendin van mijn beste vriend)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat je daar het beste tegen kunt doen
[..]
Leuk beest. Zolang hij maar niet teveel blaft en bijt.Hij bijt alleen op een speelse manier, met de voortandjes en dan niet doorbijten. Blaffen heeft hij nog NOOIT gedaan, grommen ook niet. Het is de goedheid zelve, een goeie sukkel is hetSPOILER: QBSHAKEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Iets van Studio Gibli.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand nog een animé(film)tip om met een vriendin te kijken (het is de vriendin van mijn beste vriend)
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij bijt alleen op een speelse manier, met de voortandjes en dan niet doorbijten. Blaffen heeft hij nog NOOIT gedaan, grommen ook niet. Het is de goedheid zelve, een goeie sukkel is het
Ik download die 2e wel, eerste heb k al gezien. klote mkv bestanden altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
5 Centimeters per second.
The girl who leapt through time.
das hier niet nodig hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou, normaal hoef ik pas om 6:45 te lopen met de hond, maar omdat mijn pa eerder begint met werken, word de hond zeker wel wakker. En als die eenmaal opstaat moet die ook zijn behoefte doen
wacht maar tot ie echt aan et puberen slaatquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij bijt alleen op een speelse manier, met de voortandjes en dan niet doorbijten. Blaffen heeft hij nog NOOIT gedaan, grommen ook niet. Het is de goedheid zelve, een goeie sukkel is het
quote:
Ik vind het echt helemaal niks!! Stomme films die alleen maar gaan om hoe mooi de animatie is en de sprookjesachtige sfeer enzo, en al die filmcritici die het allemaal geweldig vindenquote:
Sja ik vond die film niks aan behalve de mooie animatie. Het begon veelbelovend met die ouders die ineens varkens werden enzo maar de rest is gewoon een beetje mooie animatie bekijken en mezelf vervelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb alleen Spirited Away gezien. Best een overdonderende film. Indrukwekkend ook.
over het werk van Gibli kan ik daarom weinig meer zeggen dan dat het goed ontvangen is, maar dat is juist wat jij daar aan hekelt.
Hoe waren ze?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef Xaryna het volgende:
ESCAFLOWNE
Vergat ik te zeggen toen Repel om aanradingen vroeg.
Speelden veel van mijn favo nummers, goed gespeeld, ze hielden het wel wat strak. Stipt anderhalf uur na aanvang stopten ze ermee. Wel een paar grappige momenten, zoals:quote:
Jaja, zo uitgebreid hoeft ook al weer niet he..quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Speelden veel van mijn favo nummers, goed gespeeld, ze hielden het wel wat strak. Stipt anderhalf uur na aanvang stopten ze ermee. Wel een paar grappige momenten, zoals:
"So we'll do one more of our old songs for this guy in the front here... yeah you... If we play an old song, will you promise to put your sign down so the people behind you can actually enjoy the show?"
Maar ik stond erg achterin en het was enorm druk en zweterig warm, en als de lampen op de zanger schenen, schenen ze precies in mijn ogenDus veel zag ik verder niet.
Daarom moest het ook even uitgebreid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jaja, zo uitgebreid hoeft ook al weer niet he..Fijn dat je het iig naar je zin hebt gehad
Im so jelly right now.
Goeie vraagquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er een term als waifu, maar dan voor vrouwen? Usbandu?
Husbando is vrij populair als mannelijke tegenhanger van de waifu. Waifu wordt met enige spot ook soms voor mannelijke personages gebruikt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er een term als waifu, maar dan voor vrouwen? Usbandu?
Jammer genoeg al gezien. De enige shoujo mecha die ik ooit zag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:41 schreef Xaryna het volgende:
ESCAFLOWNE
Vergat ik te zeggen toen Repel om aanradingen vroeg.
.. waaromquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daarom moest het ook even uitgebreid.![]()
Weet je, eigenlijk vind ik dat niet veel zieliger dan een daimakura.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind dit op husbando
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind dit op husbando
[ afbeelding ]
Zijn waifu is eerder yandere dan tsundere, hij mag wel uitkijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik deze gast weer
Azusa krijgt altijd wel mijn stem denk ik. Maar uiteindelijk is het wel Taiga geworden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je kunt afzien van stemmen op die ene strijd of zoals ik doe een anti-K-ON! stem uitbrengen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:22 schreef Klipnap het volgende:
Ik had een nachtmerrie dat Mami werd opgegeten door reusachtige eikenconceptierupsen
Ach, arme jij.quote:Eikenconceptierupsen. Waar zijn die beesten goed voor behalve eng zijn?
Ik las anticonceptierupsenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:22 schreef Klipnap het volgende:
Ik had een nachtmerrie dat Mami werd opgegeten door reusachtige eikenconceptierupsen
Heftig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:22 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las anticonceptierupsen
Bedoel je niet eikenprocessierupsen?
Leuk he, die dromen die zo vaag zijn dat je maar gewoon denk van: okee, dat was geinig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las anticonceptierupsen
Bedoel je niet eikenprocessierupsen?
Mijn droom had n evil kitten aan t begin, daarna werd het leuk tot er iemand kwam die vroeg wie ik was, toen werd ik opgesloten ofzo en toen ontplofte iets en gingen 2 van de 3 konijntjes dood
Oh en ergens aan t begin liep ik in niks dan n deken rond en liep ik een cafe in om daar door een tv scherm te klimmen??
Meen je dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:22 schreef Klipnap het volgende:
Ik ook en legde een verband met dit.quote:
SPOILER: Alleen voor mschol, niet geschikt voor klipnapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:31 schreef Arashimashou het volgende:
Het kwam toch niet door dat plaatje met Mami en QB he?
[..]
Leuk he, die dromen die zo vaag zijn dat je maar gewoon denk van: okee, dat was geinig.
Al gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter niet naar pagina 5 gaan, waar Kyuubei van zichzelf een milkshake maakt.
Dat is niet zo erg, maar die droom met Mami. Brrquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:34 schreef Klipnap het volgende:
Oja ik droomde ook dat Nederland verloor van Duitsland.
Ach, het is heel simpel. Als we verliezen verdienen we het niet. Als we winnen... nou ja, dan wordt het feest, misschien meer feest dan dat ik zou willen, maar goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:34 schreef Klipnap het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, maar die droom met Mami. Brr
Ik heb vaak hele rare dromen
Dromen schijnen toch voort te komen uit je onderbewustzijn? Misschien hebben we gewoon een rare geestquote:
Dromen komen voort uit wat je hebt meegemaakt, dus inderdaad ook uit je onderbewustzijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dromen schijnen toch voort te komen uit je onderbewustzijn? Misschien hebben we gewoon een rare geest
Zo lang Mami niet door eikenprocessierupsen wordt opgegeten hoe jij je geen zorgen te maken over profetische dromen. Dat team Nederland van team Duitsland gaat verliezen, om dat te voorspellen hoef je geen orakel te zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:34 schreef Klipnap het volgende:
Jaag haar nu niet op de kastquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo lang Mami niet door eikenprocessierupsen wordt opgegeten hoe jij je geen zorgen te maken over profetische dromen. Dat team Nederland van team Duitsland gaat verliezen, om dat te voorspellen hoef je geen orakel te zijn.
Die bewaren we voor het slapengaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oh wauw wat heb ik nu een shit in m'n Madoka folder. QB Bondage.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oh wauw wat heb ik nu een shit in m'n Madoka folder. QB Bondage.
Mwa, de ergste dingen zijn verborgen. Daar valt QB Bondage niet onder overigens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als mensen mijn computer zouden kunnen doorgronden zou ik denk ik opgenomen worden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:53 schreef Arashimashou het volgende:
Kyuubei's ware gezicht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens. Misschien is dit handig voor je, Arashi.
EVA Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens. Misschien is dit handig voor je, Arashi.
EVA Spoiler:Hmmm, ik heb de film nog niet bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanrader.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb de film nog niet bekeken.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo lang Mami niet door eikenprocessierupsen wordt opgegeten hoe jij je geen zorgen te maken over profetische dromen. Dat team Nederland van team Duitsland gaat verliezen, om dat te voorspellen hoef je geen orakel te zijn.
Beetje tafels bekladden... tsk tsk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:25 schreef Klipnap het volgende:
Haha, na 2 dagen staat QB nog steeds op mijn tafel van aardrijkskunde.
Tuigquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beetje tafels bekladden... tsk tsk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"Teken QB over op de tafels zodat hij de school kan veroveren"
Oh nee he. Het is al te laatquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:45 schreef Arashimashou het volgende:
Pas nu realiseer ik me dat Klipnap gewoon Kyuubei is in een andere vorm.
Ja, als je me afschiet eet ik gewoon mezelf op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:45 schreef Arashimashou het volgende:
Pas nu realiseer ik me dat Klipnap gewoon Kyuubei is in een andere vorm.
Maar we konden de meisjes nog reddenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet echt... ik behoort toch niet tot QB's doelgroep.
Vertel mij watquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, als je me afschiet eet ik gewoon mezelf op.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vertel mij watNEINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij faalt deze QB, en heeft het nog niet toegeslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar we konden de meisjes nog redden
SPOILER: beter open je dit eigenlijk nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij faalt deze QB, en heeft het nog niet toegeslagen.
Oh Robin... Jaloers op QB?Bedankt voor de spoiler, nu kon ik mijn mobiel afschermen voor klasgenoten.SPOILER: beter open je dit eigenlijk nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, ik leer het welquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, nu kon ik mijn mobiel afschermen voor klasgenoten.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij faalt deze QB, en heeft het nog niet toegeslagen.
Oh Robin... Jaloers op QB?Ik moest lachenSPOILER: beter open je dit eigenlijk nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op school en toch open ik het plaatje
Ach ja. Het zou ook kunnen dat deze QB er wat langer over doet.
Ben je niet bang dat ze gaan denken dat je een soort QB-fetish hebt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, nu kon ik mijn mobiel afschermen voor klasgenoten.
Ik vond hem erg leuk gedaan.quote:
Mijn vriendinnen denken dat soberzo alquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze gaan denken dat je een soort QB-fetish hebt?
Dat denk ik nu al en ik kan het in context plaatsen. Arm kind.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze gaan denken dat je een soort QB-fetish hebt?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen denken dat soberzo alik heb al twee mensen besmet met het QB-virus.
De rest vraagt zich af waarom ik rare konijnen op mijn tafel teken
Tja, daar is ie wel voor ontwikkeld hequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook het QB-virus. Waarom zijn meisjes daar zo vatbaar voor? Heeft hij een soort aantrekkingskracht?
SPOILER: Ha! Eindelijk dood!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shit...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In context? Daar ben ik wel benieuwd naar. Je hebt je psychoanalytische skills er op losgelaten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al en ik kan het in context plaatsen. Arm kind.
Wat een lekker dingquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook het QB-virus. Waarom zijn meisjes daar zo vatbaar voor? Heeft hij een soort aantrekkingskracht?
Ook mooi nummer gebruikt, al vind ik persoonlijk de versie van John Cale mooier.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond hem erg leuk gedaan.
Deze AMV is ook goed gedaan:
Ik bedoel dat ik weet waar ze vandaan komt met die Kyuubei dingen en waarom het leuk/grappig/evil is enzo. Daardoor kan ik er nog enig begrip op in ieder geval een referentiekader omheenplaatsen. Haar vriendinnen hebben dat niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In context? Daar ben ik wel benieuwd naar. Je hebt je psychoanalytische skills er op losgelaten?
