Wat? Is zij pas 33?quote:De 49-jarige ex-voetballer en de 33-jarige
Leer er dan ook van jongen, can't turn a ho into a housewivequote:Ze hebben samen twee kinderen, dochter Joelle en zoon Maxim. Ruud Gullit ziet voor de derde keer zijn huwelijk stranden.
Ik had het over zijn vriendin meppen.quote:
Misschien dat ze dat lekker vindt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had het over zijn vriendin meppen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef mossad_agent het volgende:
Volgens vd Gijp heeft Gullit een hele grote lul................en toch krijgt Estelle het voor elkaar om een nog grotere lul te vinden
Heb je hem niet op zijn bek geslagen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegengekomen in een club in Amsterdam..een beetje stoer doen daar.
Dat zou zelfmoord zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Heb je hem niet op zijn bek geslagen?
33? Dafuq!quote:
Het kwam vast niet als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wat een vreselijke mensen zijn jullie ook eigenlijk.
Ik wens het nieuwe koppel een prachtige tijd toe en weet welhaast zeker dat hun liefde door geen 100 low-kicks onderuit te halen is.
Zo zal inderdaad iedereen er over denken die het slaan van vrouwen nog normaal vindt.quote:
Zijn ze dat d...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
We moeten Estelle op haar blauwe ogen geloven.
Deze relatie wordt een echte klapper.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn ze dat d...
Oh wacht, zo niet, dan regelt haar nieuwe vlam dat wel.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegengekomen in een club in Amsterdam..een beetje stoer doen daar.
Zal ze al de kickoff hebben mogen ervaren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze relatie wordt een echte klapper.
Tja als klap op de vuurpijl kan dat er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal ze al de kickoff hebben mogen ervaren?
Hoop niet dat ze de nodige hoofdbrekens over zal houden aan dit avontuur.
Die mag blij zijn dat hij nog iets heeft wat graag zijn sparringpartner wil zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk je echt dat Bard Hari een versleten girl van 30+ tot zich zou nemen?²
Als boksbal wellicht?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Annex opblaaspop.quote:
Hij dacht vast: de 1e klap is een daalder waard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
En hij sloeg toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij dacht vast: de 1e klap is een daalder waard.
Haha als ze vroeger Bo heette heet ze nu Estelle Hari-Bo hihiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef SlimShady het volgende:
Met als achternaam Hari gaat ze er ook niet op vooruit.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haha als ze vroeger Bo heette heet ze nu Estelle Hari-Bo hihi![]()
Wat een draak van een wijf en dat op haar leeftijd.quote:
Waarschijnlijk liever een maagdelijke geyt van 3 jaren, dat prefereren alle arabs zoals bekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Jazeker, en daarna nog een schaap ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Of probeer je hier eigenlijk te zeggen dat ie het in navolging van de profeet eigenlijk met een 7 jarige zou moeten doen,omdat dat cultureel zo hoort?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt wel mee, tot nog toe tel ik maar één bewonderaar van die Hari.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Deadre het volgende:
Kijk de haters in deze topic, jaloezie druipt er van af
Jaloers op wat? Op die afgelikte boterham van Gullit? Tering zeg, mijn schoonmoeder ziet er nog beter uit dan dat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Deadre het volgende:
Als ik op die foto's hier moet afgaan dan vind ik haar echt heel onaantrekkelijk. Ik wil me de hoeveelheid drank niet voorstellen die maakt dat ik haar zou willen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Deadre het volgende:
Ach Ruud met zijn Gulle Lid vreet ook wel van allerlei walletjes heur. Dat deed ie al in zijn PSV-tijd (in aanwezigheid van Gijp op de hotelkamer), zijn Milan tijd (heeft een gekleurd kind aan Baresi's vrouw geschonken) en dat is heus niet veranderd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu weet Rudi Gullit hoe het voelt om bedrogen te worden.
Hij staat vast niet van blijdschap te klappen.quote:
Met die harige bali moet je ook niet klappen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij staat vast niet van blijdschap te klappen.
Die gozer kan niet eens zijn eigen schoenen strikken zonder handleiding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam serieus willen doen met zo'n ondermens als Badr Hari
Die gozer mag m'n schoenen nog niet strikken.
Zijn reactie is al binnen:quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij staat vast niet van blijdschap te klappen.
Kan ie Balotelli de hand schuddenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gozer kan niet eens zijn eigen schoenen strikken zonder handleiding.
Ik zou het hem ook maar niet vragen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam serieus willen doen met zo'n ondermens als Badr Hari
Die gozer mag m'n schoenen nog niet strikken.
Nee, da's z'n handelsmerk. Een ware toevoeging aan het menselijk ras, die jongen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zou het hem ook maar niet vragen...![]()
Twee als je Estelle meerekentquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt wel mee, tot nog toe tel ik maar één bewonderaar van die Hari.
Maar van de hoeveelheid anabolen die hij in zijn lijf spuit is zijn pik nu waarschijnlijk 2cm lang en zijn sperma tot poeder verworden.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:36 schreef sjors1 het volgende:
leer het nou eens jongens,blanke vrouwen worden graag hard gepakt en bij badr is in goede handen!
Jaloers op wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef sjors1 het volgende:
ach wat zijn al die hollandse pikkie,s weer jaloers.
Of op haar roze kutje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
We moeten Estelle op haar blauwe ogen geloven.
Sjors is een Turk.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:36 schreef sjors1 het volgende:
leer het nou eens jongens,blanke vrouwen worden graag hard gepakt en bij badr is in goede handen!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rden_met_Badr__.htmlquote:Estelle Gullit wil oud worden met Badr Hari
AMSTERDAM - Estelle Gullit vertelt exclusief in De Telegraaf dat ze in Badr Hari heeft gevonden wat ze al die tijd in haar zogenaamde sprookjeshuwelijk met Ruud heeft gemist.
Foto: albert den iseger fotografie
Hoe is het met je?
"Pfft. Opgelucht is het eerste woord wat me te binnen schiet. Maar dat is het natuurlijk niet. Niet alleen. Er is een heleboel gebeurd. En het is een optelsom van een heleboel dingen, maar dat zal je nog duidelijk worden. Mijn relatie met Ruud, mijn huwelijk met, is een heel groot en belangrijk deel van mijn leven. Bijna de helft. Onze kinderen; wat we samen hadden, dat gooi je niet zomaar weg. Daar gaat wel wat aan vooraf. En ik kon niet anders. Ik kón niet anders."
"Het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Ruud heeft me weggegeven.”
En hoe is het met Ruud?
"Ik weet het niet. Hij is in elk geval boos. En verward. Er komt ook ongeloof bij kijken. Maar boos was hij in elk geval toen ik hem, maandagnacht, voor het laatst sprak. En wat Ruud me niet vertelde is dat hij het nieuws de volgende dag wereldkundig zou maken. Dat overviel me 's ochtends dus nogal toen mijn telefoon maar bleef gaan - vriendinnen, radioprogramma's, er kwam geen eind aan - en toen het in alle haast ook maar even aan ons zoontje werd verteld. Max, die nog van niets wist. Dat had ik zo graag anders gewild en anders gedaan. Zo graag had ik het samen met Ruud aan de kinderen verteld, samen willen uitleggen en samen naar de media willen gaan. Dat we heus vrienden blijven en op een dag als trotse ouders samen naar hun diploma-uitreiking zullen komen. Maar die kans kreeg ik niet. Daarom zeg ik: hij is nogal boos."
Waarom denk je dat? Badr Hari heeft VWO gevolgd. Niet dat je daar per se heel intelligent voor moet zijn, maar zijn eigen veters strikken zal nog wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder agressie komt een kickbokser niet ver hé.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
Heeft de badr fanclub op dit topic gewezen dat agressief gedrag van hem gebagatelliseerd moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
Heeft de badr fanclub op dit topic gewezen dat agressief gedrag van hem gebagatelliseerd moet worden.
Wat is er subjectief aan de objectieve feiten die te toetsen zijn uit het openings artikel.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar wat is het punt om als de media heel subjectief in een artikel te beschrijven wat een man allemaal fout heeft gedaan.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:25 schreef wickedmen het volgende:
Verder vind ik sommige reacties hier ook triest, dingen zeggen die je in RL vast niet durft te zeggen laat staan stotterend.
Badr Hari is er naar mijn weten nooit voor veroordeeld, verder is er ook niet bewezen dat het gebeurd is.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is er subjectief aan de objectieve feiten die te toetsen zijn uit het openings artikel.
Misschien de OP lezen?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Badr Hari is er naar mijn weten nooit voor veroordeeld, verder is er ook niet bewezen dat het gebeurd is.
Waarom gebruik jij woorden en uitdrukkingen die je niet begrijpt?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar wat is het punt om als de media heel subjectief in een artikel te beschrijven wat een man allemaal fout heeft gedaan.
Verder vind ik sommige reacties hier ook triest, dingen zeggen die je in RL vast niet durft te zeggen laat staan stotterend.
Kun je redeneren waar jij ziet dat ik uitdrukkingen niet begrijp?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij woorden en uitdrukkingen die je niet begrijpt?
Bovenstaande zin is daarvan al het bewijs. Verder:quote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kun je redeneren waar jij ziet dat ik uitdrukkingen niet begrijp?
''Laat staan'' betekent al helemaal niet. Je zegt hier dus: ''dingen zeggen die je in RL vast niet durft te zeggen, en al helemaal niet stotterend''. Je zult bedoeld hebben: ''zelfs niet stotterend''.quote:Verder vind ik sommige reacties hier ook triest, dingen zeggen die je in RL vast niet durft te zeggen laat staan stotterend.
Ik begrijp je niet, dus omdat ik andere woorden gebruik, begrijp ik uitdrukkingen niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bovenstaande zin is daarvan al het bewijs. Verder:
[..]
''Laat staan'' betekent al helemaal niet. Je zegt hier dus: ''dingen zeggen die je in RL vast niet durft te zeggen, en al helemaal niet stotterend''. Je zult bedoeld hebben: ''zelfs niet stotterend''.
Je begrijpt kennelijk ook niet wat het woord subjectief betekent.
Nee, je gebruikt de verkeerde woorden. Of zeg je bij de garage ook: ''mijn auto is tijdens een ongeluk gerepareerd, ik wil dat jullie hem beschadigen"?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, dus omdat ik andere woorden gebruik, begrijp ik uitdrukkingen niet?
Volgens mij ben je of een troller of een zeurkous of iemand die mijn tekst niet kan begrijpen.
Badr Hari himself? Dan snap ik wel dat je zo typt, al die klappen tegen je kop zijn niet zo goed voor de grijze celletjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, dus omdat ik andere woorden gebruik, begrijp ik uitdrukkingen niet?
Volgens mij ben je of een troller of een zeurkous of iemand die mijn tekst niet kan begrijpen.
Repareren en beschadigen zijn dan ook 2 totaal verschillende woorden.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt de verkeerde woorden. Of zeg je bij de garage ook: ''mijn auto is tijdens een ongeluk gerepareerd, ik wil dat jullie hem beschadigen"?
Is Nederlands jouw moedertaal?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Repareren en beschadigen zijn dan ook 2 totaal verschillende woorden.
Efin ik stel voor dat we deze nutteloze, gelul over niks, discussie afkappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |