quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef leeell het volgende:
alleen wanhopige autisten doen dat, gewone mensen gaan gewoon naar buiten om nieuwe contacten op te doen.
alleen wanhopige autisten doen dat, gewone mensen gaan gewoon naar buiten om nieuwe contacten op te doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Vraag het eens aan die mensen die jij kent
En die gaan daar vijf tot tien vrouwen per dag aanspreken in de hoop dat er na een paar weken eentje dronken genoeg is om te tongen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef leeell het volgende:
ditquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef leeell het volgende:
Ik betwijfel het toch bij sommige of het alleen maar bekenden zijn die ze als ''vriend'' hebben. Ik heb er op facebook die 1200 ''vrienden'' hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je hebt toch alleen maar bekenden op facebook?
Welke gek gaat er vreemden aanmelden.
Ik reageer altijd inhoudelijk...nooit likenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
triest is dat; een beetje alle posts van iemand liken enzo
'zoodatis nog eens een mooie hont! groetjesn ria en de kinders en een poot van bessie'quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik reageer altijd inhoudelijk...nooit liken
'Je ben een mooien dame! meschien wil je n keertje met mijn afspreken nou ik hoor het wel gr.'quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik reageer altijd inhoudelijk...nooit liken
Idd, ook best deperate om iemand toe te voegen die je er leuk uit vind zien op de profielfoto die je totaal niet kentquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er echt mensen die dat doen? Ik heb op FB alleen mensen die ik ergens van ken (IRL of online)
Zou het echt raar vinden als een onbekende opeens met me gaat flirten op FB
(maar ik heb alles dan ook afgeschermd , dus kans is toch klein)
Dat ik het zowaar een keer eens met je kan zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Idd, ook best deperate om iemand toe te voegen die je er leuk uit vind zien op de profielfoto die je totaal niet kent
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er echt mensen die dat doen? Ik heb op FB alleen mensen die ik ergens van ken (IRL of online)
Zou het echt raar vinden als een onbekende opeens met me gaat flirten op FB
(maar ik heb alles dan ook afgeschermd , dus kans is toch klein)
Typische reacties, maar ik denk wanneer iemand het op een goede manier doet het echt wel kan werken. Zo iemand komt in eerste instantie niet over als iemand die je probeert te versieren en al helemaal niet als nerd op een zolderkamertje. Maargoed, het lijkt me een hoop tijd kosten, kan je beter naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
ik zou het ook lame en creepy vinden als een wild vreemde met me zou gaan flirten op facebook
klinkt erg alsof ie ranzige dingen doet met random foto's op zijn zolderkamer
maar goed ik heb alles afgeschermd (de meeste weldenkende mensen volgens mij) dus dat gaat toch niet gebeuren
(anders ook nietmaar goed)
Je kan best flirten via Facebook. Maar doe dat bij voorkeur alleen met dames die je al in je lijst hebt staan. Dat komt denk ik iets minder kansloos overquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe werkt dat dan? Je zoekt op willekeurige namen of bladert door vriendenlijsten van vrienden?
En dan vind je iemand puur leuk vanwege een foto en de eventuele informatie die niet is afgeschermd. Vervolgens ga je reageren op haar statusupdate (Wanneer dit uberhaupt al mogelijk is) of stuur je een PM? Met wat een knipoogje erin en een hartje?
En dan zeg je naar verloop van tijd, Ey waar ga je altijd stappen? Zullen we samen keertje wat drinken?
Hmm, volgens mij best nog een goede poging gedaan om mij het voor te stellen.. Maar dit is toch compleet kansloos?
Als het goed is heb je dat al reeds gedaan in real-life. En is Facebook slechts een verlening van je sociale leven. Zoals FB hoort te zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je kan best flirten via Facebook. Maar doe dat bij voorkeur alleen met dames die je al in je lijst hebt staan. Dat komt denk ik iets minder kansloos over
Hoeft niet. Hoe vaak komt het niet voor dat die ene vage vriendin uit je lijst ineens weer vrijgezel blijkt te zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat al reeds gedaan in real-life. En is Facebook slechts een verlening van je sociale leven. Zoals FB hoort te zijn.