Wake ga wakaranai yoquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Klipnap het volgende:
Behalve degenen die Madoka hebben gekeken
Iedereen vindt hem schattig of raar. Na episode 9 is hij alleen maar evil.
Eindelijk, zou ik zeggen. Beetje té veel SC hier laatste tijd. Maar de OP zegt dat ik mij daar niet door moet laten afschrikken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:32 schreef Arashimashou het volgende:
We zijn nu eigenlijk al heel lang ontopic. Wat goed zeg!.
alles is toonbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Arashimashou het volgende:
Goed, wat voor Kyuubei gerelateerde afbeeldingen heb ik nog in de aanbieding die niet te obsceen zijn....Homura die z'n hoofd eraf slaat met een golfclub... QB marshmallow, QB die in elkaar geslagen wordt... de rest is niet toonbaar.
Kyuubei Tentacle Rape? Nee.quote:
SPOILER: Kyuubei die geowned wordtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Arashimashou op 13-06-2012 11:05:56 ]
Het is niet van al te hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is waar anime wereld beroemd door is, dat is dus toonbaar
SPOILER: Kyuubei furry, not recommendedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk niet schokkend of wat dan ook, maar ik wil op FOK wel netjes blijven.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is niet van al te hoge kwaliteit.Serieus, waarom zou je zelfs maar overwegen om zoiets sneus te tekenen? En het vervolgens te delen op internet? Iemand is daar letterlijk minstens een uur bewust mee bezig geweest.SPOILER: Kyuubei furry, not recommendedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk niet schokkend of wat dan ook, maar ik wil op FOK wel netjes blijven.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Vraag het niet aan mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je zelfs maar overwegen om zoiets sneus te tekenen? En het vervolgens te delen op internet? Iemand is daar letterlijk minstens een uur bewust mee bezig geweest.
Ik vermoed dat het is alsof je tv kijkt, zonder het je te realiseren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, als je over anime droomt (Mami in dit geval). Droom je dan in 2D of 3D? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ja, dat weet ik niet meer hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap, als je over anime droomt (Mami in dit geval). Droom je dan in 2D of 3D? Hoe moet ik dat voor me zien?
Als jullie me zoeken ben ik alle anime en alle zoetspappige films die ik nog niet gezien heb maar wel paraat heb aan het kijken terwijl ik vanille-roomijs met chocolade hartjes en stukjes koekjesdeeg aan het eten ben. Ik vraag me af of mijn tranen zoet worden als ik maar genoeg zoetigheid eet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
12 van de 25 vragen goed van gevaarherkenning, 33 van de 40 goed van de verkeersregels- en inzichtsvragen dus gezakt voor mijn theorie-examen, omdat je van beide onderdelen minstens de helft goed moest hebben.
Grappig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer hoorik zag iemand en wist dat het Mami was, zonder haar echt te zien.
Die eikenprocessierupsen waren wel 3d
Sterkte man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als jullie me zoeken ben ik alle anime en alle zoetspappige films die ik nog niet gezien heb maar wel paraat heb aan het kijken terwijl ik vanille-roomijs met chocolade hartjes en stukjes koekjesdeeg aan het eten ben. Ik vraag me af of mijn tranen zoet worden als ik maar genoeg zoetigheid eet.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als jullie me zoeken ben ik alle anime en alle zoetspappige films die ik nog niet gezien heb maar wel paraat heb aan het kijken terwijl ik vanille-roomijs met chocolade hartjes en stukjes koekjesdeeg aan het eten ben. Ik vraag me af of mijn tranen zoet worden als ik maar genoeg zoetigheid eet.
Een vriendin van me zegt dat ze dan in 3d droomt, maar dat de personages in die dromen dan hele duidelijke kenmerken vertonen van de personages in de anime waar ze dan over droomt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over anime dromenGaat te ver
Hoe droom je nou weer in 2D, lekker saaie dromen, voorspelbaar ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin van me zegt dat ze dan in 3d droomt, maar dat de personages in die dromen dan hele duidelijke kenmerken vertonen van de personages in de anime waar ze dan over droomt.
Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef .Cake. het volgende:
Hanasaku Iroha film komt er aan. Home sweet home.
Wat heb je met WOII-media?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ah, een mooie anime gevonden over WWII, maar lijkt me niet dat er een sub van is. Überhaupt heb ik 'm nog niet.
"Konpeki no Kantai".
Nice!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef .Cake. het volgende:
Achquote:
En 42 kun je schrijven als 4 2, of 四 二, wat weer hetzelfde klinkt als 死に(SHINI) wat naar de dood betekent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Qunix het volgende:
En ni = 二 = twee.. Dus het tweede land (zoiets).
ben benieuwd, de serie is mij erg goed bevallenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef .Cake. het volgende:
Klopt, maar bij de PS3 game gaat het over een tweede land (of meer een tweede wereld).quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach
[..]
En 42 kun je schrijven als 4 2, of 四 二, wat weer hetzelfde klinkt als 死に(SHINI) wat naar de dood betekent.
The more you know
Mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ben benieuwd, de serie is mij erg goed bevallen
SPOILER: HyoukaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Space BrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat is in Nederland zo, ook in Japan?SPOILER: Space BrosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je een goede Jrpg wilt, dan moet je Tales of Vesperia spelen voor de 360.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Zijn er nog goede xbox360 games die jullie aan kunnen raden mbt dit topic? Zoals dat Disgaea, maar mag ook iets anders zijn dan JRPG/SRPG, hoewel dat wel een geliefd genre is bij mijZoek nog iets leuks voor de zomer, vorig jaar FF XIII gehaald, dus zoek nu iets anders. Heb zin om de nerd uit te hangen
Kokoro Connectquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef .Cake. het volgende:
Ik kijk tegenwoordig zelden meer op sites als Random Curiosity en thecartdriver, dus blijkbaar heb ik de previews gemist. Of in ieder geval die van Scamp. Gebaseerd daarop zijn dit mijn eerste indrukken (gecombineerd met wat er in de Summer chart staat in de OP):
Ga ik zeker kijken:
Jinrai wa Suitai Shimashita / Humanity has declined - op aanraden van Scamp
Zeer waarschijnlijk dat ik deze ga kijken:
Moyashimon Returns - ben bezig het eerste seizoen binnen te hengelen, was m al eens tegen gekomen en staat al eeuwen in mijn to-wacht dus dit is hét moment.
Chouyaku Hyakunin Isshu: Uta Koi - omdat ik Chihayafuru aanbid!
Geef ik een kans maar dan moet het mij wél direct imponeren:
Tari tari
Koi to Senkyo to Chocolate / Love, election & chocolate: de makers van Ore no Imouto en Haganai zitten hier achter, dus kán leuk worden.
Kokoro Connect: vooral vanwege het einde van de trailer Sword Art Online: Accel World vond ik niks maar het concept is wel okay I guess. Hit or miss.
Ik moet heel erg zien wat dit gaat zijn en ik weet het gewoon niet, mogelijk zit er een parel tussen:
Binbou-gami ga!: Tja, waarom eigenlijk?
La storia della Arcana Famiglia: mafia, Italië, zou kunnen!
Voor de rest: meh.![]()
Heb slecht nieuws voor je. Xbox 360 heeft nauwelijks JRPGs en Disgaea is PS3 exclusive. Als je een wii hebt, heb ik 3 goede JRPGs titels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Zijn er nog goede xbox360 games die jullie aan kunnen raden mbt dit topic? Zoals dat Disgaea, maar mag ook iets anders zijn dan JRPG/SRPG, hoewel dat wel een geliefd genre is bij mijZoek nog iets leuks voor de zomer, vorig jaar FF XIII gehaald, dus zoek nu iets anders. Heb zin om de nerd uit te hangen
Huh? Xbox 360 heeft Blue Dragon, Tales of Vesperia, Final Fantasy XIII, Eternal Sonata, The Last Remnant, Lost Odyssey, Star Ocean: The Last Hope. Dan ben ik er vast nog wat vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb slecht nieuws voor je. Xbox 360 heeft nauwelijks JRPGs en Disgaea is PS3 exclusive. Als je een wii hebt, heb ik 3 goede JRPGs titels.
Niet JRPG, maar Catherine schijnt wel leuk te zijn.
Dat zijn er toch niet zoveel en alleen de eerste 2 zijn de enige exclusives.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huh? Xbox 360 heeft Blue Dragon, Tales of Vesperia, Final Fantasy XIII, Eternal Sonata, The Last Remnant, Lost Odyssey, Star Ocean: The Last Hope. Dan ben ik er vast nog wat vergeten.
Hoe kom je er op dat er nauwelijks JRPGs beschikbaar voor zijn?
Volgens mij heeft de PS3 een soortgelijk aantal. Tevens is Tales of Vesperia ook echt gewoon heel goed. Het is gewoon zonde om die niet te kunnen spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat zijn er toch niet zoveel en alleen de eerste 2 zijn de enige exclusives.
Dat eerste is niet waar. De rest kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PS3 een soortgelijk aantal. Tevens is Tales of Vesperia ook echt gewoon heel goed. Het is gewoon zonde om die niet te kunnen spelen.
En .Cake was niet op zoek naar exclusives, maar gewoon naar JRPGs voor zijn Xbox in het algemeen. Die zijn er dus zat
Ik heb ook een Wii, maar hij staat een beetje stof te happen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:16 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat eerste is niet waar. De rest kan ik me wel in vinden.
Heb trouwens een wii, daar zijn Xenoblade Chronicles en The Last story echte must haves.
Ik zou Xenoblade Chronicles proberen. Misschien wel de beste JRPG tot nu toe.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wii, maar hij staat een beetje stof te happen.
Tot voor kort had ik alle drie de consoles. Helaas hield de PS3 er mee op
Gedurfde uitspraak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zou Xenoblade Chronicles proberen. Misschien wel de beste JRPG tot nu toe.
Ik blijf hopen, maar ik heb 2-1 voorspeld voor de Nazi's.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, straks gaat alles weer beginnen. Wie hier hoopt op een Nederlandse overwinning? En wie denkt dat het erin zit?
DE NAZI'S?!?!?! WIE ZIJN DAT NOU WEER DANquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, maar ik heb 2-1 voorspeld voor de Nazi's.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik blijf hopen, maar ik heb 2-1 voorspeld voor de Nazi's.
Waren laatst gezien in Soul societyquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
DE NAZI'S?!?!?! WIE ZIJN DAT NOU WEER DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee is niet nodig, alle tales games zijn los staande delen van elkaar zoals FF games.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef .Cake. het volgende:
Nice, bedankt voor de suggesties tot zover! En nee, het ging mij niet alleen om xbox exclusive, zolang het maar werkt op de xbox![]()
Dat Tales of Vesperia ziet er wel leuk uit, heb ook enorm genoten van de cartoon-achtige stijl van Wind Waker, wat ik best voor herhaling vatbaar vind. Heb alleen nog nooit een Tales of game gespeeld, is dat nodig of kan ik er direct aan beginnen?
Eternal Sonata ziet er beetje kiddie uit naar mijn mening maar verhaal is op zich wel interessant en ziet er origineel uit.
Star Ocean ga ik ook overwegen denk ik.
Heb helaas geen Wii, want dat Xenoblades ziet er ook leuk uit.
Goed oefenen! Mwhuhahaha.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
Niemand? oke.
Osu: Opening van Pokemon Red&Blue
Enige moeilijkheidsgraad: Koreaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee is niet nodig, alle tales games zijn los staande delen van elkaar zoals FF games.
Koreaan? Is dat een moeilijkheidsgraad?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
Niemand? oke.
Osu: Opening van Pokemon Red&Blue
Enige moeilijkheidsgraad: Koreaan.
Die was zeer zeker erg goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zou Xenoblade Chronicles proberen. Misschien wel de beste JRPG tot nu toe.
Dead grandmaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Koreaan? Is dat een moeilijkheidsgraad?
Klopt. Hij is heel zeldzaam. Gewoon geduld hebben tot je op de marketplace kunt komen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef .Cake. het volgende:
Blijkt dat die Tales of Vesperia vrij zeldzaam is, en ik kan ook de Marketplace niet op... Hmmm.
Mijn favo plek heeft'm...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef .Cake. het volgende:
Blijkt dat die Tales of Vesperia vrij zeldzaam is, en ik kan ook de Marketplace niet op... Hmmm.
Fuck... je bent net iets sneller dan ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn favo plek heeft'm...
27 euro xbox 360
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=
Mijn chrome kent 8 tabbladen waarvan 1 vgp.ca(ik bestel daar zo veelquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck... je bent net iets sneller dan ik
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14078
edit: maar mijn link doet het![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn chrome kent 8 tabbladen waarvan 1 vgp.ca(ik bestel daar zo veel)
En die werkt dan hier, als ik m bestel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn chrome kent 8 tabbladen waarvan 1 vgp.ca(ik bestel daar zo veel)
Oeh, stout. Vandaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En die werkt dan hier, als ik m bestel?
Ow en robin, ik zal nooit marketplace op kunnen, of iig vind het niet veilig. Laatste keer dat ik dat heb gedaan ging mijn xbox langzaam naar de knoppen (heb een omgebouwde, vandaar).
Hm goede vraag. Het zou kunnen, maar het kan inderdaad niet werken. Ik denk dat je het beste contact met ze op kunt nemen hierover.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ow en robin, ik zal nooit marketplace op kunnen, of iig vind het niet veilig. Laatste keer dat ik dat heb gedaan ging mijn xbox langzaam naar de knoppen (heb een omgebouwde, vandaar).
Mail ze. Binnen een dag heb je antwoord.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van de mensen die deze regio's in stand houden. (quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Mail ze. Binnen een dag heb je antwoord.
Overigens heb ik geen xbox dus weet het niet.
Gevonden: http://www.giantbomb.com/(...)ion-locked/35-12681/
Helaas... maar ja, het is jouw schuld dat je een apparaat koopt met regio lock
Als niemand een regio gebonden apparaat koopt verdwijnt dat van zelf.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van de mensen die deze regio's in stand houden. ()
Ach, Microsoft geeft uitgeverijen zelf de keuze. Kan me best voorstellen trouwens als uitgeverij om voor een region-lock te kiezen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Als niemand een regio gebonden apparaat koopt verdwijnt dat van zelf.
Blijft men zulke rommel kopen blijven die apparaten op de markt komen.
Zelfs mijn mp3 speler is zonder drm
Spanning? Nah, lekker bitter garnituur er bij, biertje, hoppa!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:39 schreef Arashimashou het volgende:
Tuurlijk is het begrijpelijk... maar nog niet aardig
Oke ik ga foebbel kijken....bijna net zoveel spanning als bij Ierland-Kroatië.
Dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:
Okeeee, de spanning is verdwenenVan persie... je moet naar het DOEL schieten... Sneijder... een corner schiet je niet naar een Duitster... oh, en de verdedigers, waar zijn die?
Arme Robben, arme Huntelaar
Was ein Hunkquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meneer boloog speelt deze wedstrijd ook
Heet onder de voeten jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik vind hem toch wel erg heet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in het elftal moeten. Als cyborg schiet ik ze er allemaal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |