JA IK HEB ER TOCH GEEN VERSTAND VAN JUNGE!!!quote:
Thank you. Ik moest nog het biggetje met twee ledjes hebben, heb er maar meteen drie van deze bij besteldquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef Ryan93 het volgende:
Dit is cheap![]()
http://www.focalprice.com(...)_Sunglasses_Red.html
Door het automatiseren van een productielijn kunnen producten goedkoper gemaakt worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:06 schreef shiznuts het volgende:
Waarom niet meer automatisering?Zal wel omdat handarbeiders toch veel goedkoper zijn.
Maar is mooi kut als ze een slechte dag hebben en waardeloos solderen. Al zijn die Sjieneesjes natuurlijk net machines en worden ze ontslagen als ze iets waardeloos doen.
Ik zie sommige medewerkers met een armbandje vastzitten?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
Filmpje van hoe ze goedkopen android-tablets maken in china.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik zie sommige medewerkers met een armbandje vastzitten?
Tja cheapass begint in de fabriek he..?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
Filmpje van hoe ze goedkopen android-tablets maken in china.
op tweakers iemand had:quote:Op zondag 17 juni 2012 13:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat dan en waar zie je dat?
Als er nou echt IP-cams en echt goed spul in zit zou DX misschien echt een goed onderdeel hebben opgezet, maar al die troep van laatst is niks waard natuurlijk...
Hebben ze serieus lucky bags? Waar danquote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Piger het volgende:
DX heeft lucky bags. Behoorlijk prijzig (deze is 180 dollar). Is er al een fokker geweest die een gokje heeft gewaagd?
bij dealsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Hebben ze serieus lucky bags? Waar dan
ja bijna iedereen heeft er wel 1 of meerdere besteld.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Piger het volgende:
DX heeft lucky bags. Behoorlijk prijzig (deze is 180 dollar). Is er al een fokker geweest die een gokje heeft gewaagd?
Meh... de inhoud is alleen nóg teleurstellender dan een iBoodbox hoewel dat al vrij moeilijk was te evenaren...quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
lucky bags is eigenlijk gewoon hetzelfde als een box bij i bood toch?
alleen restpost van zaterdag wordt op maandag bezorgd (denk ook aan post voor bedrijven enzo)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef mickeyD het volgende:
ik heb echt nog NOOIT een bezorger gezien van wat dan ook op maandag..
en uit china komt (hoe het komt weet ik niet) altijd tussen woensadag en vrijdag binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |