abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112809488
Nu hoor je dat er veel geflirt wordt via facebook en dat daar regelmatig ook dates uit voortkomen. Ik ken ook een paar mensen die op een dag wel 5 tot 10 mensen op facebook erbij krijgen door middel van flirten (al vind ik 5 tot 10 vrienden per dag erbij wel erg overdreven moet ik zeggen). Maar wat zijn nu goede manieren om te flirten via facebook, want iemand die je nog niet kent zonder eerst een bericht te sturen uitnodigen lijkt me nu ook niet echt slim.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:47:43 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_112809567
alleen wanhopige autisten doen dat, gewone mensen gaan gewoon naar buiten om nieuwe contacten op te doen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_112809586
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef leeell het volgende:
alleen wanhopige autisten doen dat, gewone mensen gaan gewoon naar buiten om nieuwe contacten op te doen.
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 21:48:25 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112809613
quote:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_112809652
Vraag het eens aan die mensen die jij kent
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:52:25 #6
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_112809843
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Vraag het eens aan die mensen die jij kent
XBox gamertag:NLGoliath
pi_112809924
triest is dat; een beetje alle posts van iemand liken enzo
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:54:58 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_112809997
quote:
En die gaan daar vijf tot tien vrouwen per dag aanspreken in de hoop dat er na een paar weken eentje dronken genoeg is om te tongen.

Zelfde type.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:56:12 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112810069
ik heb ooit een opmerking gemaakt over de rondingen van een gotische kerk waar ze voor stond. dat werkte goed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112810538
quote:
dit

ik zou het ook lame en creepy vinden als een wild vreemde met me zou gaan flirten op facebook
klinkt erg alsof ie ranzige dingen doet met random foto's op zijn zolderkamer

maar goed ik heb alles afgeschermd (de meeste weldenkende mensen volgens mij) dus dat gaat toch niet gebeuren
(anders ook niet :') maar goed)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112811019
Je hebt toch alleen maar bekenden op facebook?
Welke gek gaat er vreemden aanmelden.
5 Ferrari's op videoband!
pi_112811161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik betwijfel het toch bij sommige of het alleen maar bekenden zijn die ze als ''vriend'' hebben. Ik heb er op facebook die 1200 ''vrienden'' hebben.
pi_112811299
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
Ik reageer altijd inhoudelijk...nooit liken
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:22:33 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112811897
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Chinless het volgende:

[..]

'zoodatis nog eens een mooie hont! groetjesn ria en de kinders en een poot van bessie'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112811988
Er is ook nog een verschil tussen willekeurig dames ongevraagd toevoegen en daadwerkelijk flirten :)
pi_112813539
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Chinless het volgende:

[..]

'Je ben een mooien dame! meschien wil je n keertje met mijn afspreken nou ik hoor het wel gr.'
5 Ferrari's op videoband!
pi_112815124
Zijn er echt mensen die dat doen? Ik heb op FB alleen mensen die ik ergens van ken (IRL of online)

Zou het echt raar vinden als een onbekende opeens met me gaat flirten op FB :')

(maar ik heb alles dan ook afgeschermd , dus kans is toch klein)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:04:58 #18
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112815127
quote:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:06:04 #19
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112815215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er echt mensen die dat doen? Ik heb op FB alleen mensen die ik ergens van ken (IRL of online)

Idd, ook best deperate om iemand toe te voegen die je er leuk uit vind zien op de profielfoto die je totaal niet kent
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_112815304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Idd, ook best deperate om iemand toe te voegen die je er leuk uit vind zien op de profielfoto die je totaal niet kent
Dat ik het zowaar een keer eens met je kan zijn _O-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:46:15 #21
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112817735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit

ik zou het ook lame en creepy vinden als een wild vreemde met me zou gaan flirten op facebook
klinkt erg alsof ie ranzige dingen doet met random foto's op zijn zolderkamer

maar goed ik heb alles afgeschermd (de meeste weldenkende mensen volgens mij) dus dat gaat toch niet gebeuren
(anders ook niet :') maar goed)
Typische reacties, maar ik denk wanneer iemand het op een goede manier doet het echt wel kan werken. Zo iemand komt in eerste instantie niet over als iemand die je probeert te versieren en al helemaal niet als nerd op een zolderkamertje. Maargoed, het lijkt me een hoop tijd kosten, kan je beter naar buiten gaan.
pi_112818794
Maar hoe kan die persoon je zien dan? Iedereen heeft tegenwoorildig alles afgeschermt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112819936
Flirten op facebook kan heel handig zijn, maar naar mijn idee niet op de manier zoals jij het beschrijft TS..

Zomaar iedereen toevoegen werkt misschien als je 16 bent of een 20 jarige die nooit de puberteit heeft verlaten, maar over het algemeen werkt dat in de meeste, vooral wat hoger opgeleide, kringen alleen maar averechts....

Wat me wel opvalt bij enkele vrienden van mij die regelmatig een statusupdate doen, is dat de meesten van hen wel een of meedere meisjes hebben die vrij veel statusupdates die ze neerzetten een ''like'' geven... Dat kan af en toe best een gemakkelijke hint zijn, zonder dat je meteen teveel prijsgeeft..

Vrienden op facebook zegt trouwens erg weinig in mijn ogen. Mijn ex heeft 850 vrienden, maar als ze eens wat neerzet dan zijn er van die 850 mensen meestal maar 3/4 mensen die er reageren. Ikzelf heb 350 ''vrienden'' op facebook, maar werd door veel meer mensen gefeliciteerd dan zij op mijn verjaardag ( niet dat dit veel voorstelt maar toch :') ), terwijl zij meer dan het dubbele aantal vrienden heeft.. Niet dat ik dit geweldig stoer vind ofzo, maar zij is echt een type als ze iemand spreekt met uitgaan ze hem, of haar meteen de volgende dag gaat toevoegen :')
pi_112819951
Hoe werkt dat dan? Je zoekt op willekeurige namen of bladert door vriendenlijsten van vrienden?

En dan vind je iemand puur leuk vanwege een foto en de eventuele informatie die niet is afgeschermd. Vervolgens ga je reageren op haar statusupdate (Wanneer dit uberhaupt al mogelijk is) of stuur je een PM? Met wat een knipoogje erin en een hartje?

En dan zeg je naar verloop van tijd, Ey waar ga je altijd stappen? Zullen we samen keertje wat drinken?

Hmm, volgens mij best nog een goede poging gedaan om mij het voor te stellen. :'). Maar dit is toch compleet kansloos?
pi_112820165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe werkt dat dan? Je zoekt op willekeurige namen of bladert door vriendenlijsten van vrienden?

En dan vind je iemand puur leuk vanwege een foto en de eventuele informatie die niet is afgeschermd. Vervolgens ga je reageren op haar statusupdate (Wanneer dit uberhaupt al mogelijk is) of stuur je een PM? Met wat een knipoogje erin en een hartje?

En dan zeg je naar verloop van tijd, Ey waar ga je altijd stappen? Zullen we samen keertje wat drinken?

Hmm, volgens mij best nog een goede poging gedaan om mij het voor te stellen. :'). Maar dit is toch compleet kansloos?
Je kan best flirten via Facebook. Maar doe dat bij voorkeur alleen met dames die je al in je lijst hebt staan. Dat komt denk ik iets minder kansloos over :)
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 00:35:40 #26
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112820307
Facebook :') ;(

Ik had contact met een leuk meisje. Beetje heen en weer mailen enzo.. Toen heb ik haar toegevoegd op facebook en las ze wat ik daar postte. Nooit meer iets van gehoord ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_112820758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Je kan best flirten via Facebook. Maar doe dat bij voorkeur alleen met dames die je al in je lijst hebt staan. Dat komt denk ik iets minder kansloos over :)
Als het goed is heb je dat al reeds gedaan in real-life. En is Facebook slechts een verlening van je sociale leven. Zoals FB hoort te zijn.

Zomaar achter vreemde vrouwen aan gaan @FB is een beetje apart :P
pi_112820885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als het goed is heb je dat al reeds gedaan in real-life. En is Facebook slechts een verlening van je sociale leven. Zoals FB hoort te zijn.

Zomaar achter vreemde vrouwen aan gaan @FB is een beetje apart :P
Hoeft niet. Hoe vaak komt het niet voor dat die ene vage vriendin uit je lijst ineens weer vrijgezel blijkt te zijn ;)
pi_112821008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Hoeft niet. Hoe vaak komt het niet voor dat die ene vage vriendin uit je lijst ineens weer vrijgezel blijkt te zijn ;)
En dan ga je er achteraan? Met online flirten?

Ik kan mezelf dat niet echt voorstellen in real-life gaat dat allemaal toch veel makkelijker? Dan heb je ook veel meer door hoe zo'n persoon werkelijk is. In real-life hebben de meeste mensen al vaak een facade op Facebook is dat dubbel zo erg.
pi_112821154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik kan mezelf dat niet echt voorstellen in real-life gaat dat allemaal toch veel makkelijker? Dan heb je ook veel meer door hoe zo'n persoon werkelijk is. In real-life hebben de meeste mensen al vaak een facade op Facebook is dat dubbel zo erg.
Ik ook niet. De realiteit is altijd beter en makkelijker. Voor mij. Maar voor mensen die niet super sociaal zijn (onzeker/verlegen o.i.d.) kan het wel heel handig zijn om via internet te 'flirten' en op die manier verder. Dat zie je ook super veel op FOK!.
pi_112821229
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ook niet. De realiteit is altijd beter en makkelijker. Voor mij. Maar voor mensen die niet super sociaal zijn (onzeker/verlegen o.i.d.) kan het wel heel handig zijn om via internet te 'flirten' en op die manier verder. Dat zie je ook super veel op FOK!.
Ik was vroeger ook niet zo zeker met vrouwen, een leuke vriendin hebben, ouder worden, jaren achter een bar werken heeft dat stukje onzekerheid gelukkig uit mezelf gehaald.

Maar internet is in mijn mening juist veel veel lastiger met name voor onzekere mensen. Je krijgt namelijk geen directe of indirecte feedback. Een ;-) zegt natuurlijk niks in vergelijking met het accepteren van een subtiele aanraking.
pi_112821449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:35 schreef 2cv het volgende:
Facebook :') ;(

Ik had contact met een leuk meisje. Beetje heen en weer mailen enzo.. Toen heb ik haar toegevoegd op facebook en las ze wat ik daar postte. Nooit meer iets van gehoord ...
en dat was?
pi_112821458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik was vroeger ook niet zo zeker met vrouwen, een leuke vriendin hebben, ouder worden, jaren achter een bar werken heeft dat stukje onzekerheid gelukkig uit mezelf gehaald.

Maar internet is in mijn mening juist veel veel lastiger met name voor onzekere mensen. Je krijgt namelijk geen directe of indirecte feedback. Een ;-) zegt natuurlijk niks in vergelijking met het accepteren van een subtiele aanraking.
Barman worden is inderdaad de oplossing voor onzekere mannen (je moet er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien) om een beetje vertrouwen op te doen naar de vrouwen. Veel vrouwen vinden je toch wel interessant omdat je de barman bent. Of je dan verder nog iets te melden hebt is in eerste instantie niet zo van belang, scoren doe je dan meestal toch wel :)
pi_112821562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Barman worden is inderdaad de oplossing voor onzekere mannen (je moet er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien) om een beetje vertrouwen op te doen naar de vrouwen. Veel vrouwen vinden je toch wel interessant omdat je de barman bent. Of je dan verder nog iets te melden hebt is in eerste instantie niet zo van belang, scoren doe je dan meestal toch wel :)
als hij zichzelf niet kan uiten worden de gratis drankjes interessanter dan hij.
pi_112821623
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

als hij zichzelf niet kan uiten worden de gratis drankjes interessanter dan hij.
Gratis drank uitgeven aan vrouwen heeft een hele lage return on investment. Ik gaf als barman zelden tot nooit gratis wat weg aan vrouwen. De enige verwachting die je schept is dat ze meer gratis krijgen :').

Mannen belonen veel vaker met meer fooi of beter nog terugkerende bezoeken :).
pi_112821644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat zien de meeste mensen niet als vreemden :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112825569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

'Je ben een mooien dame! meschien wil je n keertje met mijn afspreken nou ik hoor het wel gr.'
Dank je. Maar heb geen interesse Gr. Gr.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 10:21:54 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_112825917
Ik doe niets met FB, dus ik begrijp niet helemaal hoe het werkt. Je voegt zomaar iemand toe, die je niet kent en dan begin je daar mee te kletsen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112827071
Op Facebook wordt er op los geflirt tussen vrienden van vrienden, en ik maak me er zelf ook schuldig aan. Het begint met een reactie op iemands reactie, of de reactie 'leuk vinden' of een por, vervolgens een bericht of vriendschapsverzoek en dan alsnog een bericht. Vaak kan men aan elkaars profielen en de manier waarop ze op statussen reageren zien hoe je elkaar het beste kan benaderen. Nummers uitwisselen en voordat je het weet zit ze voor je te blozen in een donkere lounge bar of in andere gevallen lig je al meteen met haar in bed, ik heb het allemaal meegemaakt en geloof me, stuk voor stuk mooie meisjes.

Het kan ook de tegengestelde kant opgaan, waarbij je blijkbaar bij een aantal meisjes een verpletterende indruk hebt gemaakt op een feestje en je de volgende dag je facebook opent met een stapel berichten, porretjes en vriendschapsverzoeken.

Flirten met je facebook vrienden van vrienden is in ieder geval beter dan een datingsite.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_112827264
quote:
99s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik doe niets met FB, dus ik begrijp niet helemaal hoe het werkt. Je voegt zomaar iemand toe, die je niet kent en dan begin je daar mee te kletsen?
Zouden ze het zo doen ja :')?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 11:04:44 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_112827483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zouden ze het zo doen ja :')?
Weet ik het, daarom vraag ik het.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 12:53:28 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112831881
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

en dat was?
"Sex is leuk, sex is lekker, maar als ze onbedoeld zwanger wordt baal je als een stekker."

Was een algemene opmerking overigens, niet aan haar gericht.

En ik heb het helemaal verknald door een automatische facebook-uitnodiging naar haar te sturen voor een auto-gerelateerd evenement. Dat leek mij even wat minder heftig/indringend/persoonlijk/whatever dan haar meteen mee vragen naar de film ofzo ...

Aardig doen wordt niet meer gewaardeerd tegenwoordig :N
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Redactie Frontpage woensdag 13 juni 2012 @ 13:38:33 #43
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112833850
Installeer de "vind ik te neuken" button ^O^

Succes gegarandeerd Einzeinz111111!!!!!!!

gr. gr.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_112834085
Ik vind het allemaal 1 pot nat. Facebook, datingsites, Fok...zit er iemand tussen die je leuk vindt dan leg je digitaal contact, flirt wat en spreekt misschien een keer in het echt af.
pi_112884016
Wat Sekhmet zegt! :D
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_113001201
quote:
pi_113003790
Met iemand die je irl kent kan het best maar als je iemand niet kent dan vind ik het echt een kansloze actie, ik zou het zelf triest vinden als het mij zou over komen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 17 juni 2012 @ 22:52:46 #48
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113028569
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
Andersom vind ik wel grappig. Ik had dat een periode van een maand ofzo :P De ''dat is alleen voor autisten mensen'' snappen het niet. Online 'versieren' gebeurt steeds vaker, dat zijn echt niet alleen zolderkamer figuren.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')