Zomaar achter vreemde vrouwen aan gaan @FB is een beetje apart
En dan ga je er achteraan? Met online flirten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hoe vaak komt het niet voor dat die ene vage vriendin uit je lijst ineens weer vrijgezel blijkt te zijn
Ik ook niet. De realiteit is altijd beter en makkelijker. Voor mij. Maar voor mensen die niet super sociaal zijn (onzeker/verlegen o.i.d.) kan het wel heel handig zijn om via internet te 'flirten' en op die manier verder. Dat zie je ook super veel op FOK!.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik kan mezelf dat niet echt voorstellen in real-life gaat dat allemaal toch veel makkelijker? Dan heb je ook veel meer door hoe zo'n persoon werkelijk is. In real-life hebben de meeste mensen al vaak een facade op Facebook is dat dubbel zo erg.
Ik was vroeger ook niet zo zeker met vrouwen, een leuke vriendin hebben, ouder worden, jaren achter een bar werken heeft dat stukje onzekerheid gelukkig uit mezelf gehaald.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook niet. De realiteit is altijd beter en makkelijker. Voor mij. Maar voor mensen die niet super sociaal zijn (onzeker/verlegen o.i.d.) kan het wel heel handig zijn om via internet te 'flirten' en op die manier verder. Dat zie je ook super veel op FOK!.
en dat was?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:35 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
Ik had contact met een leuk meisje. Beetje heen en weer mailen enzo.. Toen heb ik haar toegevoegd op facebook en las ze wat ik daar postte. Nooit meer iets van gehoord ...
Barman worden is inderdaad de oplossing voor onzekere mannen (je moet er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien) om een beetje vertrouwen op te doen naar de vrouwen. Veel vrouwen vinden je toch wel interessant omdat je de barman bent. Of je dan verder nog iets te melden hebt is in eerste instantie niet zo van belang, scoren doe je dan meestal toch welquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook niet zo zeker met vrouwen, een leuke vriendin hebben, ouder worden, jaren achter een bar werken heeft dat stukje onzekerheid gelukkig uit mezelf gehaald.
Maar internet is in mijn mening juist veel veel lastiger met name voor onzekere mensen. Je krijgt namelijk geen directe of indirecte feedback. Een ;-) zegt natuurlijk niks in vergelijking met het accepteren van een subtiele aanraking.
als hij zichzelf niet kan uiten worden de gratis drankjes interessanter dan hij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Barman worden is inderdaad de oplossing voor onzekere mannen (je moet er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien) om een beetje vertrouwen op te doen naar de vrouwen. Veel vrouwen vinden je toch wel interessant omdat je de barman bent. Of je dan verder nog iets te melden hebt is in eerste instantie niet zo van belang, scoren doe je dan meestal toch wel
Gratis drank uitgeven aan vrouwen heeft een hele lage return on investment. Ik gaf als barman zelden tot nooit gratis wat weg aan vrouwen. De enige verwachting die je schept is dat ze meer gratis krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als hij zichzelf niet kan uiten worden de gratis drankjes interessanter dan hij.
Dat zien de meeste mensen niet als vreemdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je hebt toch alleen maar bekenden op facebook?
Welke gek gaat er vreemden aanmelden.
Dank je. Maar heb geen interesse Gr. Gr.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
'Je ben een mooien dame! meschien wil je n keertje met mijn afspreken nou ik hoor het wel gr.'
Zouden ze het zo doen jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik doe niets met FB, dus ik begrijp niet helemaal hoe het werkt. Je voegt zomaar iemand toe, die je niet kent en dan begin je daar mee te kletsen?
"Sex is leuk, sex is lekker, maar als ze onbedoeld zwanger wordt baal je als een stekker."quote:
Andersom vind ik wel grappig. Ik had dat een periode van een maand ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
triest is dat; een beetje alle posts van iemand liken enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |